1.4 czy 1.8 czy nawet 3.6TSI to wszystko taka sama konstrukcja.
to walnąłeś jak nie przymierzając łysy grzywką o parapet. Popytaj trochę więcej dziadka Google - a później pisz. 3,6TSI nawet nie ma - jeśli już to FSI, wolnossąca i V6. Do 1,4 i 1,8 ma się nijak.
kolego, co tak powaznie? proponuje napic sie absyntu to byl zart z tym 3.6TSI :shock:
wiem ze go niema...w Europie - to na rynek Amerykanski
a Twoj nie jest awaryjny bo ile zrobiles? 25k? to nawet Kia tyle zrobi :diabelski_usmiech
Ech, spóźniłem się z ostrzeżeniem. 1.4 tańsza i lepsza.
Wielowahacz dużo droższy w serwisowaniu i w ogóle awaryjny, właściwości jezdnie tak jak belka.
Dynamika dyskusyjnie lepsza 1.8 tylko powyżej 5.5 rpm, a i to bardzo niewiele.
Spalanie 1.8 3 l/100km wiecej niż 1.4 to przy spokojnej jeździe, jak pogonisz to 4.5 l/100 km wiecej.
1.8 awaryjny silnik wycofywanej w pośpiechu generacji.
I za to zapłacisz 8 tys zł wiecej.
1. naprawa wielowahacza tyle w naprawie kosztuje co piwo z kumplami w knajpie po za tym raz na 100kkm coś się przy tym robi :!:
2. napisz jeszcze że 1.4 objeżdża 1.8, sprawdź ile zajmie wyprzedzenie 3 tirów pod rząd octą z silnikiem 1.4 i 1.8
3. różnica na spalaniu przy spokojnej jeździe 3l?
4. silnik zapewne nie dociągnie do 50kkm :wink:
P.S. bardzo fajnie że zamówił octę z silnikiem 1.8 a nie jakąś popierdółkę
Też na jeździe testowej miałem 1.4 TSI Co by nie mówić zabiera się całkiem, całkiem.
No ale nie gadajcie przynajmniej głupot o 1.8 TSI
Ten co kupuje 1.8 nie patrzy na spalanie, a raczej na lepsze wyposażenie.
Komfort kosztuje. Wybrałem 1.8 TSI ze względu na lepszy silnik, wielowahacz i podgrzewaną przednią szybę.
Jeśli nie potrzebujesz tych dodatków bierz słabszy model.
No dobra, poddaję się. Wszystko co dzisiaj napisałem w tym wątku to oczywiscie stek bzdur.
Gratuluje wyboru 1.8. Ja tez taki wybrałem po jeździe próbnej 1.4 i 1.8 różnica jest wyraźna.
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
Czarny lakier odchodzi , silnik 1.8 się psuje , wielowahacz taki sam jak belka............
No tak a ja od jutra będę w seminarium i zostanę biskupem(co by na to moja żona powiedziała).
Krzy111 daj już spokój z tym czarnowidzctwem :wink:
Widzę, ze zdecydowałeś się na czarny lakier ...niedobrze. W o3 podobno czarny odchodzi płatami.
widze ze kolega tu opowiada jakies horrory, ze nawet ja jestem wiekszym otymista - sypiacy sie silnik, lakier platami odpadajacy, DSG sie sypie...przypuszczam ze rowniez podloga wypada i powietrze uchodzi z chlodnicy...
oj te TSI silniki...
Też na jeździe testowej miałem 1.4 TSI Co by nie mówić zabiera się całkiem, całkiem.
No ale nie gadajcie przynajmniej głupot o 1.8 TSI
Ten co kupuje 1.8 nie patrzy na spalanie, a raczej na lepsze wyposażenie.
Komfort kosztuje. Wybrałem 1.8 TSI ze względu na lepszy silnik, wielowahacz i podgrzewaną przednią szybę.
Jeśli nie potrzebujesz tych dodatków bierz słabszy model.
rowniez u mnie, podgrzewana szyba byla kolejnym argumentem za w wersji 1.8
Też na jeździe testowej miałem 1.4 TSI Co by nie mówić zabiera się całkiem, całkiem.
No ale nie gadajcie przynajmniej głupot o 1.8 TSI
Ten co kupuje 1.8 nie patrzy na spalanie, a raczej na lepsze wyposażenie.
Komfort kosztuje. Wybrałem 1.8 TSI ze względu na lepszy silnik, wielowahacz i podgrzewaną przednią szybę.
Jeśli nie potrzebujesz tych dodatków bierz słabszy model.
rowniez u mnie, podgrzewana szyba byla kolejnym argumentem za w wersji 1.8
ok, koniec zartow, zapomnialem ze ludzie uwierza we wszystko co sie napisze. - wracajac do tematu, zamowilem ten silnik 1.8 TSI wiec musi byc warto i to zdecydowannie najlepsza jednostka z serii TSI. Nowe modele VW 2014 zostaly wyposazone w ten silnik nie bez powodu. 2014 Volkswagen Beetle, Jetta & Passat get new 1.8L turbo engine
kolego, co tak powaznie? proponuje napic sie absyntu to byl zart z tym 3.6TSI
wiem ze go niema...w Europie - to na rynek Amerykanski
a Twoj nie jest awaryjny bo ile zrobiles? 25k? to nawet Kia tyle zrobi
Jak się żartuje to się wstawia i wszyscy wiedzą, że to żart. A nie pisze z miną znawcy, a później wycofuje rakiem. Przyznanie się do błędu to nie hańba... Nawet jak w hameryce oznaczają ten silnik TSI - to nadal z turbiną niewiele ma wspólnego, a to zasadnicza różnica.
Zrobiłem TSI jednak już trochę więcej niż 25kkm, po za tym nie jestem pierwszym, który kupił taki silnik - znam kilka osób - nawet dwie takie, które miały RS'a fabrycznie podciągniętego na 230KM. Bardzo sobie chwaliły - tylko kaganiec im przeszkadzał na gwarancji.
Zrobiłem TSI jednak już trochę więcej niż 25kkm, po za tym nie jestem pierwszym, który kupił taki silnik - znam kilka osób - nawet dwie takie, które miały RS'a fabrycznie podciągniętego na 230KM. Bardzo sobie chwaliły - tylko kaganiec im przeszkadzał na gwarancji.
super, dobrze wiedziec bo tak jak mowilem kupuje auto z tym silnikiem i w zasadzie to mi sie podoba to ze jak chce jechac spokojnie to mi spali neiwiele (6l?) ale jak mi sie spieszy to mam
troche koni pod maska i moge przygrzac kosztem paliwa (12l?) ale cos za cos.
W moim MPI czy mi sie spieszy czy nie silnik ma to w dupie :szeroki_usmiech
p.s.
tak jak mowilem to nie byl zaden moj blad, tylko zart a zart z powazna mina ma wiekszy effekt. I jak sie spodziewalem kilka osob sie nabralo i chcialo juz zamawiac taki silnik :P
Komentarz