[ Dodano: Wto 19 Lis, 13 18:56 ]
A jeżeli chodzi o tylnie zawieszenie w O3 to spodziewałem się gorszego prowadzenia i tłumienia nierówności .Naprawdę nie jest strasznie jak niektórzy na forum opisują.
Panowie a czy tu ma być strasznie czy komfortowo? Nie po to kupuje sie nowy samochód żeby z ulgą powiedzieć, że nie jest tak źle. Tu powinno być dobrze albo bardzo dobrze.
Panowie a czy tu ma być strasznie czy komfortowo? Nie po to kupuje sie nowy samochód żeby z ulgą powiedzieć, że nie jest tak źle. Tu powinno być dobrze albo bardzo dobrze.
Witam wszystkich; ) Panowie byłem z moją octavią 3 dziś u mechanika żeby zapytać czy da sie coś przerobić w tylnym zawieszeniu i niestety odp brzmiała : nie bardzo. Można wygłuszyć ale to słaby efekt będzie, można też zmienić amortyzatory niby to coś da ale jeden kosztuje 4tys zł. Ponoć w nowym passacie też jest takie dudnienie z tyłu;/ A Wy dowiedzieliście sie coś w tym temacie? Pozdrawiam
Witam wszystkich; ) Panowie byłem z moją octavią 3 dziś u mechanika żeby zapytać czy da sie coś przerobić w tylnym zawieszeniu i niestety odp brzmiała : nie bardzo. Można wygłuszyć ale to słaby efekt będzie, można też zmienić amortyzatory niby to coś da ale jeden kosztuje 4tys zł. Ponoć w nowym passacie też jest takie dudnienie z tyłu;/ A Wy dowiedzieliście sie coś w tym temacie? Pozdrawiam
4tys zł za amortyzator? chcesz jakiś system pneumatyczny zastosować?
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Ja nie wiem, chyba Ci co im stuka puka hałasuje to mają jakieś uszkodzone te samochody
U mnie 7 tys km zrobione i zero hałasu
No ale pewnie 4 tys zł za 1 amorek to zrobi robote :mryellow ops:
Ciekaw jestem co miałeś za samochód poprzednio jak teraz masz 1.2 TSI i Ci hałasuje ? Pewnie S-klasa na pneumacie
Poczciwego focusa i w nim zawieszenie tylne chodziło dużo lepiej. Przeczytałem wiele artykułów że octavia 3 ma głośne tylne zawieszenie. Szkoda że na jeżdzie testowej jechałem zbyt dobrą drogą;p
Poczciwego focusa i w nim zawieszenie tylne chodziło dużo lepiej. Przeczytałem wiele artykułów że octavia 3 ma głośne tylne zawieszenie. Szkoda że na jeżdzie testowej jechałem zbyt dobrą drogą;p
Szczerze jeżdzę również Accordem 2012 rok i nie widzę różnicy w głośności pracy zawieszenia.
lukrys, a co się dziwisz :?: Foka ma jeden z lepiej prowadzących się zawiasów na tyle, natomiast jak to tu ktoś napisał, zostałeś "zrobiony w amazing" :diabelski_usmiech lepiej sprawdź ciśnienie w kołach
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
jakie bluźnierstwo ?
może i tak, ale I i III z belką
wyraźnie napisałem
zawieszenie (charakterystykę prowadzenia) Focusa porównywać do Skody Octavii w szczególności I czy III to bluźnierstwo
nawet jeśli w Sodzie będzie wielowahacz to charakterystyka pracy całego zawieszenia będzie dużo gorsza od Forda, który jest przeważnie zestrojony wzorowo
każda Skoda w stosunku do swojego odpowiednika w Fordzie to lekka ułomność jeśli chodzi prowadzenie
z drugiej strony nie ma się co dziwić taka jest charakterystyka tych aut, mają wyraźnie niemiecki rodowód i to w jakiś sposób wpływa na konstrukcje zawieszeń
na niemieckich autostradach możemy śmigać ile fabryka pozwoliła ale one są równe wręcz gładkie, zakręty wyprofilowane na innych drogach stosujemy się do ograniczeń a i te drogi są równe jak stół
więc zawieszenia i ich charakterystyki są projektowane pod taki system dróg - stąd twardo,
niskie profile opon i niestety niespecjalnie czuły układ kierowniczy
a nowy volkswagen jetta też ma takie zawieszenie dudniące z tyłu?
[ Dodano: Sob 30 Lis, 13 14:01 ]
widzę że nikt sie nie orientuje. Panowie kupiłem pianke wygłuszającą i wlożyłem do bagażnika i jest ciut lepiej teraz da sie już jeżdzić troche normalniej;p
a nowy volkswagen jetta też ma takie zawieszenie dudniące z tyłu?
[ Dodano: Sob 30 Lis, 13 14:01 ]
widzę że nikt sie nie orientuje. Panowie kupiłem pianke wygłuszającą i wlożyłem do bagażnika i jest ciut lepiej teraz da sie już jeżdzić troche normalniej;p
Moze jakas mate bitumiczna podkleic tam, gdzie mocowana jest konstrukcja belki/amortyzatory? A nadkola od strony wnetrza pod plastikami otulic grubym filcem?
Ja na jeździe próbnej, jeździłem po mieście i po drogach krajowych 1.8Tsi z wielowachaczem i 1.4Tsi z belką, i żadnej różnicy nie czułem w głośnej pracy zawieszenia.
A do tych co tak narzekają, to są tylko skody i nigdy nie będzie tak cicho jak w mercedesie.
a nowy volkswagen jetta też ma takie zawieszenie dudniące z tyłu?
[ Dodano: Sob 30 Lis, 13 14:01 ]
widzę że nikt sie nie orientuje. Panowie kupiłem pianke wygłuszającą i wlożyłem do bagażnika i jest ciut lepiej teraz da sie już jeżdzić troche normalniej;p
Moze jakas mate bitumiczna podkleic tam, gdzie mocowana jest konstrukcja belki/amortyzatory? A nadkola od strony wnetrza pod plastikami otulic grubym filcem?
Kolega Skfarek coś może pomóc w temacie wyciszenia auta robił sporo rzeczy, podłogę, nadkola coś tam jeszcze.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz