Udesky, oczywiście. W astrze F był 2.0 GSI (115km) i 2.0 16v GSI (150 km) na początku. Z czasem zastąpiły je wspominany 1.8 i 2.0 o którym pisze Piramida.
ziutsane, a skąd wziął silnik oplowski v6 o takiej mocy? z omegi b 3.0 v6 miał 211 km, 3.2 218 km, jest jeszcze 2.8 v6 turbo z vectry c o mocy 230 km. Nie ma v6 o mocy 240 km w oplu raczej.
a tak na marginesie, to jest rarytas, w polsce w zasadzie nie do dostania limitowana, strong edycja, stąd trzyma cenę:
sew1981, Tam siedzi na bank 3,2 V6. Nie wiem co tam jeszcze nadlubane procz wydechu, ale jak dobrze pamietam kadett ma 240 kucy Jak chcesz, to go zapytam
Radio:C90r+XDP210EQ Kable:Opt,Skyline,50 mm Wzm:XES M1+FP 1.800 Glosniki:SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
no musi to isc, filmik stary, ale czy dobrze kojarze ze to byl silnik Chevroleta, chyba z jakiejs starszej Corvette C5 albo raczej C4?
PS. znowu pomylka, z Corvette to mial, ale skrzynie :?
ziutsane, a skąd wziął silnik oplowski v6 o takiej mocy? z omegi b 3.0 v6 miał 211 km, 3.2 218 km, jest jeszcze 2.8 v6 turbo z vectry c o mocy 230 km. Nie ma v6 o mocy 240 km w oplu raczej.
a tak na marginesie, to jest rarytas, w polsce w zasadzie nie do dostania limitowana, strong edycja, stąd trzyma cenę: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=lxwyrwgccs3z
a napisał gdzieś że motor seryjny ?? :diabelski_usmiech
WIKI...."Modyfikacje Lotusa objęły przeróbki standardowego 6-cylindrowego, 3-litrowego silnika Opla, który został powiększony do 3615 cm³ pojemności. Wyposażono go także w dwie turbosprężarki Garrett T25 każda o ciśnieniu sprężania 0,8 bar dzięki czemu osiągał on moc 382 KM i moment obrotowy 568 Nm. Całości dopełniał chłodzony wodą intercooler. Samochód wyposażony był w sześciostopniową, ręczną przekładnię stosowaną w modelu Chevrolet Corvette ZR-1, za pośrednictwem której moc przekazywana była na tylne koła. Była to jedyna skrzynia mogąca poradzić sobie z ogromnym momentem Lotusa Omegi, ponieważ auto było tak mocne jak ZR-1 (380KM), jednak moment obrotowy silnika był znacznie większy niż u sportowego Chevroleta. Samochód oczywiście wyposażony był w szperę (mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu) 45% (taką samą jak w modelu 3000. Dzięki tym przeróbkom samochód osiągał przyśpieszenie 0-100 km/h w 5,4 s oraz 0-160 km/h 11,1 s – to rezultaty nadspodziewanie dobre jeśli uzmysłowimy sobie, że samochód ten ważył prawie 1700 kg (wraz z kierowcą) i był nadal rodzinnym sedanem."
Pięknie mu tył przysiada, jak docisnął do spodu. Nim sie policmajstry rozpędziły, on już był za horyzontem :diabelski_usmiech
A jakie ceny używanych :shock:
Komentarz