Nieprzyjemny zapach z klimy a gwarancja O2FL
Zwiń
X
-
Filtr kabinowy zamówiony. Wybór padł na filtr węglowy model SAK 166 firmy CT Germany.
Przystępna cena ok 35 zł z przesyłką. Jakość i skuteczność jeszcze nieznana.
Filtr w odróżnieniu od oryginalnego modelu ma wzmocniony obwód z dodatkową gąbką uszczelniającą:
sew1981 dziękuje za wskazówkę środek CLIM też zamówiłem.
Czy to rozwiąże problem niemiłego zapachu, nie wiem ale trzeba próbować i szukać rozwiązania.
O efektach poinformuje po wymianie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Seba5Czy to rozwiąże problem niemiłego zapachu, nie wiem ale trzeba próbować i szukać rozwiązania.
Czas ten pozwoli na osuszenie zimnego parownika z wilgoci zbierającej się na parowniku.
Właśnie w ciemnym i wilgotnym miejscu jakim jest parownik, bakterie i grzybki mają idealne miejsce do rozmnażaniaDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzychZamieszczone przez Seba5Czy to rozwiąże problem niemiłego zapachu, nie wiem ale trzeba próbować i szukać rozwiązania.
Czas ten pozwoli na osuszenie zimnego parownika z wilgoci zbierającej się na parowniku.
Właśnie w ciemnym i wilgotnym miejscu jakim jest parownik, bakterie i grzybki mają idealne miejsce do rozmnażania
Syn pracuje w BMW,i ciagle odgrzybiaja klimy w autach klientow.W zadnym moim aucie
nigdy nie smierdzialo z klimy...bo stosuje w/w metode.
Aktualne moje auto ma 18 miesiecy i 40kkm i nic nie odgrzybialem...i oczywiscie nic
nie smierdzi :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Osuszanie klimy nic nie daje...Przez dwa lata tak robiłem. Osuszasz, nie osuszasz problem wraca jak bumerang. U mnie dwa razy do roku aplikacja na parownik i wymiana filtra (sztywna ramka, dodatkowa uszczelka, węglowy).Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piocielOsuszanie klimy nic nie daje...Przez dwa lata tak robiłem. Osuszasz, nie osuszasz problem wraca jak bumerang. U mnie dwa razy do roku aplikacja na parownik i wymiana filtra (sztywna ramka, dodatkowa uszczelka, węglowy).O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
mówimy o 2 różnych sprawach. metoda jest skuteczna bo powoduje osuszenie parownika, ale jesli parownik jest cały pokryty kurzem to osuszenie da jedynie to ze dodatkowo nie zagnieździ sie jakiś grzyb, ale kurz tak czy siak pozostanie i jak to wszystko bedzie mokre np. po wylaczeniu klimy to zapach sie pojawi. Np. ja miesiąc temu byłem na przeglądzie klimy. I tam byla tez dezynfekcja poprzez ozonowanie, wymieniony filtr na węglowy filtrona ale nic to nie dało. Dalej zapach jest identyczny jak był. Dzisiaj zamawiam wiec inny filtr, http://motoplatforma.com/index.php?d=produkt&id=1366, do tego taki specyfik http://allegro.pl/wurth-odgrzybiacz-...300227233.html i mam nadzieje ze caly ten brud zejdzie z parownika.
Komentarz
-
-
Kolego u mnie śmierdzi mokrą starą szmatą pokrytą kurzem i do tego jakiś plastik tak śmierdzi, że oczy szczypią a w gardle jak w trampku dzień po imprezie. Troszku cieplej się zrobiło i ciężko jest wytrzymać w samochodzie – wietrzenie pomaga na krótką chwilę. Klimę używam dziennie przez ok 100km, osuszam parownik przed przyjazdem do domu. Wszystko jest robione tak jak należy
Klima była już kilkakrotnie czyszczona, odgrzybiana, ozonowana i dalej to samo. Dodam, że samochód jest z listopada zeszłego roku czyli prawie nówka.
Parownik był czyszczony od każdej możliwej strony i dalej to samo.
Do dezynfekcji klimatyzacji używałem naprzemiennie:
+ ozonowanie 2x30min
Moim zdaniem Skoda coś przekombinowała z systemem wentylacji w nowszych Octaviach a przy okazji użyte materiały do produkcji wyglądają na jakąś tanią chińszczyznę i to jest w głównej mierze problem. Najgorsze jest to, ze Skoda nie widzi w tym żadnego problemu. Po prostu ręce opadają.Janek
Komentarz
-
-
Ciekawa sprawa z tą klimatyzacją w octavii. Ja swojej nie wyłączam w sezonie wiosna/lato/jesień. Gdy temperatura spada do około zera wyłączam światełko AC choć klimatyzacja już automatycznie się wyłącza z powodu niskiej temperatury.
Późną wiosną sam zmieniam filtr pp i tyle (czekam aż przestanie się sypać z drzew). Auto lekko ponad 2 lata, 3 sezon, klima nieserwisowana (mam zamiar zrobić to w przyszłym roku) i NIC NIE ŚMIERDZI. Ciekawe dlaczego?
Podobnie eksploatowałem Fabię i również nie było problemu. Jeżdżę codziennie, może ma to jakiś związek...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrfaziZamieszczone przez eaglemirekPrzed końcem podróży wył klime dla osuszenia.
Jakoś w innych markach nie ma z tym problemu :roll:
Przynajmniej ja nigdy nie musiałem kombinować z jakimś osuszaniem klimy (chodzi o inne marki)...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarcinoooTo tylko Skoda robi tak skomplikowane auta, że trzeba kombinować żeby nie stukało, nie śmierdziało itp
Jakoś w innych markach nie ma z tym problemu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez MarcinoooTo tylko Skoda robi tak skomplikowane auta, że trzeba kombinować żeby nie stukało, nie śmierdziało itp
Jakoś w innych markach nie ma z tym problemu
No ja się z takim czymś nie spotkałem nigdy, a miałem klilka aut z klimatyzacją...
Jasna cholera może człowieka strzelić, żeby w 3 letnim aucie waliło z wentylacji jak z WC...
PS. filtry wymienione, odgrzybianie zrobione...i tak co roku walka ze smrodem...pięknie pięknie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarcinoooNo ja się z takim czymś nie spotkałem nigdy, a miałem klilka aut z klimatyzacją...
Komentarz
-
-
Ja tam po zimie od razu jak się robią temp. +10C zmieniam filtr kabinowy na Knechta/MANNa z węglem i problem zniknął. Jazda cały rok na AUTO klimie. Inwestycja mała, wymiana szybka, a problemu brak (nie licząc pierwszego roku eksploatacji, gdzie myślałem, że filtr wytrzyma te 15kkm/1rok ale nie wytrzymał).
Komentarz
-
-
dostęp do parownika
Koledzy czy pod pokrywką zaworu rozprężnego (zaznaczoną na foto) jest bezpośredni dostęp do parownika, czy jest tam jeszcze plastikowa obudowa-korpus modułu wentylacyjnego zasłaniający parownik :?:
Drugie pytanie czy osłonę tą można bez jej uszkodzenia odchylić-przesunąć w stronę rurek-komory silnika w aucie :?:
Pytam czy jest dostęp od tej strony do parownika aby zapodać na niego środek czyszcząco-dezynfekujący w spraju np WURTH :?:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Komentarz