a ja wracając z warszawy do gdańska "7" niedawno wyprzedzałem auta za q7 3.0 tdi, w zasadzie równo odchodził, ma 225 km, ale masa i automat robi swoje i jak się przyłożyłem do skrzynki pożadniej, to postanowił mi jednak zjechać, bo za często mu na dupie siedziałem na wyprzedzaniu ciągu aut.
bo za często mu na dupie siedziałem na wyprzedzaniu ciągu aut.
Może myślał, że się kontrola szykuję.
Zamieszczone przez bradley
misiek^wro napisał/a:
Skodio_ napisał/a:
Purchawa, w masters jak pewnie wiesz jest opcja zdejmowania ograniczenia predlosci no speed limit , powinienes sprobowac :diabelski_usmiech
Mysle ze chodzilo o inny ogranicznik predkosci - tzw hamulec bezpieczenstwa
Taki wbudowany w fotel pasazera
Dodatkowo włącza się w najmniej odpowiednim momencie. :diabelski_usmiech
Co do killi to zostałem ostatnio skillowany przez ostatni wypust A4 w kombi, nie wiem co za silnik, ale miał 2 wydechy z tyłu więc zakładam coś ok 3.0TDI, niestety nie miał żadnych oznaczeń. Nie odchodził mi jakoś super szybko, ale sukcesywnie płynnie się oddalał.
Niesmak powetowałem sobie na panu w Pasku B5FL AWX, który śpieszył się do B-B, jakie było jego zdziwienie kiedy nie mógł mi uciec a przy 1xxkm/h musiał ustąpić starej Octavii, która płynnie go minęła. :diabelski_usmiech
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Ano, jednak mimo troche mniejszej mocy, pol tony mniej robi swoje i jakas aoredynamike to ma.
Zamieszczone przez Skodio_
Purchawa, w masters jak pewnie wiesz jest opcja zdejmowania ograniczenia predlosci no speed limit , powinienes sprobowac
Maters akurat takich aut nie robi.
Zamieszczone przez misiek^wro
Mysle ze chodzilo o inny ogranicznik predkosci - tzw hamulec bezpieczenstwa
Chodzilo dokladnie o elektroniczny ogranicznik predkosci. Niektore auta takowy maja, zeby kierujacego nie ponosila zbytnia fantazja, bo moze sobie jeszcze kuku zrobic.
A z ostatnich akcji to pan w nowym Mondeo ST220 nie mogl kompletnie zrozumiec dlaczego za kazdym razem robi go taki kloc. Tak sie napinal, ze za ktoryms razem to az mu chyba zgasl. :lol:
Pogonilem tez A8L 4,2, ale tu chyba kierownik sie nie scigal...
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
A z ostatnich akcji to pan w nowym Mondeo ST220 nie mogl kompletnie zrozumiec dlaczego za kazdym razem robi go taki kloc. Tak sie napinal, ze za ktoryms razem to az mu chyba zgasl. :lol:
Tak apropos, to ostatnio zrobiła się trochę ładniejsza pogoda, sucho, więc można było spróbować pośmigać moją octą z napędem na niewłaściwą oś...
I jednym z aut które spotkałem na światłach był Jeep GC ze znaczkiem 5,7 - pomyślałem sobie 'raz kozie śmierć' popatrzyłem wyzywająco na kierownika, on na mnie też i... na następnych światłach chyba obaj byliśmy w szoku, bo dojechałem tam trochę przed nim :shock: Spróbowaliśmy więc jeszcze raz, ale sytuacja się powtórzyła - start trochę dla Jeep'a ale później powolutku zostawał.
Tak mnie to zdziwiło, że w domu zacząłem szukać danych tego Jeep'a - znalazłem takie porównanie: http://www.zeperfs.com/duel3172-2671.htm
Wygląda na to, że jednak duża masa zrobiła swoje.
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
ja kiedyś próbowałem nadążyć za takim GC tylko w wersji SRT8 - bez szans, przy wyprzedzaniu kolumny aut odchodził mi gładko i bez wysiłku :wink:
bestia :diabelski_usmiech
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
ja obstawiam jednak automat w jeepie, jako glownego winowajce takiego winiku
Akurat 545RFE jest calkiem niezla skrzynia i do tego wytrzymala. Choc napewno DSG to nie jest.
Po za tym trzeba sie scigac na sekwencji.
Zamieszczone przez szkoda
2x do bardzo dużych prędkości , powoli acz zdecydowanie zostawał w tyle
Powyzej 150km/h zaczyna miec duzy wplyw aerodynamika, waga i staly naped 4x4. A i tak wiecej jak 180km/h nie pojedzie. Chyba, ze wersja europejska.
Niby seryjny JGC 5,7 ma na 1/4 w granicach 14,5-15s, a do takiego czasu potrzeba okolo 200 konnej Octavi z dobrym kierownikiem. Commander ze wzgledu na gabaryty bedzie troche wolniejszy.
Zamieszczone przez Garret
ja kiedyś próbowałem nadążyć za takim GC tylko w wersji SRT8 - bez szans, przy wyprzedzaniu kolumny aut odchodził mi gładko i bez wysiłku
bestia
To zupelnie inna liga.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
ja kiedyś próbowałem nadążyć za takim GC tylko w wersji SRT8 - bez szans, przy wyprzedzaniu kolumny aut odchodził mi gładko i bez wysiłku :wink:
i pewnie ledwo muskając gaz, jeśli jechałeś wtedy swoim 140 konnym dizlem SRT8 na prostej masakruje
Niby seryjny JGC 5,7 ma na 1/4 w granicach 14,5-15s, a do takiego czasu potrzeba okolo 200 konnej Octavi z dobrym kierownikiem. Commander ze wzgledu na gabaryty bedzie troche wolniejszy.
Tyle że na ile rozumiem rosyjski Jeep z filmu ma "stroker kit" czyli zwiększoną pojemność do prawie 7litrów (lub cos koło tego) :diabelski_usmiech ale jest bestia :diabelski_usmiech
Komentarz