Po 2007 r. jak jest nagrzewnica be Can to morze i tak, coś tam pyka, ale jak jest z Canem to nic nie pyka. W blokach pomiarowych najlepiej sprawdzić te z Canem, było opisane wcześniej który to kanał pokazuje, na biegu jałowym, na zimnym silniku pobiera to coś koło 800 Wat natomiast po dodaniu gazu tak przy 1700 - 2000 obrotów coś koło 1300 Wat lub więcej, przynajmniej u mnie tak jest.
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
greg44, i o to chodzi :szeroki_usmiech ten jeden kilowat właśnie nas szybciutko grzeje :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Szybciutko nie szybciutko, przy tych mrozach -18 to tak średnio grzeje, po kilku minutach jak jadę to rzeczywiście leci ciepłe powietrze z kratek, chyba, że mi to już całkowicie pada, ale to by właśnie w tych blokach tej mocy nie pokazywało aż tyle. krzynol a rozbierałeś może tą nagrzewnice z Can, da się w niej coś dojrzeć po wyciągnięciu z układu wentylacji, czy elektronika w niej jest zalana jakąś żywicą?
Komentarz
-
-
zalana i do tego zakryta taką obudową plastikową - sklejaną :!:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Panowie ale nie porównujcie tej nagrzewnicy z taką elektryczną nagrzewnicą która można sobie w domu postawić, to nie ta wydajność i nie ten prąd, będziecie rozczarowania jak do niej przyrównujecie, nie będzie leciało gorące powietrze tylko letnie i to też po dłuższej chwili, co nie zmienia faktu, że jak odpalę auto, oskrobie (około 5 min) i podjadę po dzieciaki pod blok około 700m to jak ich pakuje to już czuć , że jest letnio we wnętrzu auta.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zacząłem czytać ten wątek. Doszedłem do strony dziewiątej i straciłem cierpliwość, bo nikt nie jest w stanie powiedzieć, od czego zależy to czy ma się w aucie grzejnik czy nie. Więc wpadłem na pomysł, że najprościej będzie sprawdzić w ETK. Okazuje się, że u mnie tego dogrzewania nie ma. Dla ułatwienia dodam, że jest to w panelu 819-20 jak by ktoś chciał sobie to sprawdzić osobiście bez rozbierania auta.
Komentarz
-
-
Pobserwowałem i wygląda to tak:
-14C
Odpaliła od strzała..
3-4 minuty grzania motoru, 500m postój po chlebek i w drogę, grzanie siedzeń na "2"
Po 3-4 km ruszyła się wskazówka, leciało letnie powietrze, pewnie już 1km wcześniej.
Po 12-14 km dobiła do 90C, leciało gorące powietrze, pewnie od ok. 8-10km.
Spalanie 8l z 15 km po mieście, ale raczej to jest ciągła jazda z 4-5 postojami na światłach.
Komentarz
-
-
Witam!
Od początku jeżdżąc swoją octavką czułem, że coś jest nie halo z ogrzewaniem. Fabia TDI szybciej dmuchała ciepłym powietrzem (też miała PTC). Rozpracowując problem natknąłem się na ten wątek z całą masą cennych wskazówek 8) :szeroki_usmiech
Po podłączeniu VAGa obawy się potwierdziły - w module 19 CAN Gateway błąd "brak komunikacji z urządzeniem", mimo poprawnego zakodowania nie było widać w ogóle modułu 7D - Aux. Heat
Pytanie czy nawaliła nagrzewnica, czy coś innego :?:
Po długich poszukiwaniach przyczyna okazała się banalna - nawalił bezpiecznik 100A w głównej skrzynce :shock: Elektryk pierwszy raz się spotkał z awarią tego bezpiecznika.
Po wymianie błędy zniknęły, a ciepłe powietrze leci zdecydowanie szybciej, mimo mrozów do -15 st.
Pierwszą oznaką, że nagrzewnica działa i żre te swoje ampery i waty jest, po wyłączeniu ECONO, wzrost spalania chwilowego z 0.8 do 1.2 l/h na zimno i nawet słychać po odgłosie, że silnik zaczyna pracować pod obciążeniem. Można rzec, że PTC ma taki sam wpływ na spalanie jak klimatyzacja :diabelski_usmiech
Ale pisanie w tym wątku, że gorące powietrze leci po 2 minutach od uruchomienia jest lekką przesadą - jest co najwyżej lekko ciepłe :POctavia II RS TDI 200/441
"Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wokannawalił bezpiecznik 100A w głównej skrzynce->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
jest jeden przy akumulatorze->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolZamieszczone przez wokannawalił bezpiecznik 100A w głównej skrzynce
Te bezpieczniki to chyba ceramiczne są w środku bo na macanego można wyczuć ze spalony.
Może mechanicznie się uszkodził.Octavia II RS TDI 200/441
"Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMoze bylo jakies zwarcie przy grzebaniu zwiazanym z reflektorem.
Tylko co może mieć wspólnego reflektor z tym bezpiecznikiem?Octavia II RS TDI 200/441
"Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
dokładnie, jak sie odkręca którąś śrubę w okolicy to łatwo dotknąć bezpiecznika
obserwuj i bądź czujny
[ Dodano: Wto 14 Lut, 12 14:13 ]
poza tym zawsze można zrobić dogrzewanie na drewno
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
U mnie a 2.0 TDI BKD jest i dział bardzo dobrze i w miarę szybko.
Dodatkowo aby samochód szybko się nagrzał w środku zamykam obieg zewnętrzny (nie wiem czy było o tym pisane w tym wątku czy nie ) jest to sprawdzony patent - nagrzewnica nie pobiera pow. np. -18 st. tylko już wstępnie podgrzane z kabiny.
Oczywiście możemy tak robić do momentu kiedy zaczną nam parować szyby - jak akurat mam to szczęście że mam garaż (co prawda nie ogrzewany ale zawsze cieplej niż pod gwiazdami)
i zanim zacznie się parować to mija co najmniej 5 min - ale wtedy już. praktycznie jest cieplutkoO III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Panowie, ma ktoś może uszkodzoną nagrzewnicę CAN-ową? Interesuje mnie taka, która wywala błąd uszkodzonego elementu grzejnego ( w sensie nie całkowity trup, tylko nie grzejąca, ale widoczna w VCDS ). Jakby ktoś miał, to chciałbym pożyczyć na kilka dni, ( pokryję koszty przesyłki ) i jak się uda to dorzucę mały bonus przy zwrocie :roll: .Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lilokowal 2002, ZYBI68, ma taką tylko że jeszcze nie ma wymontowane
Zamieszczone przez Enriquezkowal 2002,
A może rąbek tajemnicy uchylisz łot ar ju kombinieren?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, zgadza się mam takową, na początku pokazywała błąd sporadyczny ale grzała a teraz wywala błąd i nie grzeje :lol:, ale wymuszając z programu grzeje, oczywiście po kabelku :P . Jak wróci Ordynator z wojaży to ją wymontuje i podeślę
[ Dodano: Czw 31 Maj, 12 12:52 ]
kowal 2002, jeżeli udało Ci się ją reanimować to uchar :hi:Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
Komentarz