facet w 12 lat przejechał tyle co ja zrobię w 4, jednym słowem - okazja :!:
A kto dziś jeszcze patrzy na przebieg? Chyba tylko ubezpieczalnia Wiadomo, każdy kręci. Ja sprzedałem swego golfa z przebiegiem 248tyś - nawet bez kręcenia chętny się znalazł.
facet w 12 lat przejechał tyle co ja zrobię w 4, jednym słowem - okazja :!:
A kto dziś jeszcze patrzy na przebieg? Chyba tylko ubezpieczalnia Wiadomo, każdy kręci. Ja sprzedałem swego golfa z przebiegiem 248tyś - nawet bez kręcenia chętny się znalazł.
nie chodzi o patrzenie na przebieg, dla mnie jak ktoś kręci przebieg to kręci ze wszystkim, zwykłe oszustwo i nic więcej.
jeszcze co do SDI - to nie odpowiada autorowi mocowo\osiągowo.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Ale on nawet miski w nim nie daje rady urwać - a kolega należy do osób które przed driurą nie zwalniają (Golfa kupił po tym, jak 3 razy unieruchomił/zepsuł Passata na dojeździe do budowy)
[ Dodano: Pią 14 Sty, 11 21:39 ]
To moze jakaś Astra II? Jakiś czs temu mój kuzyn ściągnął na handel taką 5d z silnikiem 2.2i (wiem, przy 10.000zł nieosiągalny motor), automatem i pakietem Irmscher i nie powiem, przemocarnie toto wyglądało... A częsci tanie jak do O1, w sumie nie bardzo ma się co tam zepsuć, naprawi to każdy kowal. Unikać tylko trzeba silnika 1.6i 16V, bo lubi brać olej (taka jego cecha)... A za 10.000zł to już można coś wybrać - moze nawet jakieś "kupe" (swoją drogą bardzo ładne auto)?
To ja moze z innej beczki Mitsu carisma 1.8 SOHC ew jak nowszy to 1.6. 1.8 fajnie się zbiera pomimo niewielkiej (115 KM) mocy. Samochód duży, dobrze wyposażony i bardzo przyjemnie się prowadzi. Odpadaja GDI z uwagi na koszty eksploatacji.
Moim zdaniem bardzo niedoceniane auta z uwagi na fakt, że wiele osób twierdzi, że serwis jest bardzo drogi, a to g... prawda. Wystarczy wiedzieć, gdzie serwisować. Zero problemów z częściami, bo taka bajka też krąży.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
ażebyś wiedział, dziś mega koras na zasrańców syberyjskich, nawrotka na zawisze,
i jakis lanos-style młokos mnie zmłócił
więc zastanów się, tdi is for senior citizens
O serce dba DobryGrześWawa
TDI powered by MR-MOTORS
To ja moze z innej beczki Mitsu carisma 1.8 SOHC ew jak nowszy to 1.6. 1.8 fajnie się zbiera pomimo niewielkiej (115 KM) mocy. Samochód duży, dobrze wyposażony i bardzo przyjemnie się prowadzi. Odpadaja GDI z uwagi na koszty eksploatacji.
Moim zdaniem bardzo niedoceniane auta z uwagi na fakt, że wiele osób twierdzi, że serwis jest bardzo drogi, a to g... prawda. Wystarczy wiedzieć, gdzie serwisować. Zero problemów z częściami, bo taka bajka też krąży.
Myślę, że holenderski rodowód robi tu podstawowy problem...
A tak mnie jeszcze naszło - Siena 1.6i. Poldolota z silnikiem Rovera objezdzało to baaaaardzo wyraźnie...
A taka Sienę można kupić za naprawdę małe pieniądze...
Nie koniecznie ten motor, ale poszukać warto może coś się uda wyrwać.
P.S. Co do AR to tylko JTD, lub V6. TS są awaryjne i w cale tak mało nie palą. Co prawda V6 Alfy to też oktanopijcy, ale dźwięk i przyjemność z jazdy o wiele większa od TS.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
więc tak tam koledzy polecali Ci megane to jak coś opisze ci w skrócie silnik 2.0 16vIDE 140KM nie pchaj sie w to bo ma bezposredni wtrysk paliwa i regulator cisnienia paliwa non stop siada a to nie tania rzecz :diabelski_usmiech silnik 2.0 8v 115KM pancerny silnik tak zwany nie do zajechania lecz wiązki kabli od wtrysków itp idą nad kolektorem wydechowym często przepala sie otulina i trzeba izolowac kable , wiem bo miałem cechą tego silnika jest dość spory moment w szerokim zakresie 9.5 do 100kmh :diabelski_usmiech 2.0 16v F7R 147KM 8.5 do 100km/h teraz taki mam i powala przyśpieszeniem nic sie nie upala wszystko zabudowane i moge polecic z czystym sumieniem ale ciezko trafić niezajezdzony oraz silnik 1.6 16v K4M 107KM tez dobry silnik jest tez szansa trafić 2.0 16v F4R produkowany tylko w 2002r ale bardzo mało tego było jak byś sie zdecydował to masz podpowiedz
Dzięki za dotychczasowe propozycje czas na małe podsumowanie: Fordy Puma - za małe Opel Tigra - za małe Ford Cougar -trochę za drogi w utrzymaniu Daewoo Leganza - może być tylko nie automat Daewoo Nubira - szybka ale bez polotu Daewoo Lanos - fajny mały szybki, ale po jeździe próbnej nie dla mnie (bez przerwy zahaczam głową o podsufitkę przy drzwiach Golf IV - fajne ale nie dla mnie, auto będzie póki co stało na zewnątrz a u mnie złodzieje szczególnie lubią en model Toyota Avensis - ciekawa koncepcja ale jeśli już to sedan Nissan Primera - kolejna ciekawa propozycja każda wersja byle nie kombi Renault Laguna I - ogólnie nie jest źle ale stanowczo nie w moim stylu Peugeot 406 - łakomy kasek szczególnie z fajnym silnikiem i w sedanie Alfa 166 - piękna szybka i diabelnie kosztowna szczególnie zawieszenie Mitsubishi Carisma - fajne autko wersja po lifcie ciężko osiągalna a przed liftem mi sie nie podoba Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40 Audi A3 - fajne autko do tego części z VW ciekawa koncepcja Renault Megane Coupe - ciekawe auto aczkolwiek póki co skrajnie rozbieżne poglądy kwestia do dogłębnego zastanowienia Opel Astra II - ciekawe auto niewielkim kosztem można zrobić z niego unikat na drodze, auto warte rozważenia
Póki co to by było na tyle czekam na kolejne propozycje bądź jakieś dodatkowe opinie do tych które już padły.
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
tutaj zdania sią podzielone, ale z moich własnych doświadczeń to ostrzegam przed samochodami sprzed liftu, silnikami GDI, silnikami i skrzyniami Renault, zawieszeniem i wnętrzem, popłyniesz finansowo i nerwowo
no ale jak się nie mieścisz do lanosa to do tego nawet nie wsiądziesz więc problem z głowy
dokładnie każda O1 będzie lepsza
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Daewoo Lanos - fajny mały szybki, ale po jeździe próbnej nie dla mnie (bez przerwy zahaczam głową o podsufitkę przy drzwiach
Zmieniasz na fotele z regulacja wysokosci fotela np z Kadzia czy Calibry i nie mozesz haczyc. Do tego budzetowy swap na C20NE troche zmian i robi sie 20SEH
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
tutaj zdania sią podzielone, ale z moich własnych doświadczeń to ostrzegam przed samochodami sprzed liftu, silnikami GDI, silnikami i skrzyniami Renault, zawieszeniem i wnętrzem, popłyniesz finansowo i nerwowo
no ale jak się nie mieścisz do lanosa to do tego nawet nie wsiądziesz więc problem z głowy
dokładnie każda O1 będzie lepsza
O1 jest poza zasięgiem niestety, a co do wsiadania do V40 miałem okazje się przejechać co prawda poliftem i całkiem fajnie się wsiada
Zamieszczone przez bradley
Zamieszczone przez mati160
Daewoo Lanos - fajny mały szybki, ale po jeździe próbnej nie dla mnie (bez przerwy zahaczam głową o podsufitkę przy drzwiach
Zmieniasz na fotele z regulacja wysokosci fotela np z Kadzia czy Calibry i nie mozesz haczyc. Do tego budzetowy swap na C20NE troche zmian i robi sie 20SEH
Koncepcja ogólnie ciekawa ale to kolejne inwestycje w aut, a w Lanosie nie było regulacji fotela kierowcy?
Mitsubishi Carisma - fajne autko wersja po lifcie ciężko osiągalna a przed liftem mi sie nie podoba
po lifcie w benzynie masz tylko 1.6, albo 1.8 GDI. Nie ma zwykłego 1.8. Koszty utrzymania GDI to gruuuby temat.
Zamieszczone przez mati160
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
Zdajesz sobie sprawę, że to bliźniacze auto do ww, tylko w wersji de lux? Niestety za różne pierdółki, które nie podejdą z reno, mitsu itp volvo żąda niezłych pieniędzy.
Pomyśl o primerze P10 SRi, albo GTi. Dużo można z tym zrobić. U mnie za płotem stoi taka zrobiona na 200 kucy (przeszczep na sr20ve) i potrafi toto w osłupienie wprawić niejednego właściciela pseudosportowej fury :twisted:
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Mitsubishi Carisma - fajne autko wersja po lifcie ciężko osiągalna a przed liftem mi sie nie podoba
po lifcie w benzynie masz tylko 1.6, albo 1.8 GDI. Nie ma zwykłego 1.8. Koszty utrzymania GDI to gruuuby temat.
Zamieszczone przez mati160
Volvo V40 - fajne auto z ciekawymi silnikami, podejrzewam ze jeśli już to i tak padłoby na S40
Zdajesz sobie sprawę, że to bliźniacze auto do ww, tylko w wersji de lux? Niestety za różne pierdółki, które nie podejdą z reno, mitsu itp volvo żąda niezłych pieniędzy.
Pomyśl o primerze P10 SRi, albo GTi. Dużo można z tym zrobić. U mnie za płotem stoi taka zrobiona na 200 kucy (przeszczep na sr20ve) i potrafi toto w osłupienie wprawić niejednego właściciela pseudosportowej fury :twisted:
co do wsiadania do V40 miałem okazje się przejechać co prawda poliftem i całkiem fajnie się wsiada
tak, przez pierwszy tydzień też mi się podobało
autem trzeba niestety trochę pojeździć, żeby zaczęło potwornie wku#$iać
i to jest zdanie zdeklarowanego niegdyś volviarza :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Alfa 166 - piękna szybka i diabelnie kosztowna szczególnie zawieszenie
Z tym zawieszeniem bym nie dramatyzował, owszem kiedyś nie było dostępnych zamienników i był to problem, ale aktualnie z tego co mi wiadomo koszt naprawy zawieszenia są przyzwoite.
Na twoim miejscu zastanowiłbym się jeszcze nad wspomnianym już Focusie 2.0. Dobry silnik, a sam samochód prowadzi się bardzo dobrze.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Z tego wszystkiego co wymieniłeś wybrałbym
1.Opel Astra II -tanie w utrzymaniu i ogólnie nie zestarzała się ,aż tak bardzo
2.AvensisI - troche już się zestarzała ale mało awaryjne auto
3.LagunaI - przejedz się.Mi jezdzenie tym autem naprawde się podobało
Reszta to moim zdaniem wynalazki...
Komentarz