u mnie dalej cisza
Telewizja N
Zwiń
X
-
piramida, Adam dobrze prawi. Najlepiej złożyć w punkcie i poprosić o zarejestrowanie oraz o to, by przyjmujący sporządził w systemie notatkę z rozmowy z Tobą, że jesteś niezadowolony bo....np. cena zbyt wysoka.
To jest od razu rejestrowane u nich w systemie i DUK reaguje relatywnie dość szybko.
Jak wypowiedziałem pierwszą umowę (pismo ZPO na adres ITI) to telefon w końcu był, ale chyba dobrze po miesiącu od wysłania.
Jak poszedłem do punktu i złożyłem osobiście plus ta notatka w systemie, to kontakt był w ciągu tygodnia.
Komentarz
-
-
Ja juz 2 raz wypowiadalem umowe - aktualnie za comfort+extra, multiroom 2 dekodery, wypozyczenie dekodera z nagrywarka, umowa na 15 miesiecy place srednio miesiecznie 52 zł.Zamieszczone przez hosee87Ja mam to samo. Podejrzewam, że robione to jest tylko po to żeby przy negocjowaniu przedłużenia umowy mogli Ci powiedzieć, że do tej pory płaciłeś 79 zł, więc teraz mają "super promocję specjalnie dla Ciebie" i to samo zaproponują Ci za 69. Ja płacę i będę płacił tę uśrednioną cenę do samego końca umowy żeby potem nikt mi kitu nie wciskał, że 53,26 > "69" i Wam Panowie radzę zrobić to samo.Zamieszczone przez Yarwachyba raczej 53,26 czy cos takiego. Wybrałes to samo co ja i masz tak samo jak ja ze robia niezgodnie z ustaleniami. Masz tak naprawdę 4 miesiące za 0 zł i pozniej reszte chyba po 79zł. Średnia wychodzi te 53 z groszami.
Podczas zamowienia tez wybrales opcje platnosci jako srednia co miesiac a NC+ nie dostosowało sie do tego. I ciagle nie chce mi sie reklamacji napisać.
Suma sumarum wyjdzie tyle samo opłat za cały okres umowy al ejakby nie patrzył jak będziesz któregos miesiąca zwlekał z uregulowaniem rachunku to odsetki będą ci liczyć od tych 79zł a nie 53,26zł.
PozdrawiamProwadzi NaviExpert Lifetime
Ostrzega Yanosik
Nagrywa Vicovation TF-2 EZ
Komentarz
-
-
krzygaj, nie pamiętam konkretnych propozycji, ale warto wypowiedzieć.
Też zawsze byłem to tego sceptycznie nastawiony i nie do końca wierzyłem w "cud wypowiedzenia", aż się sam przekonałem.
Miałem 2 umowy. Obie wypowiedziałem, jedną dość szybko po kontakcie z biura utrzymania klienta, przedłużyłem na podobnych warunkach co poprzednio (90 gr. więcej za sporo większy pakiet).
Drugą miałem przejętą jeszcze z cyfry gdzie pakiet był za 19.90 zł.
Przed wypowiedzeniem zaczęły się telefony "promocyjne" na 39.90 zł. informujące jednocześnie, że absolutnie nic niższego, nikt nie jest mi w stanie zaproponować.
Wypowiedziałem tą umowę także.
W jej miejsce podpisałem sobie umowę z Cyfrowym Polsatem w SmartDomie.
No i się zaczęło dzwonienie.
Uwaga na około 2 tygodnie przed końcem umowy telefony były codziennie !!!
Propozycja spadła do 9 zł. za ten pakiet 39,90 zł.
Mało tego, 2 dni przed końcem proszono mnie wręcz (jak im powiedziałem, że daremny trud bo podpisałem umowę z konkurencją) o przeniesienie tych fantastycznych warunków jakie mi dają na innego członka rodziny albo w ogóle znajomego - byle umowa była czynna.
A ja: nic z tego.
Uwaga dzień przed datą 0, telefon...."mam dla Pana propozycję....umowa na rok, pierwsze pół roku za 0 zł., potem 9 zł. miesięcznie...to możemy przedłużyć umowę ?"
Nie możemy..... :diabelski_usmiech
Ergo: wytrwać w wypowiedzeniu i spokojnie czekać, umowę przedłużyć w ostatnim tygodniu trwania umowy wypowiedzianej. Dobrze jest przygotować sobie blef w postaci konkurencji z konkretnymi pakietami.
Komentarz
-
-
Z tego co czytałem w necie i sam doświadczyłem nikt z biura obsługi abonenta (BOA) nie będzie w stanie zaproponować Ci nic więcej niż to co ma w komputerze przed oczami i to co Ci właśnie zaproponował.Zamieszczone przez Agamek12kazałem im się zastanowić nad lepszą ofertą.
Taka polityka... :roll:
Toteż nie ma na co czekać. :wink:
Ale życzę powodzenia. :wink:
Komentarz
-
-
Im bliżej końca umowy to w komputerze przed ich oczami pojawiają się lepsze oferty które mogą zaproponować.Zamieszczone przez Rok z Bagien
Z tego co czytałem w necie i sam doświadczyłem nikt z biura obsługi abonenta (BOA) nie będzie w stanie zaproponować Ci nic więcej niż to co ma w komputerze przed oczami i to co Ci właśnie zaproponował.
Taka polityka... :roll:
Toteż nie ma na co czekać. :wink:
Ale życzę powodzenia. :wink:
Oczywiście jak wysłałeś wypowiedzenie
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
----------------------------------------------------
!!! MOJE RECENZJE PRODUKTÓW !!!
Komentarz
-
-
W sumie to dobrze, że zadzwonili, bo bym przespał moment końca umowy :P a tak, to w poniedziałek wysyłam wypowiedzenie z prośbą o rozwiązanie umowy na koniec okresu jej obowiązywania i czekam na nerwowe ruchy ze strony NC+.
Plan minimum, to utrzymać to co mam za ile mam :twisted:
[ Dodano: Wto 10 Mar, 15 13:55 ]
Jakieś ciśnienie wielkie mają - dziś telefony średnio co 30 min, ale wypowiedzenie jeszcze nie wysłane więc szkoda mi czasu na rozmowę :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
"Niemożliwe nie istnieje"Zamieszczone przez Rok z BagienZ tego co czytałem w necie i sam doświadczyłem nikt z biura obsługi abonenta (BOA) nie będzie w stanie zaproponować Ci nic więcej niż to co ma w komputerze przed oczami i to co Ci właśnie zaproponował.Zamieszczone przez Agamek12kazałem im się zastanowić nad lepszą ofertą.
Taka polityka... :roll:
Toteż nie ma na co czekać. :wink:
Ale życzę powodzenia. :wink:
COMFORT+ EXTRA+ przez pierwsze 5 miesięcy za 29,90zł/m-c, kolejne 19 miesięcy za 49,90zł/m-c. Dekoder 0zł/m-c.
Jestem w 99% usatysfakcjonowany.
PS: mam nadzieję że i tym razem zapomną wyłączyć mi pakiet "Canal+" i będę go mieć mimo tego, że nie płaciłem za niego i kilkukrotnie potwierdzałem, że według nich mam ten pakiet wyłączony :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Hej, dość długi temat do czytania więc pozwolę sobie zapytać.
Czy ktoś z nas pracuje w TV N czyli teraz rozumiem NC+?, albo ktoś zna kogoś kto tam pracuje?
Nie chodzi mi o przedłużenie, ofertę ... tylko chcę o coś podpytać, poprosić.obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
-
Dostaliście z e-maila [email protected] takie coś:?
"Zgodnie z decyzją UOKIK nr DDK 2/2015 z dnia 27 marca 2015, w zależności od posiadanego sprzętu, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z jednej z opcji wymienionych poniżej. Propozycja jest skierowana do Abonentów nc+, którzy 1 marca 2012 r. zostali objęci podwyżką cen usług świadczonych przez CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.(dziś ITI Neovision S.A.), ówczesnego operatora platformy Cyfra+. Jeżeli spełniają Państwo powyższy warunek a obecnie nadal są Państwo Abonentami nc+, w zależności od posiadanego sprzętu i oferty, mogą Państwo bezpłatnie skorzystać z:
• odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo
• odbioru kuponu na pięć filmów z kolekcji VOD+, która jest dostępna w menu dekodera PVR z wbudowanym twardym dyskiem, albo
• dostępu do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji.
Jeżeli obecnie nie są Państwo Abonentami nc+ możemy Państwu zaoferować:
• korzystne warunki na zawarcie nowej umowy z nc+ lub
• jednorazowy zwrot kwoty 43,16 zł.
Jeżeli nie posiadają Państwo numeru PESEL lub prowadzą działalność gospodarczą prosimy o kontakt, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 22 310 45 69.
Prosimy wypełnić formularz, który pomoże nam zaoferować Państwu odpowiednie oferty.
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe. "
Komentarz
-
Komentarz