Zamieszczone przez Agamek12
Ceny Octavi II Tour, jest już z LPG
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftTomasz_WS, Yeti ma silnik CR, a Tour ma byc budzetowym autem, a wiec co najwyzej mozna tam dac stary silnik PD, ktory nie spelnia juz EURO 5
Natomiast poza krajami Unii Europejskiej obok silnika 1.6 o mocy 75 kW będzie można kupić także wysokoprężny 2.0 TDI z systemem Common-Rail o mocy 81 kW.Focus II FL 1.6tdci
Komentarz
-
-
-
a są gdzieś konkretne informacje, że rzeczywiście od 1-1-2011 z odliczenia Vatu dupa? Bo jakoś nie mogę znaleźć i sam się zastanawiam, a już w lutym trąbili że VAT tylko 5 miesięcy jeszcze (a wiec do lipca 2010) a jak widać dalej jest, bo chłopaki nie uporali się z ustawą.
a jednak udało się znaleźć info z dziś, pod tym linkiem jakby ktoś był zainteresowany http://www.bankier.pl/wiadomosc/Prob...w-2220846.html
i wg mnie najistotniejszy cytat z tego artykułu:
"Na koniec jeszcze raz dodajmy, że zastanawia brak działań legislacyjnych (sejmowych) w zakresie przedstawionego projektu. Termin końca roku zobowiązuje do podjęcia takich prac już obecnie (w innym wypadku może dojść do sytuacji, w której zmiana nie będzie możliwa do uchwalenia)." - tak więc nie wiadomo jak to będzie i kiedy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tgdobrze ze niekupiłem toura O1
Dokladnie ... wydaje sie ze najbardziej poszkodowani bede ci co kupili przedliftowe 02 Classic/Mint oraz oczywiscie 01 tour ... szczegolnie jezeli kupili porownywalne wersje np 1.6 i to niedawno jeszcze przed wyprzedazami resztek obecnego Toura.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voltarZamieszczone przez andriu21tgdobrze ze niekupiłem toura O1
Dokladnie ... wydaje sie ze najbardziej poszkodowani bede ci co kupili przedliftowe 02 Classic/Mint oraz oczywiscie 01 tour ... szczegolnie jezeli kupili porownywalne wersje np 1.6 i to niedawno jeszcze przed wyprzedazami resztek obecnego Toura.
ja z kolei dziwię się, bo ceny tego toura II nie bardzo odbiegają od O2 FL np. mint, no chyba, że tutaj też będą takie upusty i 5d liftbek będzie można kupić za 40tys, oby :!:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12No właśnie... Jeśli przyjąć, że O2FL 1.6i MINT po forumowych zniżkach mogło kosztować pół roku temu 52kzł, a teraz jednak biedniejsze O2Tour z pakietem to 49kzł (podobno cena ostateczna), to jednak cena nie jest rewelacyjna i wcale nie jest dużo niższa...
chyba, że to oferta skierowana do tych co tak się wydzierali, jaka to O2FL beznadziejna i jak żałują tego liftu, no to teraz mogą se zapodać, kupujcie Panowie
nawet pamiętam taką wypowiedź jak to super by było, gdyby zostawić budę starą a środek dać nowy, widzisz kolego?
mówisz, maszsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Pewnie czesci osob ktore kupily OI tour nie robi to roznicy ale pewnie i czesc poczekala by na OII tour. Pomijajac to czy ktos jest poszkodowany czy nie, Skoda zachowala sie nie fair bo wyskoczyla z OII jako tour jak Filip z konpii nie dajac tak na prawde swoim klientom mozliwosci wyboru. Powiedzial bym, ze nawet celowo ta informacja byla ukrywana tak by sprzedac jak najwiecej OI.
Nie bylo by problemu gdyby informacja o wprowadzeniu OII tour pojawila sie z odpowiednim wyprzedzeniem, tak kazdy by mogl podjac w pelni swiadoma decyzje czy kupuje OI tour czy czeka na OII tour.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez firmekNie bylo by problemu gdyby informacja o wprowadzeniu OII tour pojawila sie z odpowiednim wyprzedzeniem, tak kazdy by mogl podjac w pelni swiadoma decyzje czy kupuje OI tour czy czeka na OII tour.
przecież właśnie o to chodziło, żeby wypchnąć O1
owszem, są może i mianiacy, którzy rozmyślnie wybraliby O1, ale to jest promil (no może na naszym forum odsetek jest większy)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez firmekPewnie czesci osob ktore kupily OI tour nie robi to roznicy ale pewnie i czesc poczekala by na OII tour. Pomijajac to czy ktos jest poszkodowany czy nie, Skoda zachowala sie nie fair bo wyskoczyla z OII jako tour jak Filip z konpii nie dajac tak na prawde swoim klientom mozliwosci wyboru. Powiedzial bym, ze nawet celowo ta informacja byla ukrywana tak by sprzedac jak najwiecej OI.
Nie bylo by problemu gdyby informacja o wprowadzeniu OII tour pojawila sie z odpowiednim wyprzedzeniem, tak kazdy by mogl podjac w pelni swiadoma decyzje czy kupuje OI tour czy czeka na OII tour.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez firmekPowiedzial bym, ze nawet celowo ta informacja byla ukrywana tak by sprzedac jak najwiecej OI.Zamieszczone przez szkodaowszem, są może i mianiacy, którzy rozmyślnie wybraliby O1, ale to jest promil (no może na naszym forum odsetek jest większy)
Co do cen to przeciez sytuacja jakos sporo sie nie zmienia, tzn roznica pomiedzy OII Tour a OII FL Classic/Mint jest praktycznie taka sama jak byla w przypadku OI - czyli mala.
[ Dodano: Wto 05 Paź, 10 16:58 ]
Zamieszczone przez Agamek12No ale wbrew pozorm O2Tour będzie dużo droższa niż O1Tour. Zwróć uwage na fakt, że cała masa ludzi kupowała O1TOUR z LPG, bo takie auto mogło kosztować (z klimą) około 46kzł. A teraz chcąc kupić O2Tour z klimą i LPG będą musieli wydać 53kzł - więc jednak 7kzł wiecej, co nie jest wcale małą kwotą i z całą pewnością przemawiałoby jednak za O1Tour...
Zastanawiam sie czy wprowadzenie OII tour nie bedzie mialo negatywnego wplywu na ceny golych wersji OIIFL a raczej checi sprzedawcow na dawanie upustow na te auta.
Bardziej spojnym posunieciem bylo by chyba dac sobie spokoj z reinkarnacja OII i zaproponowac OIIFL z silnikami 1.4 czy 1.6 po cenach jak nowy tour.
Jak by spojrzec pare lat w wstecz gdy wchodzila OII to z entuzjazmem przyjmowano, ze stara OI zostanie nadal w produkcji. Teraz za to panuje spora konsternacja.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez firmekJak by spojrzec pare lat w wstecz gdy wchodzila OII to z entuzjazmem przyjmowano, ze stara OI zostanie nadal w produkcji. Teraz za to panuje spora konsternacja.
Ja sie np., ciesze z reinkarnacji i drugiej mlodosci budy sprzed FL.
Skoda sie zachowala bardzo przewidywalnie w tym przypadku.
Dokladnie tak samo bylo przed wprowadzeniem FL, nie bylo zadnych przeciekow co do wygladu auta zanim sie naprawde nie pojawilo. Mialem przez to dylemat czy czekac czy kupowac.
Szkoda : Jeszcze gorzej jest w przypadku firm co niemal co rok cos poprawiaja i robia lifting liftingow. Mysle ze w przypadku Skody i tak jest bardzo dobrze. Zarowno biorac pod uwage czestotliwosc lifttingow jak i ewolucje designerska a nie rewolucje jak to jest w wielu markach. Ja tam cenie sobie klasyke i przywiazanie do historii oraz sprawdzonych rozwiazan
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12No ale wbrew pozorm O2Tour będzie dużo droższa niż O1Tour.
Komentarz
-
Komentarz