4x4 zawsze miało lekko gorsze przyspieszenie więc wątpię w te 7,2 oj mocno wątpię
RS TDI vs. RS TSI - wasze opinie co lepsze i dlaczego
Zwiń
X
-
Po za tym zauwazcie ze to jest SCOUT - dodatkowo podniesiony i pewnie minimalnie ciezszy.. Tak wiec cudow nie bedzie - widac to po spalaniu i Vmax - porownujac z RS z tym samym silnikiem..
Jak sie pojawil to myslalem o nim, ale wlasnie ta Vmax i przede wszystkim wyzsze spalanie wg Skody mnie skutecznie zniechecilo. Vmax moze bym przebolal, ale przy glownie trasach, spalanie bedzie odczuwalne.. Temu zostaje przy RS, choc 4x4 by sie baaardzo chcialo..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpPo za tym zauwazcie ze to jest SCOUT - dodatkowo podniesiony i pewnie minimalnie ciezszy.. Tak wiec cudow nie bedzie - widac to po spalaniu i Vmax - porownujac z RS z tym samym silnikiem..
Jak sie pojawil to myslalem o nim, ale wlasnie ta Vmax i przede wszystkim wyzsze spalanie wg Skody mnie skutecznie zniechecilo. Vmax moze bym przebolal, ale przy glownie trasach, spalanie bedzie odczuwalne.. Temu zostaje przy RS, choc 4x4 by sie baaardzo chcialo..Black magic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szplukaszZamieszczone przez Himenekwłaśnie że SCOUT, zwykła combi nie ma tego silnika dostępnego
Patrzyłem jakos w zeszłym tygodniu i nie było...
Mimo to - jak ktos nie chce DSG, to nadal zostaje mu RS tylko Nie rozumiem czemu nie chca dac z tym silnikiem 4x4 BEZ DSG.. Wtedy by to byla kuszaca opcja
Co ciekawe - Combi z 184KM 4x4 DSG pali mniej o miescie niz RS z DSG
Ciekawe jak.. Jak juz powinno byc tyle samo, jezeli nie wiecej z 4x4, a nie na odwrot..
Zaczynam znowu zastanawiac sie czy jednak by nie wybrac tego TDi 4x4 i DSG, czy RS w combi.. Ale DSG nie do konca do mnie przemawia, szczegolnie z wizja uzytkowania auta przez 200-300kkm..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsPorównując 2.0 tsi i 2.0 tdi, auto z tym drugim silnikiem nie jedzie niestety. To nie jest różnica, to jest przepaść
Komentarz
-
-
Co wy qwa macie z tym Rs tdi i osiagami? Wiadomo ze to nie prawdziwe rs jak i bmw z M pakietem to nie prawdziwe M! Zygac sie chce tym waleniem konia nad wyzszoscia TSI nad TDI. Potem fajnie sie czyta o ekodrajwingu w Eresie tsi (po co to wtedy wogole kupowac???), podczas gdy w tdi ma sie to "we dupie""Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamwopo to ze , albo jst zabawa, fun (tsi) i ni patrzysz na spalanie, albo schodzisz do 6 l przy 120 km/h mając Rsa tdi i się chwalisz jak mało pali. Prawda taka , albo fun , albo spalanie, nie ma złotego środka."Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacekRSCo wy qwa macie z tym Rs tdi i osiagami? Wiadomo ze to nie prawdziwe rs jak i bmw z M pakietem to nie prawdziwe M! Zygac sie chce tym waleniem konia nad wyzszoscia TSI nad TDI. Potem fajnie sie czyta o ekodrajwingu w Eresie tsi (po co to wtedy wogole kupowac???), podczas gdy w tdi ma sie to "we dupie"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TomcioZamieszczone przez JacekRSCo wy qwa macie z tym Rs tdi i osiagami? Wiadomo ze to nie prawdziwe rs jak i bmw z M pakietem to nie prawdziwe M! Zygac sie chce tym waleniem konia nad wyzszoscia TSI nad TDI. Potem fajnie sie czyta o ekodrajwingu w Eresie tsi (po co to wtedy wogole kupowac???), podczas gdy w tdi ma sie to "we dupie"
P.S. zauważ że ja mam w dupie spalanie, a ten cały ekodriving to tylko po to żeby pokazać że tym autem też da rady jeździć oszczędnie co kilku kolegów z forum pokazuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamwopo to ze , albo jst zabawa, fun (tsi) i ni patrzysz na spalanie, albo schodzisz do 6 l przy 120 km/h mając Rsa tdi i się chwalisz jak mało pali. Prawda taka , albo fun , albo spalanie, nie ma złotego środka.
Co do wielkiego flejma na RSa TDi.. Jedno to wyglad, drugie to bardziej sportowy charakter i obnizone zawieszenie + wieksze hamulce.. A to sie przydaje gdy jezdzi sie glownie w trasach i to bardzo.. Nie mowiac ze przy rocznym przebiegu 40-50tys km, wybranie TDi ma duza przewage. Po za tym z takim przebiegiem nie chce sie szalec, bo po 6-8h za kolkiem po prostu nie ma ochoty na wariactwa, tylko rowna jazda te 140-170 i dokulac sie do celu..
Komentarz
-
-
greg505, uwazaj co bys sie kiedys nie naciął, tez latam po autostradach. :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Basik_Zamieszczone przez TomcioZamieszczone przez JacekRSCo wy qwa macie z tym Rs tdi i osiagami? Wiadomo ze to nie prawdziwe rs jak i bmw z M pakietem to nie prawdziwe M! Zygac sie chce tym waleniem konia nad wyzszoscia TSI nad TDI. Potem fajnie sie czyta o ekodrajwingu w Eresie tsi (po co to wtedy wogole kupowac???), podczas gdy w tdi ma sie to "we dupie"
P.S. zauważ że ja mam w dupie spalanie, a ten cały ekodriving to tylko po to żeby pokazać że tym autem też da rady jeździć oszczędnie co kilku kolegów z forum pokazuje.
Ciekawe czemu BMW z M-pakietem nie ma znaczka M-Pakiet tylko M. Wiem, ze te Wasze 220KM rozjezdza RSa TDI jak gnoj po polu, ale ja to kupilem do roboty, czytaj wozenia 100kg narzedzi w robocie do swiadczenia uslug jako "Zewnetrzne utrzymanie ruchu" wiekszosc i tak jak widzi samochod to mowi "kure kupiles?", nie zwraca uwagi, ze jest znaczek Rs I usmiechaja sie z politowaniem. Tak wiem macie TSI 2.0 i 1,8, wiec jestescie najlepsi na forum teraz mozecie mnie zyebac, bo taka jest niestety prawda, ale zwlaszcza wiekszosc (dzielnie hejtujacych RS'a TDi) wlascicieli RS TSI na tym forum ma sie za pepek swiata, a to tylko samochod.. Baaa Kura! Dzis jest taki, jutro inny - moj RS to robol i wiem jedno, 18ki to glupi pomysl zwlaszcza na drogi GOP a teraz czekam na gromy itp itd. Branoc, 4:50 pobudka :evil:"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
JacekRS, Ja to widzę tak. Sprawa się tyczy znaczka RS i ogólnego image z tym związanego. Koledzy z RS TSI kupują auta, które mają być wyjątkowe, a tu Skoda sprzedaje jeszcze inne RS tyle, że w TDI. I te kupowane w TDI są wolniejsze, co niby psuje image, bo go 1.8TSI objeżdża. Stąd dyskusja, że jak RS to tylko TSI, bo wtedy mamy jedynie najszybszą Kure.
Hmm jakby nie patrzył, to teoretycznie niepotrzebnie się czepiają, ale jednak takie zjawisko występuje, gdzie Skoda zrobiła z RS-a pakiet stylistyczny, bo oprócz objeżdżania przez 1.8TSi, to cywilna wersja TDI nie jest dużo wolniejsza od RS-owej.
Jak już pisałem to mam podobne zdanie, bo skoro jest j/w to sensowniejszy jest zakup cywilnej TDI 4x4 lub FWD, jak potrzebujemy ekonomiki, bo wtedy nie wydajemy kupy kasy na pakiet, który oprócz wyglądu nic nie daje.
Cała sprawa RS TDI kojarzy mi się z kolesiami, którzy przyczepiają sobie napis MPower do BMW 1.6 benzyna i powprawiają sobie humor. Czysty marketing nic więcej.
Ja był obstawał za RS TSI, albo zwykłe TDI i cieszył michę z niskiego spalania i fajnych osiągów. 8)
Zresztą podoba mi się klimat ukrytej mocy, czyli cywilne auto po programie mieszające RS-ki, albo dające im do myślenia, a nie krzyk z dala patrzcie kto jedzie, z drogi. Bo jakby mnie objechał taki incognito to bym się zdenerwowałByła O1 jest F2.
Komentarz
-
Komentarz