Zamieszczone przez misiek^wro
Stuki luz DSG
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez dwaokaszkoda, no ale dwumasę robiłeś w ASO i pisałeś ile cię to kosztowało, za tą cenę kupisz i założysz dwie poza ASO oczywiście...
i troszkę krótko lata :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dwaokaszkoda, źle się wyraziłem, chodziło mi o to, że to co zapłaciłeś w ASO wtedy, teraz starczyłoby na dwa koła... zresztą sam będę mógł to ocenić jak wystarczająco długo pojeżdżę, a tymczasem we wtorek wymieniam koło... :wink:
najlepsze jest to, ale powtarzam za DGW tylko, że jakość dwumas "nowych" już na wstępie pozostawia wiele do życzenia :lol:
ciekawe ile polatają.
no ale wracajmy do DSG.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wrotrzyma te 1.3 - 1.5, a buda wpada w drgania delikatneO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, naturalnie ze tak, ale czasem w trasie sie jedzie eko i skrzynia to czuje, wiec nie redukuje - wtedy manetka jej pomagam
Ogolnie to podjalem decyzje, aby miec all w d.... Wysra sie, to bedziemy kołowac nowke 6G DSG skrzynie.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Maicroft, no wczoraj już nie odpisywałem ponieważ chciałem sprawdzić. u mnie redukuje po szybszym wciśnięciu lekko gazu , około 1/3 ruchu pedału . ewentualnie pedała :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez misiek^wronaturalnie ze tak, ale czasem w trasie sie jedzie eko i skrzynia to czuje, wiec nie redukujeO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
k, poora odgrzac lekko kotlecika - bo nie ma sensu na nowy temat.
Przelot autka juz 152 tysie - objawy :
- cos robi tuktuktuktuktuk ( czy cholera wie co ) z chwila, gdy dojezdzam do swiatel ( czerwone, puszczam gaz, nie wciskam hamulca za mocno, tak 5% wcisniety i baaardzo wolno zwalniam )
- autko rechocze z chwila gdy zwalniam juz do konca - buda wpada w rezonans i to czuc. Przy ruszaniu slabiej, bo ruszam zwykle dynamicznie, nie z piskiem, nie z pizda, ale nie tak, zeby 20km/h osiagnac po np 3-4 sek. jak niektorzy ...
- stukow, szarpniec i innych - nie stwierdzam.
Z racji, ze mam wymiane oleju za 8tys km, zastanawiam sie czy nie zrobic dwumasy + oleju niebawem,. bo chyba powyzsze errory wskazuja na koniec dwumasy ?
No i pytanie nr 2 : czy ma to jakies znaczenie, jaki numer kola dwumasowego do DSG wsadzamy? Wg info z czech - wszystkie kola do DSG 6B do silnikow poprzecznych sa takie same i tak samo do silnikow montowanych wzdluznie.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Witam,
czasem słyszycie kliknięcie/pyknięcie przy zmianie biegu ? Mam to ale nie zawsze, przy zmianie 2-3 i 4-5. Słyszę to tylko na D, przy ręcznej zmianie biegów nic nie słychać. Jak jest u Was ? Chodzi o DSG7.
I zauważyłem dzisiaj luźną blaszkę po drugiej stronie drążka biegów, naprzeciwko przycisku blokady. Nie wiem, czy tak było od nowości...
Komentarz
-
-
U mnie lekkie luzy ma blaszka ta po lewej na Twoim zdjęciu - naprzeciwko przycisku zabezpieczającego. W sumie mi to nie przeszkadza, mam jeszcze półtora roku gwarancji...
Kiedyś w fabii zaczął łuszczyć się chrom na drążku, też wymieniono mi (samą blaszkę) na gwarancji.
Ponawiam pytanie, zdarza się, że słyszycie klik towarzyszący zmianie biegu ?
Komentarz
-
-
krzysn, Wiem o czy piszesz. Też mam 1.4 TSI z DSG7 i u mnie sporadycznie zdarzają się te kliknięcia przy zmianie biegów. Zjawisko występuje bardzo rzadko i z tego co zauważyłem ma miejsce w przypadku przeciążenia. Przykładowo po dłuższej jeździe z prędkością 60 km/h na wysokim biegu chcę zauważalnie ale nie gwałtownie przyspieszyć, skrzynia zrzuca na 6 i chce utrzymać to przełożenie, i tuż przed wrzuceniem 5 słyszę kilka (2-3) szybkich kliknięć. Samochód w tym czasie jedzie normalnie (żadnych szarpnięć), nic nie wskazuje na jakieś problemy z przeniesieniem napędu. Próbowałem powtórzyć wszystkie czynności by znowu to usłyszeć ale właściwie się nie da! Przez całą moją eksploatację tego auta (od kwietnia 2010) usłyszałem to może z 6-7 razy.
Drugi przypadek gdy to usłyszałem miał miejsce przy gdy jechałem obciążony (5 osób na pokładzie) przy wyjściu ze standardowego w miarę płynnego skrętu w prawo na skrzyżowaniu. Kolejny prawie taki sam zakręt i … cisza, żadnych kliknięć.
Mi to wygląda na jakieś celowe działanie jednego z układów elektronicznych, może ASR lub ESP ?
Komentarz
-
-
MG, u mnie jest inaczej. Zwykle zmiana biegu odbywa się bezgłośnie, ale czasem przy zmianie z 2 na 3 oraz z 4 na 5 słychać kliknięcie. Cichutko i nie zawsze.
[ Dodano: Sob 29 Paź, 11 08:18 ]
Chodzi mi o coś takiego:
Zamieszczone przez comandonormalne pojedyńcze stuknięcie skrzyni (takie klik że wrzuciła bieg)
Komentarz
-
Komentarz