Krzynol, kolega Tadfi mija się z prawdą (nie sugeruje złej woli, ale):
- wersja CAN-farelki to 1 x bezpiecznik 100A w skrzynce bezpieczników A
- wersja zwykła farelki to bezpiecznik 40A + bezpiecznik 80A w skrzynce bezpieczników A - innego scenariusza nie ma. Stąd też mówienie o istnieniu farelki w aucie, w którym największy bezpiecznik w skrzynce A to 50A to fikcja (sam alternator to w zależności od wersji bodajże 150 albo 200A bezpiecznika).
Powstaje pytanie czy Kolega wie, co to takiego jest ta skrzynka bezpieczników A
To, co w komorze silnika rzuca się na pierwszy rzut oka i jest zakryte szczelną pokrywą z zamknięciami, to nie jest skrzynka bezpieczników A, tylko skrzynka bezpieczników B (to ten poziomy fragment całego klocka elektryki pod maską).
Skrzynka bezpieczników A to blacha przykręcona do węższego boku skrzynki bezpieczników B, od strony przodu samochodu. Idzie tam dosłownie kilka dużej średnicy przewodów (chyba max 7, bo 6 bezpieczników + jedno zasilanie) i na tym ten element się kończy. Siedzą tam bezpieczniki płytkowe podłączane do obwodów poprzez zaciski śrubowe M5 albo M6.
Jakbym się w swoim opisie pomylił, z góry prośba o korektę.
- wersja CAN-farelki to 1 x bezpiecznik 100A w skrzynce bezpieczników A
- wersja zwykła farelki to bezpiecznik 40A + bezpiecznik 80A w skrzynce bezpieczników A - innego scenariusza nie ma. Stąd też mówienie o istnieniu farelki w aucie, w którym największy bezpiecznik w skrzynce A to 50A to fikcja (sam alternator to w zależności od wersji bodajże 150 albo 200A bezpiecznika).
Powstaje pytanie czy Kolega wie, co to takiego jest ta skrzynka bezpieczników A
To, co w komorze silnika rzuca się na pierwszy rzut oka i jest zakryte szczelną pokrywą z zamknięciami, to nie jest skrzynka bezpieczników A, tylko skrzynka bezpieczników B (to ten poziomy fragment całego klocka elektryki pod maską).
Skrzynka bezpieczników A to blacha przykręcona do węższego boku skrzynki bezpieczników B, od strony przodu samochodu. Idzie tam dosłownie kilka dużej średnicy przewodów (chyba max 7, bo 6 bezpieczników + jedno zasilanie) i na tym ten element się kończy. Siedzą tam bezpieczniki płytkowe podłączane do obwodów poprzez zaciski śrubowe M5 albo M6.
Jakbym się w swoim opisie pomylił, z góry prośba o korektę.
Komentarz