[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sebuss
    odpowiedział(a)
    Czy ktoś może polecić jakąś "klinikę" do naprawy silnika w okolicach Katowic??

    Zostaw komentarz:


  • chesttero
    odpowiedział(a)
    Możesz podzielić się informacją gdzie robione i jaki koszt?
    Z góry wielkie dzięki.

    Zostaw komentarz:


  • kixi4
    odpowiedział(a)
    Jestem po wykonaniu naprawy poboru oleju w tfsi. Przy okazji wymieniony napinacz na najnowszy model 06K109467K, wyczyszczony kolektor dolotowy i klapki, wyczyszczona głowica i zawory itp. Oto parę zdjęć:




    Zostaw komentarz:


  • primanus
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mirek_p11
    Zamieszczone przez primanus
    1,8 TSI to kompletnie nowa konstrukcja (gumowy pasek rozrządu, a nie łańcuch
    na 100% jest łańcuch
    Masz rację - pomyliłem się: w 1,4 jest pasek, a w 1,8 łańcuch.

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez primanus
    1,8 TSI to kompletnie nowa konstrukcja (gumowy pasek rozrządu, a nie łańcuch
    na 100% jest łańcuch

    Zostaw komentarz:


  • primanus
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez chrzanek
    Maj 2010 więc trafiłem w 10.
    Ja mam z jesieni 2013. Obecny przebieg 50 tys km. Jak do tej pory zużycie oleju na poziomie 0,5-0,7l na 10 tys km.
    Z czasem zobaczę, czy coś poprawili w tych silnikach, czy to tylko ściema.
    Mam wątpliwości... bo jeśli poprawili, to dlaczego w Octaviach III silnik 1,8 TSI to kompletnie nowa konstrukcja (gumowy pasek rozrządu, a nie łańcuch, 2 rodzaje wtrysku - pośredni i bezpośredni, czyli OSIEM :roll: wtryskiwaczy, itd)
    Jeszcze bardziej skomplikowany i pewnie jeszcze bardziej będzie się pie...lił :cry:

    Pożyjemy, zobaczymy... będę raportował co się dzieje dalej z moim CDAA. Będzie to jakaś informacja dla tych, którzy myślą o zakupie używki z końca produkcji CDAA

    Zostaw komentarz:


  • chrzanek
    odpowiedział(a)
    Maj 2010 więc trafiłem w 10.

    Zostaw komentarz:


  • primanus
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez chrzanek
    No więc dopadło i mnie.Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys. :shock:
    Od wczoraj czeszka stoi pozbawiona serca. :x
    Kiedy był wyprodukowany twój 1,8 TSI CDAA? Przed jesienią 2011, czy już później?
    Ponoć na jesień 2011 miała być poprawiona trwałość (grubość) tych wadliwych pierścieni...

    Zostaw komentarz:


  • EŁ
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez jaro751975
    Zamieszczone przez chaberr
    Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?
    to już są mocne pierścienie i są w komplecie. Dam info na forum po odbiorze auta. Ciekawe czy moc w qcykach będzie większa, jak mi to powiedział mechanik, ale o tym dowiedziałem się dopiero kiedy dałem tłoki mechanikowi. Do tej pory 160 koni było dla mnie wystarczające, ale tak z 10 więcej, było by dla mnie jakimś zadośćuczynieniem za poniesione straty pieniężne, ale przede wszystkim moralne, bo zacząłem kląć jak szewc ;

    a co to za tłoki tuningowe co dodają mocy? :lol: ....kute? o co kaman? :roll:

    na tej stronie mają po 400 zł /szt w ofercie tłoki do 2.0 TSI/TFSI i z opisu wynika ze pasują do EA 888 i EA 113...a z tego co wiem to raczej nie są to zamienne czesci pomiędzy tymi modelami :wink:

    Zostaw komentarz:


  • chrzanek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez klarus
    Zamieszczone przez chrzanek
    Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys.
    jo, bo to tak działa... długo, długo zużywa niewiele (myślisz już sobie - mnie to ominie), a tu nagle buum i dupa, zużycie rośnie lawinowo... a Volkswagen pisze potem, że to sporadyczne wypadki, bo przecież do 100 tys. km. zazwyczaj zużycie nie przekracza książkowych 0,5l/1000 a potem nagle jeb... :evil:
    chrzanek, co robisz? przeróbka czy wymiana tłoków?
    Na razie rachunek sumienia i portfela ale na 90% "Krasnobrodzka System".

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez chrzanek
    Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys.
    jo, bo to tak działa... długo, długo zużywa niewiele (myślisz już sobie - mnie to ominie), a tu nagle buum i dupa, zużycie rośnie lawinowo... a Volkswagen pisze potem, że to sporadyczne wypadki, bo przecież do 100 tys. km. zazwyczaj zużycie nie przekracza książkowych 0,5l/1000 a potem nagle jeb... :evil:
    chrzanek, co robisz? przeróbka czy wymiana tłoków?

    Zostaw komentarz:


  • chrzanek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mirek_p11
    chrzanek, powodzenia w reanimacji
    Wielkie dzięki.Narazie rozważam jak uzdrowić pacjenta i czy przy okazji nie wzmocnić go .

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    chrzanek, powodzenia w reanimacji

    Zostaw komentarz:


  • chrzanek
    odpowiedział(a)
    No więc dopadło i mnie.Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys. :shock:
    Od wczoraj czeszka stoi pozbawiona serca. :x

    Zostaw komentarz:


  • Franki
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez jaro751975
    4. Zamówić tłoki firm Mahle lub Kolbenschmidt

    rok produkcji 2010. Skoda Octavia II 1.8 TSI CDAA

    Jak dla mnie Mahle to lepszy wybór. Części są sprawdzone, rzadko się psują. Ja wybrałbym te opcję.

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    jaro751975,

    Zostaw komentarz:


  • jaro751975
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kimciu
    Rozumiem, że przy tych nowych tlokach korbowody pozostaną stare. W najbliższym czasie też czeka mnie przeróbka tłoków...
    Tak. Przy tych tłokach pasują stare korbowody.

    Zostaw komentarz:


  • kimciu
    odpowiedział(a)
    Rozumiem, że przy tych nowych tlokach korbowody pozostaną stare. W najbliższym czasie też czeka mnie przeróbka tłoków...

    Zostaw komentarz:


  • jaro751975
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez chaberr
    Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?
    to już są mocne pierścienie i są w komplecie. Dam info na forum po odbiorze auta. Ciekawe czy moc w qcykach będzie większa, jak mi to powiedział mechanik, ale o tym dowiedziałem się dopiero kiedy dałem tłoki mechanikowi. Do tej pory 160 koni było dla mnie wystarczające, ale tak z 10 więcej, było by dla mnie jakimś zadośćuczynieniem za poniesione straty pieniężne, ale przede wszystkim moralne, bo zacząłem kląć jak szewc












    ;

    Zostaw komentarz:


  • chaberr
    odpowiedział(a)
    Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?

    Zostaw komentarz:


  • jaro751975
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez klarus
    jaro751975, spróbuj tutaj

    Firma ANEK zajmuje się sprzedażą czesci do silnikow maszyn, wozkow, kutrow, statkow i samochodow osobowych jak i cieżarowych


    zadzwoń lub napisz do nich
    kpl. tłoków z nowej serii firmy Kolbenschmidt do 1.8 tsi CDAA zaproponowano mi tam za połowę tego, co musiałbym wydać za te częsci w ASO...
    o korbowodach nie rozmawiałem... bo postanowiłem przerobić stare tłoki.
    Dziękuję za to info. Zadzwoniłem do tego sklepu i zamówiłem ostatnie cztery szt. tłoków tuningowych
    Zapłaciłem 1600 zł. czyli 400zł. za szt.
    Obsługa sklepu profesjonalna a dostawa szybka.

    Jeszcze raz wielgachne dzięki. Teraz tylko czekanie na info od mechanika że gotowe i wszystko wróci do normy

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    jaro751975, spróbuj tutaj

    Firma ANEK zajmuje się sprzedażą czesci do silnikow maszyn, wozkow, kutrow, statkow i samochodow osobowych jak i cieżarowych


    zadzwoń lub napisz do nich
    kpl. tłoków z nowej serii firmy Kolbenschmidt do 1.8 tsi CDAA zaproponowano mi tam za połowę tego, co musiałbym wydać za te częsci w ASO...
    o korbowodach nie rozmawiałem... bo postanowiłem przerobić stare tłoki.

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez jaro751975
    Oddać auto do serwisu i zapłacić za naprawę 25.000 PLN - tak mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie.
    W ASO nie rób remontu, bo widać, że chcą Cię skroić na ładną sumkę. U mnie krzyknęli 13000 zł i była to ponoć dobra wola producenta. Pokazałem im środkowy palec i zrobiłem remont za połowę tej kwoty i wymieniłem dodatkowo kompletny rozrząd.

    Zostaw komentarz:


  • jaro751975
    odpowiedział(a)
    Dziękuję za adres. W moim przypadku do 140.000km było z olejem ok, ale w okolicach 160000km dolewałem po litrze na 500km. na dzień dzisiejszy problem w moim wypadku polega na tym, że oddałem auto do mechanika który zlecił poszerzenie tych rowków. .Kiedy je zaczął mierzyć to okazało się, że są spartolone. Rowek krzywy. Dał do poprawy i wsadził większy pierścień, ale po kilkunasty km. zalało świece.

    Obawiam się, że z tych tłoków nic już nie będzie. Jeśli chodzi o robociznę i zwrot za pierścienie to mi to zwrócą, ale na tłoki to pewnie musiałbym iść do adwokata.

    Chyba będę musiał zacisnąć zęby i wydać te ??? tyś na tłoki i korbowody z nowej serii.
    jeśli ktoś miałby namiary na sklep w którym mógłbym to kupić w rozsądnej ( o ile to można tak nazwać) cenie i terminie dostawy to z góry dziękuję .

    Zostaw komentarz:


  • mirek_p11
    odpowiedział(a)
    jaro751975, na 99% tłoki z twojego silnika będą do przeróbki i do wymiany będą tylko pierścienie. Naprawa polegała będzie na przetoczeniu kanału pod pierścień olejowy.

    zadzwoń do firmy Krasnobradzka Racing w Warszawie to przerobią wszystko jak należy.

    Krasnobrodzka Racing
    Silniki wyścigowe
    ul. Krasnobrodzka 5
    03-214 Warszawa
    Tel.: 22 674 15 11


    Kom.: 693 46 32 93

    e-mail: [email protected]

    od 25 strony wątku masz wszystkie informacje dotyczące całej naprawy wraz z numerami części i cenami. Ja już zrobiłem po remoncie 25 tys km i silnik oleju nie pobiera.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...