Zamieszczone przez greg505
W tych TSI niby tyłka nie urywa,
tylko, nie wiadomo skąd, po starcie, zanim się zorientowałem, miałem w środku miasta na budziku 110km/h.
Qgar, Z tego co się naoglądałem na YT, wydaje mi się, że duża różnica w sprincie miedzy 1,4 a 1,8 (mam na myśli manuale), bierze się stąd, że 1,8 dochodzi do setki na 2gim biegu, a 1,4 nie daje rady i konieczna jest zmiana na 3, a to kosztuje sporo czasu.
Niemniej jednak na co dzień większość i tak wrzuca 3-kę duuużo przed odcięciem i skuteczność jest podobna jak w 1,4

Osobiście wybrałem 1,8, ale raczej ze względu na to, że musiałem zrezygnować z wymarzonej 4x4. 1,4 w ogóle nie brałem pod uwagę.
Spodziewam się, dla mnie zaletą będzie utrzymywanie max momentu do 5 tys. obrotów, a nie tylko do 3,5 tys. Praktyka to zweryfikuje.
Pozdrawiam

Komentarz