Na tym drugim jest blad montazowy: przednia srube dokreca sie jak auto stoi na podlozu, a nie jak wisi w powietrzu :idea:
[O2] Gumowe i gumowo-metalowe elementy zawieszenia
Zwiń
X
-
temat tulejek gumowych na chwilę obecną zakończony założeniem oryginalnych "gumek"
Olkusz może coś dorobić ale potrzebują cały wahacz z oryginalnie osadzoną tuleją
patrząc na całość prac wymiana sanek na odlew wraz z wahaczami (pionowe tuleje gumowe tylne przedniego wahacza) wydaje się dość prostą zmianą
prawdopodobnie można przeszczepić całość sanki+wahacze "alu" z audi Q3 - jak mi przejdzie niechęć do wydatków na auto po wrześniu może się zapale do tego pomysłu ;-) bo po nowych amortyzatorach i tulejach (jak się spodziewałem) nie ma żadnej istotnej zmiany w precyzji układu kierowniczego
aha inna są ustawienia geometrii dla Yeti z stalowymi sankami pod silnikiem a inne dla Yeti z odlewem alu
Komentarz
-
-
namo
Nabyłem 2 x na tył wahacza przedniego 6LL 407 183 - 48 zł sztuka
oraz 2 x na przód wahacza przedniego 1K0 407 182 - 40 zł sztuka
Czy te śruby nr N91039802 - 2 szt., N10579702 - 4 szt., N10141003 - 2 szt też trzeba kupić i wymienić czy stare będą dobre?
O strony koła jest jeszcze sworzeń wahacza, kosztuje ok 150 zł sztuka, też wymienić skoro przód będzie rozkręcony? Wymieniał będę też gałki kierownicze.Załączone pliki
Komentarz
-
Zamieszczone przez namoNabyłem 2 x na tył wahacza przedniego 6LL 407 183 - 48 zł sztuka
oraz 2 x na przód wahacza przedniego 1K0 407 182 - 40 zł sztuka
Czy te śruby nr N91039802 - 2 szt., N10579702 - 4 szt., N10141003 - 2 szt też trzeba kupić i wymienić czy stare będą dobre?
O strony koła jest jeszcze sworzeń wahacza, kosztuje ok 150 zł sztuka, też wymienić skoro przód będzie rozkręcony? Wymieniał będę też gałki kierownicze.
Komentarz
-
-
namo
Zamieszczone przez yunior81ie wiem czy to dobry wybór u mnie na gwarancji 3x wymieniali z powodu trzeszczącego zawieszenia....
[ Dodano: Pon 30 Wrz, 13 20:18 ]
co jeszcze gumowego można wymienić skoro już cały przód będzie rozkręcany?
Komentarz
-
Gumki na stabilizatorze. Jak i same laczniki stabilizatora.
Sworznie wahacza Pi L kup z Lemfordera, tak samo jak koncowki drazkow kierowniczych. Kupisz na Listopadowej w BB naprzeciw Kopernika tam gdzie dzis przejezdzales okolo 17-tej
Sruby mozna zakrecic stare, ale trzeba to solidnie dokrecic (gdzies w tym watku chyba sa podane momenty dokrecania tych srub, ja to chyba +20Nm dawalem, lecz na nowych oraz mozna wkleic na kleju - tez jakas pewnosc).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez namoa ASO Emida twierdzi że moje zawieszenie jest w idealnym stanie :twisted:
Komentarz
-
-
namo
Taaa, to nabędę łączniki stabilizatora z gumkami, sworznie bo gałki Lemfordera już mam. Przy okazji wezmę nowe śruby bo Pani nie miała akurat dziś.
Zamieszczone przez Maicrofttam gdzie dzis przejezdzales okolo 17-tej
Komentarz
-
namo
Maicroft, masz kogoś na Bielsku kto ogarnie montaż jakby mi wyjazd do mojego najlepszego mechanika do Krakowa nie wypalił? Bo mu się warsztat spalił i nie wiem czym dysponuje, czy zrobi geometrie.
Komentarz
-
namo
Zamieszczone przez yunior81ASO Emida w Rudzie Śląskiej jak sprzedawała mój poprzedni samochód, który zostawiłem w rozliczeniu z przebiegiem ok 115000 kilometrów, nowemu właścicielowi to twierdziła, że wtedy obecny, "nowy przebieg auta" czyli ok 65000 jest prawdziwy
Komentarz
-
namo
Komentarz
-
namo
-
Zgadza się - niestety. Nie ma możliwości wymiany samych gum na stabilizatorze ( są one zwulkanizowane z drążkiem ) co mnie martwi bo luzów w zawieszeniu nie mam a trzeszczy. Cały nowy stabilizator to koszt ok +/- 500 zł.
W Intercarsie widziałem jakiś zestaw naprawczy wyglądający jak gumy stabilizatora w Octavii I.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftSa.. wiec jakos wymienic sie da.
bo niby wyraźnych śladów zużycia nie mam ale cały czas coś się tłucze a wymienione juz prawie wszytko
zostaje stabilizator lub oryginalny amor Koni FSD bo od początku miał luz (dokręcony przestał latać na boki ale fabrycznie był niestety nieskręcony do końca)
Komentarz
-
Komentarz