Tylko poliuretanowe uchodzą za lepsze, twarlsze, twardsze, a tym samym droższe...
[O2] Gumowe i gumowo-metalowe elementy zawieszenia
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez KlauzeroZamieszczone przez TippoPytanie, czy w o2 fl tez macie te gumowe elementy w alu kolysce przedniego zawieszenia z czerwonej gumy?? Ja mam takie, ale mam tez mk5 z tym zawieszeniem i tam sa czarne...
Komentarz
-
-
ufffff..... 29 stron, kilka podejść ale udało się
na dniach/tygodniach będę robił swap tarcz na 312 + 288, do tego przesiadka z 15" na 16"/17"
o modzie zawiasu myślałem od dłuższego czasu
i mam dylemat; 90 tysi się zbliża, pewnie tuleje będą się niedługo kończyły
cupra + ori czy poliuretany?
strongflex produkuje to:
- http://www.strongflex.eu/pl/221402b-...ednia_337.html
- http://www.strongflex.eu/pl/221403b-...tylna_339.html
twardość 80, sporty (90) pomijam bo na dentystę bym nie zarobił jak mi plomby powypadają...
natomiast dystrybutor powerflex na polskę, za producentem pisze żę proponuje:
poliuretany z serii PFF85-704R – silniki Diesel – twartość 55 w skali Shore’a
skłaniam się nad zakupem
wahacz przód tuleja przednia + wahacz przód tuleja tylna
będę do nich pisał i dopytam się o tą twardość 55
co o tym wszystkim sądzicie?Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...
mój szkodnik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez qbecbędę do nich pisał i dopytam się o tą twardość 55
ja bym szedł tropem kolegi abstinent, miałem je w Fabii, i na prawde samochód szedł jak po szynach.
z tym, że Cupry są krótsze i ważny jest kierunek montażu - miejsce gdzie spotyka się wahacz z tuleją. żeby czop z wahacza nie był narażony na dodatkowe zginanie.
> link do wyjaśnienia pomiaru wg Shore'a <
Komentarz
-
-
odpisali, nie całkiemjasno ale powoli mi się sytuacja chyba klaruje;
w strongflexie mamy 2 twardości tulei do wyboru, natomiast w powerflex jedną - nie wiem jaką; natomiast kwestia twardości dotyczy tego poliuretanu którym jak mniemam usupełnia się dużą poduszkę silnika - i tu rzeczywiście chyba ma to znaczenie...
nadal się zastanawiam czy wybrać poli czy CUPRA :/
pólki co inne wydatki, ale jak przy przeglądzie na 90k powiedzą że do wymiany to skłaniam się na poli, z planem zrobienia całego przodu - 2 pary tulei do wahaczy, poduszki do silnika i nowe gumy stabilizatora; tu z kolei obawa o skrócenie wytrzymałości łączników... :/
same problemy z tym tjuningiem...
[ Dodano: Sro 27 Lut, 13 18:08 ]
założyłem Powerflex'y - szał
do tego na przód przyszły amorki od RS'a na moich springach i laczki 16 zamiast 15 - w sumie różnica jest duża; auto duuuużo mniej wychyla się na zakrętach; przynajmniej przodem; tył trochę buja :/
CDN . . .Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...
mój szkodnik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez giiiienekMa 123tys.
Taka ponoć jest właśnie wada tych żeliwnych wahaczy dlatego wycofali sie z nich i potem montowali stalowe.
Można założyć nowe poduszki ale ponoć wytrzymaja miesiąc i znowu sie wybiją.
Komentarz
-
-
giiiienek - koniecznie amelinium od S3... tylko ta cztero-cyfrowa cena... za sztukę... :/Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...
mój szkodnik
Komentarz
-
-
Kit Includes
2 X Front Wishbone Inner Bush (Front)-PFF85-501
(Dia. Ref No:1)
2 X Front Wishbone Inner Bush (Rear)-PFF85-502
(Dia. Ref No:2)
2 X Front Anti Roll Bar Bush 19.6mm-PFF85-503-19.6
(Dia. Ref No:3)
2 X Rear Tie Bar to Chassis Front Bush-PFR85-508
(Dia. Ref No:8)
2 X Rear Lower Spring Mount Outer-PFR85-509
(Dia. Ref No:9)
2 X Rear Lower Spring Mount Inner-PFR85-510
(Dia. Ref No:10)
2 X Rear Lower Link Outer Bush-PFR85-511
(Dia. Ref No:11)
2 X Rear Lower Link Inner Bush-PFR85-512
(Dia. Ref No:12)
2 X Rear Upper Link Outer Bush-PFR85-513
(Dia. Ref No:13)
2 X Rear Upper Link Inner Bush-PFR85-514
(Dia. Ref No:14)
2 X Rear Anti Roll Bar Bush 18.5mm-PFR85-515-18.5
(Dia. Ref No:15)
1 X Lower Engine Mount Insert (Large)-PFF85-504
(Dia. Ref No:4)
1 X Lower Engine Mount Small Bush-PFF85-505
(Dia. Ref No:5)
Bybym wdzięczny gdyby ktoś mógł podpowiedzieć które gumy z tego diagramu warto wymienić na powerflex? tzn. co zużywa się na tyle często ze warto to zrobić raz na zawsze? niestety komplet wszystkich gum to ponad 2tysiaki
Zdecydowanie wymieniam 1 i 2 ale co do tylnego wahacza to nie mam pojęcia bo O2 dopiero co kupiłem...
Wydaje mi się że gumy stabilizatorów się aż tak nie zużywają i płacenie po ok 200zł za gumy na jeden stabilizator to trochę bez sensu. Co z resztą?
Komentarz
-
Komentarz