[O2] Dogrzewanie elektryczne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 10960
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    micrusec, no problem
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • patryk23
      L&K
      • 2011
      • 1105
      • Octavia II (1Z3)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      Ja i naprawdę super sprawa nawet w benie.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        Poskladalem druty w tym BXE przedlift. Ogrzewanie tylnej szyby idzie po CAN czy ma jakis przekaznik, bo wiadomo ze wylacza sie po kilkunastu minutach. Podgrzewacz chcialbym zrobic tak samo. Kilka minut i koniec. Przelacznik ON/OFF odpada, bo moze grzac ciagle.

        Ktos stosowal jakis sprawdzony przekaznik czasowy, chodzi mi o zwloke na poziomie 5-10minut lub mozliwosc recznego wylaczenia. Tak jak dziala szyba jest idealnie
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10960
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          Maicroft, szyba ma przekaźnik sterowany z bordnetza
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            No i to by rozwiazalo problem... kabelek ktory zasila szybe, zasili mi tez cewke przekaznika i jestesmy w domu.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • KulfonP
              Rider
              • 2010
              • 391

              Zamieszczone przez Maicroft
              No i to by rozwiazalo problem... kabelek ktory zasila szybe, zasili mi tez cewke przekaznika i jestesmy w domu.
              W takich chwilach akumulator i alternator nie będzie miał łatwego życia... :|

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                Nie przesadzajmy.. alternator ma 120A, akumulator 77Ah, da rade.. sterownik przeciez tez uruchamia wszystko naraz.

                Ja przy tej can busowej odpalam auto i naciskam grzanie szyby, nadmuch na szybe (ten ciagnie mocno, a do tego sama grzalka), plus ogrzewanie lusterek, do tego swieca juz swiatla, gra radio, wiec drenaz jest mocny :twisted:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10960
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  ... i grzane dupki
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    No tez mam, ale ja nie wiem, czy to zaczyna dzialac, zanim sie nie usiadzie na nich.

                    Tak wiec alternator daje rade w CAYC z takimi frykasami, to da rade wlaczyc grzanie szyby oraz nagrzewnice w BXE
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • jamesbondzio
                      L&K
                      • 2009
                      • 1174
                      • Octavia III (5E3)
                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                      Maicroft, Wszystko dobrze ale jak u mnie wystartowała nagrzewnica po CANie na maksa (pobór prądyu 80-90 aper) to bez włączonych grzań pozostałych (szyba, siedzenia) , przy włączonych Xenonach
                      zauwazalne było mruganie oświetlenia co oznacza że alternator wchodził juz na maks swoich możliwości.

                      Tak jak napisałeś drenaż jest mocny ale genearalnie po chwili moc nagrzewnicy spada i .sytuacja sie uspokaja
                      Przy twoim podłączeniu to bedzie pobór cały czas pod maks :diabelski_usmiech
                      Chyba warto te moce policzyc na spokojnie ;-)
                      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        Przetestuje, najwyzej bedzie to przerobione i bedzie dzialac tak, ze warunek konieczny to wlaczona tylna szyba, a potem 1 nacisniecie jakiegos guzika, 1 grzalka, drugie 2 grzalki, trzecie wylaczenie.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • robreg
                          L&K
                          • 2010
                          • 1195
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXP 1.4 MPI 75 KM

                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Nie przesadzajmy.. alternator ma 120A, akumulator 77Ah, da rade.. sterownik przeciez tez uruchamia wszystko naraz.

                          Ja przy tej can busowej odpalam auto i naciskam grzanie szyby, nadmuch na szybe (ten ciagnie mocno, a do tego sama grzalka), plus ogrzewanie lusterek, do tego swieca juz swiatla, gra radio, wiec drenaz jest mocny :twisted:
                          tylko, ze CANBUSowa grzałka sama pilnuje, by napiecie na akumulatorze nie spadło poniżej 13,1-13,2V. Jeśli masz problemy z elektryką, grzałka CANBUS sama sobie moc ograniczy.

                          W Twoim pomyśle nie ma niczego, co by zabezpieczyło samochód przed taką ewentualnością.
                          Pozdrawiam, Robreg.
                          ----
                          furmanka.blogspot.com fan ;-)

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            No nie ma, ale sterowanie przez ECU tez srednie jest, bo zalezy od zbyt wielu parametrow. Jak padnie aku, to sie zmieni. W koncu grzalki na pelny gwizdek nie uzywa sie codziennie.

                            Zawsze na poczatek moge, podlaczyc jedna grzalke i zobaczymy jak to sie bedzie sprawdzac
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • patryk23
                              L&K
                              • 2011
                              • 1105
                              • Octavia II (1Z3)
                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                              robreg, nie do końca tak jest ,jak mówisz . Ja długo testowałem co jest u mnie grane ,bo lusterka mi nie grzały za każdym razem jak powinny a tylna szyba dłużej się rozmrażała . Po testach wychodzi ,że jak CANowa grzałka odpala pierwsza to blokuje tak 3/4 mocy na lusterka i również tylną szybę . U mnie grzałka odpala na pełnej mocy blokowane są w/w elementy, ale grzanie dupska chodzi normalnie. Być może to wina 110 A altka lub borda z Paska CC .

                              Komentarz

                              • ernestowski
                                Ambiente
                                • 2012
                                • 228

                                Podobno dodatkowe ogrzewanie było montowane z altkiem 140A.

                                Komentarz

                                • Luckymen
                                  Ambiente
                                  • 2012
                                  • 172
                                  • Volkswagen
                                  • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                  Po sprawdzeniu kabelkiem wychodzi, że moje auto posiada nagrzewnicę po CAN-nie octa z 2005.Bawiłem się wczoraj kabelkiem i na teście i w ustawieniach ręcznych pokazuje, że farelek pracuje, jest pokazany pobór prądu itd, błędów brak a ciepła brakgdzie szukać problemu. Wszystkie warunki do uruchomienia nagrzewnicy były spełnione.
                                  Z góry dziękuję za porady.

                                  Komentarz

                                  • krzynol
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 10960
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    Zamieszczone przez Luckymen
                                    farelek pracuje, jest pokazany pobór prądu itd, błędów brak a ciepła brak
                                    rozbierz boczek tunelu i sprawdź organoleptycznie czy grzeje
                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                    poprzednie modele:
                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                    Komentarz

                                    • sid123
                                      Classic
                                      • 2014
                                      • 16

                                      Witam

                                      Mam pytanie dotyczące naprawy nagrzewnicy. Pokazał mi się błąd:
                                      00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
                                      014 - Defective
                                      Wiec według opisu użytkownika kowal 2002 polutowałem na nowo rezystory, niestety to nic nie dało. Kablem mogę uruchomić nagrzewnicę i pokazuje mi pobór prądu ok.50A a moc ok. 600W. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu wtyczki od CAN błąd się kasuje, ale jak uruchomię silnik i w VCDS'ie widzę że załącza na sekundę nagrzewnicę i pokazuje się błąd z czym wiąże się wyłączenie automatycznego sterowania. Oczywiście manualnie mogę ją włączyć za każdym razem tylko nie osiąga mi 1200W jak było to opisywane, nie reaguje także na zmianę obrotów. Czy da się to jeszcze jakoś naprawić?

                                      Komentarz

                                      • dawcio
                                        RS
                                        • 2015
                                        • 3430
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHZD 1.0 TSI 115 KM

                                        czy jeśli nie ma climatronika mam dodatkowe ogrzewanie elektryczne?
                                        U mnie to działa po daniu na maxa ogrzewanie(ciepło) leci cieplejsze powietrze,a obroty się podnoszą do 1tys(na zimnym silniku)Czy to jest to dodatkowe ogrzewanie?
                                        Dawid
                                        czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          Guzik z nadmuchem na przednia szybe trzeba wlaczyc
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • krzynol
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 10960
                                            • Superb II combi (3T5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                            Zamieszczone przez dawcio
                                            U mnie to działa po daniu na maxa ogrzewanie(ciepło) leci cieplejsze powietrze,a obroty się podnoszą do 1tys(na zimnym silniku)Czy to jest to dodatkowe ogrzewanie?
                                            jak najbardziej może być

                                            Maicroft, nieprawda
                                            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                            poprzednie modele:
                                            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              Zamieszczone przez krzynol
                                              Maicroft, nieprawda
                                              No to sa dwie opcje, nadmuch jak jest na full to tez wlacza, ale mozna ustawic nadmuch na 1/3 guzik z nadmuchem na szybe wcisnac i mamy cieplo.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • krzynol
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 10960
                                                • Superb II combi (3T5)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                dla nie-climatronika, tylko ustawione na full pokrętło temperatury włącza nagrzewnicę
                                                działą to poprzez zestyk specjalny na maksie pokrętła, podłączony analogowo do nagrzewnicy
                                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                poprzednie modele:
                                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                Komentarz

                                                • Sznurek
                                                  Classic
                                                  • 2012
                                                  • 37

                                                  Heyyy

                                                  Przeczytałem wszystkie strony i zaś mętlik w głowie mam.

                                                  Czy do o2 FL Climatic mogę zamontować nagrzewnicę - 1K1 819 349 E (z can)
                                                  i całe podłączenie robię według tutorial`u zamieszczonego, czy inaczej podłączenie jest przy climatic

                                                  Komentarz

                                                  • patryk23
                                                    L&K
                                                    • 2011
                                                    • 1105
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                                    krzynol, miał problem z podłączeniem w ,turze, bo pin gdzie trzeba było podpiąć się był zajęty i o ile pamietam to był climatic.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...