Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Gumowe i gumowo-metalowe elementy zawieszenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Na tym drugim jest blad montazowy: przednia srube dokreca sie jak auto stoi na podlozu, a nie jak wisi w powietrzu :idea:
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • temat tulejek gumowych na chwilę obecną zakończony założeniem oryginalnych "gumek"

      Olkusz może coś dorobić ale potrzebują cały wahacz z oryginalnie osadzoną tuleją

      patrząc na całość prac wymiana sanek na odlew wraz z wahaczami (pionowe tuleje gumowe tylne przedniego wahacza) wydaje się dość prostą zmianą
      prawdopodobnie można przeszczepić całość sanki+wahacze "alu" z audi Q3 - jak mi przejdzie niechęć do wydatków na auto po wrześniu może się zapale do tego pomysłu ;-) bo po nowych amortyzatorach i tulejach (jak się spodziewałem) nie ma żadnej istotnej zmiany w precyzji układu kierowniczego

      aha inna są ustawienia geometrii dla Yeti z stalowymi sankami pod silnikiem a inne dla Yeti z odlewem alu

      Komentarz


      • Nabyłem 2 x na tył wahacza przedniego 6LL 407 183 - 48 zł sztuka
        oraz 2 x na przód wahacza przedniego 1K0 407 182 - 40 zł sztuka

        Czy te śruby nr N91039802 - 2 szt., N10579702 - 4 szt., N10141003 - 2 szt też trzeba kupić i wymienić czy stare będą dobre?

        O strony koła jest jeszcze sworzeń wahacza, kosztuje ok 150 zł sztuka, też wymienić skoro przód będzie rozkręcony? Wymieniał będę też gałki kierownicze.
        Załączone pliki

        Komentarz


        • Zamieszczone przez namo
          Nabyłem 2 x na tył wahacza przedniego 6LL 407 183 - 48 zł sztuka
          oraz 2 x na przód wahacza przedniego 1K0 407 182 - 40 zł sztuka

          Czy te śruby nr N91039802 - 2 szt., N10579702 - 4 szt., N10141003 - 2 szt też trzeba kupić i wymienić czy stare będą dobre?

          O strony koła jest jeszcze sworzeń wahacza, kosztuje ok 150 zł sztuka, też wymienić skoro przód będzie rozkręcony? Wymieniał będę też gałki kierownicze.
          ja śrub nie wymieniałem, a sworzeń wahacza to kosztuje w granicach 75zł za Lemfordera więc nie widzę sensu przepłacać

          Komentarz


          • Zamieszczone przez namo
            oraz 2 x na przód wahacza przedniego
            Nie wiem czy to dobry wybór u mnie na gwarancji 3x wymieniali z powodu trzeszczącego zawieszenia.... Jak w ta zimę będzie trzeszczało zakładam Lemfordera.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez yunior81
              ie wiem czy to dobry wybór u mnie na gwarancji 3x wymieniali z powodu trzeszczącego zawieszenia....
              a ASO Emida twierdzi że moje zawieszenie jest w idealnym stanie :twisted: Na kierownicy luz jak w maluchu co zauważyła sporadycznie jeżdżąca Octavią żona.

              [ Dodano: Pon 30 Wrz, 13 20:18 ]
              co jeszcze gumowego można wymienić skoro już cały przód będzie rozkręcany?

              Komentarz


              • Gumki na stabilizatorze. Jak i same laczniki stabilizatora.

                Sworznie wahacza Pi L kup z Lemfordera, tak samo jak koncowki drazkow kierowniczych. Kupisz na Listopadowej w BB naprzeciw Kopernika tam gdzie dzis przejezdzales okolo 17-tej

                Sruby mozna zakrecic stare, ale trzeba to solidnie dokrecic (gdzies w tym watku chyba sa podane momenty dokrecania tych srub, ja to chyba +20Nm dawalem, lecz na nowych oraz mozna wkleic na kleju - tez jakas pewnosc).
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • Zamieszczone przez namo
                  a ASO Emida twierdzi że moje zawieszenie jest w idealnym stanie :twisted:
                  ASO Emida w Rudzie Śląskiej jak sprzedawała mój poprzedni samochód, który zostawiłem w rozliczeniu z przebiegiem ok 115000 kilometrów, nowemu właścicielowi to twierdziła, że wtedy obecny, "nowy przebieg auta" czyli ok 65000 :shock: jest prawdziwy

                  Komentarz


                  • Taaa, to nabędę łączniki stabilizatora z gumkami, sworznie bo gałki Lemfordera już mam. Przy okazji wezmę nowe śruby bo Pani nie miała akurat dziś.

                    Zamieszczone przez Maicroft
                    tam gdzie dzis przejezdzales okolo 17-tej
                    właśnie byłem tam o 17 po te gumki. Pozdro na mieście :lol:

                    Komentarz


                    • Sruby to malo kto ma od reki, zamow wszystkie graty na drugi dzien bedzie, jak cos istnieje w centrali w Poznaniu.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • Maicroft, masz kogoś na Bielsku kto ogarnie montaż jakby mi wyjazd do mojego najlepszego mechanika do Krakowa nie wypalił? Bo mu się warsztat spalił i nie wiem czym dysponuje, czy zrobi geometrie.

                        Komentarz


                        • masa porządnych mechaniorów
                          ja robiłem w Kaniowie (Maroszek) i chwalę sobie
                          Tanio, szybko i konkretnie
                          Chodź już trochę czasu minęło, i się mogło pozmieniać :diabelski_usmiech

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez yunior81
                            ASO Emida w Rudzie Śląskiej jak sprzedawała mój poprzedni samochód, który zostawiłem w rozliczeniu z przebiegiem ok 115000 kilometrów, nowemu właścicielowi to twierdziła, że wtedy obecny, "nowy przebieg auta" czyli ok 65000 jest prawdziwy
                            WTF?

                            Komentarz


                            • namo, Geometrie zawsze robie na ulicy Osterwy chyba 36 u P. Wisly.

                              On tam tez mechanike ma i ogarnia temat. Ja tam zawsze ogarniam sam.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • Zrobione!

                                Wymiana i geometria razem 380 zł. Warto było bo auto prowadzi się lepiej jak nowe

                                Komentarz


                                • gumy stabilizatora przedniego nie występują oryginalne jako zamiennik tylko cały stabilizator ?

                                  Komentarz


                                  • Tak, to się całe kupuje, gumy z drutem.

                                    Komentarz


                                    • To jest lacznik na zdjeciu.

                                      Chodzi o caly poprzeczny stabilizator. Tam faktycznie chyba nie ma gum zamiennie, chociaz powerflexy sa dostepne jako zamiennik. Wrzuce potem screena z ETKI
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • Zgadza się - niestety. Nie ma możliwości wymiany samych gum na stabilizatorze ( są one zwulkanizowane z drążkiem ) co mnie martwi bo luzów w zawieszeniu nie mam a trzeszczy. Cały nowy stabilizator to koszt ok +/- 500 zł.
                                        W Intercarsie widziałem jakiś zestaw naprawczy wyglądający jak gumy stabilizatora w Octavii I.

                                        Komentarz


                                        • No te ori pewnie sie odcina i montuje takie jak zawsze byly montowane.

                                          404 Not Found

                                          Sa.. wiec jakos wymienic sie da. Pozostaje z czego mozna je podmienic w grupie VW
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • Zestaw naprawczy z Intercars Just a moment...

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Maicroft
                                              Sa.. wiec jakos wymienic sie da.
                                              wymienić to zawsze się jakoś da ;-) tylko żeby włożyć tam coś sensownego

                                              bo niby wyraźnych śladów zużycia nie mam ale cały czas coś się tłucze a wymienione juz prawie wszytko
                                              zostaje stabilizator lub oryginalny amor Koni FSD bo od początku miał luz (dokręcony przestał latać na boki ale fabrycznie był niestety nieskręcony do końca)

                                              Komentarz


                                              • warto nasmarować drążek stabilizatora jakimś smarem , aby mniej wycierało gumę od środka ?

                                                Komentarz


                                                • jak nasmarujesz to wytrze jeszcze szybciej - do smaru przyklei się piach i będzie elegancka pasta ścierna... :lol:
                                                  Diesel Service Śmietana
                                                  43-210 Kobiór
                                                  ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                                                  uwaga
                                                  nie robimy pompowtryskiwaczy

                                                  Komentarz


                                                  • No i po raz trzeci okazało się że za trzeszczenie przedniego zawieszenia w moim aucie odpowiada przednia ( mała ) tuleja w wahaczu.....
                                                    Ja już nie wiem co jest nie halo z tymi tulejami :?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X