a co da sie jeszcze przerobic lub zmodyfikowac w zawieszeniu
[O2] Gumowe i gumowo-metalowe elementy zawieszenia
Zwiń
X
-
no i jestem po własnoręcznej zmianie tulej przednich wahaczy
były wybite gumy w otworach trzpieni i do tego pęknięte gumy przednie wahacza - a nie było widać!
teraz po zmianie stuki zniknęły, ale jest wyraźnie twardziej
powiem tak, bez kilku fajnych narzędzi jest słaby temat
(nasadka 16 długa czy torx 35 nasadka) już nie mówię o prasie...
uwaga też na śruby wspornika tulei tylnej, mi jedna się ukręciła, najlepiej podgrzewać, żeby klej się spalił
dla potomnych....
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
ketivv, szybki byłeś, jo miałem napisane wcześniej o stabilizatorze
Co do stabilizatora to oglądałem gumki i wyglądają ok, więc nie ruszam->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTo co dokrecasz przy pomocy przedluzki zlozonej z 3 drzwigni, dokreca sie na opuszczonym aucie, jak juz stoi na kolach i pobujasz buda
a torx to do przytrzymania (ewentualnego) sworznia wahacza->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
tylko nasadka 16 długa musi być....->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mikolaja wyrabia jeśli się nie mylę mocowanie gumy w wahaczu
i też się zastanawiam, ile to potrzyma w tej pełnej gumie na dziurach->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Czyli, że jak wymienia się tuleje wahacza nieważne czy przednią czy tylnią należy dokręcać na kołach? Jakie mogą być konsekwencje zrobienie tego na podnośniku ( samochód podniesiony na progach )? Czy będzie krzywo jechał, ściągał, źle się prowadził czy co? U mnie w ASO jak wymieniali obie tuleje to dokręcali na podnośniku.
Komentarz
-
-
tylną możesz dokręcać jak chcesz - na podnośniku również, to bez znaczenia (bo przykręcasz aluminiową obudowę tylko)
ale przednią - na kołach, bo dokręcona na podnośniku, przy "opadniętym" zawieszeniu zostałaby wstępnie napięta, a opuszczenia auta na kola jeszcze to napięcie zwiększy... może skrzypieć, a w skrajnym przypadku (choć to b. mało prawdopodobne) nawet zerwać sięDiesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
I jeszcze się upewniając:
O2 czy O2 FL czy w szczególności O2 FL RS nie ma znaczenia w kontekście tuleji tylnych wachacza przedniego i te od Cupry do RSa podejdą i będą eleganckie.
Myślicie, że jeśli chodzi o twartość to coś się zmieni w kontekście Cupra <-> Ori RS?
Rozumiem, że nikt poza leszkmw nie miał problemów z drganiami budy w automacie po przesiadce na tuleje z Cupry. Mam automat i nie chciałbym się niemiło rozczarować.
Pzdr,Jest:
O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
Była:
O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
O1 1998, 1.6 AEE + LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jimwRozumiem, że nikt poza leszkmw nie miał problemów z drganiami budy w automacie po przesiadce na tuleje z CupryOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Jest:
O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
Była:
O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
O1 1998, 1.6 AEE + LPG
Komentarz
-
-
Hmmm,
drgania w dieslu to chyba najbardziej denerwująca mnie rzecz... Dlatego próbuję ocenić czy to się bardzo pogorszy. Bo na pewno ori tuleje w RSie są takie same jak w wersji nie-RS?
Pzdr,Jest:
O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
Była:
O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
O1 1998, 1.6 AEE + LPG
Komentarz
-
Komentarz