Przy ekodrajwingu to faktycznie jeden pies, więc się nie dziw.
Co Ty nudzisz się w tej Bułgarii, czy tylko w barze masz neta ?
Co Ty nudzisz się w tej Bułgarii, czy tylko w barze masz neta ?



" ....... a właściwie żadne to ryzyko, osiągi mówią same za siebie. Do tego dochodzi wielowahacz co też miało istotny wpływ na decyzję i s/s, pomimo faktu że wielu odradza ja lubię wszelkiego rodzaju nowinki 
. Poprzednią 1.8TSI bardzo dobrze wspominam :wink:
Do tego, z dużym prawdopodobieństwem twierdzę, że za kilka lat spory odsetek, a w tym Ty będziesz jeździł autem z takim "badziewiem" i jeszcze będziesz to chwalił.

Czytałem cały wątek. Zastanawiam się tylko po cholerę kupować np. 1,8 180KM skoro ma się patrzeć na zużycie paliwa ? Kupuje się jakiś mniejszy, ekonomiczniejszy silnik. U mnie jest diesel bo O3 jest przewidziany do dużych przebiegów (do ok.50 kkm/rok) a prywatnie mam drugie auto z podpisu i w życiu bym go nie kupił jakbym się przejmował jego spalaniem bo pewnie stan przedzawałowy bym dostał :szeroki_usmiech . Mocny silnik musi swoje spalić.
ale podnosicie sobie niepotrzebnie ciśnienie. :diabelski_usmiech
jak pisałem każdy wybiera według potrzeb. Ja zdecydowałem tak, ktoś inny inaczej i trzeba to uszanować.
pewnie coś jeszcze wykombinuję 8)
. Aha będę zmieniał biegi ręcznie.
Komentarz