micrusec, no problem
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
-
-
Poskladalem druty w tym BXE przedlift. Ogrzewanie tylnej szyby idzie po CAN czy ma jakis przekaznik, bo wiadomo ze wylacza sie po kilkunastu minutach. Podgrzewacz chcialbym zrobic tak samo. Kilka minut i koniec. Przelacznik ON/OFF odpada, bo moze grzac ciagle.
Ktos stosowal jakis sprawdzony przekaznik czasowy, chodzi mi o zwloke na poziomie 5-10minut lub mozliwosc recznego wylaczenia. Tak jak dziala szyba jest idealnie
Komentarz
-
-
Maicroft, szyba ma przekaźnik sterowany z bordnetza->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Nie przesadzajmy.. alternator ma 120A, akumulator 77Ah, da rade.. sterownik przeciez tez uruchamia wszystko naraz.
Ja przy tej can busowej odpalam auto i naciskam grzanie szyby, nadmuch na szybe (ten ciagnie mocno, a do tego sama grzalka), plus ogrzewanie lusterek, do tego swieca juz swiatla, gra radio, wiec drenaz jest mocny :twisted:
Komentarz
-
-
... i grzane dupki->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Maicroft, Wszystko dobrze ale jak u mnie wystartowała nagrzewnica po CANie na maksa (pobór prądyu 80-90 aper) to bez włączonych grzań pozostałych (szyba, siedzenia) , przy włączonych Xenonach
zauwazalne było mruganie oświetlenia co oznacza że alternator wchodził juz na maks swoich możliwości.
Tak jak napisałeś drenaż jest mocny ale genearalnie po chwili moc nagrzewnicy spada i .sytuacja sie uspokaja
Przy twoim podłączeniu to bedzie pobór cały czas pod maks :diabelski_usmiech
Chyba warto te moce policzyc na spokojnie ;-)kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNie przesadzajmy.. alternator ma 120A, akumulator 77Ah, da rade.. sterownik przeciez tez uruchamia wszystko naraz.
Ja przy tej can busowej odpalam auto i naciskam grzanie szyby, nadmuch na szybe (ten ciagnie mocno, a do tego sama grzalka), plus ogrzewanie lusterek, do tego swieca juz swiatla, gra radio, wiec drenaz jest mocny :twisted:
W Twoim pomyśle nie ma niczego, co by zabezpieczyło samochód przed taką ewentualnością.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
robreg, nie do końca tak jest ,jak mówisz . Ja długo testowałem co jest u mnie grane ,bo lusterka mi nie grzały za każdym razem jak powinny a tylna szyba dłużej się rozmrażała . Po testach wychodzi ,że jak CANowa grzałka odpala pierwsza to blokuje tak 3/4 mocy na lusterka i również tylną szybę . U mnie grzałka odpala na pełnej mocy blokowane są w/w elementy, ale grzanie dupska chodzi normalnie. Być może to wina 110 A altka lub borda z Paska CC .
Komentarz
-
-
Po sprawdzeniu kabelkiem wychodzi, że moje auto posiada nagrzewnicę po CAN-nie octa z 2005.Bawiłem się wczoraj kabelkiem i na teście i w ustawieniach ręcznych pokazuje, że farelek pracuje, jest pokazany pobór prądu itd, błędów brak a ciepła brakgdzie szukać problemu. Wszystkie warunki do uruchomienia nagrzewnicy były spełnione.
Z góry dziękuję za porady.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Luckymenfarelek pracuje, jest pokazany pobór prądu itd, błędów brak a ciepła brak->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam
Mam pytanie dotyczące naprawy nagrzewnicy. Pokazał mi się błąd:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective
Wiec według opisu użytkownika kowal 2002 polutowałem na nowo rezystory, niestety to nic nie dało. Kablem mogę uruchomić nagrzewnicę i pokazuje mi pobór prądu ok.50A a moc ok. 600W. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu wtyczki od CAN błąd się kasuje, ale jak uruchomię silnik i w VCDS'ie widzę że załącza na sekundę nagrzewnicę i pokazuje się błąd z czym wiąże się wyłączenie automatycznego sterowania. Oczywiście manualnie mogę ją włączyć za każdym razem tylko nie osiąga mi 1200W jak było to opisywane, nie reaguje także na zmianę obrotów. Czy da się to jeszcze jakoś naprawić?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dawcioU mnie to działa po daniu na maxa ogrzewanie(ciepło) leci cieplejsze powietrze,a obroty się podnoszą do 1tys(na zimnym silniku)Czy to jest to dodatkowe ogrzewanie?
Maicroft, nieprawda->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
dla nie-climatronika, tylko ustawione na full pokrętło temperatury włącza nagrzewnicę
działą to poprzez zestyk specjalny na maksie pokrętła, podłączony analogowo do nagrzewnicy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz