Nie 1 litr więcej tylko 3 Jak ktoś robi dużo szybkich tras to trochę boli
RS TSI - spalanie
Zwiń
X
-
marek106, TSI compsoprt robi juz oficjalnie samym programem na 310 koni więc nawet nie myśl o tdi :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Basik_Jak już bierzesz RS'a to tylko TSI co Cię uszczęśliwi ten 1L mniej przy 180? Niech pali nawet 13 przecież nie będziesz jeździł tak dużych odcinków i ciągle.
Komentarz
-
-
No właśnie problem w tym,że u mnie duża część to trasy...przebieg około 50 tyś km rocznie. I z mojego doświadczenia da się lecieć 180 i więcej. Takie Łódź-3 miasto to nawet w dzień można lecieć bardzo grubo i tak lubię, nikomu nic do tego
W środę idę się przejechać rs tdi i zrobić dokładnie pomiary przy np 150 km/ na tempomacie, ciekaw jestem ile wyjdzie...
Komentarz
-
-
Mamy podobni podejscie Marek Stad wychodzi ze RS w ropie i nic inneog ze Skody nie bedzie lepsze (no, ew. superb )
4x4 na trasach az tak nie bezdie wykorzystane - przy predkosci autostradowej, nawet 4x4 nie pomoze przy zgubieniu trakcji.. A te pare razy w roku, sadze ze mozna spokojnie sie ciut bardziej pomeczyc z oska (zima, ruszanie w miescie), kosztem oszczednosci cały pozostały rok..
Komentarz
-
-
Sebastian75, pewnie nie chce się rzucać w oczy fiskusowi :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nie nie nie żaden fiskus , zajawke na skode to mialem już w 2002 roku kiedy kupowałem moje pierwsze nowe auto. Ale poniekąt przez handlowców z vw i mojego ojca , gdzie pierwsi i mój ojciec(wtedy już mieszkając w Austrii dwudziesty rok i majacy do czynienia z celnikami czeskimi , na slowo skoda dostawał goraczki) skutecznie mnie od tego pomysłu odwiedli i byl golf 4 tdi 1,9 silnik ATD 105 koni. Nastepnie nadszedł rok 2008 gdzie golfik dobiegał juz 200tyś i nadszedł czas na zmianę auta i padło na superba 2 ,ale był jeden zasadniczy problem( już tylko z mojej strony) wtedy nie montowali jeszcze w pierwszych wersjach silnika 2,0 cr tylko 2,0pd a tego bałem sie jak ognia.A że wtedy całkiem przypadkiem raczej z ciekawości zobaczenia audi a4b8 (pamietacie te ledy wtedy to było wow ) wpadłem do salonu audi , a że był grudzien 2008 to mnie tak urobili( nie zaprzecze żebym im w tym nie pomógł albo stawiał jakieś opory) że przy dobrej cenie odebrałem 31/12/2008 roku audi a4b8. Natomiast teraz sytuacja jest analogiczna do zmiany auta przymierzam się od roku , najpierw oczekiwanie na nową mazde 6 , i totalne zafascynowanie tym samochodem po pierwszych oględzinach i jazdach testowych , i już decyzja była na tak , ale moja druga połowa mająca wtedy chłodna głowę , mówi ,, może poczekamy na nowe audi a4b9 ( co chwile w prasie że juz ma byc) ,ja już w..wiony ale myśle kobita ma racje musu nie ma na zmiane auta to poczekamy chwile . I teraz obserwując z perspektywy czasu i uczesticząc czasami w dyskusjach na forum mazdy gj ,to dobrze się stało ze nie kupiłem Gj-tki.Miedzy czasie pojawila sie octavia 3 i sie zaczeło od nowa czekać na nową a4b9, czekac na superba 3 gdzie zapewne cena do wyposażenia bedzie sami wiećie jaka (dobra) .Czy czekać dalej na b9 (nie wiadomo ile) Czy brać octavke 3 rs lub 4x4 w dobrym wyposążeniu a za reszte kupić city-go.Tym bardziej że czas zaczyna mnie naglić ,gdyż moje a4 powoli dobiega do 200 tyś o nowym nic nie slychać ,a chcialbym auto przynajmniej w tym roku auto zamówić . Ktoś powie że naturalną koleją powinno być a6 ,albo coś z tego segmentu, ale nie jestem pewien czy mój budżet chciałby sie zapędzac w te okolice, i druga sprawa( tego już jestem pewien ) czy jest mi potrzebne tak duże auto.Trochę się rozpisałem , ale zakup octavi nie jest to sprawa fiskusa ,tym bardziej że od 10lat mieszkam w belgii gdzie przy tutejszych zarobkach, kupno octavi nie robi na nikim wrażenia a napewno nie na tutejszym urzędzie skarbowym . Poprostu zwykły rachunek ekonomiczny, jak coś jest dobre to po co przepłacać,sami rozumiećie. Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Świetne argumenty ... Ja myślałem o 3-4 letnim BMW5 lub A6 ale ... jak zobaczyłem RSa to zmieniłem zdanie.
W niższej cenie mam fajne autko, 4 lata gwarancji - owszem, nie ma head-up i night vision i 4x4 al ... na razie jest OK.
Przejechałem od marca 12 tys i ... czekam na nowego Superba - może się pokuszę za 2 lata na zamianę
Komentarz
-
-
wojcian, skoro Belgia, to lepiej jednak RS wg mnie. Zimy tam prawdziwej nie ma, a nawet jak spadnie wiecej i jest panika, to i tak, nauczpony jezdzic w PL, dasz sobie rade lepiej niz nie jedno Quatro belga, ktory widział snieg tylko w tv
a jednak RS ma duzo ładniejsza stylistyke.. Chyba ze planujesz po lesie albo bezdrozach tam smigac, to wtedy Scout
Komentarz
-
-
Wracając do tematu spalania. U mnie pierwszy bak paliwa spalanie przy dystrybutorze Pb 95 wyszło 8.93l /100km, z tym że nie specjalnie przejmuję się tematem docierania silnika. Natomiast obecnie Pb98 bez przejmowania się docieraniem silnika wychodzi mi; miasto szybka jazda 11.7l/100km, natomiast dojazd do pracy 100 % trasa ( mam szczęście ) komputer pokazuje 8.2l/100km. Licząc na to, że spalanie się trochę pewnie zmniejszy jak silnik się dotrze, jestem pozytywnie zaskoczony.
Komentarz
-
-
marek106, no raczej, chyba nie masz zamiaru ponownie jeździć traktorem? :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marek106Żeby nie tworzyć nowego tematu... Ktoś ma jakieś dane ile pali rs tdi przy 150,160, 170... Nie potrafie tego znaleźć,a dalej mam opcję zmiany na tsi i się wacham. Chcę zobaczyć ile pali takie tdi.
Przepisowo na tempomacie 140 km/h komputerek pokazywał 5.2 L na tej samej trasie.
Komentarz
-
-
bosniakGTX,
sporo, jak na TDI moim zdaniem
marek106,
TSI pali mniej więcej, w długim okresie czasu, 2,5 l więcej - - mi średnia wyszłaby 8,5-9 - jak jadę Jaśło-Tarnów to mam 7,2 - na A4 przy 150 pali z 9,5, przy 160 będzie z 11 - średnia z niecałych 18 to 9
[ Dodano: Wto 16 Wrz, 14 19:48 ]
Dzisiaj zauważyłem jedną rzecz - mam V-power Racing i ... 6 bieg wrzuca przy spokojnej jeździe już przy nawet 1100 obrotów ....
Na trasie nie sprawdzałem jeszcze - ale moim zdaniem nie opłąca się jednak i wrócę do V-power 95
Komentarz
-
-
Pytanie, ile jeździsz - ja cykam tyle krótkich odcinków, że się nawet nie zastanawiałem - zanim diesel by się rozgrzał ja już musze się zatrzymać - 3-4 km.
Co do spalania - to zależy, jak jeździsz - moja żona ma Megane III i jasna miejsko-podmiejska (Kraków) to 7,6. Diesel 105 koni.
Jak ja jadę RSem do Krakowa, to na V-power 95 jadąc normalnie, czyli jak ona - mam 8,5.
Ostatnio z Krzeszowic do Zabierzowa zrobiłem ... 6 l - ale to taka zabawa była - był ruch, więc jechałem 60-80, naciskając gaz tyle ile trzeba.
TSI na normalnej drodze jadąc spokojnie zejdziesz na zwykłej 95 do 7,5 bez problemu. Jak jadę odcinek Jasło-Kraków - pół trasy krajowa, pół - A4 i tam 140-150, to zajeźdżając do domu mam średnią 8,5 około
Powtórzę - pytanie, jak jeździsz.
Poza tym - auto kupuje się dla przyjemności. Chcesz mało palić kup 1.4 - to TSI też jest dobre, przyspieszenie do 100 ma podobne do RSa w dieslu - a pali mniej od mojego 2 litry jak nic
Komentarz
-
Komentarz