[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ryba
    Drive
    • 2017
    • 49
    • Volkswagen
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    Staszek co takiego robiłeś że się nie udało ?

    Komentarz

    • Ryba
      Drive
      • 2017
      • 49
      • Volkswagen
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      Problem znika w 100% , silnik praktycznie zaczyna życie od nowa , mam taką nadzieję

      Komentarz

      • Staszek Alkatras
        Classic
        • 2017
        • 12

        Honowanie plus obróbka tłoka pod grubsze pierścienie. 1000km i dolalem 400ml i nawet maxa nie ma...

        Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

        Komentarz

        • Ryba
          Drive
          • 2017
          • 49
          • Volkswagen
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          No to na serio można się w....ć , tego właśnie obawiałem się widząc stan moich cylindrów, teraz mnie upewniłeś że dobrym wyborem jest wymiana tłoków.
          Będę pisał jak wszystko przebiega

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            Czekamy na pozytywne efekty. Pytałem czemu nie wyjmujesz ( widać na wcześniejszym foto), bo to zdecydowanie ułatwiłoby proces.
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • Ryba
              Drive
              • 2017
              • 49
              • Volkswagen
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              AE60843F-984A-4E21-A7CB-71A304DECADF.jpeg Tak wygląda tłok

              Komentarz

              • Staszek Alkatras
                Classic
                • 2017
                • 12

                Pięknie . KolbenSchmity nadwymiary już kupione?

                Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

                Komentarz

                • Ryba
                  Drive
                  • 2017
                  • 49
                  • Volkswagen
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                  Narazie pomiar cylindrów i ocena stanu, dopiero się okaże co trzeba zamówić

                  Komentarz

                  • Ryba
                    Drive
                    • 2017
                    • 49
                    • Volkswagen
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                    KolbenSchmit + 0,50

                    Komentarz

                    • Ryba
                      Drive
                      • 2017
                      • 49
                      • Volkswagen
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                      Nadwymiar +0,50
                      Załączone pliki

                      Komentarz

                      • EŁ
                        L&K
                        • 2004
                        • 1168
                        • Octavia III (5E3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        ja planuję u siebie zrobić tak samo tylko proszę napisz czy ten tłok to jest ten tłok "przedzmianowy" czyli idzie na stary korbowód ? sworzeń chyba 21 tak? czy te tłoki maja już oryginalnie poprawiony problem z pierścieniem czy one są tak jak stare oryginały?
                        gdzie kupowałeś? cena?

                        z góry dzięki za pomoc bo silnik mam wyjęty i rozebrany do golasa....hehe

                        Komentarz

                        • Ryba
                          Drive
                          • 2017
                          • 49
                          • Volkswagen
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                          Tłok nadwymiar 0,50 pasuje do starej korby, pierścienie szersze poprawione z lepszymi rowkami odprowadzającymi.
                          Ważne też żeby te pierścienie były już po tzw. drugiej modyfikacji bo pierwsza podobno nie eliminowała problemu w 100%.


                          Pierścień po prawej mimo że poprawiony to ma zaokrągloną powierzchnię styku z cylindrem i to nie eliminowało całkowicie problemu, pierścień po lewej poprawiono (powierzchnia płaska).

                          Można jeszcze kupić taki tłok:

                          ale ten nie pasuje do starej korby więc trzeba całość.
                          Załączone pliki
                          Ostatnio edytowany przez spj; 5971.

                          Komentarz

                          • EŁ
                            L&K
                            • 2004
                            • 1168
                            • Octavia III (5E3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            Zamieszczone przez Ryba Zobacz wpis
                            Tłok nadwymiar 0,50 pasuje do starej korby, pierścienie szersze poprawione z lepszymi rowkami odprowadzającymi.
                            Ważne też żeby te pierścienie były już po tzw. drugiej modyfikacji bo pierwsza podobno nie eliminowała probleu w 100%
                            właściwie to po trzeciej modyfikacji bo druga to były pieścienie mahle

                            Najlepsze auta używane z niskim zużyciem oleju – oszczędność i niezawodność W dzisiejszych czasach, kiedy koszty utrzymania samochodu rosną, dużą uwagę przykłada się do ekonomii paliwowej. Jazda autem o niskim zużyciu oleju może przynieść oszczędności zarówno w portfelu, jak i dla środowiska. W tym artykule przedstawimy najbardziej niezawodne i oszczędne samochody używane, które zachowują niskie […]
                            Ostatnio edytowany przez ; 113.

                            Komentarz

                            • Ryba
                              Drive
                              • 2017
                              • 49
                              • Volkswagen
                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                              No może i po trzeciej, ważne że po udanej ;-)

                              Komentarz

                              • EŁ
                                L&K
                                • 2004
                                • 1168
                                • Octavia III (5E3)
                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                gdzie kupowałeś tłoki jeśli to nie tajemnica?

                                robisz 1.8 czy 2.0?

                                Komentarz

                                • Ryba
                                  Drive
                                  • 2017
                                  • 49
                                  • Volkswagen
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                  Robię 1,8 a tłoki to nawet nie wiem skąd przyszły ( mój kolega mechanik zamawiał ) dowiem się i napiszę, kosztowały 310 zł/ szt

                                  Komentarz

                                  • EŁ
                                    L&K
                                    • 2004
                                    • 1168
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    dobra cena, dzięki

                                    Komentarz

                                    • Staszek Alkatras
                                      Classic
                                      • 2017
                                      • 12

                                      Ryba jesteś w stanie ocenić na oko czy te pierścienie to są te poprawione? Twoje foty nie działają.

                                      Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

                                      Komentarz

                                      • Ryba
                                        Drive
                                        • 2017
                                        • 49
                                        • Volkswagen
                                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                        Ciężko na tych fotkach stwierdzić.

                                        F79C37AB-FEF4-4A25-901F-B44DB6B3685D.png
                                        Tu masz jeszcze raz te pierścienie, widać dokładnie różnicę.
                                        Ostatnio edytowany przez spj; 5971. Powód: złączenie 3 postów

                                        Komentarz

                                        • radekrp90
                                          Ambiente
                                          • 2014
                                          • 158
                                          • Volkswagen
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          Nie musisz każdego zdania pisać w nowym poście... czy to forum ma jakąkolwiek moderację?

                                          Co do spalania oleju po wymianie pierścieni na "nowe" - czy komuś się się chciało mierzyć owalizację cylindra i ogólnie luzy? Po honowaniu (jeśli było wykonane) wymiar się zmienia więc jeśli warsztat przesadził to będzie palić olej mimo dobrych części. Jeśli natomiast nie było honowania to ciekawe jaki był ogólny stan powierzchni.

                                          Komentarz

                                          • Ryba
                                            Drive
                                            • 2017
                                            • 49
                                            • Volkswagen
                                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                            Honowanie nie wpływa na rozmiar cylindra tylko ma za zadanie zmienić ( poprawić ) strókturę powierzchni.
                                            Ja tylko chciałem opisać jak przebiega mój remont bo jest to dosyć skomplikowane i wyniki nie zawsze są zadowalające ale widze że kolega radekrp90 czepua się poerdół bo jak to na każdym forum zawsze jakiś burak mądrala musi się znaleźć.
                                            Pozdro dla wszystkich normalnych kolesi ja stąd spadam

                                            Komentarz

                                            • EŁ
                                              L&K
                                              • 2004
                                              • 1168
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              Zamieszczone przez Ryba
                                              Tu masz jeszcze raz te pierścienie, widać dokładnie różnicę

                                              na tej fotce sa porównane piesrścienie mahle i poprawione kolbenschmidt....jedne i drugie są ok

                                              Komentarz

                                              • klarus
                                                RS
                                                ModeratoRS
                                                • 2013
                                                • 5394
                                                • Octavia III combi (5E5)
                                                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                Dużo ciekawych informacji na temat pierścieni. No to mam pytanie, jakie pierścienie są zastosowane przy wykonywaniu zabiegu przeróbki tłoków i wymiany pierścieni przez Krasnobrodzką?

                                                Komentarz

                                                • mirek_p11
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 6630
                                                  • Volkswagen
                                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                  Krasnobradzka wysyłała pierścienie mahle

                                                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                                  Fotki
                                                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                                  Fotki

                                                  Komentarz

                                                  • EŁ
                                                    L&K
                                                    • 2004
                                                    • 1168
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                    przy cenie tłoków jaką podał Ryba, przerabianie starych tłoków chyba mija się z celem, poza tym chyba można to robić tylko w przypadku gdy cylindry sa ok?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...