IrekLubinPL Jak często łapiesz gumę?
Relacja z zajeżdzania Skody Octavii
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez KonradWroclawIrekLubinPL Jak często łapiesz gumę?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez datoZamieszczone przez IrekLubinPLZ tym Wykopem to mnie faktycznie przerosło Fotki usunięte, Nazwa firmy wydaje mi się że może zostać, nie jest to jakiś super zastrzeżony znak towarowy
Jak się to rozejdzie to może Irek zmieni robotę i będzie z fajne pieniądze razem z emerytami z różnych serii wyścigowych testował auta, opony itp tematy dla firm samochodowych/producentów ....
PS. Irek nie chciałbyś np z Walterem testować nowe porszawki? Ja bym chciał :slinka
:wink:
Komentarz
-
-
na początek wyrazy szacunku dla Irka, sledzę temat od początku
myślę że o ile nie zrobi sie tu mega offtopic to mozna sie wielu ciekawych rzeczy od Irka dowiedzieć bo on robi testy długodystansowe w 3-4 miesiace
i tu pytanie mam irek napisz ocś o tym golfie 4 co ma 800tys km u Was w firmie, na jakim oleju jeżdzi co ile był wymieniany ?
na forach internetowych panuje straszne ciśnienie ostatnio na "porządne" oleje i krótki okres miedzy wymianami, ludzie w 1,9tdi wymieniaja olej co 8-10tys km bo "zrobili czipa"i trzeba cześciej zmieniac olej
napisz jak to sie ma do tego golfa który już wykrecił słuszny przebieg na jakim oleju jeździ, co ile wymiana, jaki to silinik konkretnie bo napewno 1,9 tdi
pyt 2
odnosnie opon, fabrycznie nowe auta maja opony "topowych producentów" pirelli, continental itp Ty jednak robiac tak duze przebiegi zmieniasz opony w aucie i widzę po marce zimówek (matador) że szef skapi na topowe marki, napisz jak wrażenia z użytkowania gum topowych producentów do klasy ekono ? jak róznica w prowadzeniu auta i szybkości zuzywania bieżnika ?
pozdr
szerokości życzę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez datoPo co ryzykować telefony do kadr i głupie dyskusje skąd takie opowieści ? Zastanów się...
Temat byłby fajny jakby nie 70% spamu, posty Irka "giną" i pytania do niego też...ale co robić takie życie, do gwiazdy ciężko się dopchać
Jak sie ma octa z lpg ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bishopdato napisał/a:
Po co ryzykować telefony do kadr i głupie dyskusje skąd takie opowieści ? Zastanów się...
Nie strasz chopa , bo zabierze zabawki i pójdzie z naszej piaskownicy.
Komentarz
-
-
Irku gratki przelotu, szef nie myślał o oklejeniu samochodu reklamami aby dodatkowo zarobić??Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez Michael_1Ja np. zrobiłem na Michelinach 100kkm i przy sprzedaży auta miały 6mm bieżnika (nowe mają 8mm).
przecież to bzdura to co napisałeś kolego..
ewentualnie miarka Ci zachorowała..
Kolego nie jestem z tych co bajki piszą, dzielę się wiedzą tylko na podstawie własnych doświadczeń... a nie tego co "koledzy mówili".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phrixIrku gratki przelotu, szef nie myślał o oklejeniu samochodu reklamami aby dodatkowo zarobić??
Panowie,
bez obrazy, ale robicie straszny burdel w wątku irka - proponuje założyć osobny wątek do omawiania spraw z zajeżdżania i etc.
Powinien zostać jeden temat "relacja z zajeżdzania ..." i tylko wpisy Irka /a widac że umie i wie co pisac/ i 2 temat "pytnia do do Irka..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Michael_1Tak, wiem, C są to opony wzmacniane, ale i auto nie lekkie (ok 2tony).
Kolejny bus - 311D z 1996r. (u nas od 2001) miał na razie zmienione 2 gumy - popękały a nie starły się.
Nie można porównywać opon z dostawczaków czy tirów do osobówek.
W Pugu 206 mam obecnie drugi komplet letnich i drugi komplet zimówek - auto 180k przelotu. Poprzednie komplety zjeżdżone prawie do 0.
Komentarz
-
-
Re: Relacja z zajeżdzania Skody Octavii
Zamieszczone przez IrekLubinPLNa początku chciałem się przywitać, powiedzieć parę słów o sobie i po co tutaj jestem.
Jak z nicka wychodzi nazywam się Irek jestem z Lubina. Prywatnie podróżuję ( w wolnych chwilach ) Audi B2 Quattro `86 rok poj 2.3 l czysta benzynka, oraz Audi 100 `80 rok 1.8 PB również bez gazu. Ale nie o tych dziełach sztuki będę się tutaj rozpisywał. Zawodowo dla POL-MIEDŹ-TRANS przemierzam Polskę wzdłuż i wszerz Skodą Octavią 2.0 TDI 110 KM Anno Domini 2012, i o tym samochodzie będzie mój wątek. Skodzinka ma dwóch kierowców, ja i mój zmiennik Adam.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Odpisze za Irka, chyba sie zgodzi ze mna. Drogi u nas sa takie jakie byly, bogate gminy cos tam robia, lataja dziury tzn udaja ze lataja ale cos sie dzieje. W biegnych gminach bez zmian. Tak czy inaczej jak musisz jechac to przejedziesz, najgorsza zmora sa jednak TIRy, ktore szukajac drog alternatywnych dla platnych zapedzaja sie w coraz to mniejsze drozki i pozniej jada srodkiem spychajac innych. Wiem, ze taki zestaw sciaga na pobocze ale szanowni TIRowcy mogliby choc zwolnic pedzac swoimi 40tonowcami po wsiach i malych miasteczkach.
Acha i Panowie Policjanci wyreczani przez liczne fotoradary zaczynaja zapuszczac sie w takie dziwne miejsca ze szok. Ostatnio suszyli mnie o 24 w nocy na wjezdzie do Lipna od podrzednej drogi. Panowie zaczyna robic sie naprawde niebezpiecznie z uwagi na to, ze z mandatow maja latac dziure budzetowa.M47N2
Komentarz
-
-
AndiT,
Dokładnie kolego sporo jżdze i trzeba się bardzo pilnować by objechać bez mandatu maja juz tyle możliwości że CB radio już po mału nie jest w stanie ustrzec przed mandatami ech nie jest dobrze:cry:
Mariusz
Spoty Tarnowskie
Mam do sprzedania wyłącznik zespolony Octavia II po lifcie 5KO 953 507AS osłone poduszki kierownicy i tunel środkowy
Komentarz
-
-
Dziękujęale liczę też, że dostanę odpowiedź od Irka
Zamieszczone przez xofWłaściwie to nie podchodzi pod "codzienną" eksploatację samochodu, trudno porównywać te przebiegi po, w większości równych, krajówkach, A czy S do jazdy miejsco-gminno-powiatowej, która najbardziej daje w d..., to coś takiego jak Mobil 1 i jego test 1 mln. km - silnik jak nowy
Komentarz
-
-
Witam ponownie po dłuuugiej przerwie ze względu na okoliczności świąteczno sylwestrowe
Wszystkiego dobrego życzę wszystkim w tym Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego, a radości z jazdy było jak najwięcej
Widzę że mam sporo do nadrobiebnia, ale zacznę od najważniejszego:
Nareszcie coś się stało w moim aucie, 2 styczeń przebieg 68653 km, spaliła się żarówkaprawe światło mijania
Boss podliczył tankowania i km wyszła nam średnia 6.05 l/ 100km. Bliźniacza ta młodsza o 3 dni wykręciła 5.45, jak dobrze pamiętam, ale oni są "inni" :P to dlategoreszty nie wiem bo to Adam mi mówił.
W ogóle to chciałem powiedzieć że tak chwalicie, podziwiacie i jest mi cholernie miło, ale nie zapominajmy o tym że nie jestem sam i gromkie brawa należą się również mojemu Adamowi
Teraz coś od siebie, często piszecie czy mamy wolny etat. Oczywiście, ludzie u nas przychodzą i odchodzą, zmieniają się jak w kalejdoskopie. Jest nas kilku którzy pracujemy w tym ponad dwa lata, ale reszta albo wymięka ze względu na przeloty, albo mają wysokie notowania w policyjnych statystykach, lub po prostu brakuje im wolnego czasu. Jeśli jest ktoś z bliskich mi okolic i ma chęć troszkę pojeździć PW i coś możemy załatwić. Chłopakom z okolic Szczecina polecam kontakt z firmą ( i tu pytanie... mogę podać nazwę??) ZET TRANS, ( http://szandurski.home.pl/zet/ ). Na górnym śląsku działa firma NIKA TRANS ( http://www.pkt.pl/s/rybnik/3369730/n...nwerski_p.html) niestety chyba nie mają strony firmowej. Niestety nie wiem jak z reszta kraju. Te firmy są naszym wsparciem gdy my się nie wyrabiamy.
KonradWroclaw, powiem Ci że może 3 razy byłem wyciągać śrubę z koła, ale ogólnie to opony raczej się po prostu zużywają, chociaż w tej nowej kombi opona chłopakom strzeliła na A4. Dwu tygodniowy Matador
Alonzo_, no nie powiem polatał bym sobie takimi nowościami, ale co to za testy, parę kółek po sławnym torze, kilka retuszowanych fotek i do następnej bryczki, a gdzie ten prawdziwy test. Chyba że dają autko na 100 tys km i kartę paliwową bez limitu
słoń, jak ten silnik wyzionie ducha i będzie można go rozebrać obiecuję że tak się stanie
mp1985, Golf... paskudny tematwięc tak: W golfie olej raczej był uzupełniany do stanu, czyli prawie nigdy się nie starzał, a naprawdę rzadko stawał się nowy. Zalewany tanim olejem GM, wymienianym o ile można to tak nazwać średnio co 30-40 tyś. Samochód nigdy nie był jakąś perełką o którą ktokolwiek by zadbał. Brudny, zdewastowany, często z luzami na zawiasie i masą wycieków. Wózek dla początkujących w naszej firmie i dla skazanych za stłuczki i kolizje. Do tego jego pasażerowie wiecznie w uświnionych ciuchach, i krótkie trasy często leśno-polnymi drogami. Szef który skąpi każdej złotówki + kierowca mający w głębokim poważaniu swoje narzędzie pracy = nasz kochany GOLF IV generacji, obraz nędzy i rozpaczy
Pytałeś o opony, autko kupione było na Bridgestone`ach. Szumiały, ale dobrze trzymały się drogi, w którejś odpowiedzi podałem zużycie bieżnika przy przejściu na "zimówki". Matadorki które mamy obecnie, były chyba najtańsze jakie tylko były na stanie. Moje wrażenia: ŚLISKIE !!!! Na mokrym asfalcie ucieka przód, często kręci kołami, ale są ciut cichsze od fabrycznych. Na śniegu zdecydowanie lepiej, pewniejsza trakcja lepiej układają się w zakrętach ale do rajdów jest im jeszcze bardzo daleko. Lód, na to nie ma mocnych, jedziesz jak po lodzieZużycie, wydaje mi się że schodza ok 0,5 mm na każde 10 tys, tył idzie zdecydowanie mniej, patrz w moich odpowiedziach, na przeglądzie zmierzyli rzeźbę bieżnika.
bishop, dzięki dzięki dziękistaram się jak mogę odpisywać na bieżąco. Wiesz nie zawsze mam luźną chwilę dla kompa. Czasem jestem w pracy
poza tym dwójka rozwrzeszczanych + marudząca, co sprawia że tylko czekasz aż zadzwonią z pracy
Chłopaków od gazówki nie widziałem od świąt, autko stoi na bazie, ale myślę że niebawem ruszą, bo powoli zaczynamy się rozpędzać, do 10 stycznia wszystkie pociągi mają znów wyjechać na tory a my za nimi. Jak tylko zjawi się któryś z nich zrobię mały wywiad i napiszę co u nich.
phrix, próbował oklejać się (auta) swoimi grafikami ale miał taki gust że na szczęście pomysł spalił się na dwóch Berlingo i jednym Roomsterze. Teraz mamy "dyskretne" tatuaże na połowę drzwi z nr tel i co robimy i kilka wlepek z inicjałami w baśniowej czcionce
Michael_1, w prywatnym sprinterze też mam michelinki, opony chyba nie do zajechania, trzy zimy i dwa lata (w kolejności zima, zima, lato, zima, lato) i jeszcze pewnie jedno lato by je zmęczył. Ponad 100tys maja przejechane. Na prawdę godne ale i drogie opony.
bishop, no tutaj niestety nie mam nic do powiedzenia... PB i ON mamy "za darmo" niestety LPG trzeba płacić, czyli wydawać złotówki od razu, a w wydawaniu kasy... szkoda słów, nie ruszajmy tego tematu
michal46, tak jak napisał AndiT, drogi są coraz lepsze, ale i coraz ciaśniej na nich. Zadziwiające jest to że nie ma reguły, lub ja jeszcze nie rozgryzłem schematu na czym to polega. Fruniesz "żółtą" drogą, szeroką na dwa auta bez pobocza, dookoła pola, jest gładko, zakręty wyprofilowane, wymalowane pasy. Po stanie drogi widać że ekipa skończyła pracę max dwa lata temu. Ruch śladowy bo droga idzie wzdłuż "czerwonej", słoneczko świeci leci fajna muzyczka, nagle łubu dubu, latasz w samochodzie bo środki się skończyły na 3 słupku 67 kilometra. Turlasz się dziurawcem z czasów Stalina do terenu zabudowanego, gdzie sołtys środki uzyskał i jesteś w unii. Znaki, barierki, pasy, gładki asfalt, 3 foto radary, zatoczki z kostki brukowej, zapominasz jak tu dojechałeś. Mijasz znak koniec zabudowanego, a unia się nie kończy. Niepewnie rozwijasz swoją prędkość w obawie że bajka się może nagle skończyć a tu... dalej bajka. Po paru km wpadasz do następnej wioski i wybrakowanym asfalto bruku, bo nie wiem jak nazwać taką nawierzchnię łamiesz felgę a na wystającej kostce rozbijasz miskę olejową. Spotykam foto radary przy szkołach i słusznie że tam są, ale widzę też absurdy jak pasy dla pieszych z rowu do rowu po środku szczerych pól. Wiele dróg przeszło istną metamorfozę, ze szwajcarskiego sera w gładkie proste i genialnie zaprojektowane bezpieczne szosy. Tylko że jak jest równo i sprawia wrażenie że tu możesz pocisnąć stoi (70) a w krzakach patrol. Jak droga jest rozdupcona to postawią (30) i martw się chłopie. Natomiast jak masz miejsce naprawdę niebezpieczne, to nie ma mądrego aby to usprawnić, a policja stoi na tej (70) wcześniej i nie może być ani na 30 ani w niebezpiecznej strefie bo tam wszyscy jadą powoli!!!. Wjeżdzasz do terenu zabudowanego i nie rozglądasz się za niebezpieczeństwem, skąd wybiegnie dzieciak, czy zwierzaczek, tylko patrzysz gdzie Ci błyśnie fotka i skąd wybiegnie facet z czerwoną latareczką. Aj zagalopowałem się
To chyba na tyle na dziśPozdrawiam i do następnego
...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
Zorr widzisz przeedytowałem posta i nie wielu zaskoczy o co chodziło , sorki ale żart dobry
A przy okazji, zapomniałem zapytać, czy jeździ ktoś TAXĄ po Wawie? Mamy nowy pociąg i chłopaki kursują z lokomotywy na hotel i spowrotem, mogę skontaktować. W ogóle to taksówkarzy mogę prosić o imię numer kom i miejscowość na PW. Rozdam chłopakom a nóż powstanie stała współpraca. Ale tylko taksówki bo oni niestety potrzebują jakieś fakturo paragony na przejazd do rozliczenia z firmą.
Godzinke temu 69543 km spalila się druga zarowka...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez IrekLubinPLA przy okazji, zapomniałem zapytać, czy jeździ ktoś TAXĄ po Wawie?
Komentarz
-
Komentarz