Przeniesione z powielonego tematu:
No niestety, roczniki 09-10 znane są z apetytu na olej, prawdopodobna przyczyna podana jest w tym temacie wcześniej - zapieczone pierścienie - ASO wymieniało je razem z tłokami. Pobór w ok. 1l/1000km jest już mocno nienormalny ( mój tyle bierze ), ale u Ciebie to jest dramat. Będę niedługo próbował u siebie wrzucić Oil Catch Tank-a na tej odmie idącej do turbiny, żeby sprawdzić ile tego oleju ucieka tędy, a ile faktycznie "po pierścieniach"...
Zamieszczone przez Grooocha
No niestety, roczniki 09-10 znane są z apetytu na olej, prawdopodobna przyczyna podana jest w tym temacie wcześniej - zapieczone pierścienie - ASO wymieniało je razem z tłokami. Pobór w ok. 1l/1000km jest już mocno nienormalny ( mój tyle bierze ), ale u Ciebie to jest dramat. Będę niedługo próbował u siebie wrzucić Oil Catch Tank-a na tej odmie idącej do turbiny, żeby sprawdzić ile tego oleju ucieka tędy, a ile faktycznie "po pierścieniach"...
Ale zauważyłem,że tak się dzieje jak robię b.krótkie odcinki (czyli smyk do przedszkola 800m, zgaszenie i powrót) Wtedy potrafi mi wciągnąć litr w mniej niż 1000km.
mam tak samo
A tak BTW olej na dolewki woziłem dawniej tylko przy wyjazdach typu CR - przecież na miejscu nawet jak trzeba dolać 1l/1000 to spoko można sprawdzić przed kolejną trasą i ew. dolać.
Komentarz