u mnie dalej cisza
Telewizja N
Zwiń
X
-
piramida, Adam dobrze prawi. Najlepiej złożyć w punkcie i poprosić o zarejestrowanie oraz o to, by przyjmujący sporządził w systemie notatkę z rozmowy z Tobą, że jesteś niezadowolony bo....np. cena zbyt wysoka.
To jest od razu rejestrowane u nich w systemie i DUK reaguje relatywnie dość szybko.
Jak wypowiedziałem pierwszą umowę (pismo ZPO na adres ITI) to telefon w końcu był, ale chyba dobrze po miesiącu od wysłania.
Jak poszedłem do punktu i złożyłem osobiście plus ta notatka w systemie, to kontakt był w ciągu tygodnia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hosee87Zamieszczone przez Yarwachyba raczej 53,26 czy cos takiego. Wybrałes to samo co ja i masz tak samo jak ja ze robia niezgodnie z ustaleniami. Masz tak naprawdę 4 miesiące za 0 zł i pozniej reszte chyba po 79zł. Średnia wychodzi te 53 z groszami.
Podczas zamowienia tez wybrales opcje platnosci jako srednia co miesiac a NC+ nie dostosowało sie do tego. I ciagle nie chce mi sie reklamacji napisać.
Suma sumarum wyjdzie tyle samo opłat za cały okres umowy al ejakby nie patrzył jak będziesz któregos miesiąca zwlekał z uregulowaniem rachunku to odsetki będą ci liczyć od tych 79zł a nie 53,26zł.
PozdrawiamProwadzi NaviExpert Lifetime
Ostrzega Yanosik
Nagrywa Vicovation TF-2 EZ
Komentarz
-
-
krzygaj, nie pamiętam konkretnych propozycji, ale warto wypowiedzieć.
Też zawsze byłem to tego sceptycznie nastawiony i nie do końca wierzyłem w "cud wypowiedzenia", aż się sam przekonałem.
Miałem 2 umowy. Obie wypowiedziałem, jedną dość szybko po kontakcie z biura utrzymania klienta, przedłużyłem na podobnych warunkach co poprzednio (90 gr. więcej za sporo większy pakiet).
Drugą miałem przejętą jeszcze z cyfry gdzie pakiet był za 19.90 zł.
Przed wypowiedzeniem zaczęły się telefony "promocyjne" na 39.90 zł. informujące jednocześnie, że absolutnie nic niższego, nikt nie jest mi w stanie zaproponować.
Wypowiedziałem tą umowę także.
W jej miejsce podpisałem sobie umowę z Cyfrowym Polsatem w SmartDomie.
No i się zaczęło dzwonienie.
Uwaga na około 2 tygodnie przed końcem umowy telefony były codziennie !!!
Propozycja spadła do 9 zł. za ten pakiet 39,90 zł.
Mało tego, 2 dni przed końcem proszono mnie wręcz (jak im powiedziałem, że daremny trud bo podpisałem umowę z konkurencją) o przeniesienie tych fantastycznych warunków jakie mi dają na innego członka rodziny albo w ogóle znajomego - byle umowa była czynna.
A ja: nic z tego.
Uwaga dzień przed datą 0, telefon...."mam dla Pana propozycję....umowa na rok, pierwsze pół roku za 0 zł., potem 9 zł. miesięcznie...to możemy przedłużyć umowę ?"
Nie możemy..... :diabelski_usmiech
Ergo: wytrwać w wypowiedzeniu i spokojnie czekać, umowę przedłużyć w ostatnim tygodniu trwania umowy wypowiedzianej. Dobrze jest przygotować sobie blef w postaci konkurencji z konkretnymi pakietami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12kazałem im się zastanowić nad lepszą ofertą.
Taka polityka... :roll:
Toteż nie ma na co czekać. :wink:
Ale życzę powodzenia. :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z Bagien
Z tego co czytałem w necie i sam doświadczyłem nikt z biura obsługi abonenta (BOA) nie będzie w stanie zaproponować Ci nic więcej niż to co ma w komputerze przed oczami i to co Ci właśnie zaproponował.
Taka polityka... :roll:
Toteż nie ma na co czekać. :wink:
Ale życzę powodzenia. :wink:
Oczywiście jak wysłałeś wypowiedzenie"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
----------------------------------------------------
!!! MOJE RECENZJE PRODUKTÓW !!!
Komentarz
-
-
W sumie to dobrze, że zadzwonili, bo bym przespał moment końca umowy :P a tak, to w poniedziałek wysyłam wypowiedzenie z prośbą o rozwiązanie umowy na koniec okresu jej obowiązywania i czekam na nerwowe ruchy ze strony NC+.
Plan minimum, to utrzymać to co mam za ile mam :twisted:
[ Dodano: Wto 10 Mar, 15 13:55 ]
Jakieś ciśnienie wielkie mają - dziś telefony średnio co 30 min, ale wypowiedzenie jeszcze nie wysłane więc szkoda mi czasu na rozmowę :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z BagienZamieszczone przez Agamek12kazałem im się zastanowić nad lepszą ofertą.
Taka polityka... :roll:
Toteż nie ma na co czekać. :wink:
Ale życzę powodzenia. :wink:
COMFORT+ EXTRA+ przez pierwsze 5 miesięcy za 29,90zł/m-c, kolejne 19 miesięcy za 49,90zł/m-c. Dekoder 0zł/m-c.
Jestem w 99% usatysfakcjonowany.
PS: mam nadzieję że i tym razem zapomną wyłączyć mi pakiet "Canal+" i będę go mieć mimo tego, że nie płaciłem za niego i kilkukrotnie potwierdzałem, że według nich mam ten pakiet wyłączony :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Hej, dość długi temat do czytania więc pozwolę sobie zapytać.
Czy ktoś z nas pracuje w TV N czyli teraz rozumiem NC+?, albo ktoś zna kogoś kto tam pracuje?
Nie chodzi mi o przedłużenie, ofertę ... tylko chcę o coś podpytać, poprosić.obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
-
Dostaliście z e-maila [email protected] takie coś:?
"Zgodnie z decyzją UOKIK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015, w zależności od posiadanego sprzętu, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z jednej z opcji wymienionych poniżej. Propozycja jest skierowana do Abonentów nc+, którzy 1 marca 2012 r. zostali objęci podwyżką cen usług świadczonych przez CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.(dziś ITI Neovision S.A.), ówczesnego operatora platformy Cyfra+. Jeżeli spełniają Państwo powyższy warunek a obecnie nadal są Państwo Abonentami nc+, w zależności od posiadanego sprzętu i oferty, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z:
• odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo
• odbioru kuponu na pięć filmów z kolekcji VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem, albo
• dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji.
Jeżeli obecnie nie są Państwo Abonentami nc+ możemy Państwu zaoferować:
• korzystne warunki na zawarcie nowej umowy z nc+ lub
• jednorazowy zwrot kwoty 43,16 zł.
Jeżeli nie posiadają Państwo numeru PESEL lub prowadzą działalność gospodarczą prosimy o kontakt, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 22 310 45 69.
Prosimy wypełnić formularz, który pomoże nam zaoferować Państwu odpowiednie oferty.
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe. "
Komentarz
-
Komentarz