Zamieszczone przez Festexx
Wstrzymano zamówienia na RSa
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez FestexxKolego a jeździłeś 1,4 TSI z Drive Setup ? Bo generalnie jak się przełączy na Sport to jest po prostu rakieta no i RS TDI przyspiesza do 100 chyba niewiele lepiej niż 1.4 TSI.
Ja niemniej brałem 1.4TSI, bo kilkanaście tys. PLN różnicy przy zakupie nigdy się nie zwróci przy podobnym, z lekką korzyścią dla TDI, spalaniu.
A aż tak frajdą z jazdy ten TDI nie powinien jednak odstawać od 1.4TSI, żeby za to płacić tyle więcej. Co innego 2.0TSI, to już inna bajka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QgarZamieszczone przez FestexxKolego a jeździłeś 1,4 TSI z Drive Setup ? Bo generalnie jak się przełączy na Sport to jest po prostu rakieta no i RS TDI przyspiesza do 100 chyba niewiele lepiej niż 1.4 TSI.
Ja niemniej brałem 1.4TSI, bo kilkanaście tys. PLN różnicy przy zakupie nigdy się nie zwróci przy podobnym, z lekką korzyścią dla TDI, spalaniu.
A aż tak frajdą z jazdy ten TDI nie powinien jednak odstawać od 1.4TSI, żeby za to płacić tyle więcej. Co innego 2.0TSI, to już inna bajkaJak ruszyliśmy to aż mi się wstyd zrobiło
wyrwała jak głupia… Ja jechałem Civic 4D 142 HP benzyna
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojcianQgar, Ale 2,0TDI/184 występuje tylko z4x4 ,a tam różnica jest ponad sekunde. 1,4 8,4svis 2,0 7,2s, chyba ze miałeś na myśli rs, ale tam poza silnikiem dostajesz jeszcze pare innych dodatków.
W kwestii wyposażenia RS 2.0TDI/184KM vs Elegance 1.4TSI/140KM - owszem jest różnica, ale z drugiej strony w cenie też około 30tys.PLN, a biorąc pod uwagę "cywilną" 2.0TDI/184KM 4x4 też około 25tys.PLN (bez upustów, patrzyłem na kombi).
Niemniej tak czy siak biorąc pod uwagę osiągi, to raczej powinno się porównywać 2.0TDI/150KM z 1.4TSI/140KM. Bo choć 2.0TDI/184KM ośka jest "tylko" 0.3s szybsze w 0-100km/h, to jak wspomniałem wcześniej wg mnie na trasie różnica będzie bardziej odczuwalna.
Ze względu na, jak dla mnie, niewiarygodne te 7.2s dla 2.0TDI/184KM 4x4, nie odnoszę się do tych danych katalogowych. Zwłaszcza, że 1.8TSI/180KM 4x4 ma katalogowo "tylko" 7.5 do setki, a raczej jest lżejsza. Musiało by to DSG dla 2.0TDI/184KM 4x4 być naprawdę mocno zmodyfikowane, żeby nastąpiła taka poprawa.
Zamieszczone przez YancziMiałem już okazję spotkać się z RS kombi na S8, trafiłem na zadziornego Pana Jak ruszyliśmy to aż mi się wstyd zrobiło wyrwała jak głupia… Ja jechałem Civic 4D 142 HP benzyna
A nawiązując do tematu - oby zamówienia na RS się realizowały tak szybko, jak te RSy zbierają się do setki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojcianMoże jest na forum ktoś z 2,0tdi 4x4 dsg i się wypowie
Ponizej filmik 2.0 tdi 4x4 zrobionej na 177KM, ktora setke robi w ponad 8s
Patrzac na dane pozostalych modeli silnikow z 4x4 wychodzi, ze czterolap jest zawsze ciutke wolniejszy niz oska,
Na suchym :lol:Black magic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Patrzac na dane pozostalych modeli silnikow z 4x4 wychodzi, ze czterolap jest zawsze ciutke wolniejszy niz oska,
Na suchymot i cała filozofia - fizyki nie oszukasz
TDI nie ma jak porównywać bo ośka to tylko 150 KM/320 Nm a 4x4 184 KM/380 Nm. ( porównując cywilne wersje ) Porównać można jedynie RS. I tu ewidentnie widać, że komuś paluszek się omsknął i zamiast 8 z przodu kliknął 7.
TSI kucy tyle samo jedynie mała różnica w Nm 250/280
dane do porównania ( oczywiście wszystkie kombi )
O3 elegance 1,8 TSI manual - masa własna z kierowcą 1337 kg 7,4s
O3 elegance 1,8 TSI DSG - masa własna z kierowcą 1352 kg 7,5s
O3 elegance 1,8 TSI DSG 4x4 - masa własna z kierowcą 1450 kg 7,5s
O3 elegance 2,0 TDI DSG 4x4 - masa własna z kierowcą 1485 kg 7,2s
O3 elegance 2,0 TDI RS - masa własna z kierowcą 1482 kg 8,2s
O3 elegance 2,0 TDI RS DSG - masa własna z kierowcą 1502 kg 8,3sO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
lubek24, tylko między 1.8TSi z DSG 4x2 i 4x4 jest ~100kg różnicy i takie samo przyspieszenie, a w dieslu (RS DSG vs DSG 4x4) jest 17kg różnicy...i to na korzyść 4x4! Może stąd się bierze ta zaoszczędzona sekunda w dieslu że masa jest podobna a trakcja lepsza w 4x4.
Swoją drogą ciekawe co wsadzili do RS że ośka jest cięższa niż cywilna wersja z napędem 4x4...
Komentarz
-
-
Co do szybkości zbierania się 4x4 w wersji 180 KM, to AutoCentrum robiło dla 1,8 TSI
przyspieszenie
wynik robi duże wrażenie.
Patrząc na to co zrobił 1,8TSI w DSG, sądzę, że 0,4sek wolniej dla 184 KM dla 2,0 TDI jest realne do osiągnięcia.[/youtube]
Komentarz
-
-
heretic, dane spisałem ze strony skody :P nie zmienisz tak szybko biegów jak w DSG i chyba z tego wynika taka mała różnica.
menuna, to fakt test robi wrażenie, potwierdzam z autopsji.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Uciekacie panowie od tematu troche...
Gadałem przed chwila z moim dilerem Skody (co by nie bylo:P), mowil ze Skoda miała pare miejsc, ale wrzuciła tam ponoc auta zamowione w maju/czerwcu, a te zamowione w sierpniu jeszcze czekaja na date produkcji :cry:
Wychodzi na to ze trzeba sie uzbroic jednak w cierpliwosc i miec nadzieje ze do konca roku uda im sie wyprodukowac...
Komentarz
-
-
Albo ktos gdzies nie do konca prawdziwe info podaje.. Bo z tego co pisali inni w ostatnim tygodniu, to zamawiali w sierpniu, po mnie i juz maja terminy na pazdziernik..
Wiec podejrzewam ze cos SAP albo poszczegolni dilerzy nie do konca ogarniaja co sie dzieje.. A sami tez raczej nie dojdziemy..
Komentarz
-
-
Raczej pomalują. Należy jedynie wymóc aby dali kwit na to, że robili i że zgodnie z technologią producenta. Gwarancja na lakier i perforację oczywiście zostaje nieruszona.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Na bank sie nie godzic na takie auto.. Ale to raczej oczywiste..
Aby towar był zgodny z umowa, powinien byc taki, jak wyjechal z fabryki.. Najlepiej było by gdybys wywalczył wymiane tych elementow + jakis bonus - gadzety, doposazenie np. dywanikami + mata do bagaznika albo darmowy pierwszy przeglad
ASO pewnie nie bedzie az tak ulegle i nie uda sie wszystkiego, ale warto zaczac wysoko, by miec na co zejsc - np. na malowanie powtorne, zgodnie z zaleceniami producenta + oficjalny dokument to potwierdzajacy (razem z info ze gwarancja na lakier i nadwozie jest nadal wazna) + wpis do ksiazki - moze sie przydac przy sprzedazy..
Na co diler pojdzie, to juz od niego zalezy, do tego kazdy inaczej sie odniesie do tego...
Komentarz
-
Komentarz