zmiana roweru

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    Już po pierwszych testach, na podjeździe jest na styk a na płaskim brakuje więc wlatuje dodatkowa koronka na tył 46 i zamiast bodajże 17 i 19 to zastępujemy ją 18, do tego blat w korbie zastępujemy 32 zamiast obecnej 30.
    Nadal to będzie kompromis w stosunku do 2x10 ale będzie lepiej, w górach już nie powinno brakować a na płaskim będzie znośniej :P
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • kazik4x4
      RS
      • 2008
      • 2728

      Zamieszczone przez piramida
      Już po pierwszych testach, na podjeździe jest na styk a na płaskim brakuje więc wlatuje dodatkowa koronka na tył 46 i zamiast bodajże 17 i 19 to zastępujemy ją 18, do tego blat w korbie zastępujemy 32 zamiast obecnej 30.
      Nadal to będzie kompromis w stosunku do 2x10 ale będzie lepiej, w górach już nie powinno brakować a na płaskim będzie znośniej :P
      46 :shock: :shock: :shock: Chyba 44...?

      Kurwa#$%^&piramida, weź se załóż ten napęd na odwrót, Z przodu miej zębatki 11-44 a z tyłu jeden blat. Wtedy z korby jak na 11s pociągniesz, to wagon z węglem ruszysz nie mówiąc o podjechaniu....

      BTW, przy takim przełożeniu o jakim piszesz i kole 27,5 na niektórych podjazdach będzie taka prędkosć, że będzie ciężko o równowagę...

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        Wroci za chwile do korby na dwoch blatach 30 i 44. Wtedy bedzie moc na podjazdach i predkosc na prostym :diabelski_usmiech
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          kazik4x4, 46, lubię kręcić młynki pod górę zamiast wypychać bo mniej się męczę w siodle niż na piechotę, po za tym co to za młynek skoro z przodu wlecą 32 zęby :P
          U was w rowerach po 10kg to nie trzeba takich przełozeń bo łyda zawsze poda ale w czołgach po 14-15kg to już nie jest tak lajtowo, pokusze sie nawet o stwierdzenie że w waszych carbonowych XC to i na mniejszy blat nie trzeba zrzucać :szeroki_usmiech

          [ Dodano: Wto 17 Maj, 16 19:33 ]
          Maicroft, kto raz zostawił tylko jeden blat z przodu ten już nie wraca do dwóch blatów :szeroki_usmiech

          P.S. Sram ma w ofercie kasetę zaczynającą się od 10 w górę ale cena Srama zabija…
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • kazik4x4
            RS
            • 2008
            • 2728

            Zamieszczone przez piramida
            kazik4x4
            U was w rowerach po 10kg to nie trzeba takich przełozeń bo łyda zawsze poda ale w czołgach po 14-15kg to już nie jest tak lajtowo, pokusze sie nawet o stwierdzenie że w waszych carbonowych XC to i na mniejszy blat nie trzeba zrzucać :szeroki_usmiech

            [ Dodano: Wto 17 Maj, 16 19:33 ]
            Maicroft, kto raz zostawił tylko jeden blat z przodu ten już nie wraca do dwóch blatów :szeroki_usmiech

            P.S. Sram ma w ofercie kasetę zaczynającą się od 10 w górę ale cena Srama zabija…
            Na mniejszy blat zrzucać nie trzeba, jak ktoś ma w nodze, w głowie i nie ma na wadze.
            W Daleszycach wygrał chłopak jadący na 1x12 Di2,

            https://www.youtube.com/watch?v=EOaitJH-mZE tutaj dał z korby to co dla 97% nigdy nie będzie do podjechania dla innych.

            ale to jest przechuj - jak pojechał pierwszy raz w życiu na Joyride to tez pozamiatał i wygrał. http://joyride.pl/2015/07/enduro-mtb-series-relacja/

            No ale chłopak ma serce do ścigania, warunki fizyczne też, no i budżet rzędu 100-120kpln rocznie na tą zabawę.

            Co do powrotu na 2x z 1x to nie ma reguły. Na pewnym stopniu zaawansowania rower szykuje się pod konkretną trasę.
            Np. na Polandbike wchodzą koła (koła, bo kto by się bawił w przekładanie opon) z oponą 2,1x29 z małą, drobną kostką i kasetą 11-36
            Na SLR idą koła ZTR, opona 2,2 geax saguaro, kaseta 11-42.

            Korba też jest modzona na blatach.


            U mnie jedno pewne: obecny rower na przyszły sezon idzie w 1x12 tylko na PB i inne płaskie maratony typu Mazovia etc, a na SLR, Cyklokarpaty będzie Saclpel lub Epic, ale raczej Epic, tym bardziej że będę jechać MTB Trophy, a tam 4 dni na sztywniaku skończyłoby się urwaniem dupy.

            Komentarz

            • Pixon
              Rider
              • 2013
              • 541
              • Fabia (NJ3)

              Zamieszczone przez kazik4x4
              Maicroft, kto raz zostawił tylko jeden blat z przodu ten już nie wraca do dwóch blatów :szeroki_usmiech
              Obyś miał rację, bo właśnie zamówiłem rower z napędem 1x11. A przesiadłem się z długo i z pełną premedytacją trzymanego 3x8 ...
              A najbardziej się boję, że przy tych 32x11 będzie mi brakować na prostych odcinkach.
              Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                Na kole 27,5 bedzie brakowac. Na kole 29 moze byc lepiej. Na 26 to przeciez bylby dramat :diabelski_usmiech
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  Zamówiłem na przód jednak owalną zębatkę HCC 32t czyli 30.5-33.5 zamiast okrągłej więc pod górę może będzie lepsza trakcja przy luźnej nawierzchni.
                  Za około trzy miesiące wychodzi elektroniczna seria napędu XT did w rozsądnych pieniądzach tak że pozbywamy się kolejnych zbędnych kabelków :P
                  Jednym słowem prawie automat :lol:

                  Pixon, 11-42 plus korba 32? Jakie koło?
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • kazik4x4
                    RS
                    • 2008
                    • 2728

                    Zamieszczone przez Pixon
                    Zamieszczone przez kazik4x4
                    Maicroft, kto raz zostawił tylko jeden blat z przodu ten już nie wraca do dwóch blatów :szeroki_usmiech
                    Obyś miał rację, bo właśnie zamówiłem rower z napędem 1x11. A przesiadłem się z długo i z pełną premedytacją trzymanego 3x8 ...
                    A najbardziej się boję, że przy tych 32x11 będzie mi brakować na prostych odcinkach.
                    Brakować to Ci może na asfalcie lub twardych, prostych szutrach, a z górki to na bank.
                    No ale i na to jest lekarstwo - kupujesz dwa-trzy blaty i zależnie gdzie i co masz jechać, to taki zakładasz. 4 śruby, 4 minuty i po krzyku. A jak jeszcze założysz owalną zębatkę...
                    Jak sztywne i długie podjazdy - wrzucasz 26, jak płaskie, szybkie lasy - 34 i golisz.
                    Koło 29 rządzi się swoimi prawami


                    Zamieszczone przez piramida
                    Zamówiłem na przód jednak owalną zębatkę HCC 32t czyli 30.5-33.5 zamiast okrągłej więc pod górę może będzie lepsza trakcja przy luźnej nawierzchni.
                    :lol:

                    A co ma owalność zębatki do trakcji pod górę na luźnej nawierzchni??

                    Owalna zebatka, to wynalazek mający na celu zmaksymalizowanie przekazywanego momentu przez aktywność mniejszego owalu w okolicach martwego punktu korby- czyli w pionowym położeniu korb kiedy siła do nich przykładana jest najmniejsza, oraz ma na celu zmaksymalizowanie prędkości liniowej łańcucha a co za tym idzie prędkości obrotowej koła przez aktywność większego owalu w położeniu maksymalnego momentu na korbach czyli w okolicach poziomego ich położenia.

                    Wobec powyższego widać, że trakcja z zębatka nie ma nic wspólnego.


                    Zamieszczone przez piramida
                    Za około trzy miesiące wychodzi elektroniczna seria napędu XT did w rozsądnych pieniądzach tak że pozbywamy się kolejnych zbędnych kabelków :P
                    Jednym słowem prawie automat :lol:
                    Dołóż korby z pomiarem mocy, garmina 500/800/1000, sparuj to i masz DSG.

                    Wprowadzasz moce przy jakich ma następować zmiana przełożeń i Ci godzi jak automat.
                    Bez pomiaru mocy możesz ustawić zakresy kadencji powyżej/poniżej jakich ma zmieniać przełożenia.

                    Pixon, jakiego bajka zamówiłeś?

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      kazik4x4, chłopaki jak testowali owale na trudnych podjazdach to jednogłośnie stwierdzili, że łagodniej podjeżdża się na owalu, nie ma takich kopnięć z korby, jakoś to płynniej sie odbywa, zapewne sa to niuanse ale ponoć odczuwalne właśnie na luźnej nawierzchni gdzie trzeba umiejętnie cisnąć na korby.
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • kazik4x4
                        RS
                        • 2008
                        • 2728

                        Zamieszczone przez piramida
                        kazik4x4, chłopaki jak testowali owale na trudnych podjazdach to jednogłośnie stwierdzili, że łagodniej podjeżdża się na owalu, nie ma takich kopnięć z korby, jakoś to płynniej sie odbywa, zapewne sa to niuanse ale ponoć odczuwalne właśnie na luźnej nawierzchni gdzie trzeba umiejętnie cisnąć na korby.
                        W sumie można powiedzieć że owalna zębatka działa jak ESP kolportując równomiernie moment obrotowy, ale kosztem zmniejszenia momentu maxymalnego zwiększa moment min.

                        No ale i tak mam własne zdanie na w.w. stwierdzenie.

                        Ale sam owal to bardzo dobra rzecz.

                        Komentarz

                        • Pixon
                          Rider
                          • 2013
                          • 541
                          • Fabia (NJ3)

                          kazik4x4, podszedłem do tematu bardzo patriotycznie i zarazem ekonomicznie, Kross B8 Rio. Przy czym już na starcie wylecą hamulce Avid DB3, a zastąpią je Shimano SLX. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą kół, póki są nowe na coś złożonego na Mavicach, Sapimach i ZTR Crestach. Jak przyjdzie rower, to muszę te koła zważyć i ewentualnie je szybko spieniężyć.

                          Mam nadzieję, że bolączka pękających ram w okolicach tylnego trójkąta nie odbije mi się czkawką.
                          Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            Zamieszczone przez Pixon
                            Kross B8 Rio
                            Ile to ma wazyc bazowo, jak znam zycie bez pedalow :?:

                            B9 12,3kg bez pedalow i chocby koszyka na bidon. Ale ma naped 2x10

                            Na tych kolach po przejsciu na ZTR to masz ~240g, na piastach np Novatekach to kolejne ~min 150g, sprzychy 100g, do tego tarcze np KCNC to tez jakies 100g.

                            Jest co ugrac, worek siana i bedzie 9,5kg :twisted:
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • kazik4x4
                              RS
                              • 2008
                              • 2728

                              Zamieszczone przez Pixon
                              kazik4x4, podszedłem do tematu bardzo patriotycznie i zarazem ekonomicznie, Kross B8 Rio. Przy czym już na starcie wylecą hamulce Avid DB3, a zastąpią je Shimano SLX. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą kół, póki są nowe na coś złożonego na Mavicach, Sapimach i ZTR Crestach. Jak przyjdzie rower, to muszę te koła zważyć i ewentualnie je szybko spieniężyć.

                              Mam nadzieję, że bolączka pękających ram w okolicach tylnego trójkąta nie odbije mi się czkawką.
                              Kross dobry wybór - jak wielkokrotnie pisałem lepiej mi się jeździło na b9 niż np. na stumpjumperze czy superfly, ale w tej samej cenie miałbyś b9 rama carbon, na słabszym osprzęcie, ale:
                              - nowy osprzęt byś sprzedał, dorzucił tauzena, może tauzena i trochę i miałbyś napęd XT lub GX - a teraz dobry czas na sprzedaż nowych gratów, bo początek sezonu. Tym bardziej jak jesteś w środowisku rowerowym, to spokojnie miałbyś kogoś, komu te graty zostawiłbyś przy rozliczeniu nowego napędu.
                              - zajechałbyś osprzęt który rower ma i dopiero poszedł w mody osprzetu, bo rama jak baza byłaby na lata.

                              [ Dodano: Czw 19 Maj, 16 14:02 ]
                              piramida, jeszcze w temacie owali - masz fulla to najbardziej odczujesz "wypłaszczenie " roweru przy modniejszym pedałowaniu na płaskim, twardym -bo właśnie w fullu owal oprócz tego że daje bardziej równy moment to tez zmniejsza bujanie jakie masz przy mocnym kręceniu.

                              Komentarz

                              • Pixon
                                Rider
                                • 2013
                                • 541
                                • Fabia (NJ3)

                                Maicroft, wyleczyłem się z mody nadmiernego odchudzania roweru. W tym momencie zależy mi najbardziej na masie kół, ponieważ łatwiej jest rozpędzić lżejsze koła. Nie mam zamiaru bawić się w wymianę rurek, kokpitu na coś lżejszego.
                                Tarczę KCNC, odpadają. Miałem ten wynalazek ważący po 90 gramów 160 mm. Klocki zjadało w zastraszającym tempie, a nie chciało hamować.

                                kazik4x4, tylko, że za tego Krossa zapłaciłem 4250 zł Długo myślałem nad karbonem o którym piszesz. I wiesz co mnie przekonało do aluminium?
                                Rama przystosowana do osi 12 mm, czego nie było w B9. Recon ze sztywną osią, w B9 XC30. Nie będę również krył się z tym, że podobało mi się przygotowane malowanie z tymi akcentami. Reszta to jest tak jak mówisz. kwestie osprzętu, który można wymienić.
                                Ciekawość 1x11 też była kluczowa
                                Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                                Komentarz

                                • kazik4x4
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 2728

                                  Zamieszczone przez Pixon
                                  Maicroft, wyleczyłem się z mody nadmiernego odchudzania roweru. W tym momencie zależy mi najbardziej na masie kół, ponieważ łatwiej jest rozpędzić lżejsze koła. Nie mam zamiaru bawić się w wymianę rurek, kokpitu na coś lżejszego.
                                  Tarczę KCNC, odpadają. Miałem ten wynalazek ważący po 90 gramów 160 mm. Klocki zjadało w zastraszającym tempie, a nie chciało hamować.

                                  kazik4x4, tylko, że za tego Krossa zapłaciłem 4250 zł Długo myślałem nad karbonem o którym piszesz. I wiesz co mnie przekonało do aluminium?
                                  Rama przystosowana do osi 12 mm, czego nie było w B9. Recon ze sztywną osią, w B9 XC30. Nie będę również krył się z tym, że podobało mi się przygotowane malowanie z tymi akcentami. Reszta to jest tak jak mówisz. kwestie osprzętu, który można wymienić.
                                  Ciekawość 1x11 też była kluczowa
                                  Pixon, w temacie lekkości kół, to zobaczysz jak 29 ida po nierównościach. A po piachu to już płyną. Nie musze wspominac o bezdętkach, bo widziałem wczesniej że już masz patent na to i znasz temat.
                                  Jeśli chodzi o mnie, to mam w okolicy kawałek leśnej, piaszczystej drogi pod górę.
                                  Płynne przejechanie na MTB26 bez spd było niemal niemożliwe, po założeniu SPD dało rade przejechać przeciagając korby w kluczowych momentach. Na 29" można powiedzieć, że przejeżdża się niezauważenie. Inna sprawa, że jestem naście kg lezejszy niż w czasach 26 bez spd a kondycha też poszła chyba nieco w górę...

                                  4250 to dobra cena. W sumie po małym modzie hampli masz rower którym nie będziesz odstawać od innych 29.

                                  Komentarz

                                  • AdamB
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 8030
                                    • Octavia IV (NX3)
                                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                    A Panowie to może by tak pojeździli na tych odchudzonych rowerach. Posty nabijacie , brzuch rośnie i dalej szukacie zbędnych gram na rowerze. :lol:
                                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                    Komentarz

                                    • Pixon
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 541
                                      • Fabia (NJ3)

                                      Się jeździ: https://www.strava.com/athletes/2255574

                                      Macie na stravie też konta? Czy tylko syfiaste endomondo tu króluje?

                                      Bezdętki na pewno wylądują w rowerze. Szczególnie, że już seryjnie jest Kross wyposażony w koła bezdętkowe.
                                      Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                                      Komentarz

                                      • AdamB
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 8030
                                        • Octavia IV (NX3)
                                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                        Zamieszczone przez Pixon
                                        Czy tylko syfiaste endomondo tu króluje?
                                        U mnie ten syf ze względu na bieganie, squash i rower. Ale i tak uzupełniam jak sobie przypomnę. :lol: Do nart używałem "Trasy"
                                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                        Komentarz

                                        • looker
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1886
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                          W kwestii bezdętek jeszcze takie małe spostrzeżenie. Używam tego patentu już ładnych kilka lat i nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnej metody. Często spotykam się z problemami ludzi, którzy walczą okropnie bo nie mogą uszczelnić układu.
                                          Ostatnio zaczęło mi trochę uciekać powietrze z okolicy zaworu (prawdopodobnie dostał lekkiego strzała przy dobiciu bo było ich kilka na ostatniej kamienistej trasie i mogło trafić w zaworek akurat). Spuściłem powietrze z koła, zdjąłem prawie całą jedną stronę opony z obręczy i wyjąłem zaworek. Był OK. Przeczyściłem go, miejsce montażu też, dolałem trochę mleczka (Joe's), założyłem oponę na obręcz i... wziąłem małą, ręczną pompkę rowerową, którą zawsze wożę ze sobą i zacząłem pompować.
                                          Momentalnie koło się uszczelniło i dopompowałem na tyle żeby dało się dojechać do kompresora na Orlenie ! Tam przy 3,5 atm opona prawidłowo "siadła" i po temacie.
                                          Trochę byłem zaskoczony tym jak ładnie poszło ale dobrze to świadczy o samych oponach (RR Snake Skin) i obręczach (ZTR ArchEx 26'')
                                          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                          Komentarz

                                          • piramida
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 12222
                                            • Superb III (3V3)

                                            looker, też chyba przejdę na bez dętki, dzisiaj zjeżdżając z Turbacza w stronę Kiczery przywaliłem tyłem gdzieś w ostry kamień i dobiłem oponą do obręczy, efekt, dętka rozcięta w dwóch miejscach, chyba miałem za niskie cisnienie w oponie i stąd ten snake.
                                            Jaki system polecasz do seryjnych obręczy?

                                            Odnośnie napędu, trochę twardo ale do przeżycia, myślę że przy 46 z tyłu będzie lżej :szeroki_usmiech
                                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                            Komentarz

                                            • looker
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 1886
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                              Zamieszczone przez piramida
                                              Jaki system polecasz do seryjnych obręczy?
                                              Seryjne obręcze czyli ?
                                              Ja od zawsze stosuję produkty Stan'sa i/lub Joe's. Żółta taśma (dobierana w zależności od szerokości obręczy), zaworki presta, mleczko ww. producentów zawsze zdają egzamin. Sukces to dobrze wybrać oponę. Miałem kiedyś problem z RR drutowanymi ale zwijane a zwłaszcza TLR robią się praktycznie same.
                                              Alternatywą sa różne konkurencyjne produkty tj. Caffelatex czy domowe samoróbki.
                                              Stosowany przeze mnie wariant jest chyba najdroższy ale zaoszczędził mi już sporo nerwów, zwłaszcza na kamienistych trasach.
                                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                              Komentarz

                                              • kazik4x4
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 2728

                                                Zamieszczone przez looker
                                                Ja od zawsze stosuję produkty Stan'sa i/lub Joe's. Żółta taśma (dobierana w zależności od szerokości obręczy), zaworki presta, mleczko ww. producentów zawsze zdają egzamin. Sukces to dobrze wybrać oponę. Miałem kiedyś problem z RR drutowanymi ale zwijane a zwłaszcza TLR robią się praktycznie same.
                                                Alternatywą sa różne konkurencyjne produkty tj. Caffelatex czy domowe samoróbki.
                                                Stosowany przeze mnie wariant jest chyba najdroższy ale zaoszczędził mi już sporo nerwów, zwłaszcza na kamienistych trasach.
                                                Potwierdzam.

                                                Nie polecam przechodzenia na tubeless z oponami drutowanymi. Zwijane są zupełnie innym typem opony, łatwiejsze do uszczelnienia, lepiej się samouszczelniają itp.

                                                Zaworki dobierasz do profilu obręczy, taśmę też, ja jeżdżę na TREZADO.

                                                Komentarz

                                                • piramida
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 12222
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  Nowy setup, 1x11 korba jajko 32T (30-34) plus kaseta 11-46 :diabelski_usmiech
                                                  Załączone pliki
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz

                                                  • kazik4x4
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 2728

                                                    Na takim przełożeniu, to wagon węgla se stacji w Chabówce możesz pociągnąć
                                                    Na desce jeździsz goofy

                                                    A bazowo co to za kaseta była??

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...