[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju
Zwiń
X
-
Czy ktoś może polecić jakąś "klinikę" do naprawy silnika w okolicach Katowic??
-
-
Możesz podzielić się informacją gdzie robione i jaki koszt?
Z góry wielkie dzięki.
Zostaw komentarz:
-
-
Jestem po wykonaniu naprawy poboru oleju w tfsi. Przy okazji wymieniony napinacz na najnowszy model 06K109467K, wyczyszczony kolektor dolotowy i klapki, wyczyszczona głowica i zawory itp. Oto parę zdjęć:
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez primanus1,8 TSI to kompletnie nowa konstrukcja (gumowy pasek rozrządu, a nie łańcuch
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez primanus1,8 TSI to kompletnie nowa konstrukcja (gumowy pasek rozrządu, a nie łańcuch
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez chrzanekMaj 2010 więc trafiłem w 10.
Z czasem zobaczę, czy coś poprawili w tych silnikach, czy to tylko ściema.
Mam wątpliwości... bo jeśli poprawili, to dlaczego w Octaviach III silnik 1,8 TSI to kompletnie nowa konstrukcja (gumowy pasek rozrządu, a nie łańcuch, 2 rodzaje wtrysku - pośredni i bezpośredni, czyli OSIEM :roll: wtryskiwaczy, itd)
Jeszcze bardziej skomplikowany i pewnie jeszcze bardziej będzie się pie...lił :cry:
Pożyjemy, zobaczymy... będę raportował co się dzieje dalej z moim CDAA. Będzie to jakaś informacja dla tych, którzy myślą o zakupie używki z końca produkcji CDAA
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez chrzanekNo więc dopadło i mnie.Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys. :shock:
Od wczoraj czeszka stoi pozbawiona serca. :x
Ponoć na jesień 2011 miała być poprawiona trwałość (grubość) tych wadliwych pierścieni...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez jaro751975Zamieszczone przez chaberrDaj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?;
a co to za tłoki tuningowe co dodają mocy? :lol: ....kute? o co kaman? :roll:
na tej stronie mają po 400 zł /szt w ofercie tłoki do 2.0 TSI/TFSI i z opisu wynika ze pasują do EA 888 i EA 113...a z tego co wiem to raczej nie są to zamienne czesci pomiędzy tymi modelami :wink:
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez klarusZamieszczone przez chrzanekDo jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys.
chrzanek, co robisz? przeróbka czy wymiana tłoków?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez chrzanekDo jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys.
chrzanek, co robisz? przeróbka czy wymiana tłoków?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11chrzanek, powodzenia w reanimacji.
Zostaw komentarz:
-
-
No więc dopadło i mnie.Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys. :shock:
Od wczoraj czeszka stoi pozbawiona serca. :x
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez jaro7519754. Zamówić tłoki firm Mahle lub Kolbenschmidt
rok produkcji 2010. Skoda Octavia II 1.8 TSI CDAA
Jak dla mnie Mahle to lepszy wybór. Części są sprawdzone, rzadko się psują. Ja wybrałbym te opcję.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kimciuRozumiem, że przy tych nowych tlokach korbowody pozostaną stare. W najbliższym czasie też czeka mnie przeróbka tłoków...
Zostaw komentarz:
-
-
Rozumiem, że przy tych nowych tlokach korbowody pozostaną stare. W najbliższym czasie też czeka mnie przeróbka tłoków...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez chaberrDaj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?
;
Zostaw komentarz:
-
-
Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez klarusjaro751975, spróbuj tutaj
Firma ANEK zajmuje się sprzedażą czesci do silnikow maszyn, wozkow, kutrow, statkow i samochodow osobowych jak i cieżarowych
zadzwoń lub napisz do nich
kpl. tłoków z nowej serii firmy Kolbenschmidt do 1.8 tsi CDAA zaproponowano mi tam za połowę tego, co musiałbym wydać za te częsci w ASO...
o korbowodach nie rozmawiałem... bo postanowiłem przerobić stare tłoki.
Zapłaciłem 1600 zł. czyli 400zł. za szt.
Obsługa sklepu profesjonalna a dostawa szybka.
Jeszcze raz wielgachne dzięki. Teraz tylko czekanie na info od mechanika że gotowe i wszystko wróci do normy
Zostaw komentarz:
-
-
jaro751975, spróbuj tutaj
Firma ANEK zajmuje się sprzedażą czesci do silnikow maszyn, wozkow, kutrow, statkow i samochodow osobowych jak i cieżarowych
zadzwoń lub napisz do nich
kpl. tłoków z nowej serii firmy Kolbenschmidt do 1.8 tsi CDAA zaproponowano mi tam za połowę tego, co musiałbym wydać za te częsci w ASO...
o korbowodach nie rozmawiałem... bo postanowiłem przerobić stare tłoki.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez jaro751975Oddać auto do serwisu i zapłacić za naprawę 25.000 PLN - tak mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie.
Zostaw komentarz:
-
-
Dziękuję za adres. W moim przypadku do 140.000km było z olejem ok, ale w okolicach 160000km dolewałem po litrze na 500km. na dzień dzisiejszy problem w moim wypadku polega na tym, że oddałem auto do mechanika który zlecił poszerzenie tych rowków. .Kiedy je zaczął mierzyć to okazało się, że są spartolone. Rowek krzywy. Dał do poprawy i wsadził większy pierścień, ale po kilkunasty km. zalało świece.
Obawiam się, że z tych tłoków nic już nie będzie. Jeśli chodzi o robociznę i zwrot za pierścienie to mi to zwrócą, ale na tłoki to pewnie musiałbym iść do adwokata.
Chyba będę musiał zacisnąć zęby i wydać te ??? tyś na tłoki i korbowody z nowej serii.
jeśli ktoś miałby namiary na sklep w którym mógłbym to kupić w rozsądnej ( o ile to można tak nazwać) cenie i terminie dostawy to z góry dziękuję .
Zostaw komentarz:
-
-
jaro751975, na 99% tłoki z twojego silnika będą do przeróbki i do wymiany będą tylko pierścienie. Naprawa polegała będzie na przetoczeniu kanału pod pierścień olejowy.
zadzwoń do firmy Krasnobradzka Racing w Warszawie to przerobią wszystko jak należy.
Krasnobrodzka Racing
Silniki wyścigowe
ul. Krasnobrodzka 5
03-214 Warszawa
Tel.: 22 674 15 11
Kom.: 693 46 32 93
e-mail: [email protected]
od 25 strony wątku masz wszystkie informacje dotyczące całej naprawy wraz z numerami części i cenami. Ja już zrobiłem po remoncie 25 tys km i silnik oleju nie pobiera.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: