[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 11:04 ]
na pewno 100, widać na ramie napisane :diabelski_usmiech
a sid na 100 pewno będzie :P
hmmm trochę mało, dupsko było przyzwyczajone do 180mm skosu... aczkolwiek do jazdy XC pewnie spokojnie starcza, kiedyś miałem gianta co miał 80mm skoku i często go dobijałem do końca.
ale to chyba na sprężynie wszystko było :lol: :?:
ten sid ma chyba tylko 80/100
120 nie ma raczej
masz na myśli dobijanie? Jeżeli tak to był to bomber z3 w kąpieli olejowej
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 11:17 ] abstinent, spoko, muszę się nim przejechać i wtedy zobaczymy, myslę że można amory sztywniej ustawić i będzie dobrze, waga maszyny powinna wszystko wynagrodzić :szeroki_usmiech
no więc właśnie dumper odpowiadał za tłumienie, a sprężyna za ugięcie i można było łatwo dobić
ja mam teraz u siebie z przodu RS Judy XC (żonie podmieniłem) bo maniek z gumą był za miękki na to co jeżdżę i jest nawet nieźle jak na sprężynę
no więc właśnie dumper odpowiadał za tłumienie, a sprężyna za ugięcie i można było łatwo dobić
ja mam teraz u siebie z przodu RS Judy XC (żonie podmieniłem) bo maniek z gumą był za miękki na to co jeżdżę i jest nawet nieźle jak na sprężynę
znowu sie nie dogadalismy :P
miałem na mysli bombera z3 który miał 80mm skosu i którego czasem udało sie dobić
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 15:25 ]
A ten rowerek, co o nim myślisz?
Po konsultacji ze znajomym odpuszczam tamtego treka, za mało ma skoku, szukam maszyny która będzie miała 120mm, ghost amr 7500 jest z Krakowa więc przejade sie gościa troche pomolestować, rower wygląda na fajną maszynę, waga i rozmiar ramy również mi odpowiada.
abstinent, nie znasz kogos w swoim swiatku kto jezdzi na ubijakach? (crank brothersy).
Nie znam ale ludzie jezdzą i chyba dają radę
[ Dodano: Sro 14 Mar, 12 20:11 ]
Byłem dzisiaj oglądać tego ghosta amra 7500, zadbany sprzęt, wszystko w nim wymienione na lepszej klasy osprzęt, generalnie jeżeli nic innego nie znajdę to go kupię, przód skok 120-150 tył 120, obie blokady, xtr/xt, lekkie koła, brak luzów, rama nie porysowana, ogólnie stan bdb, rama z rocznika 2009, cena około 6kzł
Generalnie chodzi mi o sile wpiecia bo tam nie ma regulacji i o zywotnosc calego zestawu. Te lepsze maja mozliwosc regeneracji (wymiana lozysk i uszczelek). Ale co z ramionami ubijaczki Ponoc do jakiegos modelu da sie dopasowac bloki shimano.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
ogólnie rower na dobrym osprzęcie
kloce to amory i rama pewno, bo do lekkich to to nie należy
niech kupi, a za pół roku kupi orbea oiz albo jakąś lapierre, foxa i dawaj na maratony
ale fakt, za te pieniądze były lżejsze, z lepszą geo itp
pamiętaj że te koła są ok, ale serwis tego już nie za bardzo:lol:
dziwi mnie ten rower i to bardzo
z jednej strony osprzęt, siodło, hamulce wskazują na XC, z drugiej na AM bardziej konkretne sprawy (rama,amory, opony, kiera brak rogów)
No i co mnie rozwaliło że stoi na trenażerze :shock:
[ Dodano: Czw 15 Mar, 12 10:30 ] bradley, zbieram info
ponoć można regulować siłę wypięcia na blokach
w sumie chyba w większości da się wymienić łożyska i uszczelki, trwałość też ok(za wyjątkiem tych niższych modeli), odporne na błoto
jeśli chodzi o ramiona, to raczej nie zniszczalne, klatka lubi pękać w Candy C natomiast gorzej z tej strony wyglądają buty bo te ramiona wbijają się w nie, ale można kupić specjalne nakładki i jeden problem z głowy
niektórzy twierdzą że nie ma regulacji, mało tego nie ma też luzu co za tym idzie po dupie dostają kolana
Ogólnie SL w górę
jeszcze posprawdzam co i jak
skąd pomysł na CB :?:
Bo ponoc CB maja luz roboczy i sa zdrowsze na kolana, a ja mam koslawa prawa noge albo blok w bucie jest krzywo przykrecony bo ciagle mam wrazenie ze prawa stopa ucieka mi do wewnatrz.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
bradley, no widzisz, jedni twierdzą że jest inni że nie
więc nie wiem o co kaman
ale dowiem się od kolegi co jeździ w czołówce PL i dam znać
u mnie w M747 jest luz i to fajny, to samo w drugim rowerze (też M747)
i nie mam wrażenia że coś krzywo jest
Jaki to rower mniej więcej i korba, buty :?:
możesz blokami pokombinować :idea:
Ale mialo byc 10-11kg, a nie 11-12kg, bo to wielka roznica. Przeciez w tej kasie padly propozycje ciut lzejsze. Zaczynasz brnac w to co miales :roll:
tak z początku przypaliłem się na niską wagę, abstinent zapodał linki do fajnych lekkich rowerów które ważą poniżej 10kg ale... miałem kiedyś sztyniaka następnie dwa fulle, pierwszy jakiś wynalazek na tytanowej ramie którą złamałem, drugi giant faith który ważył ponad 21kg.
Teraz analizując różne za i przeciw wydaję mi się że najprzyjemniej będzie mi sie jeżdzić na fullu z tym że min skoku to 120mm, ale z drugiej chyba fajnie pomykać na sztywniaku który waży 9kg :roll:
Zastanawiam sie jeszcze czy podczas jazdy czuć ten 1 czy 2kg bo przesiadając się z kloca jakim był faith na rowery które są o połowe lżejsze chyba nie bedzie miało to znaczenia?
[ Dodano: Czw 15 Mar, 12 19:00 ] abstinent, pierwszy rower z podanych linków to ten sam co wczoraj oglądałem, drugi za drogi, trzeci za duży, kolejny za drogi :szeroki_usmiech
To sie Maicroft musi wypowiedziec co tam siedzi. Ale to pewnie wina butow (tzn przekreconego bloku) bo w przeszlosci ze 2x blok zostal wbity w pedal i trzeba bylo wracac do domu na jednej nodze (w przenosni i doslownie :lol
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
piramida, wiem że ten sam, dałem ze względu na cenę, bo inna
jeśli chodzi o różnicę to ja bez problemu czuję 1kg różnicy
Wystarczy że z mojego torbę pod-siodłową zdejmę i całkiem inny rower
pełna torba ok 1kg może lepiej
zresztą nie tylko waga roweru ma znaczenie, ale także waga i sztywność kół :!:
tak jak do rozpędzania tak i do hamowania
podjedź do B-B to pojeździsz na moim i będziesz wiedział :diabelski_usmiech
Komentarz