Relacja z zajeżdzania Skody Octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KonradWroclaw
    Drive
    • 2012
    • 60
    • Octavia I (1U2)
    • AQY 2.0 MPI 115 KM

    IrekLubinPL Jak często łapiesz gumę?

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      Zamieszczone przez KonradWroclaw
      IrekLubinPL Jak często łapiesz gumę?
      to zależy od tirówek jak często stoją przy drogach czy na parkingach :haha:
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • dato
        L&K
        • 2012
        • 1431

        Zamieszczone przez IrekLubinPL
        Z tym Wykopem to mnie faktycznie przerosło Fotki usunięte, Nazwa firmy wydaje mi się że może zostać, nie jest to jakiś super zastrzeżony znak towarowy
        Po co ryzykować telefony do kadr i głupie dyskusje skąd takie opowieści ? Zastanów się...

        Komentarz

        • Alonzo_
          RS
          • 2009
          • 2460
          • Hyundai

          Zamieszczone przez dato
          Zamieszczone przez IrekLubinPL
          Z tym Wykopem to mnie faktycznie przerosło Fotki usunięte, Nazwa firmy wydaje mi się że może zostać, nie jest to jakiś super zastrzeżony znak towarowy
          Po co ryzykować telefony do kadr i głupie dyskusje skąd takie opowieści ? Zastanów się...
          Dato, a może dobrze się dzieje.
          Jak się to rozejdzie to może Irek zmieni robotę i będzie z fajne pieniądze razem z emerytami z różnych serii wyścigowych testował auta, opony itp tematy dla firm samochodowych/producentów ....

          PS. Irek nie chciałbyś np z Walterem testować nowe porszawki? Ja bym chciał :slinka
          :wink:

          Komentarz

          • KonradWroclaw
            Drive
            • 2012
            • 60
            • Octavia I (1U2)
            • AQY 2.0 MPI 115 KM

            Zamieszczone przez piramida
            Zamieszczone przez KonradWroclaw
            IrekLubinPL Jak często łapiesz gumę?
            to zależy od tirówek jak często stoją przy drogach czy na parkingach :haha:
            Wiedziałem że ktoś w ten deseń odpowie 8)

            Komentarz

            • słoń
              Elegance
              • 2010
              • 777

              jak ta octavia dokona żywota w firmie to fajnie byloby jakby ktoś rozebral silnik i wrzucilbys foty na forum

              Komentarz

              • mp1985
                Drive
                • 2012
                • 55

                na początek wyrazy szacunku dla Irka, sledzę temat od początku

                myślę że o ile nie zrobi sie tu mega offtopic to mozna sie wielu ciekawych rzeczy od Irka dowiedzieć bo on robi testy długodystansowe w 3-4 miesiace

                i tu pytanie mam irek napisz ocś o tym golfie 4 co ma 800tys km u Was w firmie, na jakim oleju jeżdzi co ile był wymieniany ?
                na forach internetowych panuje straszne ciśnienie ostatnio na "porządne" oleje i krótki okres miedzy wymianami, ludzie w 1,9tdi wymieniaja olej co 8-10tys km bo "zrobili czipa" i trzeba cześciej zmieniac olej napisz jak to sie ma do tego golfa który już wykrecił słuszny przebieg na jakim oleju jeździ, co ile wymiana, jaki to silinik konkretnie bo napewno 1,9 tdi


                pyt 2
                odnosnie opon, fabrycznie nowe auta maja opony "topowych producentów" pirelli, continental itp Ty jednak robiac tak duze przebiegi zmieniasz opony w aucie i widzę po marce zimówek (matador) że szef skapi na topowe marki, napisz jak wrażenia z użytkowania gum topowych producentów do klasy ekono ? jak róznica w prowadzeniu auta i szybkości zuzywania bieżnika ?


                pozdr
                szerokości życzę
                ASV+

                Komentarz

                • bishop
                  L&K
                  • 2012
                  • 1430

                  Zamieszczone przez dato
                  Po co ryzykować telefony do kadr i głupie dyskusje skąd takie opowieści ? Zastanów się...
                  Nie strasz chopa , bo zabierze zabawki i pójdzie z naszej piaskownicy. :|

                  Temat byłby fajny jakby nie 70% spamu , posty Irka "giną" i pytania do niego też...ale co robić takie życie, do gwiazdy ciężko się dopchać

                  Jak sie ma octa z lpg ?

                  Komentarz

                  • dato
                    L&K
                    • 2012
                    • 1431

                    Zamieszczone przez bishop
                    dato napisał/a:
                    Po co ryzykować telefony do kadr i głupie dyskusje skąd takie opowieści ? Zastanów się...
                    Nie strasz chopa , bo zabierze zabawki i pójdzie z naszej piaskownicy.
                    Nie straszę tylko uświadamiam, że nie ma to nic wspólnego z ochroną znaków towarowych i in., a bardziej zabezpieczaniem przed trollami, którzy będą pałać świętym gniewem jakie to niebezpieczne tyle jeździć i że powinni mieć tacho i 4 przerwy po 5 godzin na dobę pracy.

                    Komentarz

                    • phrix
                      L&K
                      • 2007
                      • 1000
                      • Audi
                      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      Irku gratki przelotu, szef nie myślał o oklejeniu samochodu reklamami aby dodatkowo zarobić??
                      Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                      _

                      Komentarz

                      • genio
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 198
                        • Octavia II (1Z3)
                        • CDAB 1.8 TSI 152 KM

                        Panowie,
                        bez obrazy, ale robicie straszny burdel w wątku irka - proponuje założyć osobny wątek do omawiania spraw z zajeżdżania i etc. :twisted:

                        Komentarz

                        • Michael_1
                          Drive
                          • 2012
                          • 48

                          Zamieszczone przez leszekmw
                          Zamieszczone przez Michael_1
                          Ja np. zrobiłem na Michelinach 100kkm i przy sprzedaży auta miały 6mm bieżnika (nowe mają 8mm).
                          możesz mi podac na jakim typie michelina zrobiłeś taki przebieg i kiedy to było ? w dzisiejszych czasach czy w latach 70-tych ?
                          przecież to bzdura to co napisałeś kolego..
                          ewentualnie miarka Ci zachorowała..
                          Jak się jeździ z głową to się da. Auto VW Caravelle, opony Michelin Agilis 51 215/65/R16C, założone przy przebiegu 25kkm (auto przyjechało z DE, a po drodze gdzieś "zginęły" felgi z oponami), sprzedawałem auto przy ~123kkm i mierzyłem bieżnik (miałem potencjalnego kupca na felgi z oponami). Zimówek nie zdążyłem założyć, bo pod koniec listopada auto sprzedałem.
                          Kolego nie jestem z tych co bajki piszą, dzielę się wiedzą tylko na podstawie własnych doświadczeń... a nie tego co "koledzy mówili".

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2009
                            • 10918
                            • Fiat

                            Michael_1, no wszystko ok....ale "c" to opona dostawcza i zapewne bardziej wytrzymała na zużycie

                            Komentarz

                            • Michael_1
                              Drive
                              • 2012
                              • 48

                              Tak, wiem, C są to opony wzmacniane, ale i auto nie lekkie (ok 2tony).

                              Komentarz

                              • bishop
                                L&K
                                • 2012
                                • 1430

                                Zamieszczone przez phrix
                                Irku gratki przelotu, szef nie myślał o oklejeniu samochodu reklamami aby dodatkowo zarobić??
                                Ten szef to wogóle słabo mysli, octa na gaz robi na gazie 35% a na pb 65% , kto by sobie tak pozwolił prz różnicach w cenie lpg, właściwe proporcje ze względu na typ jazdy to 99/1 na koszyć lpg , ...przed upływem gwarancji za oszczędności z gazu kupił by nowa octavię :?

                                Panowie,
                                bez obrazy, ale robicie straszny burdel w wątku irka - proponuje założyć osobny wątek do omawiania spraw z zajeżdżania i etc.
                                Ano robimy , ale kosmiczne przebiegi to masa zainteresowanych.

                                Powinien zostać jeden temat "relacja z zajeżdzania ..." i tylko wpisy Irka /a widac że umie i wie co pisac/ i 2 temat "pytnia do do Irka..."

                                Komentarz

                                • soszek81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1245

                                  Zamieszczone przez Michael_1
                                  Tak, wiem, C są to opony wzmacniane, ale i auto nie lekkie (ok 2tony).
                                  Napiszę tak - od 1992r ojczulek ma Merca 309D (1988r.) Od posiadania auta było do niego kupione 6 sztuk opon. Przez pierwsze 15 lat auto robiło po 40-60k w sezonie (połowa z ładunkiem). Opony nie były zmieniane bo się starły, tylko dlatego że się zestarzały lub "strzeliły" pod ładunkiem.
                                  Kolejny bus - 311D z 1996r. (u nas od 2001) miał na razie zmienione 2 gumy - popękały a nie starły się.

                                  Nie można porównywać opon z dostawczaków czy tirów do osobówek.

                                  W Pugu 206 mam obecnie drugi komplet letnich i drugi komplet zimówek - auto 180k przelotu. Poprzednie komplety zjeżdżone prawie do 0.
                                  Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                  Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                  Komentarz

                                  • michal46
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 11

                                    Re: Relacja z zajeżdzania Skody Octavii

                                    Zamieszczone przez IrekLubinPL
                                    Na początku chciałem się przywitać, powiedzieć parę słów o sobie i po co tutaj jestem.

                                    Jak z nicka wychodzi nazywam się Irek jestem z Lubina. Prywatnie podróżuję ( w wolnych chwilach ) Audi B2 Quattro `86 rok poj 2.3 l czysta benzynka, oraz Audi 100 `80 rok 1.8 PB również bez gazu. Ale nie o tych dziełach sztuki będę się tutaj rozpisywał. Zawodowo dla POL-MIEDŹ-TRANS przemierzam Polskę wzdłuż i wszerz Skodą Octavią 2.0 TDI 110 KM Anno Domini 2012, i o tym samochodzie będzie mój wątek. Skodzinka ma dwóch kierowców, ja i mój zmiennik Adam.
                                    Wprawdzie opisałeś że na polskich drogach jeździ się coraz lepiej, ale mnie ciekawi, jak oceniasz stan naszych dróg krajowych i tych bocznych. Autostrady, wiadomo są super, a jak wyglądają tamte drogi, w jakim stanie są nawierzchnie? Robisz bardzo dużo km po Polsce, musisz mieć spore rozeznanie.

                                    Pozdrawiam.

                                    Komentarz

                                    • AndiT
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 332

                                      Odpisze za Irka, chyba sie zgodzi ze mna. Drogi u nas sa takie jakie byly, bogate gminy cos tam robia, lataja dziury tzn udaja ze lataja ale cos sie dzieje. W biegnych gminach bez zmian. Tak czy inaczej jak musisz jechac to przejedziesz, najgorsza zmora sa jednak TIRy, ktore szukajac drog alternatywnych dla platnych zapedzaja sie w coraz to mniejsze drozki i pozniej jada srodkiem spychajac innych. Wiem, ze taki zestaw sciaga na pobocze ale szanowni TIRowcy mogliby choc zwolnic pedzac swoimi 40tonowcami po wsiach i malych miasteczkach.
                                      Acha i Panowie Policjanci wyreczani przez liczne fotoradary zaczynaja zapuszczac sie w takie dziwne miejsca ze szok. Ostatnio suszyli mnie o 24 w nocy na wjezdzie do Lipna od podrzednej drogi. Panowie zaczyna robic sie naprawde niebezpiecznie z uwagi na to, ze z mandatow maja latac dziure budzetowa.
                                      M47N2

                                      Komentarz

                                      • Prezes52
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 6427
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        AndiT,
                                        Dokładnie kolego sporo jżdze i trzeba się bardzo pilnować by objechać bez mandatu maja juz tyle możliwości że CB radio już po mału nie jest w stanie ustrzec przed mandatami ech nie jest dobrze :cry:


                                        Mariusz
                                        Spoty Tarnowskie

                                        Mam do sprzedania wyłącznik zespolony Octavia II po lifcie 5KO 953 507AS osłone poduszki kierownicy i tunel środkowy

                                        Komentarz

                                        • michal46
                                          Classic
                                          • 2013
                                          • 11

                                          Dziękuję ale liczę też, że dostanę odpowiedź od Irka


                                          Zamieszczone przez xof
                                          Właściwie to nie podchodzi pod "codzienną" eksploatację samochodu, trudno porównywać te przebiegi po, w większości równych, krajówkach, A czy S do jazdy miejsco-gminno-powiatowej, która najbardziej daje w d..., to coś takiego jak Mobil 1 i jego test 1 mln. km - silnik jak nowy
                                          Zaciekawił mnie też ten post, że rzekomo większość dróg krajowych jest w dobrym stanie, jeśli dobrze to zrozumiałem.

                                          Komentarz

                                          • ryjeks
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 488
                                            • Octavia III combi (5E5)
                                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                            Zamieszczone przez michal46
                                            Zaciekawił mnie też ten post, że rzekomo większość dróg krajowych jest w dobrym stanie, jeśli dobrze to zrozumiałem.
                                            Bo taki jest fakt, jakość krajówek w ostatnich latach bardzo się poprawiła, gorzej z wojewódzkimi i lokalnymi ale poooowoli też idzie do przodu.

                                            Komentarz

                                            • IrekLubinPL
                                              Ambiente
                                              • 2012
                                              • 118

                                              Witam ponownie po dłuuugiej przerwie ze względu na okoliczności świąteczno sylwestrowe
                                              Wszystkiego dobrego życzę wszystkim w tym Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego, a radości z jazdy było jak najwięcej

                                              Widzę że mam sporo do nadrobiebnia, ale zacznę od najważniejszego:

                                              Nareszcie coś się stało w moim aucie, 2 styczeń przebieg 68653 km, spaliła się żarówka prawe światło mijania
                                              Boss podliczył tankowania i km wyszła nam średnia 6.05 l/ 100km. Bliźniacza ta młodsza o 3 dni wykręciła 5.45, jak dobrze pamiętam, ale oni są "inni" :P to dlatego reszty nie wiem bo to Adam mi mówił.

                                              W ogóle to chciałem powiedzieć że tak chwalicie, podziwiacie i jest mi cholernie miło, ale nie zapominajmy o tym że nie jestem sam i gromkie brawa należą się również mojemu Adamowi

                                              Teraz coś od siebie, często piszecie czy mamy wolny etat. Oczywiście, ludzie u nas przychodzą i odchodzą, zmieniają się jak w kalejdoskopie. Jest nas kilku którzy pracujemy w tym ponad dwa lata, ale reszta albo wymięka ze względu na przeloty, albo mają wysokie notowania w policyjnych statystykach, lub po prostu brakuje im wolnego czasu. Jeśli jest ktoś z bliskich mi okolic i ma chęć troszkę pojeździć PW i coś możemy załatwić. Chłopakom z okolic Szczecina polecam kontakt z firmą ( i tu pytanie... mogę podać nazwę?? ) ZET TRANS, ( http://szandurski.home.pl/zet/ ). Na górnym śląsku działa firma NIKA TRANS ( http://www.pkt.pl/s/rybnik/3369730/n...nwerski_p.html) niestety chyba nie mają strony firmowej. Niestety nie wiem jak z reszta kraju. Te firmy są naszym wsparciem gdy my się nie wyrabiamy.

                                              KonradWroclaw, powiem Ci że może 3 razy byłem wyciągać śrubę z koła, ale ogólnie to opony raczej się po prostu zużywają, chociaż w tej nowej kombi opona chłopakom strzeliła na A4. Dwu tygodniowy Matador

                                              Alonzo_, no nie powiem polatał bym sobie takimi nowościami, ale co to za testy, parę kółek po sławnym torze, kilka retuszowanych fotek i do następnej bryczki, a gdzie ten prawdziwy test. Chyba że dają autko na 100 tys km i kartę paliwową bez limitu

                                              słoń, jak ten silnik wyzionie ducha i będzie można go rozebrać obiecuję że tak się stanie

                                              mp1985, Golf... paskudny temat więc tak: W golfie olej raczej był uzupełniany do stanu, czyli prawie nigdy się nie starzał, a naprawdę rzadko stawał się nowy. Zalewany tanim olejem GM, wymienianym o ile można to tak nazwać średnio co 30-40 tyś. Samochód nigdy nie był jakąś perełką o którą ktokolwiek by zadbał. Brudny, zdewastowany, często z luzami na zawiasie i masą wycieków. Wózek dla początkujących w naszej firmie i dla skazanych za stłuczki i kolizje. Do tego jego pasażerowie wiecznie w uświnionych ciuchach, i krótkie trasy często leśno-polnymi drogami. Szef który skąpi każdej złotówki + kierowca mający w głębokim poważaniu swoje narzędzie pracy = nasz kochany GOLF IV generacji, obraz nędzy i rozpaczy

                                              Pytałeś o opony, autko kupione było na Bridgestone`ach. Szumiały, ale dobrze trzymały się drogi, w którejś odpowiedzi podałem zużycie bieżnika przy przejściu na "zimówki". Matadorki które mamy obecnie, były chyba najtańsze jakie tylko były na stanie. Moje wrażenia: ŚLISKIE !!!! Na mokrym asfalcie ucieka przód, często kręci kołami, ale są ciut cichsze od fabrycznych. Na śniegu zdecydowanie lepiej, pewniejsza trakcja lepiej układają się w zakrętach ale do rajdów jest im jeszcze bardzo daleko. Lód, na to nie ma mocnych, jedziesz jak po lodzie Zużycie, wydaje mi się że schodza ok 0,5 mm na każde 10 tys, tył idzie zdecydowanie mniej, patrz w moich odpowiedziach, na przeglądzie zmierzyli rzeźbę bieżnika.

                                              bishop, dzięki dzięki dzięki staram się jak mogę odpisywać na bieżąco. Wiesz nie zawsze mam luźną chwilę dla kompa. Czasem jestem w pracy poza tym dwójka rozwrzeszczanych + marudząca, co sprawia że tylko czekasz aż zadzwonią z pracy
                                              Chłopaków od gazówki nie widziałem od świąt, autko stoi na bazie, ale myślę że niebawem ruszą, bo powoli zaczynamy się rozpędzać, do 10 stycznia wszystkie pociągi mają znów wyjechać na tory a my za nimi. Jak tylko zjawi się któryś z nich zrobię mały wywiad i napiszę co u nich.

                                              phrix, próbował oklejać się (auta) swoimi grafikami ale miał taki gust że na szczęście pomysł spalił się na dwóch Berlingo i jednym Roomsterze. Teraz mamy "dyskretne" tatuaże na połowę drzwi z nr tel i co robimy i kilka wlepek z inicjałami w baśniowej czcionce

                                              Michael_1, w prywatnym sprinterze też mam michelinki, opony chyba nie do zajechania, trzy zimy i dwa lata (w kolejności zima, zima, lato, zima, lato) i jeszcze pewnie jedno lato by je zmęczył. Ponad 100tys maja przejechane. Na prawdę godne ale i drogie opony.

                                              bishop, no tutaj niestety nie mam nic do powiedzenia... PB i ON mamy "za darmo" niestety LPG trzeba płacić, czyli wydawać złotówki od razu, a w wydawaniu kasy... szkoda słów, nie ruszajmy tego tematu

                                              michal46, tak jak napisał AndiT, drogi są coraz lepsze, ale i coraz ciaśniej na nich. Zadziwiające jest to że nie ma reguły, lub ja jeszcze nie rozgryzłem schematu na czym to polega. Fruniesz "żółtą" drogą, szeroką na dwa auta bez pobocza, dookoła pola, jest gładko, zakręty wyprofilowane, wymalowane pasy. Po stanie drogi widać że ekipa skończyła pracę max dwa lata temu. Ruch śladowy bo droga idzie wzdłuż "czerwonej", słoneczko świeci leci fajna muzyczka, nagle łubu dubu, latasz w samochodzie bo środki się skończyły na 3 słupku 67 kilometra. Turlasz się dziurawcem z czasów Stalina do terenu zabudowanego, gdzie sołtys środki uzyskał i jesteś w unii. Znaki, barierki, pasy, gładki asfalt, 3 foto radary, zatoczki z kostki brukowej, zapominasz jak tu dojechałeś. Mijasz znak koniec zabudowanego, a unia się nie kończy. Niepewnie rozwijasz swoją prędkość w obawie że bajka się może nagle skończyć a tu... dalej bajka. Po paru km wpadasz do następnej wioski i wybrakowanym asfalto bruku, bo nie wiem jak nazwać taką nawierzchnię łamiesz felgę a na wystającej kostce rozbijasz miskę olejową. Spotykam foto radary przy szkołach i słusznie że tam są, ale widzę też absurdy jak pasy dla pieszych z rowu do rowu po środku szczerych pól. Wiele dróg przeszło istną metamorfozę, ze szwajcarskiego sera w gładkie proste i genialnie zaprojektowane bezpieczne szosy. Tylko że jak jest równo i sprawia wrażenie że tu możesz pocisnąć stoi (70) a w krzakach patrol. Jak droga jest rozdupcona to postawią (30) i martw się chłopie. Natomiast jak masz miejsce naprawdę niebezpieczne, to nie ma mądrego aby to usprawnić, a policja stoi na tej (70) wcześniej i nie może być ani na 30 ani w niebezpiecznej strefie bo tam wszyscy jadą powoli!!!. Wjeżdzasz do terenu zabudowanego i nie rozglądasz się za niebezpieczeństwem, skąd wybiegnie dzieciak, czy zwierzaczek, tylko patrzysz gdzie Ci błyśnie fotka i skąd wybiegnie facet z czerwoną latareczką. Aj zagalopowałem się

                                              To chyba na tyle na dziś Pozdrawiam i do następnego
                                              ...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
                                              [__][__] == ( () () () ) == [__][__]

                                              Komentarz

                                              • Zorr
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 2110

                                                Zamieszczone przez IrekLubinPL
                                                ZARAZ WRACAM I DOKOŃCZE MUSZĘ PILNIE WYSKOCZYĆ NA MIASTO
                                                u Irka skoczyć na miasto brzmi jak zrobić z 2000km :szeroki_usmiech
                                                Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                                Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                                Komentarz

                                                • IrekLubinPL
                                                  Ambiente
                                                  • 2012
                                                  • 118

                                                  Zorr widzisz przeedytowałem posta i nie wielu zaskoczy o co chodziło , sorki ale żart dobry

                                                  A przy okazji, zapomniałem zapytać, czy jeździ ktoś TAXĄ po Wawie? Mamy nowy pociąg i chłopaki kursują z lokomotywy na hotel i spowrotem, mogę skontaktować. W ogóle to taksówkarzy mogę prosić o imię numer kom i miejscowość na PW. Rozdam chłopakom a nóż powstanie stała współpraca. Ale tylko taksówki bo oni niestety potrzebują jakieś fakturo paragony na przejazd do rozliczenia z firmą.

                                                  Godzinke temu 69543 km spalila się druga zarowka
                                                  ...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
                                                  [__][__] == ( () () () ) == [__][__]

                                                  Komentarz

                                                  • Mihau
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7460
                                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                    Zamieszczone przez IrekLubinPL
                                                    A przy okazji, zapomniałem zapytać, czy jeździ ktoś TAXĄ po Wawie?
                                                    Tu masz jedynego, którego kojarzę http://forum.octaviaclub.pl/profile....rofile&u=27122
                                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...