[O2FL] Silnik "przerywa" - 2.0 TDI CFHC
Zwiń
X
-
Ale to nie to że AR6400-D MAX coś tam zdziała? Liczyłem że może coś się wyczyści, odetka i będzie lepiej...
-
-
Nie chcę Ci grozić :P ale szprycę 1 i 2 masz do wymiany, a 4 na granicy.
U mnie nic przy pompie nie terkocze.
Zostaw komentarz:
-
-
Tak więc wczoraj wjechały nowe filtry, i olej (został tylko do wymiany ten w skrzyni) - w filtrze paliwa opiłków nie stwierdzono (po podniesieniu pokrywy filtra, jakiś tam jeden niewielki może i był ale to wszystko), paliwo w filtrze trochę mętne... zrobiliśmy więc test przelewowy i po kilku minutach wyglądało to tak:
20171014_113054.jpg
Akurat miałem rezerwę, w związku z czym do baku trafił AR6400-D MAX - na razie zrobiłem ok. 300 km, więc ciężko mówić o rezultatach ale mam wrażenie (a może tylko mi się wydaje) że tak jak wcześniej czuć było dziwne wibracje przy prędkościach rzędu 150km/h tak teraz jakby stały się "łagodniejsze", ale na razie nie wiem czy to nie nadinterpretacja.
Z ciekawostek - została wymieniona obejma wydechu bo oryginalna "rozpadła się" jak chciałem sprawdzić jej stan:P auto dzięki temu przestało dziwnie "buczeć" na luzie
Zostaw komentarz:
-
-
Któryś wtryskiwacz Ci się pierdzieli. Ja robiłem test przelewowy, według kompa było wszystko OK, a miałem takie synchroniczne przerywanie podczas przyśpieszania na zimnym. Podczas testu jeden wtryskiwacz mocno walił w przelew prawie 2x więcej od reszty, po wymianie wszystko do normy wróciło.
Zostaw komentarz:
-
-
No to już nie wiem czy mam się tym przejmować czy olać... znalazłem wiele wątków mówiących że jeżeli ten dźwięk występuje to mam opiłki w instalacji i generalnie koszty rzędu pięciocyfrowych liczb... Ale z drugiej strony przecież 50tyś chłop zrobił przede mną i działa?
Zostaw komentarz:
-
-
Ten zawor tak halasuje. Wymieniali go kiedys w ASO na nowy, ale potem importer powiedzial ze tak ma byc i przestali. Jest nawet jakis opis na necie na forum Audi, jak odpowiada ASO na chec wymiany tego.
Ja wymienilem na nowy, bo tez tak halasowal i co... przestal halasowac, bo auto mialo takie wibracje przy 1800-2300obr/min, za to teraz jak zimne to sobie tak wlasnie poszarpuje czasem.
Zostaw komentarz:
-
-
mentos2504 Tak czytałem Twoje posty - generalnie miałem nadzieję że tak będzie jak piszesz - jednak coś tam jest czuć że jakby niedomaga na zimny,... No i generalnie zaczął mnie martwić ten odgłos (na załączonym filmiku), nie wiem czy powinienem się martwić (jak wspomniałem poprzedni właściciel zrobił 50tyś. z tym dźwiękiem...
Zostaw komentarz:
-
-
Ja miałem identyczne objawy szarpania na zimnym silniku (zobacz moje posty). Co ciekawe problem zawsze zaczynał się jesienią. Większość twierdziła że wtryskiwacze się kończą.Teraz wiem, że w moim przypadku winne było paliwo. Zmieniłem stację i to od razu pomogło. Minęło już na pewno dwa lata i te objawy się nie pojawiły. Na pewno za ten objaw szarpania odpowiedzialne są wtryski. Myślę tak,że w miarę coraz większego przebiegu trzeba lać coraz lepsze paliwo bo wtryski nie są już pierwszej młodości. Ja na VCDS-ie miałem wszystko w normie.
Zostaw komentarz:
-
-
A i dodam iż obserwowany dźwięk na zimnym brzmi jak to:
Zostaw komentarz:
-
-
Aktualizacja: Dobra... jednak jest delikatny moment że czuć takie "dławienie" na zimnym ale jest na prawdę bardzo delikatne (podejrzewam że gdybym przycisną mocno to byłoby to bardziej odczuwalne) - chyba jednak muszę zacząć od tego czujnika...
A i dodam że chyba elektrozawór na pompie sobie grzechocze - ale nie każą mi się tym przejmować. Prawda to?
Zostaw komentarz:
-
-
No i teraz ciekawostka... Auto zostało zatankowane na Lotosie, no i co? Na zimnym przestał szarpać, nie ma błędów w komputerze (wszystkie poprzednie błędy nie powróciły pokasowaniu), do tego zmiana biegów jest jakby bardziej "miękka" - a przecież jeszcze nic nie zdążyłem poważniejszego zrobić.
I co teraz?:P Dodatki do oleju i paliwa dalej zamierzam zastosować, ale co z tym czujnikiem? Czy powinienem się brać za jego wymianę czy raczej tylko monitorować i obserwować?
Reszta błędów też się nie pokazuje - czym mogły być spowodowane?
Zostaw komentarz:
-
-
Zawsze warto posiadać zalozony nowy filtr paliwa kiedy stosujemy wszelkiej maści detergenty do paliw żeby nie czyścić filtra chemią.
Zostaw komentarz:
-
-
A jeszcze zastanawiam się nad jedną kwestią...
Czy zalanie AR6400-D Max połączyć z wymianą filtra paliwa (wymianę chciałem przeciągnąć do matki boskiej pieniężnej, a tu zaraz się żyd zaświeci:P)?
Zostaw komentarz:
-
-
Dobra, czyli muszę trochę czasu poświęcić na ogarnięcie wszystkiego. Dam znać co i jak jak już sprawa posunie się do przodu.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
Obadaj może tutaj będzie odpowiedź
Witam, wczoraj po zgaszeniu samochodu nie chciał mi odpalić, gdy już przyjechał kumpel żeby go ściągnąć spróbowałem jeszcze raz odpalić i odpalił, pokazał się błąd 17925 ,brak zasilania sterownika silnika jak dobrze pamiętam, uszkodzony przekaźnik J271 ,, mam pytanie gdzie ten przekaźnik się znaj...
Zostaw komentarz:
-
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI no i na koniec kasowanie bledu oraz adaptacja czujnika
BTW. To auto ma skrzynie DSG ??
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
Zostaw komentarz:
-
-
-
Zamieszczone przez Jendru Zobacz wpismarwoo o czujnik różnicy ciśnień to tzw. G450. Jeśli jego konstrukcja jest identyczna jak w PD (z etki wygląda, że tak) to wymiana trwa góra 30 min przy opornych przewodach(przerabiałem).
Jeśli chodzi o inne czujniki to albo szukaj tych czujników w ETCE (ja akurat korzystam z tej: https://ifinterface.com/page/page3.php (carprog2)) albo coś typu sam naprawiam (choć do współczesnych aut są one dużo bardziej okrojone niż do starszych).
pedros podłącze się do drugiej części pytania kolegi Tomek000 bo nie do końca zrozumiałem. Czy można skydd i AR6900 stosować wspólnie?
2. Można spokojnie stosować Skyyd i AR6900 razem
Zostaw komentarz:
-
-
marwoo o czujnik różnicy ciśnień to tzw. G450. Jeśli jego konstrukcja jest identyczna jak w PD (z etki wygląda, że tak) to wymiana trwa góra 30 min przy opornych przewodach(przerabiałem).
Jeśli chodzi o inne czujniki to albo szukaj tych czujników w ETCE (ja akurat korzystam z tej: https://ifinterface.com/page/page3.php (carprog2)) albo coś typu sam naprawiam (choć do współczesnych aut są one dużo bardziej okrojone niż do starszych).
pedros podłącze się do drugiej części pytania kolegi Tomek000 bo nie do końca zrozumiałem. Czy można skydd i AR6900 stosować wspólnie?Ostatnio edytowany przez Jendru; 43217.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: