kowal 2002, Ok, ale na pewno po 10.06, wcześniej nie dam rady. Podeślij na pw adres wysyłki.
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
-
-
kowal 2002, posiadam taka z początku produkcji Octavii leży sobie w garażu a obecnie mam zamontowana druga od kolegi Enriquez, jak jesteś dalej zainteresowany daj znać. Komp ja widzi tylko jest tez błąd elementu grzejnego :-(1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)
Komentarz
-
-
Też zamierzam u siebie zamontować dodatkową grzałkę, ponieważ nie jestem zadowolony z grzania w mojej octavii. Niby benzyna a dużo później jest cieplej niż w golfie V którego miałem w tdi, z tym, że tam miałem nagrzewnicę właśnie.
Grzałkę już mam kupioną po CANie (indeks E). Przeczytałem cały wątek i chciałbym się upewnić gdzie mogę podpiąć kabel na skrzynce bezpieczników. Poniżej fotka mojej skrzynki.
Na zdjęciu nie widać dwóch pierwszych gniazd (śruby A i B). Mam OIIFL TSI, a więc fabrycznie są przygotowane miejsca na wpięcie z bezpiecznikami 40A i 80A (śruby H i F) do podpięcia nagrzewnicy bez CAN. Analizując ten temat doszedłem do wniosku, że nie ma co się podpinać w 5 śrubę od lewej (a więc u mnie śruba H z 80A bezpiecznikiem), tak jak to jest w tutorialu krzynola. Wydaje mi się, że powinienem założyć bezpiecznik 100A na śrubę o oznaczeniu G, którą oznaczyłem zieloną strzałką na zdjęciu. Miejsce to jak widać jest wolne. Aha i rozumiem, że śruby, o której pisał w tutorialu krzynol służącej do wpięcia nowego bezpiecznika nie muszę już kupować bo to jest ta osadzona pod oznaczeniem G?
Czy może jednak powinienem zakupić nową śrube i osadzić ją nizej, w poziomie śrub CEHDF? Ponieważ widzę, że ta moja śruba bezpośrednio pod literką G ma "łączność" ze kablem po lewej, poprzez blaszkę biegnącą po całej szerokości boku skrzynki i może nie może tak być.
Komentarz
-
-
Yarwa, jak widać w O2 FL nie ma bezpieczników pojedyńczych, tylko taki monoblok bezpiecznikowy
do tego jest to na sztywno przygotowane do nowego typu nagrzewnicy
ja bym się podpiął pod gotowy bezpiecznik H 80A - potrzebujesz do tego tylko nakrętkę kołnierzową
jak testowałem nagrzewnicę to prąd 80A nie przekraczał
jakby się palił to wtedy przejdziesz na ten dodatkowy zacisk i dołożysz bezpiecznik 100A + tę specjalną śrubę z rozetką->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Yarwa, ta lub ta może być pewnie
[ Dodano: Czw 18 Paź, 12 23:33 ]
Na pewno obie pasują - sprawdziłem
Natomiast wycofam się po przemyśleniu sprawy z bezpiecznika 80A - w monobloku
Powinno być tak: (tylko wtedy trzeba mieć tę srubę M5 z rozetką + 2x nakrętki M5 samokontrujące, kołnierzowe + bezpiecznik płaski 100A, co ori to ori)
Załączone pliki->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
krzynol, na szczęście podjąłem decyzje zastosowania 100A, bo to twoje wycofanie z 80A dopiero dziś przeczytałemA wczoraj robiłem montaż. Z tym, że nie miałem nakrętek samokontrujących ale dałem podkładki sprężynujące - chyba nic się nie stanie.
Ale napotkałem inny problem. Wszystko pomontowałem. W gatewayu ustawiłem 7D-Aux. heater. Po odpaleniu auta i podpięciu VCDS chciałem wszystko posprawdzać. Niestety temperatury jeszcze są zbyt duże żeby poczuł efekt przez kratki, ale przed ostatecznym montażem osłon nagrzewnicy dotykałem ją po odpaleniu auta i ta plastikowa obudowa była ciepła, a więc sądze że grzałak grzeje. Gdy zrobiłem "output test" to na blokach były wartości (wachało się to wszystko: 75-77A, 12,3-12,5V i około 900W). Jednak gdy chciałem sprawdzić błędy grzałki to ku mojemu zdzieniu wyskoczyły, a wydaje mi się że działa. Wyskoczyło jak poniżej:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
005 - no or incorrect setting / adaptation
Co to oznacza?
Komentarz
-
-
sprawdzanie działania w blokach pomiarowych, grupa 01
warunki zadziałania grupa o2->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
No i problem rozwiazany. W gatewayu ustawiłem wcześniej 18-Aux. heater zamiast 7D-Aux. heater. Ten blok nr 18 to chyba od grzania dupska. Grzałka śmiga
Cały koszt moda ok. 180zł, a więc nie ma o czym gadać. Jakby ktoś szukał grzałki to szukajcie u tego gościa: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19577300
Facet nie podaje nr części w aukcji, więc ciężej to znaleźć przez wyszukiwarkę allegro, więc warto się dopytywać, a ma po 100pln.
Komentarz
-
-
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
No ja właśnie też chcę zrobić taki mod
poszukuje nagrzewnicy o nr 1K0 963 235 E :lol:
może ktoś ma na zbyciu???? :diabelski_usmiechNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
szukałem u tego gościa, ale nie widzę tej nagrzewnicy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Yarwa, moduł 18 to ogrzewanie postojowe jest.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Ja mam 2010. Przeczytaj dokładnie ten wątek. Jesli chcesz rozwiazanie nowe do twojego auta to wystarczy F w zupełności i tego jest duzo na allegro. Ale nie ma na forum tutoriala jak to założyć i trzeba się bawić z dodatkowymi przekaźnikami. Spokojnie możesz do siebie założyć E, tak jak ja to zrobiłem, z tym, że ciężko jest kupić taką grzałkę - deficytowy towar.
Mi montaż zajął ok. 3,5-4h wg tutoriala krzynola, ale kupę czasu straciłem na zastanawianie się któredy puśćić kable w kabinie do przepustu, oblutowywanie końcówek no i jeszcze nagle zginęła mi końcówka klucza 10, która się przykręca nagrzewnicę (bo 20min się okazało że bestia schowała się w kieszeni moich spodni :lol: )
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YarwaJesli chcesz rozwiazanie nowe do twojego auta to wystarczy F w zupełności i tego jest duzo na allegro. Ale nie ma na forum tutoriala jak to założyć i trzeba się bawić z dodatkowymi przekaźnikami.
Komentarz
-
-
podłączenie nagrzewnicy analogowej z indeksem F i wyżej jest bardziej skomplikowana
polega na zainstalowaniu 2 przekaźników w ramce z podstawkami
podłączeniu ich do zasilania w głównej skrzyni elektrycznej w silniku
i podłączeniu ich sterowania do sterownika silnika
i teraz pytanie, które sterowniki silników "umieją" wysterować te przekaźniki?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Wpięcie się w sterownik silnika to godzinka roboty - ćwiczyłem ostatnio w Yeti przy okazji tempomatu, więc nie ma paniki, robota w miarę prosta. Mocniejsze silniki mogą mieć zabezpieczone wtyczki śrubami zrywalnymi, więc należy je naciąć i tyle.
Aha, nagrzewnica z końcówką F da się podłączyć z tego co wiem tylko do Diesli.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz