Octa-vian, to nie jest zaden fabryczny gaz. ASO pakuje auto na lawete i zawozi do Gazownika.
Nikt na lawetę nie zawozi nowych samochodów, by montować tam instalację LPG. Tylko serwisy, które uczestniczą w programie instalacji gazowych montują je na miejscu. Czyli tam gdzie kupujesz auto, tam jest montowana instalacja
Octavianos, zalezy od ASO i Twoich preferencji, zawsze mozna cos zaoszczedzic
Nie chce krakac ale zeby sie nie okazalo ze z taka instalacja BRC masz gwarancje tylko w serwisie gdzie ja zakladales. Na stronie Skody nie ma informacji o dopuszczeniu innych instalacji przy opcji twinpower.
Witam wszystkich. To mój pierwszy post więc się przywitam. Mam na imię Mariusz, jestem z Piekar Śląskich i właśnie jestem w trakcie wyboru nowego auta.
Od jakiegoś czasu śledzę ten wątek i ceny konkurencji. Jak dotąd Octavia Tour nie ma konkurencji w swojej klasie ale tylko z silnikiem 1,4 Mpi. Wybierając mocniejszy silnik można już powybierać w innych markach. Dzwoniłem do Opla - Astra III kombi 1,6 benzyna 2011r: 49 600, Megane kombi 1,6 2010r 49800, (nie sprawdzałem wersji hatchback bo interesuje mnie duży bagażnik).
Mam do wydania maksymalnie 45k więc wybór pada na właśnie O2 Tour 1,4 hatchback +pakiet optimum + kolor. Ostatnio zainteresował mnie wątek instalacji lpg (której nie chcę)
Zamieszczone przez Octavianos
Cena Nowego Toura po aktualizacji będzie prawdopodobnie wyższa o 400 zł. Poza tym metalik będzie w cenie 1950 zł. Instalacja LPG jest w cenie dla silnika 1.6, ale niestety nie można kupić silnika 1.6 i zamiast gazu zyskać rabat.
Rozumiem, że na rabat pieniężny liczyć nie można ale czy ewentualnie w zamian można wybrać jakieś dodatkowe wyposażenie (radio, dzielona kanapa) lub np. wersję kombi, która jest droższa jak dobrze pamiętam o 3k ? Przecież dla Skody instalacja gazowa to też jakiś koszt, który musi ponieść.
Jeżeli istniałaby taka opcja to warto byłoby dołożyć do 1,6.
Rozumiem, że na rabat pieniężny liczyć nie można ale czy ewentualnie w zamian można wybrać jakieś dodatkowe wyposażenie (radio, dzielona kanapa)
Na to bym nie liczył - jednak trzeba czekać na oficjalne cenniki albo odwiedzić dealerów i zasięgnąć języka.
Co do wyboru miałem brałem też pojazdy jakie wymieniasz pod uwagę przed zamówieniem Toura, kwotę do wydania miałem taką samą (choć jeszcze w czerwcu miała być używka do 30tys).
Wybierając mocniejszy silnik można już powybierać w innych markach. Dzwoniłem do Opla - Astra III kombi 1,6 benzyna 2011r: 49 600, Megane kombi 1,6 2010r 49800, (nie sprawdzałem wersji hatchback bo interesuje mnie duży bagażnik).
Mam do wydania maksymalnie 45k więc wybór pada na właśnie O2 Tour 1,4 hatchback +pakiet optimum + kolor. Jeżeli istniałaby taka opcja to warto byłoby dołożyć do 1,6.
Jeżdżę Astrą Classic prawie 3 lata (mam od nowości) i cały czas żałuję, że przed zakupem nie wiedziałem o Octavii Tour - była tylko 2 kpln droższa. Astra i Octavia to podobna klasa aut, ale jeśli interesuje cię duży bagażnik to żadna Astra nie da tyle co Octavia ;-)
Teraz spokojnie czekam na nową ofertę Toura - celuję w czarne ;-) 1.6 z LPG+pakiet Optimum+halogeny+szyby z tyłu+radio, więc moja cena to lekko pow.50 kpln wychodzi. Czekam na LPG w cenie i zaczynam negocjacje z dilerami ;-) Zastanawiam się nad radiem - żadne nie ma USB a do takiego się przyzwyczaiłem - ale podobno zwykłe radio w Octavce "nie wygląda" ;-(
Ale zamieszali - czyli albo gaz za friko i 2200zł jak ktoś chce 1.6 - a dla 1.4 rabat 2200 - czyli tak jak ostatnia promocja.
Pomijając fakt, że wyprzedaż rocznika 2010 w przypadku Nowego Toura to tylko propaganda - bo ile jest takich samochodów, to oferta na 1.6 jest zajebiaszcza
Ale zamieszali - czyli albo gaz za friko i 2200zł jak ktoś chce 1.6 - a dla 1.4 rabat 2200 - czyli tak jak ostatnia promocja.
Pomijając fakt, że wyprzedaż rocznika 2010 w przypadku Nowego Toura to tylko propaganda - bo ile jest takich samochodów, to oferta na 1.6 jest zajebiaszcza (40600zł z LPG + rabat 2200zł)
1.6i z gazem kosztuje według cennika (bez nieoficjalnych upustów) 44.900zł...
Przy okazji dostało się katalogowo -8000zł na OIIFL 2010.
[ Dodano: Pią 07 Sty, 11 11:34 ]
Zamieszczone przez marektbg
Ale zamieszali - czyli albo gaz za friko i 2200zł jak ktoś chce 1.6 - a dla 1.4 rabat 2200 - czyli tak jak ostatnia promocja.
Pomijając fakt, że wyprzedaż rocznika 2010 w przypadku Nowego Toura to tylko propaganda - bo ile jest takich samochodów, to oferta na 1.6 jest zajebiaszcza (40600zł z LPG + rabat 2200zł)
Nie tak, przeczytaj dokładnie - dostajesz gaz za free (ale tylko do 1.6) i rabat 2200. Jak nie chcesz gazu, to tylko 2200 - tylko czemu nie chcieć?
Gaz będzie - czemu nie, jestem za. Rabaty takie same jak w grudniowej promocji - teraz dealerzy się będą tłumaczyć, że nie mogą dać nic więcej bo przecież jest promocja :lol:
czyli, ze O2 1.6 Tour jest po prostu z lpg za 44.900 zl? a jak sie nie chce lpg, to i tak 44.900 zl ? przeciez to troche bezsensu...? dziwne.
to chyba kazdy bedzie chcial dostac to lpg za friko....
ps. choc ja bym wolal bez lpg znizke 6499 zl od Skody...
ps. dzwonilem wlasnie do skody w sopocie (nota bene groblewski sprzedal salon lelkowi z poludnia polski) i ... pan sprzedawca nie wiedzial, ze jest znizka na toura 1.6 z darmowym lpg... super profesjonalna obsluga... boze...
Dla zainteresowanych: do oferty wchodzi instalacja gazowa do nowego toura, tak jak w przypadku poprzedniej wersji będzie ona w cenie auta, czyli można zyskać 4299 zł.
Kolego skąd masz takie info, nikt więcej oprócz ciebie o tym nie napisał...?!
Komentarz