kowal 2002, doklanie jak Daily 3.0, tam jedynki w ciagu 4 lat jazdy uzywalem doslownie parenascie razy, w 2.8 unijet tez nawet rzadko, a w obecnej firmie swego czasu jezdzil taki 2.8 z kontenerem jak mala ciezarowka i przelozenia mial nie do podjebania (chyba byl inny most), na 6 biegu zjezdzalem po slimaku z autostrady pod gorke jakies 50-60 kmh i nawet nie jeczal (zaladowany), normalnie jak w Mercedesie Atego.
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe - cd
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Gość
-
dzisiaj ze spota wracaliśmy z Jarkiem i powiem tak 1.9TDI vs 1.8T i byłem zdziwiony że w poszczególnych etapach nie mogłem go dojść :diabelski_usmiech oba auta podobno seriahttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Jakie to TDI jest ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
ASZ 130 Km :diabelski_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
No to ma ok. 140KM w serii... Z rolki mógł trochę odjeżdżać :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
no i odjeżdzał goniłem przy końcu obrotów albo przy koncu prędkości maxhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
ale agu ma 150 czy 180?? v maxa nie sprawdzałem ale 4ty bieg odcieło miedzy 180 a 190;D tak czy inaczej albo asz miażdzy momenten rs-a i dlatego tak dopierda..a albo rs nie powinien nazywać sie rs ;Dhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
RafalekM, dokładnie.150 ps.
Nie wiem jak idzie rs, ale wiadome że benzyna ma inną charakterystykę, jak chcesz jechać dynamicznie to musisz obroty dowalić. Na wysokich obrotach powyżej 4 tyś. agu też się zbierał dobrze
adi747, jak Ci mało , to rób program na 210, zamieciesz seryjne asz bez problemu, tylko trzeba też tym jechać jak benzyną a nie dieslem :wink:
[ Dodano: Sob 15 Wrz, 12 23:36 ]
asz ma prawie 100 Nm więcej niutons niź Twój auq.
Jednak na moje oko wedle danych katalogowych:
rs ma 7,9 s do 100 i 235 km/h maks. asz ma 9,7s do setki i 207 km/h maks....ale tak jak koledzy piszą, to ma więcej pod machą ponad 140 ps w serii przeważnie. Ja miałem asz i to był niezły zapitalacz, myślę, że realnie miał coś 9,0 lub ciut poniżej do setki i maks licznikowy oscylował w granicach 212-15 km/h. Mimo wszystko Rs powinien dać radę takiej asz, no chyba, że jednak natrafiłeś na chipowaną sztukę.
Komentarz
-
-
program będzie napewno :diabelski_usmiech o jazde jak dislem też nie ma obaw ja lubie do odcinki :diabelski_usmiech diesla octe miał ojciec i wole benzyne dużej ciągnie nie trzeba machac lewarkiem z kolei taki asz idzie porównywalnie a spala ze 2ltr mniej :diabelski_usmiech ja bylem na 18" Jarek na 16" ale to raczej nie ma znaczenia aż takiego
dopytuje sie bo może umnie zdechło pare km ;Dhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
dziś nocną porą na wielicką mondeo mk3 2.0tdci, do 90 dwie długosci z tyłu i kierowca zrezygnowany odpuścił,
w sumie nic specjalnego - łoiłem takie poprzednim zmodzonym axr-em, łoję obecną serią CDAA.. tylko teraz jakby łatwiej :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez ThundiZamieszczone przez sew19814x4 ruszy lepiej niż ośka z zatrzymanego.
Auto z napędem na 4 koła ma większe straty mocy a co za tym idzie mniej mocy na kołach, a dodatkowo masa auta rośnie. Jeśli nie dojdzie do zerwania przyczepności to auto z mniejszymi stratami mocy i z mniejsza wagą szybciej się rozpędzi.
ps. Nawet dane techniczne mojego auta twierdzą że ośka (z napędem na przód ) jest szybsza od 4x4 ale wiadomo to są bzdury bo każdy producent aut kłamie jak najęty.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Thundi, to wyjaśnij jedno, dlaczeo golfy, s3 o mocy około 350koni na 1/4 mili są znacznie szybsze od osiek o tych samych mocach w dodatku lżejszych?
Odpowiedż jest jedna, mocna ośka nie ruszy tak dobrze jak mocne 4x4, jeżeli udało by się wystartować ośce bez uslizgu kół to bym sie zgodził że czas powinien byc lepszy.
Reasumując, teoretycznie ośka będzie szybsza ale z rolki, z miejsca takie same auta o tej samej mocy z tym że jedno 4x4 bedzie niestety szybsze ale do pewnej prędkości :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaThundi, to wyjaśnij jedno, dlaczeo golfy, s3 o mocy około 350koni na 1/4 mili są znacznie szybsze od osiek o tych samych mocach w dodatku lżejszych?
O autach tuningowanych nie rozmawiam bo nigdy nie będą to 2 takie same silniki. Inne graty w środku powodują zmianę charakterystyki przebiegu krzywej mocy, momentu, strat i już silnik nie będzie taki sam.
Poza tym podajesz przykład aut które napędu na 4 koła nie mają, golf czy s3 (choć w przypadku pewnych golfów możesz mieć pewną rację ale myślę że nie o te generacje ci chodzi) mają napęd na 4 koła który jest dołączany w przypadku uślizgu przednich więc straty w napędzie nie będą tak znaczne jak przy stałym.
(Przy starcie masz zwiększone opory tarcia ale lepsze trzymanie drogi zaś po ustabilizowaniu pojazdu gdy przyczepności już nie zrywa auto odłącza napęd i straty spadają a w aucie o stałym napędzie mimo braku potrzeby napędu na 4 koła straty są bo ich nie odłącza)O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Thundi, to prawda co piszesz, można porównać np. serie OI 1.8 t vs OI 1.8 t 4x4.
Suche dane katalogowe:
óska ma: 0-100 8,4 s, maks 219 km/h
4x4 ma: 0-100 9,3 s, maks 211 km/h
Jednak Twoje rozważania, to trochę teoria tabelowa i teoretycznie to prawda, bo:
W idealnych warunkach i na dobrych bardzo dobrych oponach powinna być lepsza o około sekundę do sety. Ale w jeździe ulicznej raczej to trudne do osiągnięcia:
1. bardzo trudno ruszyć bez zerwania kapcia choć na chwilkę ośką, nawet na suchym (i tu już 4x4 może być na równi, albo szybszy)
2. w naszym klimacie, dużo wilgotnych dni.
Więc biorąc pod uwagę te czynniki z ulicy, a nie z tabeli 4x4 powinno być w przodzie zawsze :wink:
Komentarz
-
-
Thundi, scirocco R dsg 1440kg oska 265 koni 5.8 do setki, golf R dsg 1540kg 4x4 5.5 do setki
Mimo 100kg większej masy w stosunu do scirocco golf jest jednak szybszy, gdyby waga golfa była mniejsza o te 100kg różnica była by jeszcze większa.
Druga sprawa, golf R 4x4 po tuningu robi około 12.5sek na 1/4mili, taki sam setup w sirocco R robi o około 0.5-0.7sek wolniej a to juz jest spora róznica.
Mam jeszcze szukać innych przykłądów tym razem ze stałym napędem na 4x4? :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ja też może dorzucę coś od siebie
Odnośnie wcześniejszej dyskusji nt. AGU
Fakt do 100 km/h w miarę się rozpędza, ale potem już troszkę dupa. Z rolki auto ma zdecydowanie za mało Nm. Zresztą moja, to ciężka krowa...
Jeżeli chodzi zaś o 4x4, to Robert ( rOBERTO795 ) przewiózł mnie kiedyś swoją 250 KM octavią 4x4 na mokrym i startując z jedynki nie było uślizgu. Auto zapitala aż miło. Chodzi mi po głowie takie k03s i chyba się zdecyduję, ale nadal myślę... Dlatego narazie jeszcze czekam z wirusami (po co robić 2 razy)Myślę, że w ośce 230 KM już zrobi banana...
Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
banana i kupę dymu :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Wczoraj (w sumie to już dziś) jak wracałem od kolegi z KSW to łapałem się z jakąś ładną panią w Lexie RX nowym (niestety silnika nie widziałem), same rolki były, bo jakoś żadnego czerwonego nie złapaliśmy. No i raz ja z przodu, raz ona także w sumie jakiś remisik można uznać. Sama zaczęła od razu mówię
Komentarz
-
-
ja ostatnio na rybitwach spotkałem panią w lagunie 3 coupe nie wiem jaki silnik ale dobrze szła mimo to wygrałem potem na autostradzie próbowała pogonić ale nie dogoniła :diabelski_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Jak sami napisaliście .
Ważne jest przełożenie w skrzyni możecie mieć te same silnik, moc, moment ale inne przełożenie i już inaczej przyspiesza.
Z DSG to jeszcze przecież sam programem może się różnić w skrzyni . Kwestia jak szybko zmienić biegi do jakich obrotów trzymać itp. Jak dobry program napisze nie tylko na silnik ale i na dsg naprawde może ogarnąć temat.
Octavia rs 1.8T + chip to kupa która nie jedzie. Nawet nie trzeba było się męczyć aby to objechać.
Ale 1.8 FSI z dsg trzeba było pociągnąć obrotami do końca.
Komentarz
-
-
FSI ? :shock:OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz