dato, masz chipsa na 200 ps?
Relacja z zajeżdzania Skody Octavii
Zwiń
X
-
IrekLubinPL, ok dzieki,ja w :lol: bkd przy 140km/h mam jakieś 2550obr. Cieszy to, że nie musicie dolewać oleju, a jaki wlewacie i co ile wymiana? Napisz jaki ten silnik ma symbol, ciekawe jak by to wyszło po czipsie,tzn. czym sie ten silnik różni od wersji 140km cr. Czekam jak sie to bedzie sprawować po 300tyś km,więc życzę dużo pracy :lol:Było szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Komentarz
-
-
dato, :twisted:
IrekLubinPL, to wklej to foto lepiej, bo czy aż taka różnica byłaby między bkd a tym nowym 2.0 tdi cr w przełożeniach? 300 obr/min to sporo na tej samej prędkości. (takie różnice są między skrzyniami 5 i 6 stopniowymi w vagach. Miedzy 6 a asz i 5 w awx miałem na 150 km/h prędkości różnicę 250 obr/min. OI asz przy 150 km/h miało na 6 biegu 2700 z hakiem).
Niby realne, ale czy by aż tak zmieniali przełożenie? w ogóle tam jest inna skrzynia niż w bkd wpakowana?
Komentarz
-
-
lukasiasty
Ten silnik robi się tak samo jak 140CR na 170KM - jest już taki wykres na forum. Silniki (auta) różnią się tylko programem.
Czytanie ze zrozumieniem - wymiany w LL zgodnie ze wskazaniem - czyli co 30k km. Olej zalewa ASO (Castrol SLX? )
sew1981 - wygląda że ostatnie biegi są dłuższe aby ograniczyć spalanie, Vmax ogranicza sterownik a nie przełożenie (chyba).
IrekLubinPL - czekam na tą fotkę. Ale zrób też fotkę na 5 biegu dla tych 140km i może dla 4 biegu np przy 100km/h? By się porównało z PDkami 6 biegowymi jaka jest różnica w przełożeniach.
PS - nie masz może wrażenia podczas jazdy że 6 bieg to taki "nadbieg" ?
Komentarz
-
-
IrekLubinPL, taką samą naklejke masz w książce serwisowej,i na pokrywie paska rozrządu też powinno być oznaczenie silnika tylko może być zasłonięte pokrywą silnika.Było szybkie
2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
163HDI HYDRACTIVE 3+
Jest wycieczkowóz
VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG
Komentarz
-
-
IrekLubinPL, wymień w końcu tą spaloną żarówkę :twisted: hehe
A przełożenia zarąbiste :diabelski_usmiechO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez IrekLubinPL
Nad pozostałymi biegami popracuję jutro
Teoretycznie przy obrotach mocy maksymalnej (4200) powinno być 258 km/h - faktycznie to zestawienie skrzyni ma potencjał rozwojowy. Ciekaw jestem jakie są tam obroty na V.
Szkoda, że w BXE nie montowali takich skrzyń, bo tam przy 200 (licznikowych oczywiście) jest około 4150 obr/min. Stąd moje wrażenie jakbym ciągle jeździł na zbyt niskim biegu i w sumie chiptuning nie zmieni prędkości maksymalnej w istotny sposób.
Pozdrawiam.sotdi
Komentarz
-
-
Wiec sprawa wyglada tak, przy ok 3000 obrotow jest ok:
I - 30 kmh
II- 55 kmh
III- 85 kmh
IV- 120 kmh
V- 155 kmh
Faktycznie do cywilnej jazdy mozna by cudowac z elektronika i moca pod maska, ale do takiej jazdy jak moja stanowczo wystarczy. Przyspieszenie zadowala, v max też jest ok, do tego spalanie 6.05 srednie, czego chciec wiecej. A jak chcę się powyglupiac wsiadam w moja quattro, bo skodzinka nie chcę się krecic (ESP)
A zarowka już wczoraj wymieniona to byla ta mala z tylnej prawej lampy ( jedna z 4)....Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
Jutro serwis, filtry i olej w inter carsie 254.50 zl. Pozostale koszty poznam jutro. Przebieg 88502 km. Teraz jade do Zielonej Gory, Sulechowa i w strone Lodzi. Powrot w okolice Glogowa, czyli zrobie kolo 800 km dziś. Adam na nocnej też cos nakreci i na serwis wydzie 90 kkm. Podobno rozrzad w tym silniku robi się na 210 kkm slyszal ktos o tym?
Co do przelozen skrzyni, eco driver nie powinien miec problemow z osiagnienciem sredniej 4.5 l / 100 km, sam bym się pokusil o taki wynik gdyby......Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
Komentarz