Informacje o silniku 1.4 tsi 140KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tomcio
    Ambiente
    • 2008
    • 162
    • Opel

    Pytanie-przewertowałem instrukcję i nie znalazłem -jaki jest odstep między elektrodami świec w CHPA ?Za tydzień stuknie mi 90000 km przebiegu i gromadzę juz materiały na przegląd auta.

    Komentarz

    • rurka07
      Drive
      • 2014
      • 87

      a do czego ci potrzebny jest odetep elektrod swiec

      Komentarz

      • Tomcio
        Ambiente
        • 2008
        • 162
        • Opel

        Nie wiem co Ci odpowiedzieć. ....co by tu pasowało?

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          Tomcio Bosch podpowiada 0.7

          NGK PZKER7A8EGS 94968
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Tomcio
            Ambiente
            • 2008
            • 162
            • Opel

            Dzieki serdeczne

            Komentarz

            • LUKI
              RS
              • 2005
              • 5776

              eaglemirek czy rozróżniasz CAXA od CHPA :?:
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz

              • Tomcio
                Ambiente
                • 2008
                • 162
                • Opel

                Eaglemirek.....ja nie chce zadnych dwuelektrodowców.Pytalem tylko o odstęp miedzy elektrodamii aby je porzadnie zamontować. Nic nie chcę kombinować. Dzieki za pomoc.

                Komentarz

                • eaglemirek
                  RS
                  • 2010
                  • 14104
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  Zamieszczone przez LUKI
                  eaglemirek czy rozróżniasz CAXA od CHPA :?:
                  Sorki ops: Swój wpis usuwam :!: Zadowolony.



                  CB Harry II ASC + Triflex

                  Pozdrawiam Mirek!!

                  Komentarz

                  • Karel
                    Rider
                    • 2014
                    • 370
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    Do CHPA są dwa rodzaje (modele) świec, zależne od zastosowanych cewek (różnią się złączem świeca-cewka) - info o serwisu, w którym wymieniałem świece przy 40kkm (przy okazji weryfikacji, czy moja głowica nie jest z serii felernych).

                    Komentarz

                    • ryjeks
                      Rider
                      • 2010
                      • 488
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                      Zamieszczone przez Karel
                      czy moja głowica nie jest z serii felernych
                      A które są felerne?

                      Komentarz

                      • Karel
                        Rider
                        • 2014
                        • 370
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                        Nie wiadomo
                        Po prostu losowo montowane wadliwe głowice - główne objawy zewnętrzne, to duży pobór oleju, niektórzy jeszcze dodają głośną pracę silnika, w skrajnych przypadkach dymienie na niebiesko.
                        Weryfikacja polega na wykręceniu świec i sprawdzeniu na nich nagaru - jeśli jest spory (ale tak naprawdę ewidentnie), to wskazuje na kopniętą głowicę i wówczas jest wymieniana.
                        U mnie akurat przy 40kkm wyglądały doskonale, spokojnie drugie tyle mogły przejeździć. Ale akurat się już kończyła gwarancja, więc poprosiłem o weryfikację (i wymianę przy okazji), aby w razie "W" nie finansować z własnej kieszeni tak grubej naprawy...

                        Ogólnie temat świec w tych silnikach nie jest taki prosty.

                        Komentarz

                        • bob0309
                          Classic
                          • 2015
                          • 18

                          Zamieszczone przez Karel
                          Nie wiadomo
                          Po prostu losowo montowane wadliwe głowice - główne objawy zewnętrzne, to duży pobór oleju, niektórzy jeszcze dodają głośną pracę silnika, w skrajnych przypadkach dymienie na niebiesko.
                          Weryfikacja polega na wykręceniu świec i sprawdzeniu na nich nagaru - jeśli jest spory (ale tak naprawdę ewidentnie), to wskazuje na kopniętą głowicę i wówczas jest wymieniana.
                          U mnie akurat przy 40kkm wyglądały doskonale, spokojnie drugie tyle mogły przejeździć. Ale akurat się już kończyła gwarancja, więc poprosiłem o weryfikację (i wymianę przy okazji), aby w razie "W" nie finansować z własnej kieszeni tak grubej naprawy...

                          Ogólnie temat świec w tych silnikach nie jest taki prosty.

                          Potwierdzam, głowice są wadliwe. U mnie po 40000km wymienili na gwarancji. Główny objaw-duże zużycie oleju i głośniejsza praca klawiatury. Po wymianie spokój z olejem i faktycznie głowica zmodyfikowana pracuje dużo ciszej. Weryfikacja usterki po odkręceniu świec-występuje duży nagar. Obserwujcie swoje auta i zgłaszajcie problem olejowy.

                          Pozdro

                          Komentarz

                          • bob_best
                            Rider
                            • 2013
                            • 744
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                            Zamieszczone przez bob0309
                            Zamieszczone przez Karel
                            Nie wiadomo
                            Po prostu losowo montowane wadliwe głowice - główne objawy zewnętrzne, to duży pobór oleju, niektórzy jeszcze dodają głośną pracę silnika, w skrajnych przypadkach dymienie na niebiesko.
                            Weryfikacja polega na wykręceniu świec i sprawdzeniu na nich nagaru - jeśli jest spory (ale tak naprawdę ewidentnie), to wskazuje na kopniętą głowicę i wówczas jest wymieniana.
                            U mnie akurat przy 40kkm wyglądały doskonale, spokojnie drugie tyle mogły przejeździć. Ale akurat się już kończyła gwarancja, więc poprosiłem o weryfikację (i wymianę przy okazji), aby w razie "W" nie finansować z własnej kieszeni tak grubej naprawy...

                            Ogólnie temat świec w tych silnikach nie jest taki prosty.

                            Potwierdzam, głowice są wadliwe. U mnie po 40000km wymienili na gwarancji. Główny objaw-duże zużycie oleju i głośniejsza praca klawiatury. Po wymianie spokój z olejem i faktycznie głowica zmodyfikowana pracuje dużo ciszej. Weryfikacja usterki po odkręceniu świec-występuje duży nagar. Obserwujcie swoje auta i zgłaszajcie problem olejowy.

                            Pozdro
                            Z ciekawości ile to znaczy duże?
                            Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                            Komentarz

                            • krzysieko3
                              Classic
                              • 2014
                              • 39

                              Od kiedy o tym wiadomo? Pierwsze słyszę o tym. Może ktoś coś więcej wie i się podzieli.

                              Komentarz

                              • ryjeks
                                Rider
                                • 2010
                                • 488
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                Napiszcie jeszcze miesiąc/rok produkcji Waszych O III.

                                Komentarz

                                • Northeusz
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1677
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                  Zamieszczone przez Karel
                                  Po prostu losowo montowane wadliwe głowice
                                  ...żeby nie można było łatwo stwierdzić, które nadają się do wymiany :lol:. Czy VAG kiedyś opracuje silnik, który będzie dostarczał atrakcji za kierownicą, a nie w serwisie?
                                  Pozdrawiam
                                  Northeusz

                                  Komentarz

                                  • krzyzakp
                                    L&K
                                    • 2013
                                    • 1016
                                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    Northeusz, dostarcza przeciez atrakcji, szczegolnie jak wyskoczy Ci w srodku zadupia, w nocy kontrola "check oil"

                                    Moja O3 RS

                                    Komentarz

                                    • Northeusz
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1677
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                      krzyzakp, w sumie niby tak. Ciekawe jednak, czy są to jakieś pojedyncze przypadki z tą głowicą i ile kosztuje wymiana po gwarancji, na koszt właściciela? Bo pierwsze używane O3 już są chyba po gwarancji lub zaczną się zbliżać do końca gwarancji, trafiają do nowego właściciela, przekonanego o poprawieniu TSI, a tutaj taki strzał w pysk. Co prawda objawy, jak się obserwuje silnik są widoczne i jest czas na reakcję, ale czy to nie grozi jakimiś poważniejszymi konsekwencjami, jak ktoś przegapi, nie zwróci uwagi itp? Ciekawe czy da się określić może okres czasu, kiedy takie silniki mogły się pojawiać?
                                      Pozdrawiam
                                      Northeusz

                                      Komentarz

                                      • krzysieko3
                                        Classic
                                        • 2014
                                        • 39

                                        Dzwoniłem do serwisu. Nie ma takiej akcji. Może to jakiś incydent z tą głowicą u kolegi. Mik się w maju kończy gwarancja i sprawdzali mi - nie podlega pod żadne akcje naprawcze, samochód z marca 2014.

                                        Komentarz

                                        • bob0309
                                          Classic
                                          • 2015
                                          • 18

                                          Zamieszczone przez krzysieko3
                                          Dzwoniłem do serwisu. Nie ma takiej akcji. Może to jakiś incydent z tą głowicą u kolegi. Mik się w maju kończy gwarancja i sprawdzali mi - nie podlega pod żadne akcje naprawcze, samochód z marca 2014.
                                          Witam,
                                          A od kiedy VW przyznaje się do jakiejkolwiek akcji dobrowolnie? Oni reagują na bieżąco jak ktoś naciska. Z tego co się dowiedziałem to były przypadki zużycia oleju tak jak u mnie, a powodem była wadliwa obróbka gniazd zaworowych w fazie produkcji, co powodowało w konsekwencji rzekomo uszkodzenie uszczelnienia zaworowego i przedostawanie się oleju przez zawory do komory spalania. Nie wszystkie głowice mają wadę ! Po prostu VW ma jak zwykle problem z kontrolą jakości swoich podzespołów w fazie produkcji. Ja drążyłem temat i nie dałem się spławić. Po prostu. Z tego co mi powiedziano głowice po modyfikacjach "mają zmienioną technologię wykończenia gniazd". Ciekawi mnie czy również zawory się zmieniły, ponieważ głowica pracuje sporo ciszej. Nie ma charakterystycznego klekotania w stylu tsi. Tak jest u mnie, nie wiem jak pracują silniki u was. Oczywiście zapomniałem co to zużycie oleju.

                                          Pozdrawiam

                                          [ Dodano: Pon 22 Lut, 16 13:31 ]
                                          Zamieszczone przez Northeusz
                                          Zamieszczone przez Karel
                                          Po prostu losowo montowane wadliwe głowice
                                          ...żeby nie można było łatwo stwierdzić, które nadają się do wymiany :lol:. Czy VAG kiedyś opracuje silnik, który będzie dostarczał atrakcji za kierownicą, a nie w serwisie?

                                          Niestety, tak to wygląda.

                                          [ Dodano: Pon 22 Lut, 16 13:39 ]
                                          Zamieszczone przez ryjeks
                                          Zamieszczone przez Karel
                                          czy moja głowica nie jest z serii felernych
                                          A które są felerne?
                                          To zależy. Dlatego ciekawi mnie czy zmienili również zawory. Może któryś z kolegów sprawdzi w etce czy jest nadany nowy numer na zawory i głowicę i od kiedy. Jeśli tak to będzie to data wprowadzonych modyfikacji.

                                          Pozdrawiam

                                          Komentarz

                                          • Northeusz
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 1677
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                            Zamieszczone przez bob0309
                                            Witam,
                                            A od kiedy VW przyznaje się do jakiejkolwiek akcji dobrowolnie? Oni reagują na bieżąco jak ktoś naciska.
                                            Czyli najlepiej, jakby telefon do ASO wykonywał prawnik z kancelarii reprezentującej posiadacza takowej O3 lub innego Golfa
                                            Pozdrawiam
                                            Northeusz

                                            Komentarz

                                            • bob0309
                                              Classic
                                              • 2015
                                              • 18

                                              Zamieszczone przez Northeusz
                                              Zamieszczone przez bob0309
                                              Witam,
                                              A od kiedy VW przyznaje się do jakiejkolwiek akcji dobrowolnie? Oni reagują na bieżąco jak ktoś naciska.
                                              Czyli najlepiej, jakby telefon do ASO wykonywał prawnik z kancelarii reprezentującej posiadacza takowej O3 lub innego Golfa

                                              Coś w tym jest. Ale dotyczy to chyba nie tylko ASO. W wielu sprawach nie związanych z naszymi Indiańcami jest pewnie podobnie.

                                              Komentarz

                                              • mirek_p11
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 6630
                                                • Volkswagen
                                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                info z Etki

                                                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                                Fotki
                                                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                                Fotki

                                                Komentarz

                                                • Karel
                                                  Rider
                                                  • 2014
                                                  • 370
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                  Nie ma żadnej akcji.
                                                  Jeśli komuś nie chla oleju na granicy/powyżej normy, to nie ma się czym przejmować.
                                                  Ew., jeśli ktoś jest przewrażliwiony i woli chuchać na zimne, to może przy okazji pobytu w ASO poprosić o weryfikację świec pod kątem wadliwej głowicy - powinni wiedzieć o co chodzi i podejść do tematu "ze zrozumieniem" - w końcu w razie usterki to dla nich dodatkowa kasa

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...