[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC
Zwiń
X
-
Do zwykłego turlania 5w30 jakiejś dobrej marki chyba nie może być aż takie złe.
Zostaw komentarz:
-
-
oolsztyniak generalnie ten Eurol też wydaje się być fajnychoć mój mechanik zrobił trochę oczy że chce lać 0W30 i wg. niego najlepiej spisuje się u nas 5W30 - ale i jednego i drugiego nazywa tłustą wodą :P tyle że on to jest fan driftu i stwierdził że jego maszyna by raczej długo na czymś takim nie podziałała...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpisJa jestem na świeżo po Eurolu z AR9100 i na razie generalnie bajkimam wrażenie że dźwięk jest przyjemniejszy
ale to może być tylko złudzenie...
Jeśli nie zaszkodzi to chyba się zdecyduję przy następnej wymianie oleju.
Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpisJa dolewam od paliwa olej 2t w proporcjach 1:250 i jest gitara, silnik fajnie pracuje, pompa jak i wtryski fajnie się smarują no i DPF rzadziej się wypala.
Czytałem gdzieś, że optymalna ilość to 200 ml na zbiornik 50 litrów.
Podobno fajnie smaruje układ spalania.
Zostaw komentarz:
-
-
Ja jestem na świeżo po Eurolu z AR9100 i na razie generalnie bajkimam wrażenie że dźwięk jest przyjemniejszy
ale to może być tylko złudzenie...
Zostaw komentarz:
-
-
W sumie gdzieś go przeoczyłem. Mogłem zacząć od 6400 i przejść na 6900.
Dam znać czy widać różnicę
Opinie w internecie ma bardzo dobre i to na różnych forach jest chwalony.
Do tego ma fajny dozownik z lejkiem i miarką
Kupiłem 500 ml więc powinno mi to starczyć na 8-9 zbiorników.
Ciekawe czy będzie różnica. Na pewno nie zaszkodzi.
Zastanawiam się jeszcze nad użyciem AR9100Ostatnio edytowany przez oolsztyniak; 1498.
Zostaw komentarz:
-
-
oolsztyniak na razie jestem po zalaniu AR6400-D MAX - powiem Ci tak, zrobiłem sam ok 300km to delikatną różnicę zauważyłem ale jakoś tam bez spektakularnych wyników (trasa zrobiona za raz i auto odstawione). Za to wczoraj żona pojechała do pracy to stwierdziła że auto jakieś żwawsze się zrobiło i jakoś tak idzie lepiej:P (generalnie zmiany zauważane przez moją żonę muszą być na prawdę oczywiste żeby zwróciła uwagę - więc coś się dzieje pozytywnie). Później zamierzam regularnie stosować AR6900-D MAX po tym zbiorniku.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpistak czy inaczej proponuje zaprzyjaźnić się z AR6900DMAX lub innym kompleksowym środkiem o podobnym składzie (Millers Diesel Eco Max)
Czekają mnie w przyszłym tygodniu dwie długie trasy na około 2 lub 3 zbiorniki paliwa.
Zobaczymy czy będą jakieś spektakularne zmiany.
Zostaw komentarz:
-
-
Jak będziesz jeździł ze słabymi wtryskami to reszta dostaje po dupie. Wał, EGR, tłoki itp. Po wymianie trzeba wpisać kody naniesione na wtryskach do sterownika silnika za pomocą np. VCDS
Zostaw komentarz:
-
-
zadariusz1 nie to że nie słuchał, tylko osobiście zapierałem się rękoma i nogami żeby to nie było to....
No chyba będę musiał zacząć odkładać gotówę... Czy jeżdżąc tak jak teraz coś poważnego mi grozi póki co?
Zamieszczone przez zadariusz1 Zobacz wpisi po dopisaniu wtrysków
Zostaw komentarz:
-
-
Koszt w ASO to 2400 za sztukę, jak kupisz używki to można je oddać na sprawdzenie, tylko, czy to ma sens sprawdzenie wtrysku coś koło 45 złociszy za sztukę do tego dojdą nowe podkładki około 20 za sztukę, ja kupowałem ojcu po 800 nówki, przy wymianie wymieniłem tylko filtr paliwa i po dopisaniu wtrysków auto hula jak nowe. Ja od samego początku obstawiałem u ciebie wtryski,ale co tam nikt mnie nie słuchał,jak zawieziesz je na stół do badania to gwarantuję ci,że 2 na bank masz do wymiany , a i podejrzewam,że pozostałe dwa leją .Pewnie na wolnych obrotach będą trzymać parametry,ale przy dużym cisnieniu już żaden z nich nie będzie trzymał norm. Pamiętaj,że w commonrailach ciśnienie dochodzi do 300 atmosfer,u nas w Gdańsku gościu,który zajmuje się regeneracją pomp i wszelkiego rodzaju wtryskiwaczy, mówił mi, że wtryskiwacze vaga nie są regenerowalne więc pozostaje zakup nowych,ja u ojca z robocizną zmieściłem się w 4200 zł.
Zostaw komentarz:
-
-
Ok... Może i masz racje...
To w takim razie jeszcze jedna kwestia, czy w przypadku wymiany kompletu wtrysków warto listwę całą oddać na czyszczenie ultradźwiękami oraz wyciągnąć i wyczyścić zbiornik?
Czy to już przerost formy nad treścią...
Zostaw komentarz:
-
-
Kupisz używkę, dasz do sprawdzenia i wyjdzie Ci niewiele taniej od nowego, jeszcze się okarze, że nie trzyma parametrów. Wtryskiwaczy tych się nie regeneruje więc zabawa w używki jest ryzykowna.
Zostaw komentarz:
-
-
Rozumiem że nie ma opcji żeby np. kupić używkę, dać je gdzieś do jakiegoś warsztatu/laboratorium do sprawdzenia i ocenić ich stan?
Zostaw komentarz:
-
-
Kupisz używkę i za 2-3 miesiące mogą zacząć znowu lać.
Cena może jest atrakcyjna ale to loteria.
Zostaw komentarz:
-
-
Poważnie? Nie spodziewałem się...
A ktoś ma jakieś doświadczenie z używanymi wtryskami? Bo tak niby cena nie jest wysoka ale używka za komplet (niby z "gwarancją") będzie prawie w cenie jednego nowego...
Zostaw komentarz:
-
-
Geezzz... nie chcę wiedzieć jaki jest koszt za sztukę w ASO...:/
A to nie lepiej właśnie jakieś od mocniejszego motoru wrzucać?
Zostaw komentarz:
-
-
U mnie około 150 kkm jak zaczęły szwankować.
Kupuj nowe takie same jak były, ja kupowałem tu:
http://allegro.pl/wtryskiwacz-wtrysk...427909422.html do tego nowe śruby http://allegro.pl/sruba-pompowtryski...729436180.html
Zostaw komentarz:
-
-
Nie jest to bardzo pocieszające... A jaki miałeś przebieg jak się posypały?
Nasuwają mi się dwa pytania: czy kupować nowe czy używane, oraz czy brać takie same czy np. od 170 konnej wersji?
Zostaw komentarz:
-
-
U mnie żaden dodatek nic nie pomógł, nawet zrobiłem stary sprawdzony sposób na wyczyszczenie układu jak za czasów TDI VP czyli zamiast paliwa podłączyłem butelkę oleju 2T LM 1052, silnik wypalił wszystko, a wtryski jak przelewały tak dalej przelewały.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: