Zamieszczone przez piramida
Zmiana felg 17'' na 16'' ?!
Zwiń
X
-
zaczynasz prezentować żenade... istnieje coś pomiędzy 15'' a 19''? Albo wszystko, albo nic? Widać że uważasz swoje racje za jedyną świętość i jak masa osób Ci tłumaczy że FAKTYCZNIE robiła tysiące kilometrów na 17 czy 18 to musza kłamać. o wielmożny fachowcu od felg nie robiący konkretnego przebiegu na tych które krytykujesz.Zamieszczone przez PrekompilatorAleż skąd - najprawdopodobniej komfort jest na tym taki sam jak na 19", tylko 15 są gorsze w zakrętach.
No i wiadomo - im szerszy kapeć, tym więcej KM przybywa w silniku.
a jaśnie panicz jeździł na 19'' w ogóle że porównuje komfort tych felg? Rozumiem że jeździłeś i to mase kilometrów skoro sie wypowiadasz ale z opinii kilkunastu osób powinieneś wywnioskować że tani shit zawsze będzie niekomfortowy. zarówno w oponie jak i w feldze.
lolO3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
Błękit RACE
Beżowa Alcantara
Columbus
Webasto
Komentarz
-
-
nie o komforcie wspominałem - to jest kwestią wtórną i dość indywidualnąZamieszczone przez piramidana 18 komfort jazdy dokładnie jest taki sam jak na 17
napisałem:
"pomijam kwestię komfortu lub jego braku ale praktyczności na znacznej części znanych mi dróg "asfaltowych" musiałbym znacząco zwalniać nie wspominając o szutrówkach"
specjalnie zwalniać nie lubię o czym świadczy moja chłodnica, nie wyobrażam sobie 120 km/h po szutrze na profilu 40 czy 30 :-)
Komentarz
-
-
Toteż wniosek z ich zdań i doświadczeń prezentuję. Sam nigdy bym na to nie wpadł.Zamieszczone przez BiDi01zaczynasz prezentować żenade... istnieje coś pomiędzy 15'' a 19''? Albo wszystko, albo nic? Widać że uważasz swoje racje za jedyną świętość i jak masa osób Ci tłumaczy że FAKTYCZNIE robiła tysiące kilometrów na 17 czy 18 to musza kłamać.Zamieszczone przez PrekompilatorAleż skąd - najprawdopodobniej komfort jest na tym taki sam jak na 19", tylko 15 są gorsze w zakrętach.
No i wiadomo - im szerszy kapeć, tym więcej KM przybywa w silniku.
Komentarz
-
-
Wypowiadasz się na temat jazdy i użytkowania różnych wielkości kół a widzę że nie bardzo masz o tym pojęcie dlatego nie wdaje się z tobą w dalszą dyskusję :wink:Zamieszczone przez PrekompilatorZ którym moim stwierdzeniem się nie zgadzasz tak diametralnie, że ci się wypowiedź wykropkowała?Zamieszczone przez piramidaPrekompilator, jeździłeś kolego octavią na 17 i na 18? Bo jeżeli nie to przestań pierd...ic :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Wypowiadam się jedynie nt. jazdy na 16 i 17 w O3, cała reszta to wniosek z relacji bardziej doświadczonych kierowców.Zamieszczone przez piramidaWypowiadasz się na temat jazdy i użytkowania różnych wielkości kół a widzę że nie bardzo masz o tym pojęcie dlatego nie wdaje się z tobą w dalszą dyskusję :wink:Zamieszczone przez PrekompilatorZ którym moim stwierdzeniem się nie zgadzasz tak diametralnie, że ci się wypowiedź wykropkowała?Zamieszczone przez piramidaPrekompilator, jeździłeś kolego octavią na 17 i na 18? Bo jeżeli nie to przestań pierd...ic :!:
Komentarz
-
-
Panowie, proponuję zamknąć ten śmietnik bo ch.j wielki z tego będzie :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Rozszerzmy to jeszcze o rozmiar 15 i 19, będzie komplecik :wink:Zamieszczone przez PrekompilatorPóki co ustalono, że komfort na 16 jest taki jak na 17, a na 17 taki jak na 18, czyli
komfort na 16 jest taki jak na 18.
Uznajmy to za prawdę objawioną niepodlegającą dyskusji. Ja się przekonałem.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Jestem za, ponieważ w Ś.P. S2 naszego kolegi z forum obok na 19", sprężynie HR i dobrze dobranych amorkach nie czułem ŻADNEGO dyskomfortu w porównaniu do mojej 18. Piszę całkowicie serio na podstawie rundy testowej po piastowskich dziurach.Zamieszczone przez piramidaRozszerzmy to jeszcze o rozmiar 15 i 19, będzie komplecik :wink:Zamieszczone przez PrekompilatorPóki co ustalono, że komfort na 16 jest taki jak na 17, a na 17 taki jak na 18, czyli
komfort na 16 jest taki jak na 18.
Uznajmy to za prawdę objawioną niepodlegającą dyskusji. Ja się przekonałem.
Mirek, masz u mnie mistrza ciętej riposty
Komentarz
-
-
niech, że sobie każdy jeździ na czym chce, odczuwanie "komfortu" pracy zawieszenia to dość dyskusyjna sprawa
można mieć super komfortowego Range Rovera założyć mu 20-to parocalowe felgi z mini profilem i momentalnie unieruchomić auto uderzając w krawężnik zimą przy śliskiej nawierzchni - nie trzeba prędkości czy wielce dziurawej drogi, że unieruchomić auto nie obawiam się tego napisać terenowe - dla mnie to już jest brak komfortu bo mając ze sobą zestaw naprawczy na nic się on zda i pozostaje wzywanie pomocy, szukanie opon itp. komplikacje
dla kogoś innego przedstawiona sytuacja nic nie zmienia i wciąż będzie uznawał, że zawieszenie takiego auta jest "komfortowe"
z całym szacunkiem ale do bezpiecznej jazdy 200 km/h po autostradzie aż tak niskich profili jak 30 czy 20 nie trzeba a jakoś nie sądzę, żeby szanowne grono jeździło szybciej ;-) natomiast poruszanie się na takich profilach z podobną do wspomnianej prędkością drogami "bocznymi" grozi niemal pewnym uszkodzeniem zespołu opona-felga
Komentarz
-
-
Po co te placze ? Wolny kraj i kazdy niech zaklada co chce ale tzw. komfort nie zalezy od wielkosci felgi tylko profilu opony
Poza tym bez urazy ale nie widze sensu wkladania 18 do dychawicznego 1.2tsi lub innej rownie slabej jednostki. Z drogiej strony ci co traktuja auto tylko jako srodek transportu maja gdzies jak wyglada i na czym jezdzi ich auto ale sa tez tacy ktorzy o nie dbaja i chca zeby wygladaly lepiej/ladniej
Komentarz
-
-
Bo jaki w tym sens ani to auto nie przyspiesza ani nie nadaje sie na zakrety bo zapewne ma miekkie standardowe zawieszenie i zapewne jesli ktos wybral ten silnik to po to by malo palil a zamieniajac 15 na kondonach na 18 spalanie wzrsnie. Chyba ze nie mial kasy na RS i sie bawi w stylizacje na RSa z silnikiem z kosiarki
Komentarz
-
-
Bo jest cięższe, stawia wyższy opór podwyższa spalanie i zmniejsza osiągi. Przy dychawicznym silniku zauważalnie i nie ma uzasadnienia z uwagi na trakcję. Proste.Zamieszczone przez tomekb1To dobre.Zamieszczone przez ptaku84nie widze sensu wkladania 18 do dychawicznego 1.2tsi lub innej rownie slabej jednostki.
Możesz powiedzieć czemu?
Komentarz
-
-
ciekawa teoriaZamieszczone przez ptaku84Chyba ze nie mial kasy na RS i sie bawi w stylizacje na RSa z silnikiem z kosiarki
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Przy mniej dychawicznym, a mianowicie w starym bmw 525i, różnica w spalaniu na 15 w zimie i 17 w lecie wyniosła ok. 1.5 litra.Zamieszczone przez datoBo jest cięższe, stawia wyższy opór podwyższa spalanie i zmniejsza osiągi. Przy dychawicznym silniku zauważalnie i nie ma uzasadnienia z uwagi na trakcję. Proste.Zamieszczone przez tomekb1To dobre.Zamieszczone przez ptaku84nie widze sensu wkladania 18 do dychawicznego 1.2tsi lub innej rownie slabej jednostki.
Możesz powiedzieć czemu?
Szerokość: 15: 205, 17: 235 przód i 255 tył.
Co do trakcji - w zakrętach nie widziałem różnicy, natomiast w koleinach - znaczną, podobnie jak w komforcie.
Komentarz
-
-
To jeszcze objaśnij, co i jak i w którą stronę.Zamieszczone przez PrekompilatorPrzy mniej dychawicznym, a mianowicie w starym bmw 525i, różnica w spalaniu na 15 w zimie i 17 w lecie wyniosła ok. 1.5 litra.Zamieszczone przez datoBo jest cięższe, stawia wyższy opór podwyższa spalanie i zmniejsza osiągi. Przy dychawicznym silniku zauważalnie i nie ma uzasadnienia z uwagi na trakcję. Proste.Zamieszczone przez tomekb1To dobre.Zamieszczone przez ptaku84nie widze sensu wkladania 18 do dychawicznego 1.2tsi lub innej rownie slabej jednostki.
Możesz powiedzieć czemu?
Szerokość: 15: 205, 17: 235 przód i 255 tył.
Co do trakcji - w zakrętach nie widziałem różnicy, natomiast w koleinach - znaczną, podobnie jak w komforcie.
Większa felga alu będzie cięższa od mniejszej felgi alu.
Szersza opona zagwarantuje lepszą przyczepność przy ruszaniu i hamowaniu.
Niższy profil opony pomoże ustabilizować auto w zakrętach.
Masz silnik od kosiarki ? Nie odczujesz różnicy na plus, ale spali i 3 litry więcej. Chcesz się pobawić niutonem ? Na 15" się nie uda. Proste ? No proste...
Komentarz
-
Komentarz