XDS tylko dohamowuje koło i nie jest porównywalne ze szperą. Robiliśmy porównania z kolegą jak posiadałem jeszcze Renault Megane RS z fabryczną szperą. Kolega jechał Golfem 6 GTI z XDS. Tam gdzie Golf tracił już trakcie i XDS już nie pomagała, tam Megane ze szperą nawet jeszcze trakcji nie straciło. Dodam że mieliśmy te same opony w tym samym rozmiarze. Ja bym bardzo chciał szperę w mojej O2 ale niestety Quaife jest za drogi.
Octavia RS 2.0 TSI CHHB
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez 1bizkitJest szpera Quaif-a ale to koszt rzędu 10k. Semi-Slicki będą lepszym rozwiązaniem.
a szpere ze szkrzynia5b do oct I rs za 2,5 kpl
nie są to aż takie koszta, co do uzywania nie widzę róznicy na zakrętach czy szpera czy bez , natomiast przy ruszaniu jest przyczemność i tu tą różnice widać
"1bizkit" ruszanie moim golfie I to nie tylko zasługa semi-slikaET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez S3 CHRISnie widzę róznicy na zakrętach czy szpera czy bez , natomiast przy ruszaniu jest przyczemność i tu tą różnice widać
Szpera glownie robi robote w zakretach. Mozesz wcisnac gaz nawet jak wewnetrzne kolo jeszcze ledwo dotyka asfaltuPowered by R-Performance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1bizkitXDS tylko dohamowuje koło i nie jest porównywalne ze szperą. Robiliśmy porównania z kolegą jak posiadałem jeszcze Renault Megane RS z fabryczną szperą. Kolega jechał Golfem 6 GTI z XDS. Tam gdzie Golf tracił już trakcie i XDS już nie pomagała, tam Megane ze szperą nawet jeszcze trakcji nie straciło. Dodam że mieliśmy te same opony w tym samym rozmiarze. Ja bym bardzo chciał szperę w mojej O2 ale niestety Quaife jest za drogi.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Panowie mówimy tu o imitacji szpery, miejmy świadomość, wyciąganie auta w zakręcie działa w przypadku szpery mechanicznej, XDS-em to można sobie poprawić efektywność podjazdu pd zaśnieżoną górkę etc. w zakręcie do pewnego momentu ale to ani jak szpera nie działa ani tak efektywne nie jest.Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
To co ma Golf to jest Haldex przedniej osi, wiec dalej zaciskaniem zarzadza elektronika auta, wiec nie jest to szpera helikalna jak ma Quaife.
Do TSI DSG http://www.tomson.com.pl/product-pol...-02E-25T-.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁa to co jest w G7 Performance i w RS 230 to to jest mechaniczna szpera? Cos takiego jak w Megane RS?
sama blokada w ASO to na początek 4.5k zł - to jest haldex (czyli możesz się spodziewać że dupy nie będzie urywało)kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Najlepsze w ofercie Quife czy Gripper jest gwarancja dożywotnia , pod warunkiem że co ok. 2000-3000 km będziesz robił inspekcje szpery u nich lub ewentualnie u autoryzowanego przedstawiciela, koszt inspekcji to ok. 20-30% wartości szpery jak się nic poważnie nie wysra, welcome to motorsport :wink: jak ktoś chce się dowiedzieć czegoś na temat serwisowania osprzętu do jazdy że tak powiem nie drogowej to możemy wymienić uwagi na PW nie wiem jak to ma rozwiązane Renault w Meganie RS (bo ktoś wspomniał że jest tam szpera mechaniczna) ale wiem jak to wygląda jak się założy szperę, skrzynie kłową, zawias profi typu Proflex, sprzęgło spiekowe etc. do samochodu , to są działające skutecznie gadżety które mają drastycznie podnieść efektywność pojazdu, nikt nie mówił że służą do nabijania kilometrów, także moim skromnym zdaniem , rozważmy 5 razy zanim się w coś pakujemy.Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZ quifem w Octavii kilka osob na forum jezdzi i nie narzeka, ani na awaryjnosc, ani na brak gwarancji lifetime.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Chętnie posłucham jak się użytkuje Quife'a w życiu codziennym i jaki to typ urządzenia, Ja mam Grippera płytkowego w Sunny i jazda w zakrętach to fest wyzwanie , szczerze to z torsenem nie jeździłem ale pojęcie jakieś mam także z chęcią chciałbym aby mnie oświecono jak to jest z helikalną szperą w cywilnym pojeździe, jaki tam jest stopień zeszperowania i użytkowanie, ja np. olej LSD muszę zmieniać co około 500 km oczywiście ok 100 km to OS-y ale interwały serwisowe prostują włosy a olej tani jak wiecie nie jest, i pytanie do użytkowników czy to jest typowe LSD ?Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
maro rs
stronę temu napisałem anomalowi ile na dzień dobry (a to dopiero początek, bo jest mnóstwo części których nie sprawdziłem)
no i oczywiście że się da - ale tanio nie będziekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
A ja tak myślę, będąc laikiem, któremu na RS zabrakło funduszy, że montowanie takich rozwiązań mija się z celem. To jest, z całym szacunkiem tylko Octavia. Auto na codzień, które nie nadaje się do upalania. Do tego załozę się, że 90% użytkowników nie odważyłoby się prowadzić auto na tyle wykrozystując jego możliwości, żeby bawić się w takie mody. Patrząc na przybliżone koszty - było trzeba kupić "uczciwe" awd lub chociaż rwd. A najlepiej trupka do dorżnięcia na kajtkach czy innych sprawnościówkach.
Oczywiście jest to moje zdanie, nie miałem na celu obrażanie kogokolwiek i sam z chęcią przejechałbym się autem po takich modach z kimś kto potrafiłby wykrozystać płynące z nich korzyści.Biały działkowóz
Komentarz
-
-
LUKI, No tak, czytałem, tylko jakoś nie załapałem, że to dotyczy tego VAQ - no to tak jak napisałeś, tanio nie jest
Z drugiej strony niekoniecznie trzebaby to kupować i robić w ASO - jeśli nawet nie teraz, to kiedyś.
Jednak, musiałbym mieć okazję potestować to z tydzień, żeby wyrobić sobie opinie ile to warte. Przy czym nie chodzi mi o jakieś ekstremalne ściganki, ale o poprawę startu (i też nie do sprintów, tylko bardziej ruszania na mokrym i ze skręconymi kołami, co teraz jest nie lada wyzwaniem) i te kilka km/h więcej na zakręcie (tu lubię się trochę pobawić).
Kapitan Snuja, mam front assist i acc - po krótkim czasie upalania pojawia się komunikat, że nie są już dostępne (pewnie z powodu wysokiej temperatury hamulców) - taka ciekawostka"k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
z tym quaife to nie przesadzajcie...mialem okazje pojezdzic Focusem z Quaife i dramatu nie było...trochę zacieśniał zakręty i wrażliwszy był na ruchy kierownicą...taki troche bardziej nerwowy i bezposredni....ale do przyzwyczajenia....tak wiec raczej te legendy o wycinaniu FWD z quaife altonena na zakretach to przesada..
Perfex- co do powerflexa to przesadzasz...miałem O1 zrobiona całą na powerflexie i dało sie tym normalnie jedzić jako dupowozem :wink:...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kapitan SnujaA ja tak myślę, będąc laikiem, któremu na RS zabrakło funduszy, że montowanie takich rozwiązań mija się z celem. To jest, z całym szacunkiem tylko Octavia. Auto na codzień, które nie nadaje się do upalania. Do tego załozę się, że 90% użytkowników nie odważyłoby się prowadzić auto na tyle wykrozystując jego możliwości, żeby bawić się w takie mody. Patrząc na przybliżone koszty - było trzeba kupić "uczciwe" awd lub chociaż rwd. A najlepiej trupka do dorżnięcia na kajtkach czy innych sprawnościówkach.
Oczywiście jest to moje zdanie, nie miałem na celu obrażanie kogokolwiek i sam z chęcią przejechałbym się autem po takich modach z kimś kto potrafiłby wykrozystać płynące z nich korzyści.
Kupując inne droższe auto i bawiąc się w mody nakłady są jeszcze większe i przy jakimkolwiek fuck upie straty również.
Jak ktoś chce się bawić i dłubać, ma $ to strzelenie 350 kucy w Octavii i wsadzenie szpery nie mija się tak z celem jak piszesz.
Oczywiście musimy przyjąć tylko rozróżnienie kto do jakiego celu, z jakimi potrzebami i z jakim $ kupuje auto.
Jeden bierze Skode do daily drivingu i to mu w 100% wystarcza inny dłubie Skode bo chce mieć inną niż wszystcy.
3ci z kolei może kupić taki dream car jak RS6 i dalej w nim dłubać bo ma $ i chęci. Pewnie ten ostatni przykład dla wielu z nas byłby bez sensu bo po co zmieniać i ulepszać coś co jest prawie idealne ale każdy robi co chce.
IMO szpera w FWD nie jest wcale taka bez sensu. Nawet przy mniejszych mocach i śliskich nawierzchniach byłaby przydatna.
Komentarz
-
-
wiadomo że wszystko rozbija się o grubość portfelakliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz