U mnie tez to samo. Informacja z serwisu, ze w polowe kwietnie bedzie wszystko jasne co maja robic i beda natychmiast dzwonic.
Octavia 3 - dudnienie zawieszenia
Zwiń
X
-
Wczoraj byłem zmuszony zostawić w serwisie moja O3 na 24 godziny i dostałem jako samochód zastępczy rapida spaceback. Subiektywne wrażenia odnośnie zawieszenia są lepsze niż przy droższej O3; zawieszenie komfortowe które dobrze wybiera nierówności no i nic nie dudniło. Pewno częściowo na to wpłynęła wielkość kół moja octavia jeździ na 17 natomiast rapid był na 15, przebiegi były podobne około 25 tys km.
Osobiście wydaje mi sie ze inżynierowie w przypadku O3 jednak sie nie postarali lub tez występuje jakaś wada konstrukcyjna bo przód zawieszenia tez potrafi nieprzyjemnie hałasować. Dodam jeszcze ze przez 3 lata jeździłem O2 i zawieszenie było bardziej dopracowane.
Komentarz
-
-
Dołoże swoje 2 grosze do dyskusji - jeżdiłem wcześniej tydzień czxasu 1.4 w kombi i żadnego dudnienie nie zaobserwowałem, a mojej O3 (prod. 10.2014) dudnienie daje sie weznaki. Jade w środe do serwisu w innym temacie (terkoczące sprzęgło na biegu jałowym), tto wspomnie o tym dudnieniu, zobaczymy co powiedzą
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ShplusWczoraj byłem zmuszony zostawić w serwisie moja O3 na 24 godziny i dostałem jako samochód zastępczy rapida spaceback. Subiektywne wrażenia odnośnie zawieszenia są lepsze niż przy droższej O3; zawieszenie komfortowe które dobrze wybiera nierówności no i nic nie dudniło. Pewno częściowo na to wpłynęła wielkość kół moja octavia jeździ na 17 natomiast rapid był na 15, przebiegi były podobne około 25 tys km.
Osobiście wydaje mi sie ze inżynierowie w przypadku O3 jednak sie nie postarali lub tez występuje jakaś wada konstrukcyjna bo przód zawieszenia tez potrafi nieprzyjemnie hałasować. Dodam jeszcze ze przez 3 lata jeździłem O2 i zawieszenie było bardziej dopracowane.
Zobacz jakie balony montują w BMW, żeby było komfortowo.
Komentarz
-
-
Kubenio, wiesz może czy robili to wg któregoś TPI ?
Wczoraj byłem w ASO przy okazji innej sprawy i pracownik serwisu mnie poinformował, że nie ma nowego TPI w tym temacie.
Ale dodatkowo podkurzył mnie czymś innym - wg niego nie ma znaczenia, że zgłaszałem to na gwarancji i nie zostało to rozwiązane w jej trakcie. Jak teraz faktycznie pokaże się rozwiązanie to będę musiał bulić za wymianę. A jak mi się to nie podoba to mam jechać do dealera, u którego kupiłem auto :evil:Pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LeniwiecJak teraz faktycznie pokaże się rozwiązanie to będę musiał bulić za wymianę. A jak mi się to nie podoba to mam jechać do dealera, u którego kupiłem auto
Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. przez formularz na www. Jeszcze zadzwonia :wink:
Komentarz
-
-
Maicroft, niby masz rację, ale to tylko pod warunkiem, że VW Polska chciałoby iść na rękę klientom. A jak z tym jest faktycznie to wszyscy wiemy.
Scenariusz, o którym piszesz, sprawdziłby się w przypadku akcji serwisowej. A tu jest mowa o sytuacji, kiedy tylko od woli i humoru pracownika serwisu zależy, czy w ogóle się cokolwiek dowiesz w kwestii rozwiązania problemu.
Dlatego bardziej mnie interesuje, czy jest szansa, by poznać dokładnie treść TPI, o które tu się rozchodzi i konkretnie wiedzieć, których aut to dotyczy i jakie jest przedstawiane rozwiązanie.Pozdro
Komentarz
-
-
Widzę, że dudnienie nadal ludziom doskwiera, a producent robi nadal uniki i wali ściemę.
Dwa lata temu walczyłem długo na różnych frontach... i poddałem się.
Jest to ewidentny błąd konstrukcyjny + brak wytłumienia pewnych fragmentów karoserii. Nadwozie wpada w określonych sytuacjach w rezonans (twarda kostka brukowa lub kiepski popękany asfalt) i mamy w kabinie "booming sound" lub "poltern" jak to pisali za granicami naszego pięknego kraju.... ca 36Hz - MQB dudni, polternde hinterachse, low frequency 'boom' in cabin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBWidzę, że dudnienie nadal ludziom doskwiera, a producent robi nadal uniki i wali ściemę.
To co za balony tam założyłeś ??? Masakryczne to musi wyglądać !!!O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie dotyczące tylnego zawieszenia w przedmiotowym samochodzie uprzejmie informujemy, że przeprowadziliśmy szczegółowe konsultacje z Zespołem Wsparcia Technicznego Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Otrzymaliśmy informację, że z przyczyn od nas niezależnych producent przesunął termin udostępnienia rozwiązania problemu zgłaszanego w Pana samochodzie, na drugą połowę listopada 2015 roku.
Zrozumiałym jest dla nas Pana niezadowolenie w związku z przesunięciem terminu naprawy. Przepraszamy w imieniu swoim oraz Partnera Serwisowego Skoda P.U.H. MKT SERWIS Maziarz Sp.j za wszelkie niedogodności będące następstwem zaistniałej sytuacji.
Z wyrazami szacunku,
Zespół ©koda INFO
----------------------
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż producent już kilka razy zmieniał termin wprowadzenia środka zaradczego. Ostatnia obietnica wyrażona w informacji technicznej podaje wrzesień tego roku, ale i ten termin nie został dotrzymany. Sugerujemy jeszcze raz zgłoszenie do serwisu, który ponownie wyśle zapytanie techniczne z prośbą o zapytanie producenta o losy nowego rozwiązania amortyzatorów.
Z wyrazami szacunku,
Zespół ©koda INFO
Komentarz
-
Komentarz