RS TDI vs. RS TSI - wasze opinie co lepsze i dlaczego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adamwo
    Rider
    • 2011
    • 359

    Każdemu wg potrzeb, jedni lubią niskie spalanie i czasem pocisnąć a inni maja w d.... spalanie i cisną non stop. Tak czy siak wykończenie wnętrza (fotele, kiero, ręczny, gałka, hamulce i zwias) reszta z wyposażenia w rs jest inne. Ci co lubia niskie spalanie wezmą tdi bo mają wsio (wyposażnie taki jak w tsi ), jedynie silnik odstaje i rozumiem ich. Gdybym robil ponad 20 kkm rocznie mialbym tdi, a że robie 10-15 wybralem tsi.
    RS Stage 2 335/450

    Komentarz

    • Dig Dug
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1306
      • Seat

      adamwo, Dla mnie jak już wychodzisz przed szereg to musisz mieć czym zawalczyć, bo inaczej można się sparzyć. Subaru Impreza krzyczy tym swoim spojlerkiem i złotymi felgami, ale coś za tym idzie, podobnie Focus RS, Leon Cupra, Golf R itp.
      RS TDI straszy i na tym się kończy.

      Wiem, że się zbiera itp. ale można lepiej zwłaszcza, że pułap cenowy już wysoki.
      Była O1 jest F2.

      Komentarz

      • adamwo
        Rider
        • 2011
        • 359

        Dig Dug , kto mówił, że ja wychodzę przed szereg, pisałem każdemu wg potrzeb i jakbym robił większe przebiegi to nie zastanawiałbym się tylko bral tdi. Pisałem jedynie , że wyposażenie takie same jak w tsi a to robi przyjemność z jazdy, ogólnie do którego zdania się odnosisz (wychodzisz przed szereg ) bo zgłupiałem. A fury które wymieniłeś są cenowo poza zasięgiem rsa, subary i golf r, jedynie cupra może konkurować, ale jak potrzebujesz przestrzeń to już nie. PS mam tsi i nic mnie nie straszy a w srodę jad na chipa i jeszcze mniej będzie mnie straszyć
        RS Stage 2 335/450

        Komentarz

        • marek106
          Ambiente
          • 2014
          • 221

          Ja bym napisal priv do wszystkich wlascicieli rs tdi zeby usuneli znaczki rs .
          No i mam nadzieje ze wlasciciele rs tsi to sami kierowcy z historia w motorsporcie. Znaczek rs zobowiazuje i lyso bedzie jak na pierwszym zacisku taki rs tsi polegnie z byle zlomem bo wlasciciel nie potrafi skrecac;-)

          A tak na serio przeglupia dyskusja. Rownie dobrze na forum audi moga napisac ze jakim prawem to czeskie gowno ma wersje rs

          Komentarz

          • Basik_
            Rider
            • 2013
            • 667

            Zgodzę się z tym co napisał Dig Dug jakbym miał kupić RS TDI to wolałbym zwykłą 4x4 teraz już jest jak widać nawet z tym silnikiem co rs TDI. Więc sensu kupowania RS TDI zupełnie nie widać. No i druga sprawa, że skoda decydując się na RS TDI sama psuje jego image - bo to nie jest najszybsza skoda w historii. Jakoś ford czy audi oferując swoje topowe wersje RS aut nie oferują ich w dislu. I to wg mnie jest poprawne. Tylko skoda jest taką śmieszną marką gdzie "pseudo sportowa" wersja jest wolniejsza niż zwykłe. :wink:

            marek106 to jak masz pisać na tak żenująco niskim poziomie to lepiej nie pisz.
            Po pierwsze skoda to vRS tylko wszyscy dla wygody to upraszczają, po drugie historia się kłania. Zobacz kiedy była pierwsza skoda rs, a od kiedy jest audi rs.Po trzecie idąc Twoim tokiem rozumowania to porsche powinni jeździć tylko zawodowi kierowcy rajdowi, a nie nadziane dziadki :lol:

            Pomijam już sprawę czemu z RS robisz sportowe auto :?: To tylko 220KM o przyzwoitych osiągach. Jak dla mnie to żwawe rodzinne kombi. Jakbym chciał sportowe auto to takie bym kupił. :P
            Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

            Komentarz

            • Dig Dug
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1306
              • Seat

              adamwo, Wychodzenie przed szereg nie konkretnie do ciebie, tylko ogólnie.
              Takie moje stwierdzenie, które Ciebie też poniekąd dotyczy, bo zakup auta w pewien sposób będącego lub mającego być wyjątkowym (w tym RS) jest wychodzeniem przed szereg zwykłych wersji. Jak jesteś w masie zwyczajności, to nikt na Ciebie nie patrzy, ale jak zaszalejesz z lepszą wersją, to więcej od Ciebie i auta oczekują. :wink:

              [ Dodano: Nie 03 Sie, 14 15:18 ]
              marek106, Wg. mnie właściciele RS TDI dali się wciągnąć w wir marketingowy Skody. I zapłacili większą kasę za pakiet stylistyczny. Ja wiem, że ich stać i każdy ma wybór, ale Skoda po raz kolejny sprzedaje nam ułudę.
              Była O1 jest F2.

              Komentarz

              • marek106
                Ambiente
                • 2014
                • 221

                To ja niestety biore rs tdi i zawiode nie jednego wlasciciela fabii 1.4. Jakoś to przeżyje.

                PS. Sorry,ale argumenty przeciw rs tdi są bezsensu. Każdy ma inną sytuacje, inne przebiegi i być może dodatkowo auto stricte do upalania/sportu.. A poza tym czytając na forach nigdzie się nie spotkałem z użytkownikiem mocnej turbo benzyny,który robi 50-60 tysi. A,że RS mi się z wyglądu podoba to inna sprawa i chce go mieć w wersji na gnój.

                A już jak czytam o jakimś wychodzeniu przed szereg i oczekiwaniach to czuję,że jesteśmy na dnie i jedyne co mnie pociesza,to że od dołu być może słychać pukanie z forum Dacii

                Komentarz

                • Basik_
                  Rider
                  • 2013
                  • 667

                  Zamieszczone przez marek106
                  To ja niestety biore rs tdi i zawiode nie jednego wlasciciela fabii 1.4. Jakoś to przeżyje.

                  PS. Sorry,ale argumenty przeciw rs tdi są bezsensu. Każdy ma inną sytuacje, inne przebiegi i być może dodatkowo auto stricte do upalania/sportu.. A poza tym czytając na forach nigdzie się nie spotkałem z użytkownikiem mocnej turbo benzyny,który robi 50-60 tysi. A,że RS mi się z wyglądu podoba to inna sprawa i chce go mieć w wersji na gnój.

                  A już jak czytam o jakimś wychodzeniu przed szereg i oczekiwaniach to czuję,że jesteśmy na dnie i jedyne co mnie pociesza,to że od dołu być może słychać pukanie z forum Dacii
                  a nie myślałeś żeby wziąć 4x4 skoro robisz dużo km to chyba lepiej mieć auto o lepszych właściwościach jezdnych niż lepiej wyglądające. W ostateczności zderzaki od rs wrzucisz. Ja gdybym teraz kupował to miałbym trudny wybór
                  Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                  Komentarz

                  • marek106
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 221

                    Nie podoba mi sie zwykla octavia,rs jako tako. Na trasie przy 180-200 4x4 tylko zwieksxy spalanie. Zabawy na sniegu nie ma bo elektronika wszystko popsuje. A wolniejsze ruszanie na sliskim czy z 2 w roku problem gdxies wgorach przezyje. Mialem kiedys V gti po programie i tym autem jezdzilem wolniej...od 30 tys w pierwszym roku zaczelo bolec...

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      adamwo, jedziesz na chipa czy po boxa? Nie zapomnij o gwarancji :wink:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Dig Dug
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1306
                        • Seat

                        marek106, Wiem, że jakoś przeżyjesz. :szeroki_usmiech Kupisz RS TDi, przecież twoja wola. Nikt Ci nie zabrania. Tak samo jak kolegom kupującym 1.2 TSi 85KM. Ja wyrażam tylko swoje zdanie i tak to widzę. Skoda próbuje na każdym kroku uciułać grosza na kliencie, stąd RS TDi i np. uwolnienie koloru Blue Race. Dawniej był tylko w RS i od razu wiadomo było co jedzie. Podobnie kierownica z płaskim dołem. Powinni ją zostawić dla RS, a nie ładować gdzie kto chce, byle zapłacił. Podobnie pakiet Dynamic, fotele z RS-a za wyjątkiem tapicerki i napisu RS. Może powinni zostawić dla 1.8 TSi tylko.
                        W poprzednich wersjach użytkownicy polowali na atrybuty z RS-a, a teraz większość domówisz. Wszystkie te detale sprawiają że RS traci trochę na wyjątkowości. Dla zwykłych użytkowników dobrze, ale cierpi ogólne image RS.
                        Była O1 jest F2.

                        Komentarz

                        • adamwo
                          Rider
                          • 2011
                          • 359

                          boxa , nie chcę stracić gwarancji , widziałem wykres z tsi u nich robionego i wygląda dość sensownie
                          RS Stage 2 335/450

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            adamwo, box tez ci niczego nie gwarantuje, oby skodzina nie trafila na lawecie do Aso jak taka jedna z wymienionym kompem i brakiem mozliwosci odpalenia samochodu.
                            Przed jakimkolwiek dlubaniem niech chlopaki z Bielska dadza ci gwarancje ze auto nie wroci do Aso :wink:
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • adamwo
                              Rider
                              • 2011
                              • 359

                              Słyszałem o takim przypadku, rozmawiałem o takiej gwar z nimi. Robili juz kilka golfów 7 gti i VRskę więc może nie spartolą
                              RS Stage 2 335/450

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                adamwo, nie boj nic, bedzie dobrze, 290 koni juz robi robote i juz nikt ci nie zarzuci ze RS ma tylko 220 PS :lol:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • adamwo
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 359

                                  piramida , no risk no fun boxa już mialem w 1.9 tdi i sprawdził się jak zrobię to opiszę wrażenia
                                  RS Stage 2 335/450

                                  Komentarz

                                  • SS
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 16209
                                    • Superb III (3V3)

                                    adamwo, czekam z niecierpliwością i trzymam kciuki żeby auto jeździło. Kolega pojechał i VRS stoi.. ale to inna historia. Ważne żeby Twój dawał radość z tych 290 Liczę, że się pochwalisz po wizycie :diabelski_usmiech
                                    Pisał Sebastian

                                    Komentarz

                                    • JacekRS
                                      Rider
                                      • 2014
                                      • 394
                                      • Superb III (3V3)
                                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                      A wiadomo czy turbognoje juz rozpracowali do konca? Czy czekamy dalej na ten wielki dzien dla posiadaczy TDI w "legnedarnym, owianym wielka tajemnicza slawa, konkurencie Veyrona" eReSie? Sam bym ta pdline dlubna, ale jakos nikt nie chce sie podjac
                                      "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                      Komentarz

                                      • Himenek
                                        Rider
                                        • 2014
                                        • 412

                                        a compsport nie robi chipa do TDI?

                                        Komentarz

                                        • krzyzakp
                                          L&K
                                          • 2013
                                          • 1016
                                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                          @adamwo Nie do konca, konfigurowałem sobie Elegance z najmocniejszym TDI (slabszy od RSowego) i wyszło nawet minimalnie drozej niz podobny RS w TDI.. Wiec argument cenowy nie do konca prawdziwy, jezeli ktos chce dobrze wyposazona Octavie.
                                          @Basik_ I wieksze spalanie? Jak robisz te 50tys km, do tego glownie autostrady/ekspresowki, to jednak 4x4 Ci sie nie przyda za bardzo.. A ten litr, albo i nawet pol na setke wiecej, przy takim przebiegu odlozy CI sie w paru bakach paliwa na rok...

                                          Moja O3 RS

                                          Komentarz

                                          • Dig Dug
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 1306
                                            • Seat

                                            krzyzakp, Mi wyszła różnica ok 10 tys zł. Niby teoretycznie jak kogoś stać to może kupować co chce, ale czy ja wiem? W ogóle dla mnie czy mam pieniądze czy nie, to przekraczanie granicy 100 tys zł dla O3 jest mocno niezasadne. Ale to moje zdanie. :|

                                            Odnośnie 4x4 to jeżeli ktoś jeździ autostradami i trasy to 4x4 wydaje się zbędne, ale chyba nie każdy kupuje RS-a by robić z niego woła roboczego i robić po 50 tys rocznie. A stosowanie do codziennego przemieszczania się po różnej okolicy, gdy mokre ulice, kałuże i zimą to i owszem 4x4 pozwala poznać na nowo auto. Ja od zawsze choruje na 4x4, ale jakoś mi nie po drodze :?
                                            Była O1 jest F2.

                                            Komentarz

                                            • krzyzakp
                                              L&K
                                              • 2013
                                              • 1016
                                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              Dig Dug, tez choruje na 4x4, ale patrzac na to, ze lwasnie jezdze glownie w trasach (90%), do tego spora czesc z nich to autostrady/ekspresowki i to dobrej jakosci (viva Niemcy), to wychodzi liczac na spokojnie ze 4x4 jednak nie jest mi pisane..

                                              Co do ceny - z jednej owszem, placisz za te dodatki, z drugiej jednostka tez mocniejsza, stad tez roznica w cenie.. I jezeli dobrze kojarze to tez wieksze hamulce, co przy duzych predkosciach wg mnie jest nie bez znaczenia.. Szczegolnie ze czesto jestem na odcinkach gdzie nie ma ograniczen predkosci, wiec mozna depnac ile sie chce

                                              Moja O3 RS

                                              Komentarz

                                              • marek106
                                                Ambiente
                                                • 2014
                                                • 221

                                                jest wiekszy hamulec. Nie ma co dyskutowac nad tym co ma sens, bo dla mnie tsi ma jeszcze mniejszy sens. Szczegolnie jesi ma sie auto stricte do zabawy w domu. Ale to moj punkt widzenia i nie bede go tu 5 razy powtarzal. Kazdy kupuje to co na co ma ochote.

                                                Komentarz

                                                • Basik_
                                                  Rider
                                                  • 2013
                                                  • 667

                                                  @Basik_ I wieksze spalanie? Jak robisz te 50tys km, do tego glownie autostrady/ekspresowki, to jednak 4x4 Ci sie nie przyda za bardzo.. A ten litr, albo i nawet pol na setke wiecej, przy takim przebiegu odlozy CI sie w paru bakach paliwa na rok...
                                                  Nie wiem czemu 4x4 od razu utożsamiacie ze śniegiem. W naszych warunkach klimatycznych to wychodzi jakieś pół roku kiedy jest mokro, ślisko i niepewnie. 4x4 to większe bezpieczeństwo nie tylko na śniegu i niekoniecznie w górach. Ja bym brał i nie szukał oszczędności na 2-3 bakach paliwa rocznie. Skoro stać mnie na auto za 100k to 1000pln rocznie na bezpieczeństwie nie zrujnuje mi portfela. Takie jest moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.
                                                  P.s Poprzedniej zimy 3 razy zdarzyło mi się nie ruszyć na śliskiej drodze. :wink:
                                                  Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                                                  Komentarz

                                                  • marek106
                                                    Ambiente
                                                    • 2014
                                                    • 221

                                                    przy dxisiejszej elektronice auta w kwestii poslizgu sa bardzo bezpieczne jak ktos slabo jezdzi. A Haldex jako 4x4 szalu nie robi w kwestii zachowania auta. To nastepny temst rzeka... Mi takie dolaczane pseudo 4x4 nie potrzebne,a gaz to nie przycisk w swietle problemow z ruszaniem. Przy grubej nadsterownosci latwiej wyprostowac fwd niz awd. A Haldex przed odciazeniem tylnej osi na wejsciu wcale nie ochroni... jak ktos sie jara to nic tylko brac a nie innych przekonywac a samemu nie kupowac

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...