Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dzis na miescie widzialem przez chwile Superba liftbacka w wersji active w kolorze milicyjny niebieski. Przestrzegam potencjalnych kupujacych - jak kupujecie active to wezcie bialego jak nie chcecie za duzo doplacac do lakieru, ale na Jowisza niech Was reka boska broni zeby kupic S3 w kolorze darmowym milicyjny niebieski... ten samochod traci caly urok - i wyglada jak stara landara a nie nowosc.

    Jak active to chyba tylko bialy albo czarny - takie widzialem i wygladaly oba dobrze. Tyle czy jest sens doplacac do metalika w samochodzie w ktorym chyba chodzi wtedy zeby cena byla nizsza skoro to active to nie bardzo wiem... poza tym WHITE IS BEAUTIFUL :-)
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz


    • Dzis na miescie widzialem przez chwile Superba liftbacka w wersji active w kolorze milicyjny niebieski. Przestrzegam potencjalnych kupujacych - jak kupujecie active to wezcie bialego jak nie chcecie za duzo doplacac do lakieru, ale na Jowisza niech Was reka boska broni zeby kupic S3 w kolorze darmowym milicyjny niebieski... ten samochod traci caly urok - i wyglada jak stara landara a nie nowosc.

      Jak active to chyba tylko bialy albo czarny - takie widzialem i wygladaly oba dobrze. Tyle czy jest sens doplacac do metalika w samochodzie w ktorym chyba chodzi wtedy zeby cena byla nizsza skoro to active to nie bardzo wiem... poza tym WHITE IS BEAUTIFUL :-)
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • marlej108, ja miałem zamówienie na SIII Active w kolorze Corrida Red złożone. Moim zdaniem super się prezentuje, IMO czarne ramki bez chromów pasują do czerwieni nawet bardziej niż chromowane

        Komentarz


        • Ostatnio co mi się rzuciło w oczy na minus w SIII to ,że ma jakoś dziwnie ukształtowane boczki tylnych drzwi.Uchwyty do zamykania drzwi umiejscowione są na wysokości kolan przez co jest dosyć mało miejsca z tyłu , patrząc na szerokość.
          Respect All,Fear No One!

          Komentarz


          • Zamieszczone przez marlej108
            poza tym WHITE IS BEAUTIFUL :-)
            Ale lift, bo kombi w bieli jakoś tak nie za bardzo.

            Komentarz


            • dziś spotkałem na myjni drugiego znajomego takiego dalszego...też SIII kombi nówka (w ogóle drugie kombi widziane live - a tu taka niespodzianka - znajomy)...powód zmiany? silnik w poprzedniej OII FL z 2010 1.8 tsi brał prawie tyle oleju co benzyny już i pozbył się parcha..... :roll: miał w niej zrobione 140 tkm
              oblookałem pobieżnie, fajna wersja - style, ładną ma tapicerkę, te same duperele co znajomy w ambition doposażonym poza "szybrem". wersja 2.0 tdi 190 ps - taki jaki ciemny metalik stalowy, ale manual. W kontekście ostatniej rozkminy bagażnikowej poprosiłem żeby otworzył bagażnik i powiem wam, że nie wierze w te grubo ponad 600 litrów tam....jest głęboki i długi, ale wcale nie szeroki...zresztą on sam powiedział, że nie odczuwa znaczącej różnicy w pojemności kufra względem poprzedniej OII kombi....ale auto generalnie bardzo ładne autko, fajny ma tyłek też

              Komentarz


              • Zamieszczone przez maciejwro
                marlej108, ja miałem zamówienie na SIII Active w kolorze Corrida Red złożone. Moim zdaniem super się prezentuje, IMO czarne ramki bez chromów pasują do czerwieni nawet bardziej niż chromowane
                no ja chcialem wlasnie w sierpniu zamowic czerwonego ale sprzedawca powiedzial, ze potem bedzie mial problem z jego sprzedaza, jak go nie odbiore, i zebym moze wzial bialego... bo ida najszybciej ;-)

                ps. Maciej a co sie stalo ze zrezygnowales z zamowienia tego S3 czerwonego?
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • Hehe no proszę białe najszybciej. Pewnie dlatego, że mała dopłata do tego koloru w niemetalu i jakoś wygląda.

                  A powód rezygnacji z SIII? Linia auta w liftbacku piękna imo; sporym plusem dla żony elektryczna klapa w standardzie. Rozsądek wziął jednak górę - brak potrzeby takiej ilości miejsca z tyłu na nogi. A z poważniejszych to brak ksenonów przy wersji Active i brak nawet soczewek w standardowych światłach; brak podłokietnika z tyłu (i możliwości dokupienia).

                  Komentarz


                  • A czy ktoś ma jakieś doświadczenia z silnikiem 1.4TSI ACT w zamyśle, jak to jeździ w tej budzie?
                    Zastanawiam się nad SIII i nie wiem, czy brać ten wyżej wymieniony, czy jednak 1.8.
                    Wiem, że zaraz posypią się głosy, że "oczywiście, bezdyskusyjnie, bezapelacyjnie i najlepiej 1.8TSI", ale... w zasadzie moja jazda polega na toczeniu się podmiejskimi drogami z prędkością do 80km/h, jeździe po mieście i jeździe po trasach krajowych, gdzie i tak nie mam zwyczaju cisnąć, ile fabryka dała, ale spokojnie jadę maksymalnie do 120km/h.
                    Autostrady nie widziałem już dobre 3 lata.

                    Czy w takiej sytuacji jest sens brać 1.8, jeśli do prędkości 100km/h te silniki charakterystyką są zbliżone do siebie? No i oczywiście, trzeba pamiętać, że 1.8 łyknie jednak nieco więcej przy takim stylu jazdy.

                    Niestety, nigdzie u mnie nie ma w ogóle benzyny do testów (co IMHO jest trochę niepoważne), nie mówiąc o 1.4 ACT, żeby wypróbować, czy mi w ogóle podpasuje, stąd moje pytanie...

                    Komentarz


                    • jak nie potrzebujesz mocnego silnika to 1.4 150 KM Ci w zupelnosci starczy.

                      Zamiast doplacac do 1.8 osobiscie wolalbym... doplacic do automatycznej skrzyni biegow.
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                      Spalanie - Motostat.pl

                      Komentarz


                      • 1.4 jest do miasta bardzo OK. Jakbyś jeszcze wziął do niego DSG, to dla mnie do miasta super.

                        [ Dodano: Pią 18 Gru, 15 07:49 ]
                        1.4 jest do miasta bardzo OK. Jakbyś jeszcze wziął do niego DSG, to dla mnie do miasta super.
                        Benzyna 1.4 do jazdy jest u Zimnego w Łodzi - brąz magnetic liftback.
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz


                        • Żadnego DSG nie przewiduję... Może i ta skrzynia jest wygodna, ale dla mnie zbyt ospała w momencie, jak się chce z powolnego tempa mocno przyspieszyć. Wiem, że to są połówki sekund, ale dla mnie, z punktu widzenia kierowcy, trwa to wieczność zanim łaskawie urządzenie za 8 tys. zł raczy się dogadać ze sobą, który bieg ma zamiar włączyć.
                          Przyzwyczaiłem się do machania wajchą, a obecnie silniki są na tyle elastyczne, że też nie trzeba się aż tak przepracowywać.

                          Poza tym, to nienawidzę, kiedy martwa natura twierdzi, że wie lepiej, co w danej chwili jest dla mnie lepsze (w tym przypadku akurat, który bieg), a już szczególnie za takie pieniądze.
                          Wolę dołożyć Webasto i jeszcze mi 3k zł zostanie.

                          Komentarz


                          • Ja Ciebie rozumiem, ale Twoja logika jest nieco dziwna. 1.4 nie przyspiesza w ogóle, więc czy to będzie DSG czy nie, to niczego to Twoje machanie wajchą nie zmieni. Jak chcesz mieć trochę mocy to ten 1.8 będzie jednak lepszy. 1.4 nadaje się do takiego cruisingu po mieście. Właśnie z ospałym DSG byłby idealny.
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz


                            • Owszem, ale ja rozpatruję pod kątem głównie "nagłego" wyprzedzania.
                              Wiadomo, jak jest na naszych drogach - wyjeżdża rolnik Ursusem z pola albo inny władca wideł wyciąga swojego Golfa w gazie z szopy na przejażdżkę, trzeba go wyprzedzić, robi się mała luka i wtedy nie ma czasu na to, żeby się zastanawiać, który bieg wrzucić.
                              W manualu mogę się do tego przygotować odpowiednio wcześniej.

                              Oczywiście, można powiedzieć, że w DSG też jest tryb ręczny zmiany biegów albo tryb sport, ale co z tego skoro wtedy i tak trzeba sięgać do wajchy?

                              Komentarz


                              • Chris11, ja myślę, że spokojnie 1.4 nawet w dsg ciągnik czy wiejskiego golfera wyprzedzisz nagle....może to nie demon prędkości czy przyśpiechy przy masie auta,ale jednak silnik z suszarką i jako tako się zbierze, wystarczająco. Masz 1.4 OIII to przecież sam wiesz jak to jedzie, tam będzie trochę wolniej, ale zasadniczo pewnie nie będzie jakiejś drastycznej różnicy.

                                Komentarz


                                • No właśnie, nie jest oczywiste, jak to może jechać, bo np. moje obecne 1.4TSI wypada lepiej w stosunku do poprzedniego 1.8TSI.
                                  Parametrami oba silniki są mocno zbliżone, a wyraźne różnice pojawiają się dopiero powyżej 3,5k obrotów. No i do tego OIII jest lżejsza.

                                  No i właśnie pytanie, jak te dodatkowe ponad 200kg wpłyną na wrażenia z jazdy SIII, bo w OIII, jak wpakuję 3. pasażerów to już tak różowo nie jest.
                                  Oczywiście, nie zależy mi na rewelacyjnych osiągach w każdych warunkach, ale nie chciałbym, żeby ani auto, ani tym bardziej ja miał się męczyć podczas jazdy w trasie.

                                  Komentarz


                                  • Chris11, chyba nie jeździłeś za dużo automatami :wink: poprostu wciskasz gaz i tyle,im głębiej tym szybsza będzie redukcja, zgodzę się, że dsg podczas normalnej jazdy za bardzo zamula silnik niskimi obrotami, ale podczas wyprzedzania wciskasz gaz do dechy i jest ok :wink:
                                    Było szybkie
                                    2.0 TDI BKD 177km/402Nm by Aligator
                                    CITROEN C5 III TOURER EXCLUSIVE
                                    163HDI HYDRACTIVE 3+
                                    Jest wycieczkowóz
                                    VW Sharan 7n 2.0TDI 170km DSG

                                    Komentarz


                                    • Oj, mam do czynienia dosyć często z DSG.
                                      Nie to, żebym uważał ją za zbyt wolną, ale już kilkukrotnie spotkałem się z tym, że właśnie, jak wcisnąłem gaz do dechy to chwilę jej zajęło zanim przemyślała, o co mi chodzi.
                                      Tak, jak wspomniałem, pewnie były to połówki sekund, ale w sytuacji, w jakiej oczekiwałem nagłej reakcji to wydawało mi się to wiecznością.

                                      Zresztą, nie ma co deliberować... Nawet, gdyby była super szybka, to i tak bym jej nie wziął, bo nie przeszkadza mi machanie lewarkiem biegów (szczególnie, że głównie jeżdżę poza miastem, więc nie jest to mocno uciążliwe), a 8 tysi zł. można lepiej spożytkować. Nie jestem fanem wydawania pieniędzy na niepotrzebne rzeczy.

                                      Komentarz


                                      • jeździłem s3 1.4 150 km.
                                        na co dzień mam 1.6 mpi i daje rade po miescie spokojnie, a nawet i w trasie jak nie nie chce szaleć. to 1.4 jest dużo szybsze od mego 1.6. Bardzo fajnie jeździ spokojnie sie nadaje do normalnego użytkowania. Nie popadajmy w paranoje jeszcze nie tak dawno w wiekszości kupowaliście 1.9 tdi 105 km i było to wystarczające a dziś 150 km nie jest???
                                        s3 1.4 150 jeździ bardzo podobnie jak o3 1.4 140 mego kolegi.
                                        Zamieszczone przez Enriquez
                                        1.4 nie przyspiesza w ogóle, więc czy to będzie DSG czy nie, to niczego to Twoje machanie wajchą nie zmieni.
                                        kolega jest przyzwyczajony od jakiegos czasu do dużo mocniejszych aut więc jego odczucia mogą być lekko zaburzone :P:P:P wiadomo że jak się przesiada z auta ponad 200 Km do auta 150 KM to odczucia są takie, a nie inne.
                                        z tą ilością mocy wystarczającą do normalne jazdy to bym nie przesadzał bo przecież jeżdżą po naszych ulicach jeszcze auta poniżej 100KM i jakoś nie widzę by sobie nei radziły czy tworzyły zatory na drodze
                                        BYŁA o1 rs
                                        BYŁA o2 1.6
                                        JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                        Komentarz


                                        • Na papierze widać sporą róznicę pomiędzy 1.4ACT a 1.8TSI.
                                          1.4ACT - 150KM przy 5tys. obrotów/min.
                                          1.8TSI - 180KM przy 4tys. obr./min.

                                          Wychodzi z tego, że w zakresie 3,5 tys. obrotów różnica może być nawet 20KM.
                                          Muszę poszukać wykresów mocy obu silników.

                                          Komentarz


                                          • Podsumowując, to czy weźmiesz 1.8, czy 1.4 to będziesz zadowolony. Kwestia przyzwyczajenia.
                                            Swego czasu przesiadłem się z Superba 170 na Citigo 60KM i jeździło mi się tym bardzo dobrze.
                                            150KM jak najbardziej da się jeździć, tylko że JA wziąłbym go z DSG do jazdy po mieście ze względu na wygodę. Bo więcej człowiek w korku stoi niż ma szansę przydepnąć. I w takim przypadku sięgnięcie palcem do łopatki na kierownicy nie robi dla mnie problemu.
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz


                                            • No, ja z kolei mało czasu spędzam w korku, więc dla mnie to nie problem.
                                              Zamiennie też jeżdżę wolnossącym benzynowym 1.4 (w ciągu dnia 25km 1.4TSI, drugie 25 - 1.4 wolnossący), źle mi się też nie jeździ, ale jednak czasami chciałbym szybciej osiągać prędkość przelotową i wyprzedzać bardziej komfortowo.
                                              I właśnie 1.4TSI w OIII jest do tego wystarczające, więc jeśli zmienię na SIII to nie chciałbym, żeby było gorzej.

                                              Komentarz


                                              • jakoś strasznie gorzej być nie powinno. najwyżej zrobisz program i będzie te 180
                                                jak an testach miałem tego s3 150 to byłem najszybszy:P
                                                BYŁA o1 rs
                                                BYŁA o2 1.6
                                                JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Enriquez
                                                  Ja Ciebie rozumiem, ale Twoja logika jest nieco dziwna. 1.4 nie przyspiesza w ogóle, więc czy to będzie DSG czy nie, to niczego to Twoje machanie wajchą nie zmieni. Jak chcesz mieć trochę mocy to ten 1.8 będzie jednak lepszy. 1.4 nadaje się do takiego cruisingu po mieście. Właśnie z ospałym DSG byłby idealny.
                                                  a tu sie zgadzam w pelni z Enriquezem... to jak ma byc mocny zryw to lepiej 1.8 bez dwoch zdan.

                                                  Ps. a wygoda automatu... bajka :-)
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                  Spalanie - Motostat.pl

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Enriquez
                                                    Ja Ciebie rozumiem, ale Twoja logika jest nieco dziwna. 1.4 nie przyspiesza w ogóle, więc czy to będzie DSG czy nie, to niczego to Twoje machanie wajchą nie zmieni. Jak chcesz mieć trochę mocy to ten 1.8 będzie jednak lepszy. 1.4 nadaje się do takiego cruisingu po mieście. Właśnie z ospałym DSG byłby idealny.
                                                    Nie przesadzasz Kolego?
                                                    Ja wiem ,ze 2,0 jezdzi dobrze ale te 200 koni to tylko wzglednie duzo.....na forum subaru 220 konny WRX nie jedzie a dopiero STI po programie na 400 koni jakos się odpycha...????

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X