Każdemu wg potrzeb, jedni lubią niskie spalanie i czasem pocisnąć a inni maja w d.... spalanie i cisną non stop. Tak czy siak wykończenie wnętrza (fotele, kiero, ręczny, gałka, hamulce i zwias) reszta z wyposażenia w rs jest inne. Ci co lubia niskie spalanie wezmą tdi bo mają wsio (wyposażnie taki jak w tsi ), jedynie silnik odstaje i rozumiem ich. Gdybym robil ponad 20 kkm rocznie mialbym tdi, a że robie 10-15 wybralem tsi.
RS TDI vs. RS TSI - wasze opinie co lepsze i dlaczego
Zwiń
X
-
adamwo, Dla mnie jak już wychodzisz przed szereg to musisz mieć czym zawalczyć, bo inaczej można się sparzyć. Subaru Impreza krzyczy tym swoim spojlerkiem i złotymi felgami, ale coś za tym idzie, podobnie Focus RS, Leon Cupra, Golf R itp.
RS TDI straszy i na tym się kończy.
Wiem, że się zbiera itp. ale można lepiej zwłaszcza, że pułap cenowy już wysoki.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Dig Dug , kto mówił, że ja wychodzę przed szereg, pisałem każdemu wg potrzeb i jakbym robił większe przebiegi to nie zastanawiałbym się tylko bral tdi. Pisałem jedynie , że wyposażenie takie same jak w tsi a to robi przyjemność z jazdy, ogólnie do którego zdania się odnosisz (wychodzisz przed szereg ) bo zgłupiałem. A fury które wymieniłeś są cenowo poza zasięgiem rsa, subary i golf r, jedynie cupra może konkurować, ale jak potrzebujesz przestrzeń to już nie. PS mam tsi i nic mnie nie straszy a w srodę jad na chipa i jeszcze mniej będzie mnie straszyćRS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
Ja bym napisal priv do wszystkich wlascicieli rs tdi zeby usuneli znaczki rs .
No i mam nadzieje ze wlasciciele rs tsi to sami kierowcy z historia w motorsporcie. Znaczek rs zobowiazuje i lyso bedzie jak na pierwszym zacisku taki rs tsi polegnie z byle zlomem bo wlasciciel nie potrafi skrecac;-)
A tak na serio przeglupia dyskusja. Rownie dobrze na forum audi moga napisac ze jakim prawem to czeskie gowno ma wersje rs
Komentarz
-
-
Zgodzę się z tym co napisał Dig Dug jakbym miał kupić RS TDI to wolałbym zwykłą 4x4 teraz już jest jak widać nawet z tym silnikiem co rs TDI. Więc sensu kupowania RS TDI zupełnie nie widać. No i druga sprawa, że skoda decydując się na RS TDI sama psuje jego image - bo to nie jest najszybsza skoda w historii. Jakoś ford czy audi oferując swoje topowe wersje RS aut nie oferują ich w dislu. I to wg mnie jest poprawne. Tylko skoda jest taką śmieszną marką gdzie "pseudo sportowa" wersja jest wolniejsza niż zwykłe. :wink:
marek106 to jak masz pisać na tak żenująco niskim poziomie to lepiej nie pisz.
Po pierwsze skoda to vRS tylko wszyscy dla wygody to upraszczają, po drugie historia się kłania. Zobacz kiedy była pierwsza skoda rs, a od kiedy jest audi rs.Po trzecie idąc Twoim tokiem rozumowania to porsche powinni jeździć tylko zawodowi kierowcy rajdowi, a nie nadziane dziadki :lol:
Pomijam już sprawę czemu z RS robisz sportowe auto :?: To tylko 220KM o przyzwoitych osiągach. Jak dla mnie to żwawe rodzinne kombi. Jakbym chciał sportowe auto to takie bym kupił. :P
Komentarz
-
-
adamwo, Wychodzenie przed szereg nie konkretnie do ciebie, tylko ogólnie.
Takie moje stwierdzenie, które Ciebie też poniekąd dotyczy, bo zakup auta w pewien sposób będącego lub mającego być wyjątkowym (w tym RS) jest wychodzeniem przed szereg zwykłych wersji. Jak jesteś w masie zwyczajności, to nikt na Ciebie nie patrzy, ale jak zaszalejesz z lepszą wersją, to więcej od Ciebie i auta oczekują. :wink:
[ Dodano: Nie 03 Sie, 14 15:18 ]
marek106, Wg. mnie właściciele RS TDI dali się wciągnąć w wir marketingowy Skody. I zapłacili większą kasę za pakiet stylistyczny. Ja wiem, że ich stać i każdy ma wybór, ale Skoda po raz kolejny sprzedaje nam ułudę.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
To ja niestety biore rs tdi i zawiode nie jednego wlasciciela fabii 1.4. Jakoś to przeżyje.
PS. Sorry,ale argumenty przeciw rs tdi są bezsensu. Każdy ma inną sytuacje, inne przebiegi i być może dodatkowo auto stricte do upalania/sportu.. A poza tym czytając na forach nigdzie się nie spotkałem z użytkownikiem mocnej turbo benzyny,który robi 50-60 tysi. A,że RS mi się z wyglądu podoba to inna sprawa i chce go mieć w wersji na gnój.
A już jak czytam o jakimś wychodzeniu przed szereg i oczekiwaniach to czuję,że jesteśmy na dnie i jedyne co mnie pociesza,to że od dołu być może słychać pukanie z forum Dacii
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marek106To ja niestety biore rs tdi i zawiode nie jednego wlasciciela fabii 1.4. Jakoś to przeżyje.
PS. Sorry,ale argumenty przeciw rs tdi są bezsensu. Każdy ma inną sytuacje, inne przebiegi i być może dodatkowo auto stricte do upalania/sportu.. A poza tym czytając na forach nigdzie się nie spotkałem z użytkownikiem mocnej turbo benzyny,który robi 50-60 tysi. A,że RS mi się z wyglądu podoba to inna sprawa i chce go mieć w wersji na gnój.
A już jak czytam o jakimś wychodzeniu przed szereg i oczekiwaniach to czuję,że jesteśmy na dnie i jedyne co mnie pociesza,to że od dołu być może słychać pukanie z forum Dacii
Komentarz
-
-
Nie podoba mi sie zwykla octavia,rs jako tako. Na trasie przy 180-200 4x4 tylko zwieksxy spalanie. Zabawy na sniegu nie ma bo elektronika wszystko popsuje. A wolniejsze ruszanie na sliskim czy z 2 w roku problem gdxies wgorach przezyje. Mialem kiedys V gti po programie i tym autem jezdzilem wolniej...od 30 tys w pierwszym roku zaczelo bolec...
Komentarz
-
-
adamwo, jedziesz na chipa czy po boxa? Nie zapomnij o gwarancji :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
marek106, Wiem, że jakoś przeżyjesz. :szeroki_usmiech Kupisz RS TDi, przecież twoja wola. Nikt Ci nie zabrania. Tak samo jak kolegom kupującym 1.2 TSi 85KM. Ja wyrażam tylko swoje zdanie i tak to widzę. Skoda próbuje na każdym kroku uciułać grosza na kliencie, stąd RS TDi i np. uwolnienie koloru Blue Race. Dawniej był tylko w RS i od razu wiadomo było co jedzie. Podobnie kierownica z płaskim dołem. Powinni ją zostawić dla RS, a nie ładować gdzie kto chce, byle zapłacił. Podobnie pakiet Dynamic, fotele z RS-a za wyjątkiem tapicerki i napisu RS. Może powinni zostawić dla 1.8 TSi tylko.
W poprzednich wersjach użytkownicy polowali na atrybuty z RS-a, a teraz większość domówisz. Wszystkie te detale sprawiają że RS traci trochę na wyjątkowości. Dla zwykłych użytkowników dobrze, ale cierpi ogólne image RS.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
adamwo, box tez ci niczego nie gwarantuje, oby skodzina nie trafila na lawecie do Aso jak taka jedna z wymienionym kompem i brakiem mozliwosci odpalenia samochodu.
Przed jakimkolwiek dlubaniem niech chlopaki z Bielska dadza ci gwarancje ze auto nie wroci do Aso :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
adamwo, nie boj nic, bedzie dobrze, 290 koni juz robi robote i juz nikt ci nie zarzuci ze RS ma tylko 220 PS :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
@adamwo Nie do konca, konfigurowałem sobie Elegance z najmocniejszym TDI (slabszy od RSowego) i wyszło nawet minimalnie drozej niz podobny RS w TDI.. Wiec argument cenowy nie do konca prawdziwy, jezeli ktos chce dobrze wyposazona Octavie.
@Basik_ I wieksze spalanie? Jak robisz te 50tys km, do tego glownie autostrady/ekspresowki, to jednak 4x4 Ci sie nie przyda za bardzo.. A ten litr, albo i nawet pol na setke wiecej, przy takim przebiegu odlozy CI sie w paru bakach paliwa na rok...
Komentarz
-
-
krzyzakp, Mi wyszła różnica ok 10 tys zł. Niby teoretycznie jak kogoś stać to może kupować co chce, ale czy ja wiem? W ogóle dla mnie czy mam pieniądze czy nie, to przekraczanie granicy 100 tys zł dla O3 jest mocno niezasadne. Ale to moje zdanie. :|
Odnośnie 4x4 to jeżeli ktoś jeździ autostradami i trasy to 4x4 wydaje się zbędne, ale chyba nie każdy kupuje RS-a by robić z niego woła roboczego i robić po 50 tys rocznie. A stosowanie do codziennego przemieszczania się po różnej okolicy, gdy mokre ulice, kałuże i zimą to i owszem 4x4 pozwala poznać na nowo auto. Ja od zawsze choruje na 4x4, ale jakoś mi nie po drodze :?Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Dig Dug, tez choruje na 4x4, ale patrzac na to, ze lwasnie jezdze glownie w trasach (90%), do tego spora czesc z nich to autostrady/ekspresowki i to dobrej jakosci (viva Niemcy), to wychodzi liczac na spokojnie ze 4x4 jednak nie jest mi pisane..
Co do ceny - z jednej owszem, placisz za te dodatki, z drugiej jednostka tez mocniejsza, stad tez roznica w cenie.. I jezeli dobrze kojarze to tez wieksze hamulce, co przy duzych predkosciach wg mnie jest nie bez znaczenia.. Szczegolnie ze czesto jestem na odcinkach gdzie nie ma ograniczen predkosci, wiec mozna depnac ile sie chce
Komentarz
-
-
@Basik_ I wieksze spalanie? Jak robisz te 50tys km, do tego glownie autostrady/ekspresowki, to jednak 4x4 Ci sie nie przyda za bardzo.. A ten litr, albo i nawet pol na setke wiecej, przy takim przebiegu odlozy CI sie w paru bakach paliwa na rok...
P.s Poprzedniej zimy 3 razy zdarzyło mi się nie ruszyć na śliskiej drodze. :wink:
Komentarz
-
-
przy dxisiejszej elektronice auta w kwestii poslizgu sa bardzo bezpieczne jak ktos slabo jezdzi. A Haldex jako 4x4 szalu nie robi w kwestii zachowania auta. To nastepny temst rzeka... Mi takie dolaczane pseudo 4x4 nie potrzebne,a gaz to nie przycisk w swietle problemow z ruszaniem. Przy grubej nadsterownosci latwiej wyprostowac fwd niz awd. A Haldex przed odciazeniem tylnej osi na wejsciu wcale nie ochroni... jak ktos sie jara to nic tylko brac a nie innych przekonywac a samemu nie kupowac
Komentarz
-
Komentarz