Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Trancer
    Ambiente
    • 2014
    • 201

    ojciec_, proszę bardzo: przód 66.2cm, tył 65.2cm.

    Co do dystansów, bardziej skory jestem do tych z systemem 7, tylko nie wiem czy takie występują w wymiarze 15mm na koło. Zależy mi na zostawieniu oryginalnych śrub.

    Komentarz

    • misza_zabrze
      L&K
      • 2013
      • 1371
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BLR 2.0 FSI 150 KM

      piramida, dziekuje za odpowiedz
      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
      Obecnie -> Seicento 900+LPG
      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
      Bylo ->GOLF 3 1.8

      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

      Komentarz


      • Trancer, nie wiem czy dystanse w systemie 7 występują już przy grubości 15mm.
        Przy feldze 18" 15 mm to jest totalne maximum co możesz dać z przodu (na stronie 3 masz masz moje zdjęcia z pomiarów) zrób podobny pomiar u siebie zobaczysz ile masz miejsca przy swoim kole i przy okazji zmierz ile cm jest między najbardziej wystającym miejscem opony a rantem błotnika.

        Aha sprężyny eibacha do RS będą dostępne dopiero końcem czerwca...

        Komentarz

        • bob_best
          Rider
          • 2013
          • 744
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          Zamieszczone przez Trancer
          ojciec_, proszę bardzo: przód 66.2cm, tył 65.2cm.
          ile jest w seryjnym aucie?
          Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            Zamieszczone przez bob_best
            Zamieszczone przez Trancer
            ojciec_, proszę bardzo: przód 66.2cm, tył 65.2cm.
            ile jest w seryjnym aucie?

            zmierz sobie sam...

            btw

            +3 może 3.5centymetra
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz


            • Trancer, przód ok ale tył coś mocno siadł ...
              mój RS stoi tak: przód 68,8 a tył 68. Z tego co się orientuję RS jest niższy od seryjnej skody o 15 mm. Czyli z tego wychodzi na to że seryjna skoda przód ok 70/70,5cm a tył 69,5cm.
              Czyli Trancer, tył siadł Ci ok 4cm ....

              Komentarz

              • greg505
                L&K
                • 2013
                • 1239

                ojciec_, ale twoja rska jest na 18tkach
                Black magic

                Komentarz


                • greg505, kolo nie ma tutaj znaczenia. Moja 18 będzie niemal identyczna jak 17 kolegi różnica na pewno jest ale wynosi ok 1 max 2mm na całej średnicy koła.

                  Komentarz

                  • Trancer
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 201

                    Jak masz 225/40R18 to w stosunku do 225/45R17 jest więcej dokładnie 2.9mm. Ale fakt, że jest niżej mi nie przeszkadza

                    Komentarz

                    • polrob
                      Rider
                      • 2013
                      • 535
                      • Superb III (3V3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      Właśnie zmierzyłem swoją i przód ma 69.4 a tył 69.1 koła 17
                      jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                      była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                      była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                      Komentarz


                      • Mała poprawka z moje strony RS jest obniżony o 12 a nie jaka wcześni pisałem o 15mm.
                        Tak więc :
                        _____________| przód__| tył_____|
                        --------------------------------------------
                        o3 seria na 17" | 69,4cm | 69,1cm |
                        --------------------------------------------
                        RS na 18" ____| 68,8cm | 68 cm |
                        --------------------------------------------
                        03 na 17" z___| 66,2cm | 65,2 cm |
                        eibachem
                        --------------------------------------------
                        RS na 18" z___| 66.8cm | 67cm |
                        eibachem dane prod.
                        --------------------------------------------




                        Jeśli od RS dodatkowo odejmiemy 3mm wynikające z większego koło to możemy uznać że przody zgadają się z tym co podaje producent Skoda jak i Eibach. Natomiast jeśli popatrzymy na tył w przypadku obniżenia eibachem to różnica będzie dość spora, bo ok 1,5 cm wyżej będzie RS.
                        No ale to jest na razie tylko gdybanie i sucha matematyka początkiem lipca mam nadzieję dostać sprężyny i wtedy się wyjaśni jak stoi przód i tył w konfrontacji ze zwykłą O3

                        Komentarz

                        • greg505
                          L&K
                          • 2013
                          • 1239

                          Zmierze jeszcze jak to wyglada u mnie, byc moze ta roznica z tylu wynika z wielowahacza
                          Black magic

                          Komentarz

                          • Trancer
                            Ambiente
                            • 2014
                            • 201

                            To może KW Gewindefahrwerk :wink: V3 wrzucimy??, przynajmniej regulacja będzie :lol:

                            Komentarz

                            • LUKI
                              RS
                              • 2005
                              • 5776

                              jak KW a nie zapierdalasz po torze, to w zupełności wystarczy edycja kw street comfort

                              tylko tam 4-5kpln na miękko wejdzie
                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                              Komentarz

                              • Trancer
                                Ambiente
                                • 2014
                                • 201

                                To taki żarcik był. Gwint na miasto + auto rodzinne = porażka, nie jestem hardcore.

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  Trancer, rodzaj zawieszenia nie ma nic wspólnego z komfortem, dobry kwint będzie bardziej komfortowy niż same spręzyny eibacha z seryjnymi amorami :!: Zawieszenia gwintowego nie trzeba przecież skręcać na maxa ale można go ustawić nie co wyzej.

                                  Miałem u siebie dwa rodzaje sprężyn, obecnie mam amory b8 i springi H&R i jest ok ale potrząc z perspektywy czasu to wolałbym wydac na dobry gwint co by na lato obnizyć zawias a na zimę go podnieść.
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • Trancer
                                    Ambiente
                                    • 2014
                                    • 201

                                    Generalnie mogę się z Tobą zgodzić, ale gdybym miał wrzucać gwint to najchętniej skręcił bym go prawie na maxa :twisted: , a kręcić go przy każdej zmianie sezonu to trochę nieekonomiczne jak się nie ma możliwości samemu tego zrobić. Dochodzi $$ za wjazd na podnośnik plus ustawienie geometrii, trochę za dużo zabawy i monety.

                                    Komentarz

                                    • Przem78
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 561

                                      Zamieszczone przez Trancer
                                      a kręcić go przy każdej zmianie sezonu to trochę nieekonomiczne jak się nie ma możliwości samemu tego zrobić
                                      No to ustawić -40 i będzie w sam raz na zimę/lato a do tego wygląd miły dla oka :diabelski_usmiech
                                      Pozdr. Przemek

                                      Komentarz

                                      • piramida
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 12222
                                        • Superb III (3V3)

                                        Trancer, zastanawiam sie czy ustawiając zbieżność np na -50 trzeba ją później poprawiać gdy samochód zejdzie do -60 lub -40? Wydaję mi se że 1cm nie gra roli?
                                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                        Komentarz

                                        • LUKI
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5776

                                          Zamieszczone przez piramida
                                          Trancer, zastanawiam sie czy ustawiając zbieżność np na -50 trzeba ją później poprawiać gdy samochód zejdzie do -60 lub -40? Wydaję mi se że 1cm nie gra roli?
                                          gra rolę

                                          trzeba ustawić
                                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                          Komentarz


                                          • Dzięki pomocy http://www.performancepartsshop.pl/ dziś dotarły długo oczekiwane sprężyny z eibacha. Jest to pierwszy komplet Sportline w PL i jedne z pierwszych w europie.

                                            W środę montaż


                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              ojciec_, zrobi sie twardo :P
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz


                                              • piramida, nie sądzę, miałem w poprzednich autach zarówno sport line jak i prokit auta były odpowiednio obniżone i minimalnie twardsze niż seria różnica praktycznie nie wyczuwalna. Zresztą Eibach zawsze słynoł z tego ze komfort jazdy na jego sprężynach byly niemal identyczny jak na ori sprężynach.
                                                Dużo twardsze są sprężyny h&r dla tego ich nie chciałem

                                                Komentarz

                                                • LUKI
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 5776

                                                  ojciec_, a ja uważam, że to właśnie eibach jest bardziej 'twardy' niż h&r

                                                  mam porównanie na dwóch o2fl combi
                                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                  Komentarz

                                                  • Leniwiec
                                                    Rider
                                                    • 2009
                                                    • 624
                                                    • Octavia IV (NX3)
                                                    • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                                    Na innym forum jest użytkownik, który jakiś miesiąc temu wpakował H&R do O3 4x4 i chyba właśnie ostatnio przeprosił się z serią.
                                                    Pozdro

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...