Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Gumowe i gumowo-metalowe elementy zawieszenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • a co da sie jeszcze przerobic lub zmodyfikowac w zawieszeniu

    Komentarz


    • no i jestem po własnoręcznej zmianie tulej przednich wahaczy
      były wybite gumy w otworach trzpieni i do tego pęknięte gumy przednie wahacza - a nie było widać!
      teraz po zmianie stuki zniknęły, ale jest wyraźnie twardziej

      powiem tak, bez kilku fajnych narzędzi jest słaby temat
      (nasadka 16 długa czy torx 35 nasadka) już nie mówię o prasie...
      uwaga też na śruby wspornika tulei tylnej, mi jedna się ukręciła, najlepiej podgrzewać, żeby klej się spalił
      dla potomnych....

































      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • krzynol, stabilizatora czy wahacza ?

        Komentarz


        • Zamieszczone przez ketivv
          krzynol, stabilizatora czy wahacza ?
          przecież napisał, że wahacza, poza tym widać gdzie i co wymieniał. :shock:

          Komentarz


          • ketivv, szybki byłeś, jo miałem napisane wcześniej o stabilizatorze

            Co do stabilizatora to oglądałem gumki i wyglądają ok, więc nie ruszam
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • A ja tam widze blad montazowy :wink:

              To co dokrecasz przy pomocy przedluzki zlozonej z 3 drzwigni, dokreca sie na opuszczonym aucie, jak juz stoi na kolach i pobujasz buda :idea:

              A do czego torx?? Ja sobie tam nie przypominam takiego klucza :?
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Maicroft
                To co dokrecasz przy pomocy przedluzki zlozonej z 3 drzwigni, dokreca sie na opuszczonym aucie, jak juz stoi na kolach i pobujasz buda
                tak jest

                a torx to do przytrzymania (ewentualnego) sworznia wahacza
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz


                • A po co sworzen odkrecac na jednej srubie, jak latwiej odkrecic 3 na nasadke 16 i elegancko spada w dol
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • tylko nasadka 16 długa musi być....
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz


                    • teraz na geometrię trza pojechać
                      Pozdrawiam
                      Marcin

                      Komentarz


                      • U mnie 16-tki sworznia puściły bez problemu zwykłą grzechotką...


                        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                        Komentarz


                        • u mnie po 60 tys. km padły pełne gumy i jak u krzynola nie widać było przy sprawdzaniu żadnych luzów

                          Komentarz


                          • Tzn co sie z nimi stalo ?? Zaczely sie obracac wewnatrz tego aluminium czy jak ?? Spekania raczej widac :|
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • zaczęło znowu walić w zawieszeniu, a wyrabia jeśli się nie mylę mocowanie gumy w wahaczu

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez mikolaj
                                a wyrabia jeśli się nie mylę mocowanie gumy w wahaczu
                                ująłbym to tak - mocowanie wahacza w gumie
                                i też się zastanawiam, ile to potrzyma w tej pełnej gumie na dziurach
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • ja tez poszedłem w tuleje z cupry po wymianie przednich i tylnich zupełnie inne prowazdzenie polecam niezdecydowanym
                                  OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                  Auto Detailing: Dream Car Studio
                                  (znajdź również na fb)

                                  Komentarz


                                  • Czyli, że jak wymienia się tuleje wahacza nieważne czy przednią czy tylnią należy dokręcać na kołach? Jakie mogą być konsekwencje zrobienie tego na podnośniku ( samochód podniesiony na progach )? Czy będzie krzywo jechał, ściągał, źle się prowadził czy co? U mnie w ASO jak wymieniali obie tuleje to dokręcali na podnośniku.

                                    Komentarz


                                    • tylną możesz dokręcać jak chcesz - na podnośniku również, to bez znaczenia (bo przykręcasz aluminiową obudowę tylko)

                                      ale przednią - na kołach, bo dokręcona na podnośniku, przy "opadniętym" zawieszeniu zostałaby wstępnie napięta, a opuszczenia auta na kola jeszcze to napięcie zwiększy... może skrzypieć, a w skrajnym przypadku (choć to b. mało prawdopodobne) nawet zerwać się
                                      Diesel Service Śmietana
                                      43-210 Kobiór
                                      ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                                      uwaga
                                      nie robimy pompowtryskiwaczy

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez witachu
                                        ja tez poszedłem w tuleje z cupry po wymianie przednich i tylnich zupełnie inne prowazdzenie polecam niezdecydowanym
                                        tez tak kiedyś zrobiłem polecam
                                        Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                                        https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                                        Komentarz


                                        • I jeszcze się upewniając:
                                          O2 czy O2 FL czy w szczególności O2 FL RS nie ma znaczenia w kontekście tuleji tylnych wachacza przedniego i te od Cupry do RSa podejdą i będą eleganckie.

                                          Myślicie, że jeśli chodzi o twartość to coś się zmieni w kontekście Cupra <-> Ori RS?

                                          Rozumiem, że nikt poza leszkmw nie miał problemów z drganiami budy w automacie po przesiadce na tuleje z Cupry. Mam automat i nie chciałbym się niemiło rozczarować.

                                          Pzdr,
                                          Jest:
                                          O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
                                          Była:
                                          O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
                                          O1 1998, 1.6 AEE + LPG

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez jimw
                                            Rozumiem, że nikt poza leszkmw nie miał problemów z drganiami budy w automacie po przesiadce na tuleje z Cupry
                                            a jakiego rodzaju to były drgania? i napewno było to zwiazane z tymi tulejami? co do wytrzymałości cupra-ori rs to nie wypowiem się
                                            OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                            Auto Detailing: Dream Car Studio
                                            (znajdź również na fb)

                                            Komentarz


                                            • Spójrz na post leszkamw na tej stronie:

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=300

                                              Dokładniej to założył on tuleje od Audi TT, nie wiem czy i czym różnią się one od tych z Cupry.

                                              Pzdr,
                                              Jest:
                                              O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
                                              Była:
                                              O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
                                              O1 1998, 1.6 AEE + LPG

                                              Komentarz


                                              • W kolejnym aucie mam pelne, bede mial w Superbie. Drgana moze sa przez kilka dni, potem przechodzi sie nad tym do porzadku dziennego. Nie nie bedzie drgac jak na siodle w Ursusie
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • Hmmm,

                                                  drgania w dieslu to chyba najbardziej denerwująca mnie rzecz... Dlatego próbuję ocenić czy to się bardzo pogorszy. Bo na pewno ori tuleje w RSie są takie same jak w wersji nie-RS?

                                                  Pzdr,
                                                  Jest:
                                                  O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
                                                  Była:
                                                  O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
                                                  O1 1998, 1.6 AEE + LPG

                                                  Komentarz


                                                  • Tak, to nie jest Audi S3 ktorej ma inne wahacze - aluminiowe z pelnymi tulejami
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X