aro_40, szczerze mówiąc to będzie duży problem, zwłaszcza że dzieci jeżdżą dość specyficznie
nie wiem czy jest sens kupować za te pieniądze coś nowego :idea:
ile młody ma wzrostu mniej więcej?
jakies 170 cm ale rośnie jak na drożdżach
wiem, że to jeszcze cielęcy wiek, ale na czymś musi jeździć niestety, teraz jest taki wybór, a niestety na tym się nie znam Kupiliśmy mu chińczyka, na którego się uparł i musze go teraz sprzedac bo nie da sięna tym szajsie jeździć. Wolę nie popełnić drugi raz tego samego błędu - stąd moje pytanko
Dzięki za podpowiedzi
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
hotrain to nic mu nie będzie, kurz wytrzyj i na rower
ja tam łańcuch rozpinam tylko przy zamianie, czyli co ok 400-500km, najlepsze że od początku śmigam na tym samym pinie i w sumie raz mi poszedł na jednym łańcuchu, ale to źle go spiąłem :P
Do czyszczenia wystarczy jakiś sztywniejszy pędzelek i pojemnik z benzyną
[ Dodano: Wto 20 Mar, 12 11:18 ] aro_40 http://allegro.pl/rower-wheeler-5900...195071322.html bardzo fajny rower, osprzęt porządna grupa i cena też niezła
obecnie rower na takim osprzęcie to ok 2,5-3koła
amor jeszcze za dobrych czasów produkowany, sprężyna+elastometr
Wystarczy przesmarować i jeździć
właściwie to ja bym się nawet nie zastanawiał nad tym rowerem :!:
jeśli nawet trzeba będzie coś wymienić np napęd (kasta czy łańcuch) to i tak się opłaca
ale ze zdjęć nie wygląda na zajechany :!:
z tego to jest w tym rowerze to mam piasty, korbę, tylną i przednią przerzutkę
powiem tak:
jedna z najlepszych grup LX-a
kiedyś można będzie samą ramę wymienić na większą
ja czasami śmigam na 16 i nie jest źle, choć dziwnie kapkę :diabelski_usmiech
abstinent, zmieniasz łańcuch co 400-500km? :shock:
Ma 3 łańcuchy i przekłada co 500km Już było pisane o tym wcześniej. Dzięki temu możesz dłużej pojeździć na jednej kasecie i korbie. Jak używasz tylko jednego łańcucha, on się zużyje i założysz nowy to będzie przeskakiwał na wyrobionych zębach, a tak się wszystkie dostosowują do zużycia
Było: 117,5KM / 238,9 Nm
Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport -> MOJA SKODA <-
abstinent, zmieniasz łańcuch co 400-500km? :shock:
Ma 3 łańcuchy i przekłada co 500km Już było pisane o tym wcześniej. Dzięki temu możesz dłużej pojeździć na jednej kasecie i korbie. Jak używasz tylko jednego łańcucha, on się zużyje i założysz nowy to będzie przeskakiwał na wyrobionych zębach, a tak się wszystkie dostosowują do zużycia
dzięki, nie doczytałem, racja przynajmniej równo sie naciągają
MiroTDI, nada się, jednak ja wolałbym poszukać coś kapkę droższego, ale pewniejszego
Po co w takim rowerze hamulce tarczowe?
same problemy z tym, waży że nie powiem a i hamuje do
[ Dodano: Wto 20 Mar, 12 21:50 ] bradley, a myślisz że klocki w tarczach to co :idea:
ja tam nie narzekam, wręcz przeciwnie
raz trochę poległem, ale z mojej winy, bo się sprawdza okładziny przed wyjazdem
a wkładki wozi ze sobą :P
jeżeli już tarcze, to BB7 8)
Pytanie laika: czym i czy w ogóle przesmarować łańcuch (ewentualnie jakie inne części) w rowerze co stał ponad rok bez jazdy?
Brunox i tylko brunox.
Zamieszczone przez abstinent
Po co w takim rowerze hamulce tarczowe?
same problemy z tym, waży że nie powiem a i hamuje do
Zależy jak kto woli, co kto lubi. MiroTDI, napisał, że do kobietki, więc v-ki wystarczą.
U siebie miałem na przodzie kolejno zwykłe v-ki, ceramiczne z równoległym prowadzeniem klocka i od roku mam hydrauliczną tarczę. Z tych ostatnich jestem najbardziej zadowolonych, są trochę cięższe, ale moim zdaniem warto. Odradzam zestawy za 1xx zł, bo mija się to z celem.
[ Dodano: Wto 20 Mar, 12 22:02 ]
Zamieszczone przez abstinent
jeżeli już tarcze, to BB7 8)
Również polecam, zrobiłem na nich ok 100km pół na pół szosa/teren. W porównaniu do hydraulicznej miałem wrażenie, że modulacja była gorsza. Może dlatego, że przy avidach tarcza miała średnicę 200mm, a w swoim rowerze mam 180.
Chłopaki,rowerek do baaardzo rekreacyjnej jazdy. Większość szosa,czasem jakieś polne dróżki.
Nie musi być jakiś super-hiper wypasiony,ot taki bicykl do weekendowych przejażdżek.
W suchym terenie hamuje znakomicie, a „na mokro” jeszcze lepiej. Kiedy wpadłem na łąkach w kałużę siła hamowania wyraźnie wzrosła,
Co za bzdura. Pewnie wydawalo mu sie, ze wzrosla sila bo kolo sie latwiej blokowalo i wpadal w poslizg. Dlaczego? Bo mokra laka to jak sliski asfalt czy bardziej dosadnie jazda po lodzie.
To znaczy, ze jak zablokuje kola na lodzie (a bardzo o to latwo) to mam mocniejsze hamulce niz na suchym asfalcie? :lol:
Oszukal fizyke i zmniejszajac wspolczynnik tarcia tarcza-klocek ma wieksza sile, paaaaanie. :roll:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Znalazlem taka oferte na Author A-RAY 1.0
Myslicie ze warto?
W sumie kazdy komponen zbiera dobre oceny. No cenowo nie ma tragedii.
Dzieki za zopiniowanie
powiem tak, niby rower ok, ale patrząc na cenę to...
za tą kasę można mieć rower, i to fajny :idea:
jedni wola sklep, inni używkę, albo samemu poskładać z części nowych i używanych
ja osobiście jestem za tym ostatnim
Komentarz