Zamieszczone przez idas
zmiana roweru
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
piramida, swego czasu chwile uprawiałem kolarstwo XC, prócz tego amatorsko trochę DH, a nawet trialu
Z tego co piszesz to Twoja jazda to jest właśnie takie XC. Osobiście brałbym hardtaila, jest lżejszy, a dodatkowo traci mniej energii. Jak jedziesz po płaskim czy pod górę, to każde skok amortyzatora to jest stracona energia, która mogła być przełożona na jazdę (swego czasu był jakiś rower o takiej konstrukcji, że niby jak pedałowałeś to on się usztywniał, nie wiem jak jest teraz, bo dawno nie siedziałem w tej tematyce). Tak samo dobrze jest mieć blokadę amortyzatora przedniego, jak staniesz na pedała to znowu nie bujasz się na amorku tylko przekładasz to na jazdę.
W Twoich trasach zjazd jest tylko miłym dodatkiem, a nie główną rzeczą więc w ogóle nie ma sensu iść w DH/FR. Owszem to daje masę frajdy, ale taki rower nie nadaje się do jazdy. Moim zdaniem to z takim rowerem to na wyciąg u nas do Myślenic, albo Kasiny gdzie są porobione trasy pod to i wtedy jest fun :diabelski_usmiech
Zresztą na hardzie też można dobrze pozjeżdżać, z moją pojebaną psychą robiłem robotę :diabelski_usmiech Na normalne trasy jak szlaki itp. nie trzeba dh, dh robi robotę gdzie w grę wchodzą skocznie i specjalnie przygotowane trasy.
Co do hamulców to tarcze imo są lepsze.
- nie niszczą obręczy
- lepiej hamują
- jak jest morko i błotniście trudniej jest zmoczyć
- nie są wrażliwe na bicie kół
abstinent, piszesz, że vki dobrze hamują jak jest błoto. Byłem kiedyś na zawodach w Wysowej Zdrój. Fajna trasa w tamtejszym parku. Okrążenie wyglądało tak, że był 8km podjazd i 8km zjazd. To była jesień mokro jak nie wiem, w tym parku też ludzie drzewa ściągali więc drogi nie dość, że mega błotniste to w takich rowach po drzewach, były takie kałuże, że momentami wpadało się po piasty. Po pierwszym okrążeniu, ba nawet nie całym każdy stracił hamulce. Wtedy też moja psycha dała się ponieść - wiedziałem, że inni też stracili hamulce to będą powoli jechać na zjeździe, to ja ogień jak już było grubo, jakiś ostry zakręt czy coś, którego nie dało się zrobić z daną prędkością to ile mnie blachy trące o rafki wyhamowały, a reszta szukałem krzaków w które wpaść, później szybkie pozbieranie i dalej z górki na patyczki :diabelski_usmiech piękne czasy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez idasA ktos jeszcze uzywa tutaj fulla?
Moze taka osoba podzielilaby sie swoimi spostrzezeniami oraz opinia czy warto?
Jak dla mnie komfort fulla jest nieporownywalnie wiekszy.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Karqlu nas do Myślenic
Zamieszczone przez KarqlZ tego co piszesz to Twoja jazda to jest właśnie takie XC. Osobiście brałbym hardtaila, jest lżejszy, a dodatkowo traci mniej energii. Jak jedziesz po płaskim czy pod górę, to każde skok amortyzatora to jest stracona energia, która mogła być przełożona na jazdę (swego czasu był jakiś rower o takiej konstrukcji, że niby jak pedałowałeś to on się usztywniał, nie wiem jak jest teraz, bo dawno nie siedziałem w tej tematyce). Tak samo dobrze jest mieć blokadę amortyzatora przedniego, jak staniesz na pedała to znowu nie bujasz się na amorku tylko przekładasz to na jazdę.
Maja Wloszczowska policzyla, ze na suche trasy oplaca sie brac fulla a na bloto to hardtailaVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
bradley, rower dopiera się raczej pod ukształtowanie i rodzaj trasy
choć warunki też mają wpływ
dużo kamieni i uskoków= miękki tyłek(roweru znaczy się)
no i nie ma co porównywać tego o czym tu rozmawiamy do tego na czym jeździ się na zawodach :lol:
pomimo że miękkie, to jazda, zachowanie, zwinność roweru całkiem inna
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasA czy ktos poleca jakiegos innego fulla za kwote do 2900 (zadnych doplat wzwyz)?
przykład przecena, proszę za 2400:
lub
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez idasA czy ktos poleca jakiegos innego fulla za kwote do 2900 (zadnych doplat wzwyz)?
przykład przecena, proszę za 2400:
lub
http://allegro.pl/merida-one-twenty-...921841972.html
- Giant jest za 2400zl (+wysylka) model 2011 i jest w Swidnicy. U mnie w sklepie ja miejscu mam ten sam za 2500zl (+dozywotni serwis) i od reki. Dodatkowy minus to ze jest za maly :-P
- Merida za droga ;-)VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Ja śmigam rekreacyjnie i do pracy, po przeczytaniu miliona opinii kupiłem:
na wycieczki do lasu superChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Panowie, jutro sprzedaje moją maszynę, czas szukać coś lekkiego, gotowca lub coś do złożenia, gotowca powiedzmy tak do 5kzł najlepiej uzywkę, najlepiej full z wagą max 13kg :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Polecam Kellys.
Kolega własnie kupił za równe 6000zł. Jest wniebowzięty. A ja "przejąłem" jego poprzedniego Magnusa Yellow :-) Też frajdaOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentZamieszczone przez piramidacoś lekkiego, full z wagą max 13kg :wink:
ja bym stawiał na 11kg :idea: powiedzmy ze lekkie :diabelski_usmiech
zobaczymy co to za wynalazek i ile waży ale obstawiam że jest lekki :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Petarda :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez abstinentZamieszczone przez piramidacoś lekkiego, full z wagą max 13kg :wink:
ja bym stawiał na 11kg :idea: powiedzmy ze lekkie :diabelski_usmiech
zobaczymy co to za wynalazek i ile waży ale obstawiam że jest lekki :wink:
trochę pewnie pociągnie, ale nie za długo :lol:
rower do XC a wygląda że był w czym inny wykorzystywany (ustawienie siodła i SPD
+ cieknący amor )
Komentarz
-
-
abstinent, jezdząc obecnie moim rowerem ciężko teraz będzie znaleźć lekki rower który spełni moje oczekiwania, jestem przyzwyczajony do niepodnoszenia kierownicy przy pokonywaniu przeszkód :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, to ja bym tak to widział (dla siebie)
http://allegro.pl/rower-mtb-wilier-t...169872573.html bardzo fajny rower, fajna geo, sid i pełen xt
nic tylko siadać i jechać,
http://allegro.pl/trek-mtb-wyczynowy...158734767.html pytanie jaki stan naprawdę, swego czasu porządny rower
pierwsze 5 według kolejności, reszta nie za bardzo
ile ważysz i wzrost :?:
Komentarz
-
-
abstinent, no to mi zabiłeś klina :shock:
wzrost 182cm, waga 92kgsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
abstinent, ten trek wygląda dobrze, ciekawe jaka waga, zastanawiam sie jeszcze nad jednym, co sprawia więcej frady, jazda na sztywnym rowerze poniżej 10kg czy jazda fullem ale za to trochę cięższym?
Ile twoja maszyna waży?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
bradley, :shock:
do czego to?
weź z komara zapodaj
jak będę w mieście to się popytam, ale kiedy to będzie :roll:
piramida, teraz będzie chyba trochę mniej, a to i tak z ciężkim zestawem spd i rogów
ja tam jechałem kawałek na w miarę lekkim fullu (ok 12kg) :lol: i dla mnie chujowo
dziwna geo, hamulce jak brzytwa
śmiesznie mi było
kolega jechał na moim i pod wrażeniem, za wyjątkiem hamulców bo się ledwo zatrzymał :haha:
[ Dodano: Sob 03 Mar, 12 20:08 ]
który, ten nowszy :?:
oba myślę ok 11kg, ten nowszy może trochę mnie
korba do dupy jest, przednia xt też starsza
mało widać konkretów jakie koła itp
ten nowszy tez niczego sobie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
abstinent, oba treki fajne, scott też kozak, waga 9500 :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz