1.8 tsi czy warto?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AKa
    Rider
    • 2008
    • 572
    • Mercedes-Benz

    Chyba zależy od "przemiału", ale ile w tym prawdy- tego nie wiem. Normalnie pojmując- wydawało by mi się, że jeżeli salon jest w miejscu z tanimi opłatami, minimalną ilością znającej się na rzeczy obsługi i mającym duży zbyt- można ciąć marżę na rzecz sprzedanego auta.

    I tylko się zastanawiam- czy montowanie 16" nie pogorszy właściwości jezdnych, które daje hipotetycznie wielowahacz z tyłu...
    Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

    Seat Leon FR 1.8TSI 2013

    Komentarz

    • kc2ine
      Ambiente
      • 2012
      • 134

      Zamieszczone przez AKa
      I tylko się zastanawiam- czy montowanie 16" nie pogorszy właściwości jezdnych, które daje hipotetycznie wielowahacz z tyłu...
      poza torem rajdowym niskoprofilowe opony to idiotyzm dla malolatow.
      Jezdzilem raz i nigdy wiecej, kazdy kamyczek czulem, o wyjezdzie na kraweznik mozna zapomniec...co za durny pomysl w ogole :shock:

      Komentarz

      • ketivv
        L&K
        • 2011
        • 1155

        Zamieszczone przez kc2ine
        torem rajdowym
        torem wyścigowym, w rajdach są trasy a niski profil faktycznie nie dominuje na większości z nich

        kc2ine, ty się poważnie nad Skodą w szczególności Yeti zastanów bo jeśli przeszkadza Ci każdy kamyczek na drodze to powiem Ci, że jeti ma twarde zawieszenie mało precyzyjny układ kierowniczy dają mało komfortu i jeszcze mniej pewności prowadzenia na nierównej drodze
        większość aut VAG to auta na równe asfalty

        Komentarz

        • AKa
          Rider
          • 2008
          • 572
          • Mercedes-Benz

          kc2ine, nie mierz wszystkich swoją miarą. Dla jednej osoby może być "twardo" a dla drugiej akceptowalne. Np. Moim Rodzicom nie przeszkadza ani drewniane zawieszenie Yeti, ani sportowe zawieszenie Leona, ani sportowy zawias w A4 B8. Jak również nie przeszkadza im felga 17" w szerokości od 225 do bodajże 255 z profilem 45/50.

          I zaczynam uważać, że po prostu dyskusja z Tobą zaczyna przypominać grę w sqasha ze ścianką- ja o gruszce, Ty o pietruszce. A i tak wszyscy jemy cebulę. :diabelski_usmiech
          Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

          Seat Leon FR 1.8TSI 2013

          Komentarz

          • kc2ine
            Ambiente
            • 2012
            • 134

            Zamieszczone przez ketivv
            Zamieszczone przez kc2ine
            torem rajdowym
            torem wyścigowym, w rajdach są trasy a niski profil faktycznie nie dominuje na większości z nich

            kc2ine, ty się poważnie nad Skodą w szczególności Yeti zastanów bo jeśli przeszkadza Ci każdy kamyczek na drodze to powiem Ci, że jeti ma twarde zawieszenie mało precyzyjny układ kierowniczy dają mało komfortu i jeszcze mniej pewności prowadzenia na nierównej drodze
            większość aut VAG to auta na równe asfalty
            a to ciekawe bo czytalem ze yeti to octavia scout w zasadzie, ktora sie bardzo dobrze prowadzi... A ja nie o twardosci zawieszenia mowie, ktore nawiasem mowiac im twardsze
            tym sie lepiej prowadzi tylko o dobijanniu kamieni do felgi.

            p.s.
            widze ze koledzy zyja tu w swiecie urojonym gdzie sie prowadzi auto tylko po niemieckiej autostradzie... :shock:

            Komentarz

            • Prekompilator
              Rider
              • 2013
              • 420

              Zamieszczone przez ketiuz
              Auto już wybrane.
              (...)
              -zamiana kół z 17 na 16 cali
              A gdy ja zamawiałem (w końcu nie kupiłem octavii), to twierdzili że nie da się zamówić 15" zamiast 16" - mimo że technicznie możliwość była :| .

              Zamieszczone przez ketiuz
              Zastanawiam się nad tą navigacją czy się opłaca bo ja śmigam na Yanosiku i mnie nie zawiódł. Ale za granicą może być ciężko. Co sądzicie o tej navi warto w to inwestować?
              Wg mnie nie warto - lepiej kupić jakiegoś tomtoma, który ma lepsze mapy (i to darmowe) oraz większe możliwości 8) .

              Komentarz

              • AKa
                Rider
                • 2008
                • 572
                • Mercedes-Benz

                kc2ine, precyzuj to o czym mówisz, bo za chiny ludowe nie zgadł bym że chodzi Tobie o jakiś wyimaginowany problem dobijania/odbijania się kamieni i gruzu od felg.

                Wyimaginowanym świecie autostrad? Nie- dwupasmówek tu nawet jak na lekarstwo, ale nie zaku... na złamanie karku wyjeżdżając z drogi złożonej z betonowej kruszonki, prosto w poprzek kolein, przejeżdżając przez otwarte studzienki, zahaczając o kratery które zawstydziły by powierzchnię księżyca, tylko po to, żeby wdupić się na "pełnej k*rwie" na krawężnik. A później biadolić jakie te drogi są ch*ja warte, a felgi 17" to już syf bo się mogą pogiąć.
                EOT, bo zaczynamy odpływać w stronę frywolnej internetowej przepychanki.
                Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

                Seat Leon FR 1.8TSI 2013

                Komentarz

                • kc2ine
                  Ambiente
                  • 2012
                  • 134

                  Zamieszczone przez AKa
                  kc2ine, precyzuj to o czym mówisz, bo za chiny ludowe nie zgadł bym że chodzi Tobie o jakiś wyimaginowany problem dobijania/odbijania się kamieni i gruzu od felg.

                  Wyimaginowanym świecie autostrad? Nie- dwupasmówek tu nawet jak na lekarstwo, ale nie zaku... na złamanie karku wyjeżdżając z drogi złożonej z betonowej kruszonki, prosto w poprzek kolein, przejeżdżając przez otwarte studzienki, zahaczając o kratery które zawstydziły by powierzchnię księżyca, tylko po to, żeby wdupić się na "pełnej k*rwie" na krawężnik. A później biadolić jakie te drogi są ch*ja warte, a felgi 17" to już syf bo się mogą pogiąć.
                  EOT, bo zaczynamy odpływać w stronę frywolnej internetowej przepychanki.



                  szkoda slow...

                  Komentarz

                  • AKa
                    Rider
                    • 2008
                    • 572
                    • Mercedes-Benz

                    Zamieszczone przez kc2ine
                    Jezdzilem raz i nigdy wiecej, kazdy kamyczek czulem, o wyjezdzie na kraweznik mozna zapomniec...co za durny pomysl w ogole :shock:

                    Słów szkoda na to, bo na 17" jeździłem długo i nadal jeżdżę. Jeździłem "nawet" na 18"- i nie wyłamało mi kręgosłupa. :diabelski_usmiech

                    I jeżeli mamy wplatać w dyskusję obrazki, to po przeczytaniu tego- to było pierwsze, co nasunęło mi się na myśl:



                    W ogóle- jakim cudem możesz oceniać że TSI to kałoza, skoro jeździsz MPI? Większość osób, którym nie dokuczyły dotkliwie problemy wynikające z projektowania TSI przez księgowych- myślę, że nie chciały by zmienić tego silnika na inny.
                    Chyba, że ktoś patrzy nie na możliwość bezpiecznego wyprzedzenia i jakiejkolwiek przyjemności z jazdy, tylko przez pryzmat spalania- wtedy niestety jest smutek, bo instalacja LPDI jest droga i warsztaty je oferujące zapewne można by policzyć na palcach jednej ręki.


                    EDIT:
                    Zamieszczone przez kc2ine
                    a TSI znam bo jezdzilem na takim silniku jak testowalem yeti, no troche zrywniejszy niz moje MPI
                    Powtórzę raz jeszcze- Yeti wykorzystuje i zabija prawie każdego dostępnego konia mechanicznego. Nawet TDI 170 powyżej 130km/h nie zbiera się subiektywnie dobrze.
                    Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

                    Seat Leon FR 1.8TSI 2013

                    Komentarz

                    • tomekb1
                      Rider
                      • 2013
                      • 352

                      AKa szkoda słów. Tego gościa nie przekonasz.
                      Pozdrawiam
                      Tomek

                      Komentarz

                      • ketivv
                        L&K
                        • 2011
                        • 1155

                        Zamieszczone przez kc2ine
                        a to ciekawe bo czytalem ze yeti to octavia scout w zasadzie, ktora sie bardzo dobrze prowadzi..
                        widocznie wiesz lepiej, cóż ja jedynie od niecałych 3 lat jeżdżę zarówno Yeti i jak i Octavią Scout co jakiś czas ;-) (co do samego zawieszenia hm... miały się nie różnić a jednak się różnią bo nawet części inne)

                        Zamieszczone przez kc2ine
                        A ja nie o twardosci zawieszenia mowie, ktore nawiasem mowiac im twardsze
                        tym sie lepiej prowadzi
                        też pewnie masz racje ;-)

                        Komentarz

                        • krzy111
                          Ambiente
                          • 2013
                          • 122

                          Subiektywnie po jakimś czasie od zakupu nic nie zbiera się dobrze. Moja 1.8 po trzech miesiącach ledwo jedzie, przydałoby się 220 km i 350 nm.

                          Nie jeździłem wcześniej na 17'' ale i tak brałem 16'' z pakietem na bezdroża. Nie zależy mi na prędkości w zakretach a zimą chce mieć spokój grudami śniegu i to nawet na drogach krajowych DK.
                          o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik

                          Komentarz

                          • ketivv
                            L&K
                            • 2011
                            • 1155

                            Zamieszczone przez krzy111
                            tak brałem 16'' z pakietem na bezdroża. Nie zależy mi na prędkości w zakretach a zimą chce mieć spokój grudami śniegu
                            tym bardziej, że zimą po śniegu walczy się o każdą możliwą przyczepność właśnie bardziej miękkim zawieszeniem, bo wtedy w większości nie brakuje mocy tylko przyczepności

                            w Yeti mam pakiet na bezdroża i muszę przyznać, że go lubię
                            po 3 zimach plastiki zaledwie lekko porysowane

                            Komentarz

                            • krzy111
                              Ambiente
                              • 2013
                              • 122

                              To yeti masz 4x4 ? Zresztą i tak co Ty wiesz o problemach osobówek zimą jak masz prześwit większy ze 4 cm
                              o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik

                              Komentarz

                              • ketivv
                                L&K
                                • 2011
                                • 1155

                                tak 4x4

                                różnymi autami się jeździ

                                obecnie brałbym 1.8 tsi bez mrugnięcia okiem, TDI jest tylko i wyłącznie wynikiem chęci posiadania auta z DSG

                                Komentarz

                                • krzy111
                                  Ambiente
                                  • 2013
                                  • 122

                                  Jesteś zadowolony z dsg ? Moja 1.8 z dsg to mój pierwszy samochód z automatem i jestem trochę rozczarowany.
                                  o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik

                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    kc2ine, ty jesteś jak titanic, niezatapialny :lol: Na 18 jeżdżę lato/zima non stop, po tych samych jezdniach co ty jeździsz i jakoś nie mam z tym problemu, po za tym mam twardy i obniżony zawias a rocznie robię około 35kkm więc na 18 po polskich drogach zrobiłem już około 120kkm na tych samych felgach prostując jedną tylko jeden raz :!:

                                    Owszem jest twardo, przyjemnie jak jest równo, gorzej jak są boczne dziurawe i nie równe uliczki, jeżdżę na nich tak samo szybko po dziurach jak na 16, raz na pół roku wpadnę w większą dziurę ale po za otwierającym się schowkiem przy podszybiu nic sie nie dzieje, na krawężniki też wyjeżdżam i to nawet spore na tyle duże że wjeżdżając przodem zapewne zahaczyłbym przednim zderzakiem, i co da się, da się :wink:

                                    Tak więc zakładaj 15 i ciesz się komfortem podróżowania i przestań pisać bzdury bo ludzie czytają :wink:
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • ketivv
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1155

                                      Zamieszczone przez krzy111
                                      Jesteś zadowolony z dsg ?
                                      jestem, spełnia moje oczekiwania
                                      ale wciąż mam stare auto z manualem ;-)

                                      Komentarz

                                      • kc2ine
                                        Ambiente
                                        • 2012
                                        • 134

                                        Zamieszczone przez krzy111
                                        Jesteś zadowolony z dsg ? Moja 1.8 z dsg to mój pierwszy samochód z automatem i jestem trochę rozczarowany.
                                        DSG jest dla seniorow...

                                        Komentarz

                                        • krzy111
                                          Ambiente
                                          • 2013
                                          • 122

                                          Zamieszczone przez ketivv
                                          Zamieszczone przez krzy111
                                          Jesteś zadowolony z dsg ?
                                          jestem, spełnia moje oczekiwania
                                          ale wciąż mam stare auto z manualem ;-)
                                          Mnie się nie podoba wolny kickdown, mija blisko sekunda zanim dsg sobie pouklada biegi i zacznie jechać.
                                          o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik

                                          Komentarz

                                          • ketivv
                                            L&K
                                            • 2011
                                            • 1155

                                            w dieslu go nie używam jest całkowicie nieprzydatny
                                            do tego najczęściej jeżdżę na ręcznej zmianie

                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              Zamieszczone przez kc2ine
                                              Zamieszczone przez krzy111
                                              Jesteś zadowolony z dsg ? Moja 1.8 z dsg to mój pierwszy samochód z automatem i jestem trochę rozczarowany.
                                              DSG jest dla seniorow...

                                              Obrazek
                                              Sam jesteś jak senior... jak czytam twoje posty to jakbym słuchał teściowej :lol:
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz

                                              • rezon
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 1894
                                                • Volvo
                                                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                Zamieszczone przez AKa
                                                Słów szkoda na to, bo na 17" jeździłem długo i nadal jeżdżę. Jeździłem "nawet" na 18"- i nie wyłamało mi kręgosłupa.
                                                widzę pewną niewielką sprzeczność - jeździłem dlugo i wiek 24. Popraw opis wieku w profilu. Chyba, że źle zrozumialem długo - dla mnie długo to tak ok. 1 Mkm, a nie kilka lat
                                                A DSG lubią też młodzi i wygodni jeszcze bogaci - ale niedługo już nie będą

                                                Komentarz

                                                • piramida
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 12222
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  Zamieszczone przez rezon
                                                  A DSG lubią też młodzi i wygodni jeszcze bogaci - ale niedługo już nie będą
                                                  Masz coś do młodych bogatych?
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz

                                                  • ketivv
                                                    L&K
                                                    • 2011
                                                    • 1155

                                                    Zamieszczone przez rezon
                                                    A DSG lubią też młodzi i wygodni jeszcze bogaci - ale niedługo już nie będą
                                                    niedługą nie będą:
                                                    1. młodzi ?
                                                    2. wygodni ?
                                                    3. bogaci ?

                                                    test wielokrotnego wyboru ;-)

                                                    co do "DSG" hm.... dwusprzęgłówka jest montowana w BMW M3 (ogólnie w BMW tylko do M-ek), niektórych autach ciężarowych i ciągnikach siodłowych
                                                    daje radę tam gdzie w grę wchodzą duże obciążenia, szybkość działania kosztem komfortu

                                                    Zamieszczone przez kc2ine
                                                    DSG jest dla seniorow...
                                                    nie mam nic przeciwko seniorom ;-)


                                                    Abarth 500 załogi Sobiesław Zasada - Ewa Zasada. Fot. Marek Wicher

                                                    rok 2011 Rajd Żubrów - miejsce 1 - lat 81

                                                    220 kilometrów liczyła trasa zorganizowanego już po raz 45. Rajdu Żubrów. Imprezę patronatem objęła INTERIA.PL.


                                                    czego nam wszystkim w tym wieku życzę

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...