facet w 12 lat przejechał tyle co ja zrobię w 4, jednym słowem - okazja :!:
A kto dziś jeszcze patrzy na przebieg? Chyba tylko ubezpieczalnia Wiadomo, każdy kręci. Ja sprzedałem swego golfa z przebiegiem 248tyś - nawet bez kręcenia chętny się znalazł.
facet w 12 lat przejechał tyle co ja zrobię w 4, jednym słowem - okazja :!:
A kto dziś jeszcze patrzy na przebieg? Chyba tylko ubezpieczalnia Wiadomo, każdy kręci. Ja sprzedałem swego golfa z przebiegiem 248tyś - nawet bez kręcenia chętny się znalazł.
nie chodzi o patrzenie na przebieg, dla mnie jak ktoś kręci przebieg to kręci ze wszystkim, zwykłe oszustwo i nic więcej.
jeszcze co do SDI - to nie odpowiada autorowi mocowo\osiągowo.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ale on nawet miski w nim nie daje rady urwać - a kolega należy do osób które przed driurą nie zwalniają (Golfa kupił po tym, jak 3 razy unieruchomił/zepsuł Passata na dojeździe do budowy)
[ Dodano: Pią 14 Sty, 11 21:39 ]
To moze jakaś Astra II? Jakiś czs temu mój kuzyn ściągnął na handel taką 5d z silnikiem 2.2i (wiem, przy 10.000zł nieosiągalny motor), automatem i pakietem Irmscher i nie powiem, przemocarnie toto wyglądało... A częsci tanie jak do O1, w sumie nie bardzo ma się co tam zepsuć, naprawi to każdy kowal. Unikać tylko trzeba silnika 1.6i 16V, bo lubi brać olej (taka jego cecha)... A za 10.000zł to już można coś wybrać - moze nawet jakieś "kupe" (swoją drogą bardzo ładne auto)?
To ja moze z innej beczki Mitsu carisma 1.8 SOHC ew jak nowszy to 1.6. 1.8 fajnie się zbiera pomimo niewielkiej (115 KM) mocy. Samochód duży, dobrze wyposażony i bardzo przyjemnie się prowadzi. Odpadaja GDI z uwagi na koszty eksploatacji.
Moim zdaniem bardzo niedoceniane auta z uwagi na fakt, że wiele osób twierdzi, że serwis jest bardzo drogi, a to g... prawda. Wystarczy wiedzieć, gdzie serwisować. Zero problemów z częściami, bo taka bajka też krąży.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
ażebyś wiedział, dziś mega koras na zasrańców syberyjskich, nawrotka na zawisze,
i jakis lanos-style młokos mnie zmłócił
więc zastanów się, tdi is for senior citizens
O serce dba DobryGrześWawa
TDI powered by MR-MOTORS
To ja moze z innej beczki Mitsu carisma 1.8 SOHC ew jak nowszy to 1.6. 1.8 fajnie się zbiera pomimo niewielkiej (115 KM) mocy. Samochód duży, dobrze wyposażony i bardzo przyjemnie się prowadzi. Odpadaja GDI z uwagi na koszty eksploatacji.
Moim zdaniem bardzo niedoceniane auta z uwagi na fakt, że wiele osób twierdzi, że serwis jest bardzo drogi, a to g... prawda. Wystarczy wiedzieć, gdzie serwisować. Zero problemów z częściami, bo taka bajka też krąży.
Myślę, że holenderski rodowód robi tu podstawowy problem...
A tak mnie jeszcze naszło - Siena 1.6i. Poldolota z silnikiem Rovera objezdzało to baaaaardzo wyraźnie...
A taka Sienę można kupić za naprawdę małe pieniądze...
Dział Motoryzacja na Allegro. Twoje auto zawsze sprawne! Kliknij i przenieś się w świat samochodów, motocykli, ciężarówek, autobusów i samochodów dostawczych z częściami i akcesoriami do nich.
Nie koniecznie ten motor, ale poszukać warto może coś się uda wyrwać.
P.S. Co do AR to tylko JTD, lub V6. TS są awaryjne i w cale tak mało nie palą. Co prawda V6 Alfy to też oktanopijcy, ale dźwięk i przyjemność z jazdy o wiele większa od TS.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
więc tak tam koledzy polecali Ci megane to jak coś opisze ci w skrócie silnik 2.0 16vIDE 140KM nie pchaj sie w to bo ma bezposredni wtrysk paliwa i regulator cisnienia paliwa non stop siada a to nie tania rzecz :diabelski_usmiech silnik 2.0 8v 115KM pancerny silnik tak zwany nie do zajechania lecz wiązki kabli od wtrysków itp idą nad kolektorem wydechowym często przepala sie otulina i trzeba izolowac kable , wiem bo miałem cechą tego silnika jest dość spory moment w szerokim zakresie 9.5 do 100kmh :diabelski_usmiech 2.0 16v F7R 147KM 8.5 do 100km/h teraz taki mam i powala przyśpieszeniem nic sie nie upala wszystko zabudowane i moge polecic z czystym sumieniem ale ciezko trafić niezajezdzony oraz silnik 1.6 16v K4M 107KM tez dobry silnik jest tez szansa trafić 2.0 16v F4R produkowany tylko w 2002r ale bardzo mało tego było jak byś sie zdecydował to masz podpowiedz
Dzięki za dotychczasowe propozycje czas na małe podsumowanie: Fordy Puma - za małe Opel Tigra - za małe Ford Cougar -trochę za drogi w utrzymaniu Daewoo Leganza - może być tylko nie automat Daewoo Nubira - szybka ale bez polotu Daewoo Lanos - fajny mały szybki, ale po jeździe próbnej nie dla mnie (bez przerwy zahaczam głową o podsufitkę przy drzwiach Golf IV - fajne ale nie dla mnie, auto będzie póki co stało na zewnątrz a u mnie złodzieje szczególnie lubią en model Toyota Avensis - ciekawa koncepcja ale jeśli już to sedan Nissan Primera - kolejna ciekawa propozycja każda wersja byle nie kombi Renault Laguna I - ogólnie nie jest źle ale stanowczo nie w moim stylu Peugeot 406 - łakomy kasek szczególnie z fajnym silnikiem i w sedanie Alfa 166 - piękna szybka i diabelnie kosztowna szczególnie zawieszenie Mitsubishi Carisma - fajne autko wersja po lifcie ciężko osiągalna a przed liftem mi sie nie podoba Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40 Audi A3 - fajne autko do tego części z VW ciekawa koncepcja Renault Megane Coupe - ciekawe auto aczkolwiek póki co skrajnie rozbieżne poglądy kwestia do dogłębnego zastanowienia Opel Astra II - ciekawe auto niewielkim kosztem można zrobić z niego unikat na drodze, auto warte rozważenia
Póki co to by było na tyle czekam na kolejne propozycje bądź jakieś dodatkowe opinie do tych które już padły.
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
tutaj zdania sią podzielone, ale z moich własnych doświadczeń to ostrzegam przed samochodami sprzed liftu, silnikami GDI, silnikami i skrzyniami Renault, zawieszeniem i wnętrzem, popłyniesz finansowo i nerwowo
no ale jak się nie mieścisz do lanosa to do tego nawet nie wsiądziesz więc problem z głowy
dokładnie każda O1 będzie lepsza
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Daewoo Lanos - fajny mały szybki, ale po jeździe próbnej nie dla mnie (bez przerwy zahaczam głową o podsufitkę przy drzwiach
Zmieniasz na fotele z regulacja wysokosci fotela np z Kadzia czy Calibry i nie mozesz haczyc. Do tego budzetowy swap na C20NE troche zmian i robi sie 20SEH
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
tutaj zdania sią podzielone, ale z moich własnych doświadczeń to ostrzegam przed samochodami sprzed liftu, silnikami GDI, silnikami i skrzyniami Renault, zawieszeniem i wnętrzem, popłyniesz finansowo i nerwowo
no ale jak się nie mieścisz do lanosa to do tego nawet nie wsiądziesz więc problem z głowy
dokładnie każda O1 będzie lepsza
O1 jest poza zasięgiem niestety, a co do wsiadania do V40 miałem okazje się przejechać co prawda poliftem i całkiem fajnie się wsiada
Zamieszczone przez bradley
Zamieszczone przez mati160
Daewoo Lanos - fajny mały szybki, ale po jeździe próbnej nie dla mnie (bez przerwy zahaczam głową o podsufitkę przy drzwiach
Zmieniasz na fotele z regulacja wysokosci fotela np z Kadzia czy Calibry i nie mozesz haczyc. Do tego budzetowy swap na C20NE troche zmian i robi sie 20SEH
Koncepcja ogólnie ciekawa ale to kolejne inwestycje w aut, a w Lanosie nie było regulacji fotela kierowcy?
Mitsubishi Carisma - fajne autko wersja po lifcie ciężko osiągalna a przed liftem mi sie nie podoba
po lifcie w benzynie masz tylko 1.6, albo 1.8 GDI. Nie ma zwykłego 1.8. Koszty utrzymania GDI to gruuuby temat.
Zamieszczone przez mati160
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
Zdajesz sobie sprawę, że to bliźniacze auto do ww, tylko w wersji de lux? Niestety za różne pierdółki, które nie podejdą z reno, mitsu itp volvo żąda niezłych pieniędzy.
Pomyśl o primerze P10 SRi, albo GTi. Dużo można z tym zrobić. U mnie za płotem stoi taka zrobiona na 200 kucy (przeszczep na sr20ve) i potrafi toto w osłupienie wprawić niejednego właściciela pseudosportowej fury :twisted:
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Mitsubishi Carisma - fajne autko wersja po lifcie ciężko osiągalna a przed liftem mi sie nie podoba
po lifcie w benzynie masz tylko 1.6, albo 1.8 GDI. Nie ma zwykłego 1.8. Koszty utrzymania GDI to gruuuby temat.
Zamieszczone przez mati160
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
Zdajesz sobie sprawę, że to bliźniacze auto do ww, tylko w wersji de lux? Niestety za różne pierdółki, które nie podejdą z reno, mitsu itp volvo żąda niezłych pieniędzy.
Pomyśl o primerze P10 SRi, albo GTi. Dużo można z tym zrobić. U mnie za płotem stoi taka zrobiona na 200 kucy (przeszczep na sr20ve) i potrafi toto w osłupienie wprawić niejednego właściciela pseudosportowej fury :twisted:
co do wsiadania do V40 miałem okazje się przejechać co prawda poliftem i całkiem fajnie się wsiada
tak, przez pierwszy tydzień też mi się podobało
autem trzeba niestety trochę pojeździć, żeby zaczęło potwornie wku#$iać
i to jest zdanie zdeklarowanego niegdyś volviarza :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Alfa 166 - piękna szybka i diabelnie kosztowna szczególnie zawieszenie
Z tym zawieszeniem bym nie dramatyzował, owszem kiedyś nie było dostępnych zamienników i był to problem, ale aktualnie z tego co mi wiadomo koszt naprawy zawieszenia są przyzwoite.
Na twoim miejscu zastanowiłbym się jeszcze nad wspomnianym już Focusie 2.0. Dobry silnik, a sam samochód prowadzi się bardzo dobrze.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Z tego wszystkiego co wymieniłeś wybrałbym
1.Opel Astra II -tanie w utrzymaniu i ogólnie nie zestarzała się ,aż tak bardzo
2.AvensisI - troche już się zestarzała ale mało awaryjne auto
3.LagunaI - przejedz się.Mi jezdzenie tym autem naprawde się podobało
Reszta to moim zdaniem wynalazki...
Komentarz