Spalanie kolegi Rok z Bagien jest naprawdę super, u mnie średnio 9,7 wychodzi jak na razie po przejechaniu 2200 km.
umówiłem się w przyszłym tygodniu że odwiedzę hamownie i sprawdzę czy kolega Tippo ma rację
9,7 też całkiem nieźle, ja na razie mam 10,5 , ale też wolno nie jeździłem. :twisted:
To spalanie z miasta i okolic, jeszcze w trasę nie jechałem czasami 12 l pokazuje spalanie od uruchomienia i przejechaniu 15 km do pracy Od tankowania ostatniego mam średnią 10,8l.
Spalanie "układa" się po ok. 5-6.000 km.
Ja jechałem 2 razy dokładnie tą samą trasą, przy przebiegu poniżej 1000 km i powyżej 6000 km.
Pory roku październik i marzec, więc pogoda podobna (różnica była w oponach lato-zima, 205-225).
Spalanie różniło się i to znacznie:
Mnie "ratuje" w miarę płynny przejazd 1/2 drogi do i z pracy. Plus przeloty weekendowe, gdzie jest zdecydowanie mniejszy ruch.
Do tego po paru razach jak dałem w palnik, rodzina mi się zbiesiła i powiedziała: albo tak dalej albo będziemy haftować.... :roll: :wink:
No to jeżdżę spokojniej.
Poza tym prawdą jest, jak ktoś wcześniej pisał, że spalanie stabilizuje się dość długo w 1.8 Tsi. Przejazd 39 km. w sobotę po opłotkach Łodzi (trochę stanie, trochę jazdy, trochę startów, prędkość przelotowa dość niska) spalanie z kompa 8,4 l. (to realne pewnie 0,4 l wyższe). Jechałem z jednym z forumowiczów, więc może zaświadczyć. :wink:
Gdybym jeździł li tylko po Łodzi w godzinach szczytów poniżej 12 l. IMHO nie ma szans.
tadfi, ubiegłeś mnie U mnie często 10l/100km z całego baka bywało, ale staram się nie przejmować Na krajówkach przy jeździe 90-100 osiągam 6,8l/100km w trasie 30km, wynik powtarzalny, w schodzenie niżej się nie bawię. Podejrzewam, że średnia z 10kkm to by wyszła ok. 9l/100km, ale nie zapisuję.
Spalanie to wiadomo, ze zależy od kierowcy i trasy ale jak wszyscy piszą to ja tez
Jeżdzę codziennie na trasie Łódź - Zdunskka Wola (1/3 dwypasmowka, 2/3 zatłoczona krajowka) i mam powtarzalnie 6,5 l/100 km, na dwupasmowce 110 tempomat, na krajowce wloke się jak wszyscy + 3-4 dynamiczne wyprzedzania po kilka samochodów na raz. Rekord na tej trasie to 5,6 ale tak się nie da jeździć na dłuższą metę.
Zgadzam się, ze spalanie długo się stabilizuje wiec jeśli ktoś pojeżdżą sobie po zatłoczonym mieście. mieście w stylu 20 minut jazdy, postój 2h, znowu 20 minut jazdy i tak dalej to 15 spokojnie może wyjść.
Spalanie dramatyczne rośnie w korkach, ostra jazda nie powoduje wiru w baku ale korki to dramat.
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
Ja mam rowne 12l/100km (z dystrybutora, komp pokazuje jakies 0.5l mniej) w 100% jazdy po miescie, srednie predkosci na baku po miescie mam od 20-25km/h
Dzisiaj zrobiłem trase 500km - droga nr 7. Najwolniejszy obszar trasy - Warszawa. Czas przejazdu - 6 godz. Jedna osoba w samochodzie, pusty bagażnik. Na szybkich odcinkach max 180km/godz. Średnie spalanie 7,8l/100km
P.s. Nigdy nie dorównam mojej żonce, która potrafi tę samą trasę zrobić ze średnią 6,5l/100km
Drobne uwagi:
1/ 6.8s do setki wg pomiarów, to ile ma RS TSI, chyba że 4x4 tu nadrabia,
2/ 250 Nm? 1.8TSI 4x4 ma 280 Nm,
3/ Filmik z ACC pokazuje, że auto po automatycznym zatrzymaniu za autem wymaga nacisnięcia hamulca, inaczej auto ruszy /i uderzy w tył pojazdu przed nami/. W komentarzu do filmu jest, że w Audi auto się zatrzyma, postoi ile trzeba, a następnie ruszy wraz z innymi autami.
Jak jest w Vw z DSG i ACC -jak w Audi czy jak w Skodzie?
Swoją drogą jak czytam, że już w Kia jest rozwiązanie typu auto-hold to okrojenie Skody jest trochę dziwne.
Drobne uwagi:
1/ 6.8s do setki wg pomiarów, to ile ma RS TSI, chyba że 4x4 tu nadrabia,
2/ 250 Nm? 1.8TSI 4x4 ma 280 Nm,
3/ Filmik z ACC pokazuje, że auto po automatycznym zatrzymaniu za autem wymaga nacisnięcia hamulca, inaczej auto ruszy /i uderzy w tył pojazdu przed nami/. W komentarzu do filmu jest, że w Audi auto się zatrzyma, postoi ile trzeba, a następnie ruszy wraz z innymi autami.
Jak jest w Vw z DSG i ACC -jak w Audi czy jak w Skodzie?
Swoją drogą jak czytam, że już w Kia jest rozwiązanie typu auto-hold to okrojenie Skody jest trochę dziwne.
2/wg producenta a w rzeczywistości ma 297,6 Nm i 200,6 KM - sprawdzone
no to dziś dodam filmik o ACC w seacie leonie i tam jeszcze gorzej to działa, bo tam nie zatrzyma samochodu tylko przy 20km/h poda komunikat, że musimy sami zahamować. W skodzie przynajmniej sam zatrzyma samochód tylko później musimy nacisnąć pedał hamulca. Swoją droga zastanawiam się czy podobnie będzie w wersji z 7 biegowym dsg, bo jak wiemy 6 dsg po zatrzymaniu na światłach musimy trzymać na hamulcu, a w 7 biegowym o ile pamiętam już nie, więc może i tak samo będzie działało z ACC?
W mojej tsi 1.8 spalanie średnie na 2000 km - 7,5l/100 przy przewadze miejskiej i jeździe w miarę dynamicznej w trasie.. Komputer podaje 7.2
Z tajnych rzeczy dodam hamulce - niesamowite
Dodatkowo wspomne że przebieg 7000
Nie zauważyłem nic niepokojącego
Hamulce rzeczywiście fajne.
Zrobiłem 1700 km. Przy docieraniu jak jechałem z salonu ekspresówką, to przy max 130km komp pokazywał 7,5 - 8 litrów. Teraz cały tydzień jeżdżę po mieście (Warszawa, ale bez korków), dość dynamicznie - to pokazuje 11 litrów :twisted:
lubek24, pytales w kreatorze czy robili juz jakies nowe 1.8tsi?
V-tech jeszcze boxa do tego silnika nie zakladal, wiec nie wiedza jakiego przyrostu mozna sie spodziewac
lubek24, pytales w kreatorze czy robili juz jakies nowe 1.8tsi?
V-tech jeszcze boxa do tego silnika nie zakladal, wiec nie wiedza jakiego przyrostu mozna sie spodziewac
Tak, mają robić ( jakaś biała stała czekała w kolejce ), ale na razie testy. Mam pod koniec tego tygodnia jak coś zapytać ich co wymyślili. Jak znajdę czas pewnie podejdę i zapytam.
Swoją droga zastanawiam się czy podobnie będzie w wersji z 7 biegowym dsg, bo jak wiemy 6 dsg po zatrzymaniu na światłach musimy trzymać na hamulcu, a w 7 biegowym o ile pamiętam już nie, więc może i tak samo będzie działało z ACC?
W 7 biegowym dsg w O3 tez trzeba trzymac na hamulcu. Od "nietrzymania" jest auto-hold czego O3 nie oferuje
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
no to dziś dodam filmik o ACC w seacie leonie i tam jeszcze gorzej to działa, bo tam nie zatrzyma samochodu tylko przy 20km/h poda komunikat, że musimy sami zahamować. W skodzie przynajmniej sam zatrzyma samochód tylko później musimy nacisnąć pedał hamulca. Swoją droga zastanawiam się czy podobnie będzie w wersji z 7 biegowym dsg, bo jak wiemy 6 dsg po zatrzymaniu na światłach musimy trzymać na hamulcu, a w 7 biegowym o ile pamiętam już nie, więc może i tak samo będzie działało z ACC?
Komentarz