Zamieszczone przez Ceed1
O ile się nie mylę w TSI pasek rozrządu ma wytrzymać do końca silnika ale nawet jeśli wymiany wymagać będzie po 150-200tys to nie jest ani uciążliwe ani kosztowne .
Poza tym w dzisiejszych czasach takie rozwiązanie jest lepsze i nowocześniejsze .Układ jest lżejszy , generuje mniejsze opory , nie potrzebuje oleju . Więc jeśli dzisiaj materiały i technologia pozwalają na to że pasek jest wstanie wytrzymać cały okres uzytkowania silnika to jest to zdecydowanie nowocześniejsze niż łańcuch z całą masą swoich wad
W silniku 1.0 ecoboost Forda pasek rozrządu pracuje w kąpieli olejowej .To jest dopiero ciekawe rozwiązanie
, ekonomicznego, przestronnego (mam 193 cm wzrostu). Początkowo myślałem o superb-ie ale finansowo w grę wchodził jedynie 1.4 tsi i przy gabarytach oraz wadze tego auta ciężko nazwać go ekonomicznym. 



Jutro kolejne tankowanie i zobaczę jak to wychodzi :szeroki_usmiech
Komentarz