Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • piramida
    odpowiedział(a)
    Czyli w sumie nie ma sensu przepłacać :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • ryjeks
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wojti2
    Zamieszczone przez ryjeks
    Zamieszczone przez Wojti2
    U mnie od połowy lutego najechane ponad 57.000 km i tylko był problem z listwą tylnych drzwi pasażera (wymieniona na gwarancji) i niedoważeniem kół ale tu pomogło doważanie na hunterze więc nie jest źle.
    Napisz coś proszę o przesiadce z Octavii na Superba.
    Jest się o co zabijać, czy widać/czuć różnice na plus/minus?

    Ogólne spostrzeżenia czy jest sens napinać się na SIII po OIII?

    Pzdr!
    Na plus SIII to ilość miejsca w środku, mocniejszy silnik, ładniejszy w środku i na zewnątrz ale to rzecz gustu. Na minus to według mnie ten sam poziom hałasu podczas jazdy co w OIII.
    Czyli istotnych różnic brak

    Zostaw komentarz:


  • Wojti2
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    to prawda - hałas przy 200 jest taki sam jak w O3 przy 150...
    a sorry - Ty masz klekota...
    OIII też były klekotami i poziom hałasu ten sam :|

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    1.4 tsi dsg jest w miarę ciche w środku przy prędkościach przelotowych 140-160

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    to prawda - hałas przy 200 jest taki sam jak w O3 przy 150...
    a sorry - Ty masz klekota...

    Zostaw komentarz:


  • Wojti2
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ryjeks
    Zamieszczone przez Wojti2
    U mnie od połowy lutego najechane ponad 57.000 km i tylko był problem z listwą tylnych drzwi pasażera (wymieniona na gwarancji) i niedoważeniem kół ale tu pomogło doważanie na hunterze więc nie jest źle.
    Napisz coś proszę o przesiadce z Octavii na Superba.
    Jest się o co zabijać, czy widać/czuć różnice na plus/minus?

    Ogólne spostrzeżenia czy jest sens napinać się na SIII po OIII?

    Pzdr!
    Na plus SIII to ilość miejsca w środku, mocniejszy silnik, ładniejszy w środku i na zewnątrz ale to rzecz gustu. Na minus to według mnie ten sam poziom hałasu podczas jazdy co w OIII.

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    Ale skoro się nie tłuką i ich nie słychać to niech tak będzie.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    podejrzewam, że u nas w S3 jest to tak samo "urządzone" :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    Magik

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    też mne to czeka...
    natomiast w O3 RS uciszyłem przewody paliwowe i rezonans w okolicy 2000 rpm
    zaraz dodam do wątku o brzęczeniu w O3
    jak oni to wymyślili to jest po prostu Simply Clever :evil:

    łot i dodane:

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    Dzięki, będę walczyć, ostatnio nałożyłem smar miedziany na zatrzaski tylnej kanapy i cisza jak nigdy :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    O3 i S3 to jest przepaść. Tyle mam do powiedzenia.

    [ Dodano: Nie 18 Wrz, 16 20:45 ]
    Zamieszczone przez piramida
    Enriquez, Przypomnij jak się ściąga plastikową obramówkę zegarów i czym ją podkleiłeś?
    Najpierw unosisz tą osłonę kolumy kierownicy górną część a później ciągniesz ten plastik do siebie. Jak to wyjmiesz, to oklejasz to taśmą włochatą od spodu, szczególnie krawędzie stykające się z sąsiednimi plastikami.

    Zostaw komentarz:


  • ryjeks
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wojti2
    U mnie od połowy lutego najechane ponad 57.000 km i tylko był problem z listwą tylnych drzwi pasażera (wymieniona na gwarancji) i niedoważeniem kół ale tu pomogło doważanie na hunterze więc nie jest źle.
    Napisz coś proszę o przesiadce z Octavii na Superba.
    Jest się o co zabijać, czy widać/czuć różnice na plus/minus?

    Ogólne spostrzeżenia czy jest sens napinać się na SIII po OIII?

    Pzdr!

    Zostaw komentarz:


  • Wojti2
    odpowiedział(a)
    U mnie od połowy lutego najechane ponad 57.000 km i tylko był problem z listwą tylnych drzwi pasażera (wymieniona na gwarancji) i niedoważeniem kół ale tu pomogło doważanie na hunterze więc nie jest źle.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez voltar
    To jakby dowód na to że auta w pierwszym a teraz nawet w drugim roku produkcji kupuje się na własne życzenie i ryzyko ...
    Akurat w przypadku S2 auto z pierwszych miesiecy sprawuje sie duzo lepiej niz O2 lub O2FL kupione duzo po premierze, wiec nie ma reguly.

    Passat B8 2.0TDI po ponad 15kkm od lutego bez zastrzezen

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    Enriquez, Przypomnij jak się ściąga plastikową obramówkę zegarów i czym ją podkleiłeś?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    U mnie oprócz ciągłego poszukiwania brzęczków wszystko gra i buczy. No, aktywny tempomat jest do bani, ale da się żyć.

    Zostaw komentarz:


  • rezon
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez piramida
    skrzypiący szyberdach o ile jest
    przesmarować olejem silikonowym uszczelki

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    voltar, Jako użytkownik SIII od lutego tego roku mogę stwierdzić iż nie żałuję decyzji, aczkolwiek zawsze znajdzie się jakiś drobiazg który w jakiś sposób absorbuje i o nim sie mysli ale ogólnie ok. Co do zawieszenia, rzeczywiście nie pracuje ono idealnie cicho, mam na myśli DCC, szczególnie podczas zimnych dni i to głównie na wybojach.
    Po wymianie sprężyn na sztywniejsze i krótsze, jadąc po dziurach nie słychać już charakterystycznych stuków dochodzących w tylnej części pojazdu, zobaczymy co będzie w zimie.
    Co do elektryki, jak na razie wszystko działa, mechanicznie również oprócz wycieku oleju który został już naprawiony w ramach gwarancji, zobaczymy co będzie dalej, przebieg 16kkm

    [ Dodano: Pią 16 Wrz, 16 22:36 ]
    Dodam jeszcze o drobiazgach które wpływają na całokształt pasowania dzisiejszych samochodów:
    - skrzypi plastik przy osłonie zegarów
    - wpada w rezonans to coś w okolicy prawych drzwi przednich w małym zakresie obrotów silnika
    - chromowe zewnętrzne ramki drzwi lubią się odkształcić i przy otwieraniu drzwi po prostu odchodzą od drzwi, trzeba je ponownie docisnąć lub jebnąć ręką co by doszły, wymiana lub podklejenie załatwi sprawę
    - skrzypią zatrzaski tylnej składanej kanapy, trzeba będzie nasmarować
    - stukające czy też dudniące zawieszenie na dziurawej nawierzchni, chyba najwieksza zmora S3
    - skrzypiący szyberdach o ile jest

    To chyba tyle z grubsza, całe szczęście że to tylko takie "pierdoły" a nie mechaniczne awarie

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    odnośnie tego bicia brachol zamienił koła przód na tył i problem bicia podobno ustał. ale mówi, że dsg7 ma delikatnego zmuła między zmianą z 1 na 2 bieg. jechałem i nie wyczułem, ale to możliwe przy tej skrzyni. ma jednak wykupioną dłuższą gwarę jak coś :wink:

    Zostaw komentarz:


  • voltar
    odpowiedział(a)
    To info o jakości B8 to faktycznie szok tym bardziej że wyszedł chyba rok wcześniej niż Superb ... a ja dotychczas słyszałem tylko że B8 trzeszczy ... ? To jakby dowód na to że auta w pierwszym a teraz nawet w drugim roku produkcji kupuje się na własne życzenie i ryzyko ...
    Przy okazji chciałem spytać obecnych kącikowych właścicieli SIII czy są nadal zadowoleni ?
    Nie chodzi mi tylko o jakość ale o to czy to była dobra decyzja.
    Czy jest coś co im w aucie nie pasuje ? Jakaś ergonomia ? coś jednak nie przemyśleli ?
    Może jakiś element wyposażenia za mało albo zbędny ?
    Jakościowo nie śledziłem za bardzo ale słyszałem tylko tych problemach z zawieszeniem.
    PS
    Ostatnio byłem w serwisie i widziałem SIII z rozbebeszonym zawieszeniem.

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    nokius, i ? dużo to wnosi :P niektóre benzyny też są spartolone. Wszystko kwestia danego silnika, a co do gazu dobra instalacja to nie żadne zło. ale nie róbmy offtopa.

    Zostaw komentarz:


  • nokius
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez piramida
    Nie kupować nowoczesnych diesli i po problemie, u mnie już po gwarancji więc nie będzie tego problemu, czekać trzy miesiące na naprawę :lol:
    Ja tam zawsze miałem zdanie że auto powinno jeździć na benzynie bo diesel to się nadaje do traktora ewentualnie ciężarówki a na gazie to można parówki ugotować

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    Nie wiem co palił projektant wnętrza ale to coś musiało być mocne, środkowa część konsoli nad lewarkiem to coś bardzo nie halo :lol:

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Agamek12
    Zamieszczone przez Maicroft
    A mnie tam ciekawi jak nowy Espace. Bo z zewnatrz to on malo przypomina poprzedniego, a w srodku to maly statek kosmiczny w topowych wersjach i ekran z navi w Pasku zamiast licznika to pikus.
    I gdzieś czytałem, że nowy GrandScenic będzie od niego większy we wszystkich kierunkach...
    Ja jestem ciekaw jak się w Europie sprzedaje nowy Espace bo... espace to po francusku przestrzeń. Oglądałem go szczegółowo i akurat przestrzeń to rzecz której najbardziej mu brak :szeroki_usmiech Poprzedni był fajnym vanem z wygodnym wnętrzem dla 7 osób. Ten jest niewygodnym niewiadomoczym...

    Zostaw komentarz:

Pracuję...