greg44, dla analoga aż tak nie
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
-
-
w blokach pomiarowych widać wszystkie parametry grzałki, a są tylko 3 czy 4 grupy pomiarowe
nie koduje się tego sterownika, można tylko wymusić pracę w output testach
[ Dodano: Nie 05 Paź, 14 12:50 ]
na 3 stronie wątku masz zdjęcia z VCDS'a->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
piotrgm, w blokach masz wartości, jak najedziesz na okienko to Ci VCDS podpowie co do czego
[ Dodano: Pon 06 Paź, 14 13:17 ]
i czytaj co napisałem wcześniej->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
a więc połączyłem się z blokiem i vcds nie mogę skasować tego błędu.
Ale wszedłem w blok 7d i nagrzewnica jest off mimo włączenia klimatyzacji nawiew na full temp na full i nic. Ale jak wymuszę w outach włączenie to działa i dopóki tu nie wyłączę to działa nawet po wyłączeniu silnika ale jak ty wyłączę to off w załączeniku fotki
zdjęcie 1 klima włączona nawiew max temp max
zdjęcie 2 włączony out
zdjęcie 3 po włączeniu test outa w blokach widoczne że działa
zdjęcie 4 po wyłączeniu testu
Komentarz
-
-
piotrgm, jak nie możesz skasować błędu to znaczy, że nie naprawiłeś grzałki. Z fotek widać, że na Output test grzałka bierze ok. 50A ( ok. 670 W ) a powinna chyba ok. 30A więcej ( ok. 90 A - okolice 1000 W ). Wygląda jakby jedna sekcja nadal nie grzała... Sprawdź jeszcze raz czy wszystko dobrze polutowałeś.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Na stronie 3ciej na jednej fotce ciagnie 53a czyli ok 710w. Dzis wieczorem wymontuje ja jesCze raz i jutro w pracy przelece lutownica ma coeple powoetrze. Co do kasowania to jest informacja ze oops the request to clerxodes wos not acknowledged by the control modul. Plese contact ross tech
[ Dodano: Wto 07 Paź, 14 07:44 ]
Mozesz podpiac u ciebie kabelek i zobaczyc ile ciagnie u ciebie pradu
[ Dodano: Sro 08 Paź, 14 22:32 ]
dziś ja przelutowałem jeszcze raz ciepłym powietrzem ale niestety jest tak samojak było normalnie nie działa ciągle widzi błąd 00361 heater element for auxililary z35 014- defective a w teście działa ciągnie 50-52A ok 680-705W
przy jakiej to temp zewnętrznej powinno się załączyć???? Już zgłupiałem
[ Dodano: Sro 08 Paź, 14 22:38 ]
właśnie przeglądam autoscana i znalazłem błąd powiązany z grzałką sterownika
00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 28
Mileage: 150693 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:18:58
Komentarz
-
-
OT
kupię nagrzewnicę elektryczną 1K0 963 235 E :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
WILEKIBONGO maił na sprzedaż->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
przede wszystkim to jest autonomiczny sterownik z wbudowanymi procedurami diagnostycznymi. Jeśli w pamięci sterownika błędów nie ma,nie ma co go męczyć, jeśli jest walnięty, sam sterownik Ci to zgłosi. Jeśli zgłasza błąd, nie ma co liczyć, że element jest sprawny - niektóre błędy zapamiętane w tym sterowniku powodują, że przestaje grzać całkowicie.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Niby można, abyś wiedział, które piny, tylko ja się podepniesz bezpośrednio do wtyczki to jak podepniesz interface diagnostyczny do auta? Generalnie na grzałkę trzeba podać jeszcze napięcie na te dwa grube śruby. Proponowałbym, jeżeli nie masz juz zakupionych z zarobionymi końcówkami przewodów do zasilania przez dobre przewody do awaryjnego odpalania auta, ale to ryzykowna operacja i na krótka chwilę. Generalnie przez kabelek diagnostyczny proponuje sprawdzić, że grzałka zacznie grzać to nie zawsze musi prawidłowo działać.Zamieszczone przez ernestowskiczy do testów sprawności taką nagrzewnicę można podpiąć w dowolnym miejscu do CAN, np. złącze diagnostyczne?
Komentarz
-
-
spoko do testownia wystarczyZamieszczone przez greg44przez dobre przewody do awaryjnego odpalania auta, ale to ryzykowna operacja i na krótka chwilę
no nie bardzo, ona ma być pod magistralę komfortu - najbliżej wtyczka gatewayaZamieszczone przez ernestowskitaką nagrzewnicę można podpiąć w dowolnym miejscu do CAN, np. złącze diagnostyczne->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
:szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

Komentarz